Şimdi Ara

RACE CHIP (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Modüler uygulamaların ortak özelliği tork artışından dolayı size daha az gaza bastırmasıdır.. Temel olarak araca aynı işi yaptırabilmek için daha az miktarda ve daha kısa süre gaza basarsınız.. Bu ekonomi getirir..

    anlık veya ortalama yakıt tüketimini hesaplarken bazı araçlar gaza ne kadar basıldığını gözetirler.. Formülün en temel parametresi budur.. Gaz pedalı pozisyonu yük durumunu belirler, yük durumuda ne kadar yakıta ihtiyac duyulduğunu..

    bu tür araçlarda box uygulaması sonrası ekrandaki tüketim değerleri ile gerçek tüketim değeri arasında fark oluşur..

    aracın tüketim ölçüm sistemi bu şekilde işlemiyorsa herhangi bir fark oluşmaz..

    evet hocam dediğiniz gibi sanki benzinli aracın gazı gibi dolu oldu pedal basınca hemen tepki veriyor.yanlız merak ettiği şu box neden yol bilgisayarını kandıyor ?

    Sadece yol bilgisayarını değil motor beyni nide kandırıyor..

    Box nasıl çalışır ? yakıt basınc sinyalini beyni düşük göstererek .. böylelikle beyin habire basıncı yükseltmek için çabalar.. buda fazla yakıt püskürtülmesine sebep olur ama beyinin bundan haberi bile olmaz..

    şimdi beyin sanıyorki 3gr püskürtüyorum, ama gerçekte 5gr püskürüyor..

    e yol bilgisayarı 3gr lık hesaplama yapıp yansıtıyor ekrana.. ama gerçekte 5gr tüketiyorsunuz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: toyota61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Modüler uygulamaların ortak özelliği tork artışından dolayı size daha az gaza bastırmasıdır.. Temel olarak araca aynı işi yaptırabilmek için daha az miktarda ve daha kısa süre gaza basarsınız.. Bu ekonomi getirir..

    anlık veya ortalama yakıt tüketimini hesaplarken bazı araçlar gaza ne kadar basıldığını gözetirler.. Formülün en temel parametresi budur.. Gaz pedalı pozisyonu yük durumunu belirler, yük durumuda ne kadar yakıta ihtiyac duyulduğunu..

    bu tür araçlarda box uygulaması sonrası ekrandaki tüketim değerleri ile gerçek tüketim değeri arasında fark oluşur..

    aracın tüketim ölçüm sistemi bu şekilde işlemiyorsa herhangi bir fark oluşmaz..

    evet hocam dediğiniz gibi sanki benzinli aracın gazı gibi dolu oldu pedal basınca hemen tepki veriyor.yanlız merak ettiği şu box neden yol bilgisayarını kandıyor ?

    Sadece yol bilgisayarını değil motor beyni nide kandırıyor..

    Box nasıl çalışır ? yakıt basınc sinyalini beyni düşük göstererek .. böylelikle beyin habire basıncı yükseltmek için çabalar.. buda fazla yakıt püskürtülmesine sebep olur ama beyinin bundan haberi bile olmaz..

    şimdi beyin sanıyorki 3gr püskürtüyorum, ama gerçekte 5gr püskürüyor..

    e yol bilgisayarı 3gr lık hesaplama yapıp yansıtıyor ekrana.. ama gerçekte 5gr tüketiyorsunuz..

    mehmet bey motor 3gr yerine 5gr yakıt pompalıyorsa, neden aracın eski tüketimiyle yeni tüketimi aynı oluyor,hemde çok daha güçlü bir motora sahipken ,hatta motora fazla abanmazsam eskisinden daha az yakıyor .bunu yol bilgisayarıyla değil ,bizzat depoya yakıt alıp ,yaptığım yola bölerek hesapladım. acaba sadece yakıt miktarını değilde ,başka parametreleride mi yükseltiyo ?

