Şimdi Ara

QUATRO M1453 ANA KONU (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
701
Cevap
21
Favori
35.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M1453 ün genel bir sorunu var oda 4 saatte şarj olması.

    Yalan mı söylüyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.T.U. -- 22 Haziran 2015; 15:29:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatromobile

    BİLGİLENDİRME:SAYİN MUSTERİLERİMİZ CİHAZLARİ YASAL SURE İCERİSİNDE İADE HAKLARİNİZ VAR YALNİZ BİZ ERKAYASAN OLARAK CİHAZ SATİSİMİZ YOK O YUZDEN CİHAZLARİ ALDİGİNİZ YERLE GORUSMELİSİNİZ SİZLER CİHAZİ SATİN ALDİGİNİZ YERE CİHAZİN PARASİNİ ODUYORSUNUZ ERKAYASAN SİRKETİNE DEGİL O YUZDEN PARASİNİ BASKA FİRMA TAHSİL EDİYOR BİZ DEGİL DOGAL OLARAK PARANİZİ ALDİGİNİZ YERDEN İSTEMELİSİNİZ SAYGİLAR

    Sayın yetkili buraya yazmayayım dedim fakat siz buraya yazınca yazmak şart oldu.Ben size özelden konuyu izah ettim.Ürünün kart puanı kullanıp aldığımız için iadesini yaptığımızda puan geri alamayacağımız için zararımız olacak diye izah ettim.Siz bana bizim satmadığımız parasını almadığımız ürünü iade alamayız diye belirttiniz bende F1453 formunda sizden alınmayan ürünü iade alacağınıza dair söylenen bir mesajı göstermek için size o linki gönderdim.Fakat siz konuyu buraya taşımışsınız.Siz haklı olabilirsiniz satmadığınız ürünü iade almayabilirsiniz fakat ben o yazdığınız mesaja istinaden bu talepte bulundum.Neyse her şeyi geçtim lanet olsun zarar edelim iade olsun dedik aldığımız N11 sitesinden iade başlatalım dedik satıcı 15 gün olduğu için iade alamayız diyor.Şimdi bu durumda bizim mağduru yetimizi kim giderecek.?.

    Cihazda belli başlı sorunlar var daha öncede belirtilen sorunlar ve daha fazlası var.Şimdi bu konu hakkında sayın yetkililer ne düşünüyor.?.Cihazi iade etmemek kullanmak için çok uğraştım fakat bir bildirim çubuğunu bile aşağıya çekmek için 3-4 hamle yapıyorum.Bir mesaj yazacağım ama nafile hangi harfe bassam yanındaki yada başka bir harf çıkıyor.Yaz boz tahtası gibi.

    Bana üzerindeki jelatini çıkarın diyorlar ya kardeşim neden jelatini çıkarayım.Ürünü jelatin olmadan mı kullanacağım.Şarj %10 altına düşünce hop cihaz kapanıyor.Kim memnun ise memnun ben değilim ve sayın yetkililerden bu konuda yardım bekliyorum.O kadar övdüler söyledir böyledir diye ama bir sonuç alamadık.


    Ürün sorunlu ve iade edemiyoruz.Şimdi ne yapmamız gerekiyor..

    Ayrıca ben boşuna konuşmam sorun varsa vardır yoksa yoktur.Sorun olmasa 15 gündür bu kadar neden uğraşayım...




  • serseri26 S kullanıcısına yanıt
    Konuyu buraya tasimak zorunda kaldik cunku size anlatamiyorum bazi seyleri tekrar yaziyorum parasini benim almadigim bir cihazin parasini nasil size verebilirim ve size dedimki cihazinizin problemleri varsa servise gonderebilirsiniz servisede gondermiyorsunuz biz elimizden gelen teknik destegi size veriyoruz siz elinize buyuk geliyor ve bildirim isigi yok diye sikayette bulunuyorsunuz bunlarin daha onceki sayfalarda boyutlari ve bildirim isigi olmadigi zaten biliniyor bildirim cubugu jelatinden kanaklaniyor olabilir bu cihazdan kaynaklanan bir problem degil yeni bir jelatin takariz deneriz pil konusu kalibrasyonlarina bakariz sarj aletine bakariz bir cozum buluruz ama siz sadece iadeye odaklandiginiz icin size sundugumuz cozumleri kabul etmiyorsunuz saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade süresini baya aşmışım bu yüzden artık servise yollayıp tamir ettirmekten başka şansım Yok galiba. firma yetkilisi ürünü yolların eksikleri var ise tamir edelim dedi. Şimdiye kadar cihazda rastladığım eksiklikleri söylemek istiyorum.

