Şimdi Ara

RACE CHIP (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ben powerbox satmıyorum ki.. Nerden çıkardınız..

    Chiptuning uygulanamayan araçlara powerbox uyguluyoruz biz.. herhangi bir markanın bayiliği yok bende..

    racechip takıp dynoma gelen arabalardan kendi gözümle tecrübe ettiğim bir durum bu.. açıyoruz sitesini su rakam diyor dynoya bakıyoruz bu rakam çıkıyor.. ??

    O sizin dükkana gelenlerin cihazları dip ayarlara mı sahipti ?

    Bizim demek istediğimiz de bu,hiçbir zaman maksimum performansı bizler yakalayamayız.Mesela ben 4-4 ayarında kullanıyorum,ve gayet memnunum.
    Dyno'ya dirdiğim zaman gücünü de görmüş olacağım.Eğer dedikleri gibi her güç podu ayarı %1,5 artış sağlıyorsa benim açımdan bir sorun yok.Kaldı ki 5-7 ayarında da kullandım bir müddet.

    Bu arada Sayın chip tuning uzmanı,fazla merak iyi değil derler.Zaten adı üstünde "Pm" (personal message)

    bütün ayarları denedik.. bazı arabalarda yanına bile yaklaşılmıyor soylenenin..

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Volkswagen-Golf-VI-1-6-TDI-CR-3354-r.html

    buyur burdan yak ((: ithalatcısı bile yok be abi çıkmıyor bu güçler diyor ((:

    331Nm diyor 290 ı geçse kabul



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 27 Mart 2012; 20:12:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ben powerbox satmıyorum ki.. Nerden çıkardınız..

    Chiptuning uygulanamayan araçlara powerbox uyguluyoruz biz.. herhangi bir markanın bayiliği yok bende..

    racechip takıp dynoma gelen arabalardan kendi gözümle tecrübe ettiğim bir durum bu.. açıyoruz sitesini su rakam diyor dynoya bakıyoruz bu rakam çıkıyor.. ??

    O sizin dükkana gelenlerin cihazları dip ayarlara mı sahipti ?

    Bizim demek istediğimiz de bu,hiçbir zaman maksimum performansı bizler yakalayamayız.Mesela ben 4-4 ayarında kullanıyorum,ve gayet memnunum.
    Dyno'ya dirdiğim zaman gücünü de görmüş olacağım.Eğer dedikleri gibi her güç podu ayarı %1,5 artış sağlıyorsa benim açımdan bir sorun yok.Kaldı ki 5-7 ayarında da kullandım bir müddet.

    Bu arada Sayın chip tuning uzmanı,fazla merak iyi değil derler.Zaten adı üstünde "Pm" (personal message)

    bütün ayarları denedik.. bazı arabalarda yanına bile yaklaşılmıyor soylenenin..

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Volkswagen-Golf-VI-1-6-TDI-CR-3354-r.html

    buyur burdan yak ((: ithalatcısı bile yok be abi çıkmıyor bu güçler diyor ((:

    331Nm diyor 290 ı geçse kabul

    Bağımsız (!) dynoya girince çıkacak sonucu ben de merak ediyorum.

    Bu arada sizin derdinizi de anlamıyorum değil...

    Yazılım olursa neredeyse %100 olacak bir kar,box takılırsa marjı kaça düşüyor Allah bilir.

    Yazılım duygusal olarak daha faydalı haliyle :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Ben powerbox satmıyorum ki.. Nerden çıkardınız..

    Chiptuning uygulanamayan araçlara powerbox uyguluyoruz biz.. herhangi bir markanın bayiliği yok bende..

    racechip takıp dynoma gelen arabalardan kendi gözümle tecrübe ettiğim bir durum bu.. açıyoruz sitesini su rakam diyor dynoya bakıyoruz bu rakam çıkıyor.. ??

    O sizin dükkana gelenlerin cihazları dip ayarlara mı sahipti ?

    Bizim demek istediğimiz de bu,hiçbir zaman maksimum performansı bizler yakalayamayız.Mesela ben 4-4 ayarında kullanıyorum,ve gayet memnunum.
    Dyno'ya dirdiğim zaman gücünü de görmüş olacağım.Eğer dedikleri gibi her güç podu ayarı %1,5 artış sağlıyorsa benim açımdan bir sorun yok.Kaldı ki 5-7 ayarında da kullandım bir müddet.

    Bu arada Sayın chip tuning uzmanı,fazla merak iyi değil derler.Zaten adı üstünde "Pm" (personal message)

    bütün ayarları denedik.. bazı arabalarda yanına bile yaklaşılmıyor soylenenin..

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Volkswagen-Golf-VI-1-6-TDI-CR-3354-r.html

    buyur burdan yak ((: ithalatcısı bile yok be abi çıkmıyor bu güçler diyor ((:

    331Nm diyor 290 ı geçse kabul

    Bağımsız (!) dynoya girince çıkacak sonucu ben de merak ediyorum.