    birde analog boxla,digital boxın(racechipin) çalışma prensibleri nasıldır, aralarındaki farklar nelerdir.(en basit örnek ,racechip neden siyah duman attırmıyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota61

    bugün sonunda zor olsada race chipi taktım çünkü 407 lere montaj için hava ve yağ filtreleri sökülüyor bayağı meşakatlı iş .ilk ayar 1-1 di biraz kullandık ustayla araba resmen delirdi 2de filan pati çekmeye başladı neyse dedik biraz daha yükseltelim 2-2 yaptık bu sefer dahada yi gitmeye başladı usta tamam daha kurclama diyo frenler yetmicek diye korktum :) duman filan yok çok tatminkar oldu gaz pedalının dolduğunu hissettim dokununca araba fırlıyo resmen .şimdi aklımda 3-3 yapmak var bakalım buı sefer nasıl olacak:)
    yakıt olarakta normalde44km lik 4.8 yaktığım güzergahta busefer 3.8 değerini yakaladım
    .çok komik bir değer 407 gibi araba için. total menzil i ölçmeden kesin birşey söylemek yanlış olur
    2 sene önce aklmda olan bu işi bugüne kadar ertelediğim için kendime kızmıyor değilimama herşey nasip kısmet.:)

    Aracın tepkilerinden memnunsanız yada turbonun ne zaman devreye girip çıktığını biliyorsanız ayar işlemini ona göre yapınız. 2-2 den sonra 3-3 sonra 4-4 diye gitmeyin Az yukarıda (yada sayfa 5 'ti sanırım) hangi pod'da ne güç ve devir aralığı yazıyor.O tabloya göre ayar yapın; soldaki pod güç ayarı,her kademe 1,5 bg arttırıyor ve en düşük 8 den başlıyor.Sağdaki ise RACECHİP'İN devrede olmasını istediğiniz devir aralığını ayarlıyorsunuz.Ben Sn ayaramis'in uyarısıyla 1750 de devreye giren turbom nedeniyle sağdaki podu 4'e getirdim.güç'te 2 de duruyor.Yani 2-4 oldu.Biraz böyle deneyeceğim.Ekstra güç istersem 3-4,4-4,5-4,6-4,7-4 diye ayar yapmam daha doğru İlk önce devir aralığınızı bulun sonra gücü yavaş yavaş arttırın derim. (Gerçi ben sabredemedim direk 2-2 ile başlamıştım sanırım )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: toyota61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Modüler uygulamaların ortak özelliği tork artışından dolayı size daha az gaza bastırmasıdır.. Temel olarak araca aynı işi yaptırabilmek için daha az miktarda ve daha kısa süre gaza basarsınız.. Bu ekonomi getirir..

    anlık veya ortalama yakıt tüketimini hesaplarken bazı araçlar gaza ne kadar basıldığını gözetirler.. Formülün en temel parametresi budur.. Gaz pedalı pozisyonu yük durumunu belirler, yük durumuda ne kadar yakıta ihtiyac duyulduğunu..

    bu tür araçlarda box uygulaması sonrası ekrandaki tüketim değerleri ile gerçek tüketim değeri arasında fark oluşur..

    aracın tüketim ölçüm sistemi bu şekilde işlemiyorsa herhangi bir fark oluşmaz..

    evet hocam dediğiniz gibi sanki benzinli aracın gazı gibi dolu oldu pedal basınca hemen tepki veriyor.yanlız merak ettiği şu box neden yol bilgisayarını kandıyor ?

    Sadece yol bilgisayarını değil motor beyni nide kandırıyor..

    Box nasıl çalışır ? yakıt basınc sinyalini beyni düşük göstererek .. böylelikle beyin habire basıncı yükseltmek için çabalar.. buda fazla yakıt püskürtülmesine sebep olur ama beyinin bundan haberi bile olmaz..

    şimdi beyin sanıyorki 3gr püskürtüyorum, ama gerçekte 5gr püskürüyor..

    e yol bilgisayarı 3gr lık hesaplama yapıp yansıtıyor ekrana.. ama gerçekte 5gr tüketiyorsunuz..

    mehmet bey motor 3gr yerine 5gr yakıt pompalıyorsa, neden aracın eski tüketimiyle yeni tüketimi aynı oluyor,hemde çok daha güçlü bir motora sahipken ,hatta motora fazla abanmazsam eskisinden daha az yakıyor .bunu yol bilgisayarıyla değil ,bizzat depoya yakıt alıp ,yaptığım yola bölerek hesapladım. acaba sadece yakıt miktarını değilde ,başka parametreleride mi yükseltiyo ?

    birde analog boxla,digital boxın(racechipin) çalışma prensibleri nasıldır, aralarındaki farklar nelerdir.(en basit örnek ,racechip neden siyah duman attırmıyor)


    Çünkü motorunuz güçlendiği için gaza eskisinden daha az basıyorsunuz.. tamam beyin 3 sanıyor gerçekte 5 ama, araca yaptırdığınız iş sonucunda tüketilen yakıt miktarı aynı hatta çok kaliteli powerbox lar ciddi ekonomi yaptırırlar..