    Eksikleri şunlar;
    1 -) şarjı çok geç doluyor 4 saatte doluyor bunun 1.5-2 saat olmasını istiyorum. Fazlası zarar :)
    2-) bir vidası eksik demiştim. Onu giderin.
    3-) kamerası gece çekimlerinde zamanlamaya ayarlayıp fotoğraf çektiğimde resimler bulanık çıkıyor. Bunun düzeltilmesini istiyorum.
    4-) telefonum çaldığında telefonu açıyorum. Kulağıma götürüyorum ekran bazen sönmüyor. Sönüncede açılmıyor.
    5-) bu sorun telefonla ilgili değil kılıflar la ilgili iki kılıfda sert plastikten yapıldığından dolayı hemen kırılıyor şu anda iki kılıfta kırık şimdi yeni kılıf yollayalım diyeceksiniz ama onlarda bir ay olmadan kırılacaklar sizden istediğim yumuşak kılıf yollamanız.

    6-) bazen yazı yazarken titreşim aniden kesiliyor. Bunun düzeltilmesini istiyorum.

    7-) bu çok önemli telefonuna flash bellek bağlayamıyorum. Çok fazla ihtiyacım var. ben bu üründe otg var diye almıştım. Ne yapım edin cihaz flash belliği algılasın.

    8-) şebeke Açık alanda olmama rağmen 3 cubuk çekiyor. Evde ise 1 veye hiç çekmiyor.

    Sorunlar bu kadar bazı insanlar için önemli olmayabilir ama her biri benim için önemli sorunlar. Her bir sorun kullanımda benim için sorun yaratabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A.T.U. A kullanıcısına yanıt
    Ben anladim ki Sen diyorsun bana iade hakki verin ?
    Merak ettim. İade suresini asali cok zaman olunca mi bu sorunlarin hepsi cikti ? Senin icin cok onemli olan sorunlar aldiginda yok muydu ? Sert olan kilif ilk aldiginda yumusak miydi da sonradan mi sertlesti? Bu telefonu otgsi var diye aldim diyorsun.benim icin cok onemli diyorsun. Quatro M1453 ana konusunun sahibi sensin? Orada kendin bile otg destegi yazmamissin? Bana gore en buyuk dezavantaji uzun sarj suresi ve bazen yakinlik sensorunun yanmamasi. Onun disinda firma tel cikmadan once neyi var neyi yok yazdiysa cikti. Yazilimsal eksiklikleri zaman icerisinde hallettirebilirler yada halledebilirler ama art niyetli dusunceler icin ne yapabilirler bilemiyorum.

    İnsallah sorunlariniz istekleriniz dogrultusunda cozumlenir.