    Bu arada sizin derdinizi de anlamıyorum değil...

    Yazılım olursa neredeyse %100 olacak bir kar,box takılırsa marjı kaça düşüyor Allah bilir.

    Yazılım duygusal olarak daha faydalı haliyle :)

    dediklerinize sonuna katar katılıyorum yanlız atladığınız bir nokta var, artık türklerde box yapmaya başlamış ve maliyeti 5 tl yok. onu bile 750 tl ye satmaya çalışıyorlar ,ben bizzat şahit oldum,şuan race chip ve bir kaçtane istisna box hariç ,piyasa da güvenilecek box kalmamış , hepsi oyuncak. alman malı bir boxın satışından en fazla kazanılacak para 150 tl ama chip tuning ve yerli boxlardan kazanılacak para minimum 700 tl , araba başı vergisiz algısız ,masrafsız ,direk cebe , gerçekten muhteşem para .50 arabada birtane ecu yada birtane turbo bozulsa ne yazar ,oda şirketten olsun,zaten ecu ve turbo tamiri yapılıyor artık, onuda ucuz yollu hallettiriyorlardır,




  • @ayaramis

    Dogrudur,halkimiz box konusunda bilincsiz,bu yuzden kandirilma olaylari oluyordur elbette.
  • sayın mehmet gazihan'a bir soru.
    aracım aveo 1.3 diesel 75 hp ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt. fabrika verisi.aynı aracın aynı motorlu 95 hp lik versiyonu var onun ortalaması ise 4.1 lt.yani %10 daha fazla tüketiyor.üstelik bu altı ileri.bu fark neden kaynaklanıyor olabilir?tam tersi olması gerekmezmiydi?mesela 75 hp. lik aracıma tasarrufa yönelik chip yapsak daha az yakmazmıydı sakin kullanımda.?cevabınızı merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    sayın mehmet gazihan'a bir soru.
    aracım aveo 1.3 diesel 75 hp ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt. fabrika verisi.aynı aracın aynı motorlu 95 hp lik versiyonu var onun ortalaması ise 4.1 lt.yani %10 daha fazla tüketiyor.üstelik bu altı ileri.bu fark neden kaynaklanıyor olabilir?tam tersi olması gerekmezmiydi?mesela 75 hp. lik aracıma tasarrufa yönelik chip yapsak daha az yakmazmıydı sakin kullanımda.?cevabınızı merakla bekliyorum.

    http://resim.donanimhaber.com/m_8921015/mpage_21/key_/tm.htm

    yukarıdaki linke tıklarsan mehmet gazihana daha çabuk ulaşırsın ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    sayın mehmet gazihan'a bir soru.
    aracım aveo 1.3 diesel 75 hp ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt. fabrika verisi.aynı aracın aynı motorlu 95 hp lik versiyonu var onun ortalaması ise 4.1 lt.yani %10 daha fazla tüketiyor.üstelik bu altı ileri.bu fark neden kaynaklanıyor olabilir?tam tersi olması gerekmezmiydi?mesela 75 hp. lik aracıma tasarrufa yönelik chip yapsak daha az yakmazmıydı sakin kullanımda.?cevabınızı merakla bekliyorum.

    Büyük ihtimalle Astra J'deki 1.3 cdti motorda bulunan turbo; sizin aracın 1.3 95 hp'lik turbosuyla aynı. O zaman sizin aracın 95 hp'lik versiyonunda Chiptuning ile 122 hp çıkarılabilir; buda aveo'ya oldukça yetecektir diye düşünüyorum Sanırım sizin araçtaki motorda, birebir fiat'ın 75 hp'lik motoruyla aynı. Fiattaki yeni 1.3 Multijetler 95 hp'ye çıkartıldı mı bilmiyorm ama, çıkartıldıysa 1.3 95hp'lik motorda fiatla ortaktır.(1.3 90 hp'lik motorda fiatla ortaktı )

    Hocam bu fark, motorun aracı taşıyabildiğini gösteriyor olabilir. Eğer sizdeki motor Astra J'ye konulsaydı; Astrada 75 hp'lik motor daha fazla yakardı Bunun sebebi de astranın çok daha ağır olmasıdır(sizin araca kıyasla).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    sayın mehmet gazihan'a bir soru.
    aracım aveo 1.3 diesel 75 hp ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt. fabrika verisi.aynı aracın aynı motorlu 95 hp lik versiyonu var onun ortalaması ise 4.1 lt.yani %10 daha fazla tüketiyor.üstelik bu altı ileri.bu fark neden kaynaklanıyor olabilir?tam tersi olması gerekmezmiydi?mesela 75 hp. lik aracıma tasarrufa yönelik chip yapsak daha az yakmazmıydı sakin kullanımda.?cevabınızı merakla bekliyorum.

