Şimdi Ara

Räikkonen bugun cok kotuydu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fani oldugum räikkonen start da 2.ligi botasa kaptirdi daha sonra da donuk bir yaris sergiledi , pit de de ayagini kirdi adamin bir devrin sonu geliyor season sonu räikkonen ferrariden yollanir , ayrica bugun bahreyn de vettel ne kadar iyi bir pilot oldugunu bir kez daha gosterdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • kazada kiminin suçu yok. yeşil ışık yandı o da çıktı. o sırada daha arka lastik değişmemişti bile
  • Kazada Rai'nin suçu yok, ancak aracı bırakıp garaja dönerken adama gidip bakmaması bende puanını düşürdü.
    Ne kadar buz adam olursan ol, istemeden de olsa orada birini ezdin, bir ailesi belki çocukları var adamın.
    Ne hasar verdin git bi bak be adam. Belki öldürdün adamı.
    Ağlayan çocuğu alıp resim çektiren Rai'den, ezdiği adama bakmayan Rai'ye...
    Gözümden her yarış düşüyorsun, bari adamlığın düşmeseydi.

    Startta kirli tarafta kalmanın verdiği dezavantajla geçildin, buna da kabulum...
    Sonraki 15 tur vasat sürmene diyecek bahane bulamıyorum.

    Sezon sonu umarım gider artık. Ricciardo gelsin istiyorum.
  • Kesinlikle bu sezon çok istekli ve çok hırslı. Yapması gereken tek şey sıralamalarda takım arkadaşını geçmesi. Mekanikerin bacağının kırılması da Ferrari'nin suçu. F1'den birazcık anlayanlar bilir ki pilotun hemen tepeside bir ışık vardır. Lastikler takıldığında o yanar ve araç hemen harekete geçer. Artık o ışığı kim yönetiyorsa mekanikerin bacağının kırılmasından o kişi sorumlu. Raikkonen aynalarını kontrol etmek zorunda değil. Adamlığını sorgulayanlar varsa da hiç tanımamışlar demektir.

    Bazı Vettel taraftarlarının Ricciardo isteğini komik buluyorum çünkü Ricciardo Vettel'e göz açtırmayacaktır, hızlı bir araçta çok hırslı bir Ric görebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 9 Nisan 2018; 11:52:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk olarak 98 yılında tanışmıştım Formula 1 ile NTV veriyordu o zamanla yarışları Okay Karacan sunardı.

    Sonra formula 1'e teknolojiyi sokup hem pilotajı hemde arabaları öldürdüler, HANS, KERS, pit stop ta yakıt ikmalinin kaldırılması, Sıralama turlarının formatının değişmesi. (Eskiden ne güzel herkes 12 tur atma hakkına sahipti) arabaların motor standartlarının değişmesi hepsi ama hepsi bu sporu bana göre öldürdü.

    Eskiyle kıyasladığımda artık hiç zevk, renk, tat vermiyor.

    Dünkü kazada bunlardan bir tanesi. Neymiş pilotun tepesinde ışık varmış, ışık yeşil olunca kalkıyormuşsun.

    Kim yakıyor abi o ışığı? O ışığı pit stopun bitimi ve pilto 'gazla' komutunu veren teknoloji mi? İnsan mI?

    Peki ne gerek vardı buna? Eskiden ne güzel 'Lollipop man' ler vardı. herkesten işareti aldıktan sonra kaldırıyordu lollipop'u pilot gazlıyordu.

    Yeri geldi lolipop manlerde bu tarz kazalara uğradı ama en azından o kazalar bile İNSAN hatasıydı. Bu ise teknolojik bir durum.

    Hayatın teknolojiye yenilmesi çok kötü, Formula 1 de bunlardan 1 i benim için maalesef.

    Eskiden çok daha zevkliydi, şimdi ise tatsız, tuzsuz yemek gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krone

    Kesinlikle bu sezon çok istekli ve çok hırslı. Yapması gereken tek şey sıralamalarda takım arkadaşını geçmesi. Mekanikerin bacağının kırılması da Ferrari'nin suçu. F1'den birazcık anlayanlar bilir ki pilotun hemen tepeside bir ışık vardır. Lastikler takıldığında o yanar ve araç hemen harekete geçer. Artık o ışığı kim yönetiyorsa mekanikerin bacağının kırılmasından o kişi sorumlu. Raikkonen aynalarını kontrol etmek zorunda değil. Adamlığını sorgulayanlar varsa da hiç tanımamışlar demektir.