    Bir araçdan powrebox ile alınabilecek güç oranı %30 ken RaceChip %15 ini alıyor da ondan duman attırmıyor.. Almanya sitesinde belirtilen güç ve tork değerleri Tamamen Fake dir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 26 Mart 2012; 13:38:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: toyota61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Modüler uygulamaların ortak özelliği tork artışından dolayı size daha az gaza bastırmasıdır.. Temel olarak araca aynı işi yaptırabilmek için daha az miktarda ve daha kısa süre gaza basarsınız.. Bu ekonomi getirir..

    anlık veya ortalama yakıt tüketimini hesaplarken bazı araçlar gaza ne kadar basıldığını gözetirler.. Formülün en temel parametresi budur.. Gaz pedalı pozisyonu yük durumunu belirler, yük durumuda ne kadar yakıta ihtiyac duyulduğunu..

    bu tür araçlarda box uygulaması sonrası ekrandaki tüketim değerleri ile gerçek tüketim değeri arasında fark oluşur..

    aracın tüketim ölçüm sistemi bu şekilde işlemiyorsa herhangi bir fark oluşmaz..

    evet hocam dediğiniz gibi sanki benzinli aracın gazı gibi dolu oldu pedal basınca hemen tepki veriyor.yanlız merak ettiği şu box neden yol bilgisayarını kandıyor ?

    Sadece yol bilgisayarını değil motor beyni nide kandırıyor..

    Box nasıl çalışır ? yakıt basınc sinyalini beyni düşük göstererek .. böylelikle beyin habire basıncı yükseltmek için çabalar.. buda fazla yakıt püskürtülmesine sebep olur ama beyinin bundan haberi bile olmaz..

    şimdi beyin sanıyorki 3gr püskürtüyorum, ama gerçekte 5gr püskürüyor..

    e yol bilgisayarı 3gr lık hesaplama yapıp yansıtıyor ekrana.. ama gerçekte 5gr tüketiyorsunuz..

    mehmet bey motor 3gr yerine 5gr yakıt pompalıyorsa, neden aracın eski tüketimiyle yeni tüketimi aynı oluyor,hemde çok daha güçlü bir motora sahipken ,hatta motora fazla abanmazsam eskisinden daha az yakıyor .bunu yol bilgisayarıyla değil ,bizzat depoya yakıt alıp ,yaptığım yola bölerek hesapladım. acaba sadece yakıt miktarını değilde ,başka parametreleride mi yükseltiyo ?

    birde analog boxla,digital boxın(racechipin) çalışma prensibleri nasıldır, aralarındaki farklar nelerdir.(en basit örnek ,racechip neden siyah duman attırmıyor)


    Çünkü motorunuz güçlendiği için gaza eskisinden daha az basıyorsunuz.. tamam beyin 3 sanıyor gerçekte 5 ama, araca yaptırdığınız iş sonucunda tüketilen yakıt miktarı aynı hatta çok kaliteli powerbox lar ciddi ekonomi yaptırırlar..

    Bir araçdan powrebox ile alınabilecek güç oranı %30 ken RaceChip %15 ini alıyor da ondan duman attırmıyor.. Almanya sitesinde belirtilen güç ve tork değerleri Tamamen Fake dir..

    sizin önerdiginiz box markasi nedir?



    Arti olarak sitede yazan degerlerin hepsi fake demissiniz ama cogu arac icin

     RACE CHIP


    grafikler var bunlarda mi yalan bu araca passat B7 2.0 dizel misal?

    Neye dayanarak direk sorgusul sualsiz fake diyorsunuz orasi biraz düsündürdü beni ?

    Kisaca benim saatigim ürün daha iyi mi demek istiyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi troy -- 26 Mart 2012; 17:30:29 >




  • @troy

    Arkadaş bu konularda uzman , vardır elbet bir bildiği.

    @Chiptuning uzmanı

    Tamam bir miktar doğru değerleri sağlamak zordur,lakin söyler misiniz hangi firma dürüstçe iş yapıyor ki ?