    hocam zorbir soru cevabını merekla bekliyoruum
  • Arkadaşlar Race chip ile ilgili çok araştırdım dişe dokunur bir bilgi özellikle kendi aracımla ilgili bulamadım.
    Meraktan iyi de bir indirim aldığımı düşünerek kasım 2011 de satın aldım.
    Aracım 3008 Peugeot 2009 model 1.6 hdi 110 hp
    yaklaşık 20-25 gün kullandım
    Racechip in fabrika ayarları ile hiç kademe yükseltmeden kullandım.
    düşük devirlerde hissedilir bir güç artışının yanı sıra yakıt tüketimi %1-3 civarında azaldı
    yol bilgisayarı pompa ile daha öne 0,3 -0,08 litreden fazla fark olmamasına rağmen (aracım 33,000 de her depoda yakıt tüketimini pompadan kontrol ederim)
    RACechipten sonra %1-1,2 aralığında fark oluştu
    daha önce yakıt tüketimi yol bilgisayarında 7,3 oralama iken (pompada 7,5-7,8 )
    Racchip den sonra yol bilgisayarı 6,2-6,5 fakat pompa 7,3 -7,5 çıktı. (yaklaşık 6 depo da test ettim)
    Race chip i taktırdıktan 25 gün sonra arabayı birazcık zorlayınca (4000-4500 devirde 1-2 km kullandım)
    ARıza uyarısı verdi (Egsoz emisyon sistemi arızalı)
    1 hafta kadar bu şekilde kullandıktan sonra Aktif İri yıl yetkili servise gittim. Servis arızanın chip yüzünden olduğunu bilgisayarın yazılımının chipin bazı değerleri yükseltmesi nedeniyle arıza zannettiğini söyledi
    Lakin bu beni tatmin etmedi chiple beraber verilen gri bir soket var bu soketi taktığınızda (chip çıkarttığınızda soket boşta kalınca araç çalışmıyor) araba orjinal haline dönüyormuş.
    Bu soketi takıp tekrar servise gittim. Yetkili servis kablo takılı olduğu müddetçe araca müdahale edemeyeceklerini söylediler
    Bu sorunu race chip yetkilileri ile paylaştığımda gri başlık takılı iken özel bir serviste arıza kayıtlarını sıfırlatmamı daha sonra chipteki default 5 değerini chip üzerindeki düğmelerle 4 veya 3 e düşürdüğümde bu sorunun ortadan kalkacağını söylediler.
    bu ayarı 3 e düşürdüğümde otomatik olarak chipin sağladığı ek güç de 10 hp civarına düşecek ki turbo dizel bir araçta 600 TL maliyet hem pahalı hemde değmez

    Dün özel bir servise gidip arızaları sildirdim. Servis arızanın yazılımda sürekli olduğunu parça kaynaklı olmasa sürekli arıza vermeyeceğini söyledi.
    yumruktan biraz büyük bir parça göstererek bu parçanın değişmesi gerektiğini söylediler.
    250 TL olan bu parçanın yenisini taktırıp arızayı sıfırlayıp eski parçayı tekrar taktırdım. Arıza ışığı (ve ekranda çıkan egsoz emisyon sistemi arızası)gitti.
    servis evime 5-6 yüz metre evime gelip park ettim. Bu gün tekrar aracımla 5,5-6 km yol yaptım arıza ışığı yanmıyordu. fakat gittiğim bu mesafeden sonra 1 saat kadar alışveriş yapıp aracıma tekrar bindiğimde arıza uyarısı geri geldi.
    Özel servisteki usta arızalı görünen parçanın 100 bin km den önce arızalanma ihtimalinin %1 in altında olduğunu muhtemelen chipten dolayı
    parçanın arızalandığını söyledi.
    1.6 hdi peugeot aracı olup kullanan varsa lütfen izlenimlerini ve tecrübelerini paylaşsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noname2040

    Arkadaşlar Race chip ile ilgili çok araştırdım dişe dokunur bir bilgi özellikle kendi aracımla ilgili bulamadım.
    Meraktan iyi de bir indirim aldığımı düşünerek kasım 2011 de satın aldım.
    Aracım 3008 Peugeot 2009 model 1.6 hdi 110 hp
    yaklaşık 20-25 gün kullandım
    Racechip in fabrika ayarları ile hiç kademe yükseltmeden kullandım.
    düşük devirlerde hissedilir bir güç artışının yanı sıra yakıt tüketimi %1-3 civarında azaldı
    yol bilgisayarı pompa ile daha öne 0,3 -0,08 litreden fazla fark olmamasına rağmen (aracım 33,000 de her depoda yakıt tüketimini pompadan kontrol ederim)
    RACechipten sonra %1-1,2 aralığında fark oluştu
    daha önce yakıt tüketimi yol bilgisayarında 7,3 oralama iken (pompada 7,5-7,8 )
    Racchip den sonra yol bilgisayarı 6,2-6,5 fakat pompa 7,3 -7,5 çıktı. (yaklaşık 6 depo da test ettim)
    Race chip i taktırdıktan 25 gün sonra arabayı birazcık zorlayınca (4000-4500 devirde 1-2 km kullandım)
    ARıza uyarısı verdi (Egsoz emisyon sistemi arızalı)
    1 hafta kadar bu şekilde kullandıktan sonra Aktif İri yıl yetkili servise gittim. Servis arızanın chip yüzünden olduğunu bilgisayarın yazılımının chipin bazı değerleri yükseltmesi nedeniyle arıza zannettiğini söyledi
    Lakin bu beni tatmin etmedi chiple beraber verilen gri bir soket var bu soketi taktığınızda (chip çıkarttığınızda soket boşta kalınca araç çalışmıyor) araba orjinal haline dönüyormuş.
    Bu soketi takıp tekrar servise gittim. Yetkili servis kablo takılı olduğu müddetçe araca müdahale edemeyeceklerini söylediler
    Bu sorunu race chip yetkilileri ile paylaştığımda gri başlık takılı iken özel bir serviste arıza kayıtlarını sıfırlatmamı daha sonra chipteki default 5 değerini chip üzerindeki düğmelerle 4 veya 3 e düşürdüğümde bu sorunun ortadan kalkacağını söylediler.
    bu ayarı 3 e düşürdüğümde otomatik olarak chipin sağladığı ek güç de 10 hp civarına düşecek ki turbo dizel bir araçta 600 TL maliyet hem pahalı hemde değmez