    Bazı Vettel taraftarlarının Ricciardo isteğini komik buluyorum çünkü Ricciardo Vettel'e göz açtırmayacaktır, hızlı bir araçta çok hırslı bir Ric görebiliriz.
    rai gibi pasif surmesinden se ricciardonun vetteli zorlamasini tercih ederim.



    rai'yi de cok iyi tanıyorum o konuda rahat olabilirsin.



    farzet ki rai yolda arac kullanirken sana carpti ya da ailenden birine, sonra da donup bakmadan uzaklasip gitti.

    "bu kisi buz adam, dönüp bakmamasini normal karsiliyorum" mu diyeceksin?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    rai gibi pasif surmesinden se ricciardonun vetteli zorlamasini tercih ederim.



    rai'yi de cok iyi tanıyorum o konuda rahat olabilirsin.



    farzet ki rai yolda arac kullanirken sana carpti ya da ailenden birine, sonra da donup bakmadan uzaklasip gitti.

    "bu kisi buz adam, dönüp bakmamasini normal karsiliyorum" mu diyeceksin?



    Alıntıları Göster
    Emin ol çoğu pilot aynasından kimin ne yaptığına bakmıyordur. Zaten bu yüzden geçen yarış Haas'lar yarış dışı kaldı. Olayın Kimi'ye mal edilmesine kızıyorum ben. Kendisi de açıkladı yeşil yandı ve gazladım. Sonrasında kafa hareketleri kızgınlığını anlatıyordu. Kimi bu sene Vettel kadar hızlı ama bahtsızlığı mı desem yoksa komplo teorileri mi kursam bilemedim işte.. Söyleyeceğim son şey o mekaniker orada bulunmaması, hadi bulunduysa da onu kontrol ettikten sonra Kimi'nin kalkışına izin verilmesi gerekiyordu. Lolipop adamlar şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krone

    Emin ol çoğu pilot aynasından kimin ne yaptığına bakmıyordur. Zaten bu yüzden geçen yarış Haas'lar yarış dışı kaldı. Olayın Kimi'ye mal edilmesine kızıyorum ben. Kendisi de açıkladı yeşil yandı ve gazladım. Sonrasında kafa hareketleri kızgınlığını anlatıyordu. Kimi bu sene Vettel kadar hızlı ama bahtsızlığı mı desem yoksa komplo teorileri mi kursam bilemedim işte.. Söyleyeceğim son şey o mekaniker orada bulunmaması, hadi bulunduysa da onu kontrol ettikten sonra Kimi'nin kalkışına izin verilmesi gerekiyordu. Lolipop adamlar şart.

    Alıntıları Göster
    oncelikle okudugunu anlamadan kimseyi yargılama.

    kimi'nin adami ezmesine suc bulmadik. yazimda da bunu net sekilde belirttim.

    adami ezip, aractan inip garaja giderken adama bakmamasina yorum yaptim. Sen nucta bir insan ezdin, git bi bak öldü mü kaldı mı?



    ilk mesajimi tekrar oku.

    kiminin adamligini sorgulayanlar adami tanımamış diye yaptigin yakistirma yerinde olmus mu olmamis mi tekrar gozden gecir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    oncelikle okudugunu anlamadan kimseyi yargılama.

    kimi'nin adami ezmesine suc bulmadik. yazimda da bunu net sekilde belirttim.

    adami ezip, aractan inip garaja giderken adama bakmamasina yorum yaptim. Sen nucta bir insan ezdin, git bi bak öldü mü kaldı mı?



    ilk mesajimi tekrar oku.

    kiminin adamligini sorgulayanlar adami tanımamış diye yaptigin yakistirma yerinde olmus mu olmamis mi tekrar gozden gecir.

    Alıntıları Göster
    Kimi'ye telsizden arabayı durdurmasını söylediler o da durdurdu ve çıktı gitti. Adamın haberi bile yok, olayın sıcaklığıyla gidememiş de olabilir. Tek hareketinden adamlık analizi yapmıyoruz çok şükür. Gridde terbiyesizlik yapacak son kişidir Kimi. Onun da çoluğu çocuğu ailesi var.

    Räikkonen bugun cok kotuydu




  • Kazada Kimi'nin en ufak bir suçu yok, Kimi gaza bastığında ekranda yeşil ışık yanıyordu. Bacağı kırılan mekaniker için üzüldüm, daha kötüsü de olabilirdi Allah'tan olmadı. Umarım kısa sürede sağlığına kavuşur.

