Şimdi Ara

QASHQAİ KULÜBÜ ERZURUM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
2
Favori
723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2015 QQ BLACK EDİTİON 1.5 DCİ MANUEL araç ile aranıza katıldım. sorularınız varsa cevaplamaya çalışırım. foto en kısa zamanda paylaşacağım.

    şu konularda fikrinizi almak istiyorum.

    [1- 19 inç jant var şuan. kışlık lastik ne önerirsiniz? 17 inç jant alıp kışlık lastik taktırmak mantıklı mıdır? basınç sensöründe problem olur mu?

    2- dizel motorlarda yakıtı dışarı atamadığı için araç iki kere motor arızası yaptı ve ışık yaptı. sizde de buna benzer bir sorun oldu mu? ne yaptınız.

    3-tavan camı gerçekten çok estetik ve kullanışlı. perdenin sürgüsünde zaman içinde problem yaşayan var mı ?

    4- hangi marka yakıt kullanıyorsunuz?

    5- mazotun içine bir sıvı katılıyormuş, bu şekilde inceltiyorlarmış. bilgisi olan var mı?

    6-ortalama yakıt tüketimi 10 lt. şehir dışı gittim 3,3 lt yaktı. sizce normal mi? 10 lt zamanla düşer mi?

    şimdilik sorularım bunlar :) selametle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat234 -- 8 Ekim 2015; 7:52:52 >







  • 2012 model nissan quashqai arac sahibiyim ve turbo borusu patlamasi nedeniyle yolda kaldim ve yetkili serviste dunya para odedim. Yetkili serviste ayni arizadan dolayi 4 adet daha araba vardi. serviste gulumseyerek sizindemi turbo borunuz patladi cevabini aldim. 60000 kmde yetkili serviste bakimlari yapilmis bir araba garantisinin bitmesinden sadece 3 ay sonra bu arizayi vermesi cidden Manidar.

    Turbo borusu patlamasi sonucu dolan dizel partikul filtresi (yenisi 6000 tl) ile ise halen ugrasiyorum. Motor ariza lambasini yakiyor. Nissan ise bu arizanin kronik oldugunu kabul etmiyor ama bu arizanin kronik oldugunu kendileri/sanayi herkes cok iyi biliyor. ( sikayet var sitesinde en az 30 sikayet var hatta arabasinda yangin cikan var)

    NISSAN hic bir suretle turbo borusu arzasi ve sonrasinda cikan arizalari kabullenmediginden bende BIMER'e yazdim. Bu arizanin kac arabada olustugunu, kronik olup olmadigini vs.

    Ve sonuc olarak ;

    SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    muhsin.dere@sanayi.gov.tr

    0 (312) 201 54 51

    diye bir yere yonlendirdiler. bu mudurlukle kurdugum telefon koordonesi sonrasinda bu mudurlugun boyle kronik arizalara devlet yetkisiyle mudahele edip arac toplattirmaya kadar yetkili oldugu bilgisine Ulastim.

    Talebim uzerine nissan firmasina resmi bir yazi gonderildi ve 1 ekim 2015 te firma gayet yuvarlak bir cevap ile konuyu gecistirdi. Takiben ayni mudurlukte calisan Mehmet bey ile irtibata gectim. (0312) 201 54 78. Bu kadar genel olan bir sorunla ile ilgili yetkili devlet makami olan SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ile iletisime gecen tek kisinin ben oldugunu soylediler. Sikayet var sitesinde onlarca sikayet olmasina ragmen asil sikayetin iletilmesi gereken yere iletilmemis olmasi ilgincime gitti dogrusu.

    Sonuc olarak nissan arabalarin turbo sistemi ile ilgili sikayetiniz var ise Yukarida belirttigim email adresine mail atiniz veya verdigim telefon numarasini arayiniz lutfen.

    SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ne yeteri kadar basvuru yapildiginda devlet bunun hesabini soruyor hocam. Bu mudurluk kusurlu buldugu araclari toplatma konusunda firmayi yonlendirebiliyor. Baska bir deyisle nissan bize yaptigi uc kagitciligi bu mudurluge yapamiyor.

    Bu kan emici firmaya geregini yapalim arkadaslar. Benzer problemleri yasiyan tum arkadaslar detayli bilgi icin benimle irtibata geciniz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ...:::CHEVROLET KULÜBÜ:::...
    18 yıl önce açıldı
    .:: HONDA Accord Kulübü ::.
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.