    Dün özel bir servise gidip arızaları sildirdim. Servis arızanın yazılımda sürekli olduğunu parça kaynaklı olmasa sürekli arıza vermeyeceğini söyledi.
    yumruktan biraz büyük bir parça göstererek bu parçanın değişmesi gerektiğini söylediler.
    250 TL olan bu parçanın yenisini taktırıp arızayı sıfırlayıp eski parçayı tekrar taktırdım. Arıza ışığı (ve ekranda çıkan egsoz emisyon sistemi arızası)gitti.
    servis evime 5-6 yüz metre evime gelip park ettim. Bu gün tekrar aracımla 5,5-6 km yol yaptım arıza ışığı yanmıyordu. fakat gittiğim bu mesafeden sonra 1 saat kadar alışveriş yapıp aracıma tekrar bindiğimde arıza uyarısı geri geldi.
    Özel servisteki usta arızalı görünen parçanın 100 bin km den önce arızalanma ihtimalinin %1 in altında olduğunu muhtemelen chipten dolayı
    parçanın arızalandığını söyledi.
    1.6 hdi peugeot aracı olup kullanan varsa lütfen izlenimlerini ve tecrübelerini paylaşsın


    öncelikle geçmiş olsun,göstergede çıkan arıza uyarılarını akünün + ucunu söküp, aracın herhangi bir demir aksamına değdirin,bu şekilde ecunun içindeki kondansatörler boşalıp arıza ışığını söndürecektir.toyotalarda bu şekilde uyarı ışıkları sönüyor,gelelim uyarı ışığı yanması olayına ,race chipin ayarları aracınıza ilk taktığınız zaman iki tarafta 0-0 konumunun üzerindeyse örnek 2-4 gibi %80 hata lambanız yanar ,korkulacak bişey yok ,sadece motora fazla yakıt geldiğinden sensörler bunu arıza olarak kabul ediyor ve arıza ışığını yakıyor.
    baştaki pod 0 konumunun üzerinde ise yakıt tüketimin artmaya başlar ,sana tavsiyem önce e-4 ile bu işe başla , f-4 ,0-4 ,2-4 gibi çıkmaya çalış ,ama bu işlemi yaparken her ayarda en az 100 km gidip ecuyu yeni değerlere alıştırman gerekir.arıza ışığını yakan kısım baştaki değer,o nekadar çok açılırsa performansın okadar artar ama buseferde yakıt tüketimi artar.ben 2.0 dizel versomda e-4 kullanıyorum hem çok güzel performansı var ,hemde yakıt tüketimim azaldı.

    ben daha önce corollamda 30 bin km anolog adi bir box kullandım ,dip gazlarda eksozdan ada vapuru gibi duman attıryordu ,ona rağmen en ufak bir arıza yaşamadım.race chip gerçekten çok güzel bir ürün ama ayarlarını yapıp arabaya adapte etmek sabır istiyor.
    özel servisdeki arkadaşın bahsettiği parça neymiş, keşke adını öğrenseydiniz.




  • Arkadaşlar ; yakın zamanda race chip getirten var mı?Gümrük de vs sıkıntı olabılıyor mu?

    Bende almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    sayın mehmet gazihan'a bir soru.
    aracım aveo 1.3 diesel 75 hp ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt. fabrika verisi.aynı aracın aynı motorlu 95 hp lik versiyonu var onun ortalaması ise 4.1 lt.yani %10 daha fazla tüketiyor.üstelik bu altı ileri.bu fark neden kaynaklanıyor olabilir?tam tersi olması gerekmezmiydi?mesela 75 hp. lik aracıma tasarrufa yönelik chip yapsak daha az yakmazmıydı sakin kullanımda.?cevabınızı merakla bekliyorum.

