Ben krize girdim siz girmeyin diye yazıyorum arkadaşlar, Tam olarak 11.11.2020 tarihinde n11 üzerinden QP bilişimden aldığımız rx5700 pulse ekran kartı bozuldu, kart direk öldü desem yeridir, ne ledleri calısıyor ne fan donuyor vs zaten pc boot olmuyor bile, dedim iyi bari serviste fazla sürünmez kart hızlıca değişim/iade çıkar dedim. Ertesi gün QP bilişime kartı gonderdim onlarda ertesi gün servise gönderdi. Buraya kadar herşey güzel.1 hafta sonra telefonla zorla ulaşarak bir kayıt numarası vs istedim takip edebilmek için vermediler bize sorun biz söyleriz dediler... Neyse peki dedim..Bir hafta sonra tekrar sordum gene aynı servisten haber bekliyoruz.Bu arada telefon 15dk dan önce düşürmek mümkün değil, işi gücü bırakıp arkadaşlara ulaşmaya çalışıyorum şaka gibi.. Baktım telefonla olacak gibi değil sürec gram ilerlemiyor dedim mail ile ulaşayım, oda aynı cevap servisten rapor bekliyoruz... Uzatmadan bu "servisten rapor bekliyoruz" un tam 30. günündeyiz..Evet...Bugun aradığımda arkadaşlar hala servisten rapor bekliyoruz dedi, bu esnada ben THH verdim firmayı kendilerine de soyledim, artık çok önemli değil, siz bana servis raporunu gonderin konuşarak bir yere varamıyoruz dedim, sonra arkadaşlar beni yaklaşık 20dk bekletmeye aldıktan sonra AAa ! bir yanlışlık olmuş biz sizin para iadenizi yapalım dediler ? Siz n11 üzerinden iade talebi açın felan ? Mubarek 1 ay once süreci ordan başlattım dedim ? gene bir bekletme vs derken siz değişim talebi açmışsınız iade talebi açın denildi? E hani servisden rapor bekliyorduk 1 aydır ? işte haklısınız kusura bakmayın vs, dedim siz o raporu bana bir gönderin ben kabul etmiyorum para iadesini. Muhtemelen o servis raporunu göndermeyecekler, çünkü ortada ciddi bir yalan var, ya kart kayboldu, ya servise gitmedi bile bilmiyorum ama güzel bir yalan dönüyor eminim, söylenenler birbirini tutmuyor tamamen oyalamak istiyorlar gibi. Hani normalde alışveriş yaptığım bir site idi ama yok demek ki satış sonrası da görmek gerekiyormuş. |
Bildirim