Şimdi Ara

RACE CHIP (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maalesef... atmosferik araçlara sıkıntılı alt devirler için farklı bir çözüm öneriyoruz... Gaz pedalına windbooster takıyoruz, buradan inceleyebilirsiniz...

    http://resim.donanimhaber.com/m_53202986/mpage_1/f_/key_//tm.htm#53202986
  • arkadaşlar race chip takılı olupta ,dip gaz yaptığınızda eksozdan siyah duman çıkıyormu,
  • giulietta 1.6 JTD modeline hiç uygulamanız oldu mu ?
    Olmadı ise de çıkacak sonuç hakkında bilginiz var mı ?
  • arkadaslar bütün sonuclar için racechip.de sitesiden bakabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    arkadaslar bütün sonuclar için racechip.de sitesiden bakabilirsiniz

    +1 :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500

    F-4 deneyin dengeli guc alirsiniz, yeterli gelmezse 0-4, 1-4, 2-4 deneyebilirsiniz, 2. podu (4) degistirmeden 1. podu stabil guc alana kadar arttirabilirsiniz...

    Teşekkürler ama aracı almış değilim, sadece sağlıklı bir ayarla 90 beygirden kaç beygire çıkıyor onu anlamak istedim. 15-20 beygir ilave oluyor diyebilir miyiz kabaca?

    2-4 yaparsanız, 1.podun "2" de olması 11. kademeye denk gelir, 11x1,5= %16,5 güç artışı demektir. 105hp civarında problemsiz ve stabil güç 1.pod biraz daha açılarak 110hp civarına da çıkılabilir. 2-4 ayarında bir müddet kullanın 3-4 - 4-4 - 5-4 e kadar her modda biraz sıkıştırarak deneyin herhangi bir boğulma, gaz kesme, arıza uyarısı olmazsa 5-4 de sabit kalabilir.



    merhaba @HaTToRi,
    benim race chipin kutusunda astra h 1,3 cdti için olduğu yazılıydı ve üzerinde gelen ayar 2-2 idi, motor normalden sesli çalışıyordu, bende ilk değeri 3 e getirdim, yani 3-2 şeklinde kullanıyorum, ses azaldı, sizce bu ayar doğrumudur, stabil olarak alabileceğim en yüksek güç hangi ayarda alınabilir? öncelikle 2-4 mü yoksa 3-4 mü yapayım, bu 2-2 ayarında ilk iki vites ve turbo boşluğu gayet güzel oldu ama başkalarının anlattığı gibi yırtıcı bir güç ve 2 ile 3. viteslerde pati çekme gibi bir durum yok...




  • H@ttori verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Şimdi Racechip Pro versiyonlarda ayar sayısı daha fazla 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7 diye 16 ayar yeri var. Söylediğiniz 2.pod'un Pro araçlara göre ayar karşılığı nedir. Daha mı ince ayar var, yoksa yine 1 2 3 4 5 6 7 yi mi baz alacağız? Aslında bu racechip biraz daha aydınlatıcı bilgi verse de ayarı daha düzgün yapabilsek. Ya da Caddy 1.6 TDi CR DSG için bir ayar önerebilir misiniz. Aracım 7 ileri DSG olduğu için vites değişimleri aralığı dar, düz vites olmadığından vites değişim yerlerine de uymak durumunda kalıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500

    F-4 deneyin dengeli guc alirsiniz, yeterli gelmezse 0-4, 1-4, 2-4 deneyebilirsiniz, 2. podu (4) degistirmeden 1. podu stabil guc alana kadar arttirabilirsiniz...

    Teşekkürler ama aracı almış değilim, sadece sağlıklı bir ayarla 90 beygirden kaç beygire çıkıyor onu anlamak istedim. 15-20 beygir ilave oluyor diyebilir miyiz kabaca?

    2-4 yaparsanız, 1.podun "2" de olması 11. kademeye denk gelir, 11x1,5= %16,5 güç artışı demektir. 105hp civarında problemsiz ve stabil güç 1.pod biraz daha açılarak 110hp civarına da çıkılabilir. 2-4 ayarında bir müddet kullanın 3-4 - 4-4 - 5-4 e kadar her modda biraz sıkıştırarak deneyin herhangi bir boğulma, gaz kesme, arıza uyarısı olmazsa 5-4 de sabit kalabilir.



    merhaba @HaTToRi,
    benim race chipin kutusunda astra h 1,3 cdti için olduğu yazılıydı ve üzerinde gelen ayar 2-2 idi, motor normalden sesli çalışıyordu, bende ilk değeri 3 e getirdim, yani 3-2 şeklinde kullanıyorum, ses azaldı, sizce bu ayar doğrumudur, stabil olarak alabileceğim en yüksek güç hangi ayarda alınabilir? öncelikle 2-4 mü yoksa 3-4 mü yapayım, bu 2-2 ayarında ilk iki vites ve turbo boşluğu gayet güzel oldu ama başkalarının anlattığı gibi yırtıcı bir güç ve 2 ile 3. viteslerde pati çekme gibi bir durum yok...