    75hp ve 95hp lik versiyonlarda çok ciddi farklar var..

    en önemlisi DPF

    Dizel Partikül Filtresinin Temizlenmesi için Ekstra Yakıt Kullanılıyor, Yani depoya doldurduğunuz yakıt sadece motorun çalışması için değil aynı zamanda bazı parçaların temizlenmesi için de kullanılıyor..

    ARacınızdaki kombinasyon yeni, uygulayalım hepberaber görelim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: lideramca

    sayın mehmet gazihan'a bir soru.
    aracım aveo 1.3 diesel 75 hp ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt. fabrika verisi.aynı aracın aynı motorlu 95 hp lik versiyonu var onun ortalaması ise 4.1 lt.yani %10 daha fazla tüketiyor.üstelik bu altı ileri.bu fark neden kaynaklanıyor olabilir?tam tersi olması gerekmezmiydi?mesela 75 hp. lik aracıma tasarrufa yönelik chip yapsak daha az yakmazmıydı sakin kullanımda.?cevabınızı merakla bekliyorum.

    75hp ve 95hp lik versiyonlarda çok ciddi farklar var..

    en önemlisi DPF

    Dizel Partikül Filtresinin Temizlenmesi için Ekstra Yakıt Kullanılıyor, Yani depoya doldurduğunuz yakıt sadece motorun çalışması için değil aynı zamanda bazı parçaların temizlenmesi için de kullanılıyor..

    ARacınızdaki kombinasyon yeni, uygulayalım hepberaber görelim..

    cevabınız için teşekkür ederim.
    bu yazınızdan anladığım 75 hp lik versiyonda DPF. olmadığını 95 hp. lik versiyonda ise olduğunu, bundan dolayı 95 hp. lik versiyonun daha fazla yakıt tüketimine sahip olduğu.oysaki 75 hp. lik aracı satan arkadaş yeni aveo dizel araçların tüm versiyonlarında stop-start ile DPF. nin standart olduğunu euro5 normlarını karşıladığını söylemişti.yani şimdi benim aracımda dizel partikül filtresi yokmudur?
    ayrıca aynı motor versiyonları fiat punto araçlardada mevcut.fakat fiat ta 95 hp. lik versiyon 75 hp. lik versiyondan daha az yakıt tüketiyor.(fabrika verisi.)hakikaten bu durum hala aklımı karıştırmaya devam ediyor.biraz daha açıklama yaparsanız memnun olurum.

    diyorsunuz ki;
    ARacınızdaki kombinasyon yeni, uygulayalım hepberaber görelim..
    chip mi box mu?
    ben araçlara chip işleminin daha uygun olduğunu düşünmekle beraber box taktırmayı daha uygun buluyorum.sebebi ise box u bir kere alıp farklı araçlara sadece kablo değişimiyle takabileceğimi bilmek ile birlikte en önemlisi servise girerken söküp servis çıkışı tekrar takabilme kolaylığı.eğer chip te de böyle bir şansımız olsaydı inanıyorum ki benim gibi düşünen bir çok arkadaş tercihini chip ten yana kullanırdı.peki bu nasıl olabilir?
    mesela siz chip işlemi yaparken yaptıran arkadaşa bir kart verseniz, aracını satıp farklı bir araç satın alan kişilerin yeni aracına makul bir ücret karşılığı yine chip yaptırma hakkı sunsanız, ayrıca aracın garantisi boyunca servise girerken orjinal yazılıma dönüp servis çıkışı tekrar chip li yazılıma geçme hakkı sunsanız gerçekten mükemmel olurdu.bilmiyorum çok şey mi istiyorum acaba.?
    cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: noname2040

    Arkadaşlar Race chip ile ilgili çok araştırdım dişe dokunur bir bilgi özellikle kendi aracımla ilgili bulamadım.
    Meraktan iyi de bir indirim aldığımı düşünerek kasım 2011 de satın aldım.
    Aracım 3008 Peugeot 2009 model 1.6 hdi 110 hp
    yaklaşık 20-25 gün kullandım
    Racechip in fabrika ayarları ile hiç kademe yükseltmeden kullandım.
    düşük devirlerde hissedilir bir güç artışının yanı sıra yakıt tüketimi %1-3 civarında azaldı
    yol bilgisayarı pompa ile daha öne 0,3 -0,08 litreden fazla fark olmamasına rağmen (aracım 33,000 de her depoda yakıt tüketimini pompadan kontrol ederim)
    RACechipten sonra %1-1,2 aralığında fark oluştu
    daha önce yakıt tüketimi yol bilgisayarında 7,3 oralama iken (pompada 7,5-7,8 )
    Racchip den sonra yol bilgisayarı 6,2-6,5 fakat pompa 7,3 -7,5 çıktı. (yaklaşık 6 depo da test ettim)
    Race chip i taktırdıktan 25 gün sonra arabayı birazcık zorlayınca (4000-4500 devirde 1-2 km kullandım)
    ARıza uyarısı verdi (Egsoz emisyon sistemi arızalı)
    1 hafta kadar bu şekilde kullandıktan sonra Aktif İri yıl yetkili servise gittim. Servis arızanın chip yüzünden olduğunu bilgisayarın yazılımının chipin bazı değerleri yükseltmesi nedeniyle arıza zannettiğini söyledi
    Lakin bu beni tatmin etmedi chiple beraber verilen gri bir soket var bu soketi taktığınızda (chip çıkarttığınızda soket boşta kalınca araç çalışmıyor) araba orjinal haline dönüyormuş.
    Bu soketi takıp tekrar servise gittim. Yetkili servis kablo takılı olduğu müddetçe araca müdahale edemeyeceklerini söylediler
    Bu sorunu race chip yetkilileri ile paylaştığımda gri başlık takılı iken özel bir serviste arıza kayıtlarını sıfırlatmamı daha sonra chipteki default 5 değerini chip üzerindeki düğmelerle 4 veya 3 e düşürdüğümde bu sorunun ortadan kalkacağını söylediler.
    bu ayarı 3 e düşürdüğümde otomatik olarak chipin sağladığı ek güç de 10 hp civarına düşecek ki turbo dizel bir araçta 600 TL maliyet hem pahalı hemde değmez