    Buradan tum kullanicilara sunu dile getirmek istiyorum. Az yada cok bir urun aldiginizda bir para veriyorsunuz. bu urun ne olursa olsun icinize sinmediginde hangi marka model olursa olsun.arizali oldugunda eksik oldugunda orjinal kutusu ile.yasal sure icerisinde iadenizi yapin. Kart puanlarinizi ilk birhafta sureniz varsa harcamayin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bydublor -- 22 Haziran 2015; 19:47:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Quatro m1453 başka markanın uyan kılıfı varmı deneyen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler bu telden memnunmusunuz ablama alacaktim
    sorularim sunlar
    1.on kamera net mi karanlik mi
    2. arka kamera nasil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=104635044 resim orneklerine bu mesajdan ulasabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi forumlar bemimbenim sikintim suşu telefonu servise yolladim on kamera degiatideğişti ekran degisti ulaklik degisti üst cita degisti titresim degisti her sey guzel ama ust cita tam oturmamis ve bunun yaninda alt cita da oturmamis ve kapak tam oturmuyor twlefonun icindeki bir parca kapagin altında o da vidasi tam similmamis oynuyir ben telefonun degisimini talep ediyorum yetkilikerden servis ilgili baya ilgileniyorlar ama bu olay benim canimi sikti
    Ayrica bunuda suan fotograf cekerken fark ettim arka kamera surekli odaklama yapiyor servise gitmeden once boyle bir sorun yoktu bazen pisman oluyorum aldigima ama telefondan da bir o kadar memnunum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adiyok_ozgur -- 24 Haziran 2015; 4:45:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu muhtemelen yeniden Bursa ana servise göndermeniz lazım diye düşünüyorum. Normal şartlarda tahminimce telefonun anlattığınız şekilde servisten çıkmış olması şaşırtıcı. Yaşadığınız sorunlarda quatromobile kullanıcısını etiketlerseniz arada mesajınız kaynayabilir mesajınızı görmesi daha kolay olur. ayrıca yeniden bilgi almak için bursa ana servisi arayabilirsiniz. 0224 273 33 33.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bydublor -- 24 Haziran 2015; 1:41:32 >
  • Servisle gorussem gonderin yapip gonderelim dicekler ve bunu artik istemiyorum 2 ayda 3.kez cita degisimi istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adiyok_ozgur A kullanıcısına yanıt
    Telefon degisimi istemissiniz peki de servis degisime okey verse telefon servise gitmeden nasil degisecek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bydublor B kullanıcısına yanıt
    Okey drseler yollayacagim tabiki tamir icin yollamak istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrica bunuda suan fotograf cekerken fark ettim arka kamera surekli odaklama yapiyor servise gitmeden once boyle bir sorun yoktu bazen pisman oluyorum aldigima ama telefondan da bir o kadar memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adiyok_ozgur A kullanıcısına yanıt
    Karsilikli anlayis cercevesinde makul bir bilesende cozum bulacaksinizdir. Quatro nun sizin icin yapabilecegi bir sey var ise yapacaktir. Musterih olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah ama dedigim gibi burdan yetkililerden yardim bekliyorum servis gonderin ypalim diyor ben artik deisim istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bu kadar ilgi alaka cok guzel quatromobile isimli kisi gonderim degisim yapalim dedi gercekten cok iyiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim iki tane yaramaz ufakligimVar önceki telefonun arizalanip ufaklıklar yüzünden çok aşırı pahalı bir telefon almak yerine orta halli bir cihaz almayı düşündüm tesadüfen quatro markasını keşfettim saate bakmamistim erkayasan getiriyor diyip işyerini aradım bilgi almak için saat gece 11 di saate bakmamistim bile ilk başta ama ordalardı ben bundan çok etkilendim çünkü yaptığı ise cidden değer verenlerin saat ve mesai kavramı umurlarında degildir. Neyse telefon geldiğinde beklentilerimin çok çok üstünde çıktı ben bu arkadaşları ne zaman arasam pil için kılıf için ekran koruyucu için bir kere bile öf demediler Allah onlardan razı olsun yemisim büyük markaların servisini kvk da bir telefon için bir aya yakın beklediğini bilirim anlayışsız servis yetkilileri de cabası birseyler yapmak istiyor bu firma. genelde forumda da okuyoruz asla kirmamaya ilgilenmeye sorun cozmeye çalışıyorlar yanı kalıcı olmak istiyorlar.Özetle 550 liraya bence fiyat performans olarak mukemmel bir telefon almissiniz olaya bu tarafından bakın arkadaşlarını şevkinin kırılması beni de çok uzecek çünkü ilerde bence daha güzel işler yapacaklar bir çok konuda muhakeme yapıp öyle karar verin saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durali saygın -- 24 Haziran 2015; 22:08:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaşadığınız sorunların çözümleniyor olması güzel arkadaşlar ;) Bu firma müşteri memnuniyeti ile daha iyi yerlere gelecektir diye düşünüyorum.
  • Quatromobile romuzlu arkadaşımız degisim islemi yapalim dedi ama kendisinede mesaj attim numarami verdim kendiaine nasil ulasabilirim acaba bilgisi olan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.