    Mesela sizin sattıklarınız %100 iddia ettiklerini başarıyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRAGUT -- 26 Mart 2012; 21:13:04 >
  • kimse kimseye malım kötü demez, yazılımcılar içi yazılım, boxcular için box, bor power için kendisininki,
  • normal analog bir boxla ,race chipin çalışma prensibi bence aynı değil,birinde saniyede 25000 tane işlem yapan atmel işlemci var,diğeri yani ucuz analog boxda maliyeti 1 tl bile olmayan 10 tane smd direnç var ,duman atma olayı tamamen bununla ilgili. yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim ,ben her iki boxıda kullandım ama race chip gerçekten harika ,performansları aynı sayılır fakat ucuz analog box ada vapuru gibi duman attırıyor,insan gaza basmaya utanıyor


     RACE CHIP

     RACE CHIP




     RACE CHIP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 26 Mart 2012; 21:33:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    normal analog bir boxla ,race chipin çalışma prensibi bence aynı değil,birinde saniyede 25000 tane işlem yapan atmel işlemci var,diğeri yani ucuz analog boxda maliyeti 1 tl bile olmayan 10 tane smd direnç var ,duman atma olayı tamamen bununla ilgili. yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim ,ben her iki boxıda kullandım ama race chip gerçekten harika ,performansları aynı sayılır fakat ucuz analog box ada vapuru gibi duman attırıyor,insan gaza basmaya utanıyor


     RACE CHIP

     RACE CHIP




     RACE CHIP


    Hocam bir arkadaş bahsediyordu; RaceChip sadece dijitsal işlemcisi alan Analog box diye. Onunda boxlar içinde tavsiye ettiği tamamen Dijital olan Boxlardı. RaceChip analog boxlardan daha iyi; fakat tamamen dijital olan Boxlar kadar da iyi değil diye Duman olayı isteğe bağlı; aynı işlemi isterseniz dumanlı-dumansız seçiminize göre Chiptuning ile de sağlıyabiliyorsunuz diyeceğim kızacaksınız Mesela benim aracımdan duman çıkmıyor; sebebi ise DPF. Hani dumanlı yazılım(Mehmet hocam gibi Chip Tuning uygulayanlar tavsiye etmez) isterseniz çıkar, çıkmaz değil; fakat bu seferde DPF lambası yanıyor; araçta bir sıkıntı olduğuna dahil Benim bilgim bu yönde, devamı için; Mehmet hocam'ın bilgisine ihtiyacım var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RS182

    quote:

    Orijinalden alıntı: toyota61

    bugün sonunda zor olsada race chipi taktım çünkü 407 lere montaj için hava ve yağ filtreleri sökülüyor bayağı meşakatlı iş .ilk ayar 1-1 di biraz kullandık ustayla araba resmen delirdi 2de filan pati çekmeye başladı neyse dedik biraz daha yükseltelim 2-2 yaptık bu sefer dahada yi gitmeye başladı usta tamam daha kurclama diyo frenler yetmicek diye korktum :) duman filan yok çok tatminkar oldu gaz pedalının dolduğunu hissettim dokununca araba fırlıyo resmen .şimdi aklımda 3-3 yapmak var bakalım buı sefer nasıl olacak:)
    yakıt olarakta normalde44km lik 4.8 yaktığım güzergahta busefer 3.8 değerini yakaladım
    .çok komik bir değer 407 gibi araba için. total menzil i ölçmeden kesin birşey söylemek yanlış olur
    2 sene önce aklmda olan bu işi bugüne kadar ertelediğim için kendime kızmıyor değilimama herşey nasip kısmet.:)

    Aracın tepkilerinden memnunsanız yada turbonun ne zaman devreye girip çıktığını biliyorsanız ayar işlemini ona göre yapınız. 2-2 den sonra 3-3 sonra 4-4 diye gitmeyin Az yukarıda (yada sayfa 5 'ti sanırım) hangi pod'da ne güç ve devir aralığı yazıyor.O tabloya göre ayar yapın; soldaki pod güç ayarı,her kademe 1,5 bg arttırıyor ve en düşük 8 den başlıyor.Sağdaki ise RACECHİP'İN devrede olmasını istediğiniz devir aralığını ayarlıyorsunuz.Ben Sn ayaramis'in uyarısıyla 1750 de devreye giren turbom nedeniyle sağdaki podu 4'e getirdim.güç'te 2 de duruyor.Yani 2-4 oldu.Biraz böyle deneyeceğim.Ekstra güç istersem 3-4,4-4,5-4,6-4,7-4 diye ayar yapmam daha doğru İlk önce devir aralığınızı bulun sonra gücü yavaş yavaş arttırın derim. (Gerçi ben sabredemedim direk 2-2 ile başlamıştım sanırım )