    Dün özel bir servise gidip arızaları sildirdim. Servis arızanın yazılımda sürekli olduğunu parça kaynaklı olmasa sürekli arıza vermeyeceğini söyledi.
    yumruktan biraz büyük bir parça göstererek bu parçanın değişmesi gerektiğini söylediler.
    250 TL olan bu parçanın yenisini taktırıp arızayı sıfırlayıp eski parçayı tekrar taktırdım. Arıza ışığı (ve ekranda çıkan egsoz emisyon sistemi arızası)gitti.
    servis evime 5-6 yüz metre evime gelip park ettim. Bu gün tekrar aracımla 5,5-6 km yol yaptım arıza ışığı yanmıyordu. fakat gittiğim bu mesafeden sonra 1 saat kadar alışveriş yapıp aracıma tekrar bindiğimde arıza uyarısı geri geldi.
    Özel servisteki usta arızalı görünen parçanın 100 bin km den önce arızalanma ihtimalinin %1 in altında olduğunu muhtemelen chipten dolayı
    parçanın arızalandığını söyledi.
    1.6 hdi peugeot aracı olup kullanan varsa lütfen izlenimlerini ve tecrübelerini paylaşsın


    öncelikle geçmiş olsun,göstergede çıkan arıza uyarılarını akünün + ucunu söküp, aracın herhangi bir demir aksamına değdirin,bu şekilde ecunun içindeki kondansatörler boşalıp arıza ışığını söndürecektir.toyotalarda bu şekilde uyarı ışıkları sönüyor,gelelim uyarı ışığı yanması olayına ,race chipin ayarları aracınıza ilk taktığınız zaman iki tarafta 0-0 konumunun üzerindeyse örnek 2-4 gibi %80 hata lambanız yanar ,korkulacak bişey yok ,sadece motora fazla yakıt geldiğinden sensörler bunu arıza olarak kabul ediyor ve arıza ışığını yakıyor.
    baştaki pod 0 konumunun üzerinde ise yakıt tüketimin artmaya başlar ,sana tavsiyem önce e-4 ile bu işe başla , f-4 ,0-4 ,2-4 gibi çıkmaya çalış ,ama bu işlemi yaparken her ayarda en az 100 km gidip ecuyu yeni değerlere alıştırman gerekir.arıza ışığını yakan kısım baştaki değer,o nekadar çok açılırsa performansın okadar artar ama buseferde yakıt tüketimi artar.ben 2.0 dizel versomda e-4 kullanıyorum hem çok güzel performansı var ,hemde yakıt tüketimim azaldı.

    ben daha önce corollamda 30 bin km anolog adi bir box kullandım ,dip gazlarda eksozdan ada vapuru gibi duman attıryordu ,ona rağmen en ufak bir arıza yaşamadım.race chip gerçekten çok güzel bir ürün ama ayarlarını yapıp arabaya adapte etmek sabır istiyor.
    özel servisdeki arkadaşın bahsettiği parça neymiş, keşke adını öğrenseydiniz.