    fabrika ayarı 2-2 geldiyse, bizim yapacağımız 2-4 gücü aynı seviyede bırakıp, devir bandını biraz açacak, 2-4 deneyin bi, olmadı 3-4 , 4-4 e kadar deneyin. Aslında fazla açılmış olacak ama her dur kalkda arabayı sıkıştırmıyorsanız bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Her marka aracın verdiği tepki farklı oluyor, en uygun ayar için biraz kurcalamak gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitehawk

    H@ttori verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Şimdi Racechip Pro versiyonlarda ayar sayısı daha fazla 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7 diye 16 ayar yeri var. Söylediğiniz 2.pod'un Pro araçlara göre ayar karşılığı nedir. Daha mı ince ayar var, yoksa yine 1 2 3 4 5 6 7 yi mi baz alacağız? Aslında bu racechip biraz daha aydınlatıcı bilgi verse de ayarı daha düzgün yapabilsek. Ya da Caddy 1.6 TDi CR DSG için bir ayar önerebilir misiniz. Aracım 7 ileri DSG olduğu için vites değişimleri aralığı dar, düz vites olmadığından vites değişim yerlerine de uymak durumunda kalıyorum.

    racechipin pro olmayanı ile pro nun ayar seviyeleri aynı, 16 kademe, pro da bu 16 yı 2 ile çarpıyorsun, pro olmayanda ise 1,5 ile çarpıyorsun tek fark bu. 2.podun her iki modeldede işlevi aynı, 5-10 konu önce detaylı olarak anlattım. Caddy için gelen fabrika ayarlarına bakmak lazım, DSG hassas bir şanzıman, bence fabrika ayarlarından 2.podu değiştirmeden 1.podu 3 kademeye kadar arttırarak kullanabilirsiniz.




  • İllaki alincaksa en iyisi alinmali bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAGLARRR

    Hocam astra 1.3CDTI için doğru ayarlar nelerdir ve de elde edilecek güç@devir ve tork@devir değerleri ne olur?

    fabrika çıkış değerleri 90hp@4000 ve 200Nm@1750-2500

    F-4 deneyin dengeli guc alirsiniz, yeterli gelmezse 0-4, 1-4, 2-4 deneyebilirsiniz, 2. podu (4) degistirmeden 1. podu stabil guc alana kadar arttirabilirsiniz...

    Teşekkürler ama aracı almış değilim, sadece sağlıklı bir ayarla 90 beygirden kaç beygire çıkıyor onu anlamak istedim. 15-20 beygir ilave oluyor diyebilir miyiz kabaca?

    2-4 yaparsanız, 1.podun "2" de olması 11. kademeye denk gelir, 11x1,5= %16,5 güç artışı demektir. 105hp civarında problemsiz ve stabil güç 1.pod biraz daha açılarak 110hp civarına da çıkılabilir. 2-4 ayarında bir müddet kullanın 3-4 - 4-4 - 5-4 e kadar her modda biraz sıkıştırarak deneyin herhangi bir boğulma, gaz kesme, arıza uyarısı olmazsa 5-4 de sabit kalabilir.



    merhaba @HaTToRi,
    benim race chipin kutusunda astra h 1,3 cdti için olduğu yazılıydı ve üzerinde gelen ayar 2-2 idi, motor normalden sesli çalışıyordu, bende ilk değeri 3 e getirdim, yani 3-2 şeklinde kullanıyorum, ses azaldı, sizce bu ayar doğrumudur, stabil olarak alabileceğim en yüksek güç hangi ayarda alınabilir? öncelikle 2-4 mü yoksa 3-4 mü yapayım, bu 2-2 ayarında ilk iki vites ve turbo boşluğu gayet güzel oldu ama başkalarının anlattığı gibi yırtıcı bir güç ve 2 ile 3. viteslerde pati çekme gibi bir durum yok...

    fabrika ayarı 2-2 geldiyse, bizim yapacağımız 2-4 gücü aynı seviyede bırakıp, devir bandını biraz açacak, 2-4 deneyin bi, olmadı 3-4 , 4-4 e kadar deneyin. Aslında fazla açılmış olacak ama her dur kalkda arabayı sıkıştırmıyorsanız bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Her marka aracın verdiği tepki farklı oluyor, en uygun ayar için biraz kurcalamak gerekiyor.

    teşekkür ederim cevap için, yarın 3-4 ü deneyeceğim bakalım nasıl olacak...