    önce bayini söylediğine göre yaptım ayarı 2-2sonra o tabloya bakıp benim araç 1750 de turbo devreye giriyor sağdaki ayarda 3 olduğu zman 1800 e denk geliyo ona göre yaptım yanlışmı acaba.bundan sonra da dediğiniz gibi 3-3,4-3 gibi gidecek
    dediğim gibi dün 3-3 de kullandım arabayı sanki bir canavar oldu gaza basınca sanki tsi gibi ivmeleniyor süzülüyor resmen.ç.ok hoşuma gitti bu seferde bu hızlanmaya frenler yetmiyo gibi oldu :) ama kıyamadım bişe olur korkusu aldı herzamnki gibi 2-3 e getirdim tekrar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    @troy

    Arkadaş bu konularda uzman , vardır elbet bir bildiği.

    @Chiptuning uzmanı

    Tamam bir miktar doğru değerleri sağlamak zordur,lakin söyler misiniz hangi firma dürüstçe iş yapıyor ki ?

    Mesela sizin sattıklarınız %100 iddia ettiklerini başarıyor mu ?

    pmden yaziyim sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota6
    önce bayini söylediğine göre yaptım ayarı 2-2sonra o tabloya bakıp benim araç 1750 de turbo devreye giriyor sağdaki ayarda 3 olduğu zman 1800 e denk geliyo ona göre yaptım yanlışmı acaba.bundan sonra da dediğiniz gibi 3-3,4-3 gibi gidecek
    dediğim gibi dün 3-3 de kullandım arabayı sanki bir canavar oldu gaza basınca sanki tsi gibi ivmeleniyor süzülüyor resmen.ç.ok hoşuma gitti bu seferde bu hızlanmaya frenler yetmiyo gibi oldu :) ama kıyamadım bişe olur korkusu aldı herzamnki gibi 2-3 e getirdim tekrar :)

    Korkacak birşey yok,her türlü denemek serbest ancak 2-2,3-3 gidince ayar 4-4,5-5 diye gitmemeniz için sizi uyarayım dedim sadece..Devir aralığınızı bulduktan sonra gücü istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz..Bana Almanya B-1 önerdi,istanbul merkez 3-3 olabilir dedi 2-4 deniyorum şu an,hafta sonu izmire gidip geleceğim bakalım nasıl olmuş tepkiler




  • Ben powerbox satmıyorum ki.. Nerden çıkardınız..

    Chiptuning uygulanamayan araçlara powerbox uyguluyoruz biz.. herhangi bir markanın bayiliği yok bende..

    racechip takıp dynoma gelen arabalardan kendi gözümle tecrübe ettiğim bir durum bu.. açıyoruz sitesini su rakam diyor dynoya bakıyoruz bu rakam çıkıyor.. ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Hocam bir arkadaş bahsediyordu; RaceChip sadece dijitsal işlemcisi alan Analog box diye. Onunda boxlar içinde tavsiye ettiği tamamen Dijital olan Boxlardı. RaceChip analog boxlardan daha iyi; fakat tamamen dijital olan Boxlar kadar da iyi değil diye Duman olayı isteğe bağlı; aynı işlemi isterseniz dumanlı-dumansız seçiminize göre Chiptuning ile de sağlıyabiliyorsunuz diyeceğim kızacaksınız Mesela benim aracımdan duman çıkmıyor; sebebi ise DPF. Hani dumanlı yazılım(Mehmet hocam gibi Chip Tuning uygulayanlar tavsiye etmez) isterseniz çıkar, çıkmaz değil; fakat bu seferde DPF lambası yanıyor; araçta bir sıkıntı olduğuna dahil Benim bilgim bu yönde, devamı için; Mehmet hocam'ın bilgisine ihtiyacım var

    Elimden geleni herzaman sunarım..