    Cevanınız için teşekkür ederim. Ama şu anda racechip takılı değil racechip le beraber verdikleri gri bir kısadevre başlık var (Racechip türkiye temsilcisinin söylediğine göre chip için takılan kabloyu yokmuş gibi devreyi tamamlıyor)
    Dolayısı ile chipin ayarlarını yapmadan önce arızanın kalıcı olarak giderilmesi gerekiyor . Bilgisayarla arızaları sildirdiğimde ECU sıfırlanmış oluyor
    arızalı olan parça Debimetre imiş (250 TL)
    Şimdi chip bu parçayı bozarmı bozmazmı onu öğrenmem gerekiyor çünkü servisteki ustanın %100 chipten bozulmuştur dediği arıza biraz sıkıştırınca %99 chipten %1 başka nedenden bozulmuştur demesi beni tatmin etmedi







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 2 Nisan 2012; 13:56:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noname2040

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: noname2040

    Arkadaşlar Race chip ile ilgili çok araştırdım dişe dokunur bir bilgi özellikle kendi aracımla ilgili bulamadım.
    Meraktan iyi de bir indirim aldığımı düşünerek kasım 2011 de satın aldım.
    Aracım 3008 Peugeot 2009 model 1.6 hdi 110 hp
    yaklaşık 20-25 gün kullandım
    Racechip in fabrika ayarları ile hiç kademe yükseltmeden kullandım.
    düşük devirlerde hissedilir bir güç artışının yanı sıra yakıt tüketimi %1-3 civarında azaldı
    yol bilgisayarı pompa ile daha öne 0,3 -0,08 litreden fazla fark olmamasına rağmen (aracım 33,000 de her depoda yakıt tüketimini pompadan kontrol ederim)
    RACechipten sonra %1-1,2 aralığında fark oluştu
    daha önce yakıt tüketimi yol bilgisayarında 7,3 oralama iken (pompada 7,5-7,8 )
    Racchip den sonra yol bilgisayarı 6,2-6,5 fakat pompa 7,3 -7,5 çıktı. (yaklaşık 6 depo da test ettim)
    Race chip i taktırdıktan 25 gün sonra arabayı birazcık zorlayınca (4000-4500 devirde 1-2 km kullandım)
    ARıza uyarısı verdi (Egsoz emisyon sistemi arızalı)
    1 hafta kadar bu şekilde kullandıktan sonra Aktif İri yıl yetkili servise gittim. Servis arızanın chip yüzünden olduğunu bilgisayarın yazılımının chipin bazı değerleri yükseltmesi nedeniyle arıza zannettiğini söyledi
    Lakin bu beni tatmin etmedi chiple beraber verilen gri bir soket var bu soketi taktığınızda (chip çıkarttığınızda soket boşta kalınca araç çalışmıyor) araba orjinal haline dönüyormuş.
    Bu soketi takıp tekrar servise gittim. Yetkili servis kablo takılı olduğu müddetçe araca müdahale edemeyeceklerini söylediler
    Bu sorunu race chip yetkilileri ile paylaştığımda gri başlık takılı iken özel bir serviste arıza kayıtlarını sıfırlatmamı daha sonra chipteki default 5 değerini chip üzerindeki düğmelerle 4 veya 3 e düşürdüğümde bu sorunun ortadan kalkacağını söylediler.
    bu ayarı 3 e düşürdüğümde otomatik olarak chipin sağladığı ek güç de 10 hp civarına düşecek ki turbo dizel bir araçta 600 TL maliyet hem pahalı hemde değmez

    Dün özel bir servise gidip arızaları sildirdim. Servis arızanın yazılımda sürekli olduğunu parça kaynaklı olmasa sürekli arıza vermeyeceğini söyledi.
    yumruktan biraz büyük bir parça göstererek bu parçanın değişmesi gerektiğini söylediler.
    250 TL olan bu parçanın yenisini taktırıp arızayı sıfırlayıp eski parçayı tekrar taktırdım. Arıza ışığı (ve ekranda çıkan egsoz emisyon sistemi arızası)gitti.
    servis evime 5-6 yüz metre evime gelip park ettim. Bu gün tekrar aracımla 5,5-6 km yol yaptım arıza ışığı yanmıyordu. fakat gittiğim bu mesafeden sonra 1 saat kadar alışveriş yapıp aracıma tekrar bindiğimde arıza uyarısı geri geldi.
    Özel servisteki usta arızalı görünen parçanın 100 bin km den önce arızalanma ihtimalinin %1 in altında olduğunu muhtemelen chipten dolayı
    parçanın arızalandığını söyledi.
    1.6 hdi peugeot aracı olup kullanan varsa lütfen izlenimlerini ve tecrübelerini paylaşsın


    öncelikle geçmiş olsun,göstergede çıkan arıza uyarılarını akünün + ucunu söküp, aracın herhangi bir demir aksamına değdirin,bu şekilde ecunun içindeki kondansatörler boşalıp arıza ışığını söndürecektir.toyotalarda bu şekilde uyarı ışıkları sönüyor,gelelim uyarı ışığı yanması olayına ,race chipin ayarları aracınıza ilk taktığınız zaman iki tarafta 0-0 konumunun üzerindeyse örnek 2-4 gibi %80 hata lambanız yanar ,korkulacak bişey yok ,sadece motora fazla yakıt geldiğinden sensörler bunu arıza olarak kabul ediyor ve arıza ışığını yakıyor.
    baştaki pod 0 konumunun üzerinde ise yakıt tüketimin artmaya başlar ,sana tavsiyem önce e-4 ile bu işe başla , f-4 ,0-4 ,2-4 gibi çıkmaya çalış ,ama bu işlemi yaparken her ayarda en az 100 km gidip ecuyu yeni değerlere alıştırman gerekir.arıza ışığını yakan kısım baştaki değer,o nekadar çok açılırsa performansın okadar artar ama buseferde yakıt tüketimi artar.ben 2.0 dizel versomda e-4 kullanıyorum hem çok güzel performansı var ,hemde yakıt tüketimim azaldı.