    Konuya gelince Kimi'nin yarışta çok kötü olduğunu düşünmüyorum. Gridin kirli tarafından kalkmanın dezavantajı ile bir sıra geri düştü. Önündeki Bottas ile zaman farkını hep belli ölçüde tuttu. Zaten pist üstünde kolay geçemeyeceğin bir rakibine lastiklerinin ömrünü düşünerek fazla yaklaşmayıp belli bir mesafede yarışırsın. Pit aralıklarına yaklaşıldığında ise tempoyu arttırıp önündeki rakibine yaklaşıp onu pit stratejisi ile geçmeyi denersin. Kimi de bunu deniyordu, kaldı ki ilk pit-stoplarda, Bottas bir tur geç pite girse Kimi onun önünde olacaktı.




    @Öner

    Ben Kimi'nin otomobilden inene kadar mekanikerin yaralandığını fark etmediğini düşünüyorum. Muhtemelen lastik tam takılmadan yeşil ışığın yandığını ve bu sebeple de telsizden dur emri verildiğini düşünmüştür. Çünkü bu pek çok pilotun başına gelmişti. Kimi otomobilden inip garaja yaklaşırken pitte ki sorunun basit bir lastik değiştirme hatası olmadığını o zaman gördü diye düşünüyorum. Ancak o garajın önüne geldiğinde sağlık ekipleri de yaralanan mekanikere müdahale etmeye başlamışlardı. Bunu nereden biliyorum, çünkü Kimi garajın önünde durup mekanikere doğru bakıp içeri girdikten sonra kamera açısı değişti ve mekanikerin başında pek çok kişinin ona müdahale ettiğini gördük. Yani Kimi mekanikerin olduğu tarafa baktığı esnada mekanikerin başında sağlık ekipleri vardı. Ben Kimi'nin bu sebeple mekanikerin yanına gitmek yerine garaja yöneldiğini düşünüyorum. Ayrıca mekanikerin yanına gitmesinin ne mekanikere ne de ona müdahale eden sağlık ekiplere faydası olurdu. Fena götürmediği ve yarışı podyumda bitirme şansı olduğu bir yarışta çok nadiren gördüğümüz bir sebepten ötürü yarış dışında kalmanın verdiği hayal kırıklığı ve sinirlilik halini de unutmayalım. Kısaca olayı fazla büyütmemek lazım, zaten Kimi, mekanikerin ameliyat olduktan sonra durumunu instagramdan paylaştığı fotoğrafı beğenip, geçmiş olsun mesajı göndermiş.




    @winwin35

    Lastik değişiminden sorumlu mekanikerler, lastik değişimi tamamlandıktan sonra bijon üstündeki tuşa basarak işlemin tamamlandığını belirten sinyali gönderiyorlar ve bijonu tutan tüm mekanikerler de bunu yapınca ekran yeşile dönüyor ve pilot pitten çıkıyor.

    Lolipop adam uygulaması kaldırılalı epey oluyor. Hatta bundan 10 yıl önce yani 2008 yılında Massa'nın Singapur GP'de yaşadığı ve şampiyonluğuna mal olduğu sorunlu pitte bile şimdikine benzer bir sistem kullanılıyordu.




    @Krone

    "Mekaniker orada bulunmamalı" demişsin ancak eski lastik henüz çıkarılmamıştı, haliyle lastiği çıkartacak mekanikerin de o konumda olması son derece doğru. Lastikleri çıkarmaktan sorumlu mekaniklerler lastiği çıkardıkları gibi geri çekiliyorlar ki yeni lastikleri takacak mekanikerlere yer açılsın. Kısaca mekaniker lastiği çıkarmış olsa zaten o konumda olmazdı.

    Ekranın yeşile dönmüş olması meselesinde ya bijonu tutan mekaniker yanlışlıkla tuşa bastı ya da yazılımsal bir sorundan olduğunu düşünüyorum. Ferrari belki ilerleyen günlerde bunu açıklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 9 Nisan 2018; 16:57:42 >




  • Krone K kullanıcısına yanıt
    videoyu izle

    ozellikle 46. saniyeden itibaren.

    kimi orada bir yarali oldugunu goruyor. zira aracin birseyin uzeinden gectigini anlamayacak kadar salak degil.

    1-2 saniye bakiyor ve donup garaja girip biten yarisina sinirleniyor.



    tamam yaristan cekilmesine sinirlensin, birsey dedigimiz yok da bir insan canini da umursamamak "buz adam"lik degildir.







    kimi'yi savunacagim diye bu kadar kasmaniza gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pit kazasında kazanın sebebi o tekniker adam lastiği değiştirmeden tamam demiş bi zahmet ayağını sarı çiginin arkasına koysaymış kaza olmadan durumu düzeltebileceklerdi...
  • imhotep_of_grudge kullanıcısına yanıt
    Klasik räikkonen sanssizligi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.