  • Şu atmosferikler için bir Chip geliştirseler de alsak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Şu atmosferikler için bir Chip geliştirseler de alsak.

    atmosferikler için tek çözüm
    http://resim.donanimhaber.com/m_53202986/mpage_1/f_/key_//tm.htm#53202986

  • RACE CHİP DE, DİP GAZ YAPILINCA SİYAH DUMAN ATMA OLAYI NASIL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    RACE CHİP DE, DİP GAZ YAPILINCA SİYAH DUMAN ATMA OLAYI NASIL

    Siyah duman atma durumu hic duymadim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    RACE CHİP DE, DİP GAZ YAPILINCA SİYAH DUMAN ATMA OLAYI NASIL

    Siyah duman atma durumu hic duymadim...

    fabrika ayarlarını değiştirip , performans odaklı ayarlandığı zaman,dip gazda 2-3 sn duman attığından bahsetmişler başka forumlarda .

    benim eski corollamda t-tuning marka box vardı ,dip gaz yaptığım zaman eksozdan siyah duman atıyor, sonra düzeliyordu .siyah duman iğrenç bir görüntü sergiliyordu ama motorun zayıflığı yüzünden katlandım .işin ilginç tarafı 30 bin km bu şekilde bindim boxı söktüm eksozdan hala siyah duman çıkmaya devam ediyordu ,
    şimdi yeni aracıma bir box almaya karar verdim ama ağzım bu olaylardan yandı,o yüzden detaylı bir araştırma içine girdim ,acaba bu boxların çalışma prensibi aynı değilmiki ,sizin boxlar araca siyah duman attırmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    RACE CHİP DE, DİP GAZ YAPILINCA SİYAH DUMAN ATMA OLAYI NASIL

    Siyah duman atma durumu hic duymadim...

    fabrika ayarlarını değiştirip , performans odaklı ayarlandığı zaman,dip gazda 2-3 sn duman attığından bahsetmişler başka forumlarda .

    benim eski corollamda t-tuning marka box vardı ,dip gaz yaptığım zaman eksozdan siyah duman atıyor, sonra düzeliyordu .siyah duman iğrenç bir görüntü sergiliyordu ama motorun zayıflığı yüzünden katlandım .işin ilginç tarafı 30 bin km bu şekilde bindim boxı söktüm eksozdan hala siyah duman çıkmaya devam ediyordu ,
    şimdi yeni aracıma bir box almaya karar verdim ama ağzım bu olaylardan yandı,o yüzden detaylı bir araştırma içine girdim ,acaba bu boxların çalışma prensibi aynı değilmiki ,sizin boxlar araca siyah duman attırmıyor

    siyah duman chipsiz dizellerde de görülür ama anlık olarak, ani sıkıştırmalarda plof şeklinde çıkar ve biter...
    ben race chipten önce yazılım yaptırmıştım arabama, bu duman yüzünden vazgeçtim, orjinale döndüğüm anda dumanı kesti, şimdi race chiple sakin kullanımda hiç duman atmıyor arabam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    RACE CHİP DE, DİP GAZ YAPILINCA SİYAH DUMAN ATMA OLAYI NASIL

    Siyah duman atma durumu hic duymadim...

    mrb dizel verso için 2.0,d-4d 126 beygir için race chip ve race chip pro fiyatı nekadar acaba ,bu boxların arasındaki farklar nelerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaTToRi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    RACE CHİP DE, DİP GAZ YAPILINCA SİYAH DUMAN ATMA OLAYI NASIL

    Siyah duman atma durumu hic duymadim...

    mrb dizel verso için 2.0,d-4d 126 beygir için race chip ve race chip pro fiyatı nekadar acaba ,bu boxların arasındaki farklar nelerdir

    2.0 lt. araçlarda genelde racechip pro oluyor, daha güncel ve farklı bir yazılıma sahip ve işlem hızı daha yüksek aradaki fark bu, dolayısıyla verdiği verimde daha fazla. 126hp lik aracınız racechip pro dan sonra 162hp ye kadar güçlenebiliyor, fiyatı p.m. attım.




  • Sayın Hattori,

    Laguna 3 1.5 dCİ aracıma taktığım Race Chip Pro'yu aracımda memnuniyetle bu ürünü kullanıyorum,derdime deva oldu diyebilirim.Yalnız özellikle rampalarda ve gazı köklediğimde "enjeksiyon arızası" alıyorum.Motoru durdurup yeniden çalıştırdığımda uyarı gidiyor.

    Ayarlarım 5-D şeklinde.Bana önerebileceğiniz bir ayar var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRAGUT -- 2 Ocak 2012; 13:33:42 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.