    şu pm i bende merak ettim ((:




  • race chipin sitesindeki değerler belki maximum ayarlarında ölçülmüş değerlerdir ,ben dahil bir çok kişi ayarları yarısında kullanıyor .zaten bu ayarlar bize fazlasıyla yetiyor. size ölçüm için gelen arabaların box ları büyük ihtimalle düşük seviyededir.
  • devir ile güç modunu aynı anda yükseltirseniz motor korumaya geçer,ben sağdaki devir modunu yükseltirken , baştaki güç modunu düşürüyorum.size tavsiyem önce d-4 den başlamanız , birden 2-4 yaparsanız gerçekten çok büyük güç elde edersiniz ve motorda korumaya geçer,e-4 f-4 ,0-4 diye gidin ,bu ayarlar yetiyorda artıyor bile.bu dediklerim toyota gurubu arabalar için geçerli bizim arabalarda çok hassas motor koruma programı var ani değişimlerde hemen kendini korumaya alıyor,başka markalardada bu sorun meydana gelirse dediğimi yapın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Hocam bir arkadaş bahsediyordu; RaceChip sadece dijitsal işlemcisi alan Analog box diye. Onunda boxlar içinde tavsiye ettiği tamamen Dijital olan Boxlardı. RaceChip analog boxlardan daha iyi; fakat tamamen dijital olan Boxlar kadar da iyi değil diye Duman olayı isteğe bağlı; aynı işlemi isterseniz dumanlı-dumansız seçiminize göre Chiptuning ile de sağlıyabiliyorsunuz diyeceğim kızacaksınız Mesela benim aracımdan duman çıkmıyor; sebebi ise DPF. Hani dumanlı yazılım(Mehmet hocam gibi Chip Tuning uygulayanlar tavsiye etmez) isterseniz çıkar, çıkmaz değil; fakat bu seferde DPF lambası yanıyor; araçta bir sıkıntı olduğuna dahil Benim bilgim bu yönde, devamı için; Mehmet hocam'ın bilgisine ihtiyacım var

    Elimden geleni herzaman sunarım..

    şu pm i bende merak ettim ((:

    Teşekkürler hocam, sağolun İlerleyen zamanlarda DPF problem çıkardığı zaman; tekrar sizin ve Mustafa beyin başını ağrıtacağım




  • konuyla alakası yok farklı bir marka ama paylaşıyım dedim bu da benim emektar box'un görüntüsü geçenlerde konuyu görünce merak edip açyım içini 7 ayar jumper'ı var 4'ten sonra agresifleşiyor(5.jumperda yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve ortalama 30000 km yaptım ) dip gazlarda duman oluyor 1.9 tdi caddy'de kullanıyorum...

     RACE CHIP

     RACE CHIP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 27 Mart 2012; 15:51:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ben powerbox satmıyorum ki.. Nerden çıkardınız..

    Chiptuning uygulanamayan araçlara powerbox uyguluyoruz biz.. herhangi bir markanın bayiliği yok bende..

    racechip takıp dynoma gelen arabalardan kendi gözümle tecrübe ettiğim bir durum bu.. açıyoruz sitesini su rakam diyor dynoya bakıyoruz bu rakam çıkıyor.. ??

    O sizin dükkana gelenlerin cihazları dip ayarlara mı sahipti ?

    Bizim demek istediğimiz de bu,hiçbir zaman maksimum performansı bizler yakalayamayız.Mesela ben 4-4 ayarında kullanıyorum,ve gayet memnunum.
    Dyno'ya dirdiğim zaman gücünü de görmüş olacağım.Eğer dedikleri gibi her güç podu ayarı %1,5 artış sağlıyorsa benim açımdan bir sorun yok.Kaldı ki 5-7 ayarında da kullandım bir müddet.

    Bu arada Sayın chip tuning uzmanı,fazla merak iyi değil derler.Zaten adı üstünde "Pm" (personal message)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s1Lv3r

    konuyla alakası yok farklı bir marka ama paylaşıyım dedim bu da benim emektar box'un görüntüsü geçenlerde konuyu görünce merak edip açyım içini 7 ayar jumper'ı var 4'ten sonra agresifleşiyor(5.jumperda yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve ortalama 30000 km yaptım ) dip gazlarda duman oluyor 1.9 tdi caddy'de kullanıyorum...

     RACE CHIP

     RACE CHIP


    Kullandığınız box duman attırıyorsa analog boxdır. performans olarak racechiple bir farkı yoktur ama race chip o performansı dumansız olarak sağlıyor.yerinizde olsam motor sağlığım açısından race chipe geçiş yaparım




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.