    ben daha önce corollamda 30 bin km anolog adi bir box kullandım ,dip gazlarda eksozdan ada vapuru gibi duman attıryordu ,ona rağmen en ufak bir arıza yaşamadım.race chip gerçekten çok güzel bir ürün ama ayarlarını yapıp arabaya adapte etmek sabır istiyor.
    özel servisdeki arkadaşın bahsettiği parça neymiş, keşke adını öğrenseydiniz.


    Cevanınız için teşekkür ederim. Ama şu anda racechip takılı değil racechip le beraber verdikleri gri bir kısadevre başlık var (Racechip türkiye temsilcisinin söylediğine göre chip için takılan kabloyu yokmuş gibi devreyi tamamlıyor)
    Dolayısı ile chipin ayarlarını yapmadan önce arızanın kalıcı olarak giderilmesi gerekiyor . Bilgisayarla arızaları sildirdiğimde ECU sıfırlanmış oluyor
    arızalı olan parça Debimetre imiş (250 TL)
    Şimdi chip bu parçayı bozarmı bozmazmı onu öğrenmem gerekiyor çünkü servisteki ustanın %100 chipten bozulmuştur dediği arıza biraz sıkıştırınca %99 chipten %1 başka nedenden bozulmuştur demesi beni tatmin etmedi

    race chipin içinden çıkan gri parça , soketin kontrolü için takılıyor. eğer içindeki yeşil led yanarsa bağlantımız doğru race chipi takabiliriz anlamına geliyor,öyle hatayı siliyor,düz çalıştırıyor gibi bir durumu yok .sadece kontrol için kullanılıyor.sizin yapmanız gereken ,aracın kendi soketini raildeki yerine takmanız ,bu şekilde aracı deneyin .
    peugeotun dizelleri gerçekten çok narin ,boxer minibüsüm 20 bin km de 2 kere turbosu değişti,30 bin km de turbo gene ıslık çalmaya başladı daha fazla dayanamadım satmıştım,307 hdi desen gene aynı,partner 2.0 hdi aldım ondada bir sürü sorun yaşadım ,yani anlıyacağınız pejo nun dizelinin bozulması için bir sebeb gerekmiyor ,hiç ellemediğim 3 aracımda sürekli arıza çıkardı,artık mutluluğu toyotanın dizellerinde buldum ,gerçekten çok sorunsuz araçlar üretiyorlar .usta size gerçekten olayı abartmış,100,000 km bozulmayacak dediği araç toyota, mercedes ,gibi bir araç olsa amenna ama reault,peugeot,opel gibi bir araç için bu lafın söylenmesi gerçekten düşündürücü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 2 Nisan 2012; 14:03:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koyuncu332

    Arkadaşlar ; yakın zamanda race chip getirten var mı?Gümrük de vs sıkıntı olabılıyor mu?

    Bende almayı düşünüyorum.

    race chipin pro olmayan versiyonu işini çok rahat bir şekilde görür, bir çok arkadaşım düz modelini aldı çok memnunlar, türkiyede 179 euro satılıyor,almanyada ise 129 euro,20-30 euro da kargoya versen 159 euro gibi bir paraya maal olur,20 euro için hiç riske girme .
  • Orijinalden alıntı: noname2040



    Cevanınız için teşekkür ederim. Ama şu anda racechip takılı değil racechip le beraber verdikleri gri bir kısadevre başlık var (Racechip türkiye temsilcisinin söylediğine göre chip için takılan kabloyu yokmuş gibi devreyi tamamlıyor)
    Dolayısı ile chipin ayarlarını yapmadan önce arızanın kalıcı olarak giderilmesi gerekiyor . Bilgisayarla arızaları sildirdiğimde ECU sıfırlanmış oluyor
    arızalı olan parça Debimetre imiş (250 TL)
    Şimdi chip bu parçayı bozarmı bozmazmı onu öğrenmem gerekiyor çünkü servisteki ustanın %100 chipten bozulmuştur dediği arıza biraz sıkıştırınca %99 chipten %1 başka nedenden bozulmuştur demesi beni tatmin etmedi

    resimdeki aracın orjinal soketini ,raildeki yerine takıp aracınızı öyle bir deneyin.

     RACE CHIP




  • Orijinalden alıntı: ayaramis

    Orijinalden alıntı: noname2040



    Cevanınız için teşekkür ederim. Ama şu anda racechip takılı değil racechip le beraber verdikleri gri bir kısadevre başlık var (Racechip türkiye temsilcisinin söylediğine göre chip için takılan kabloyu yokmuş gibi devreyi tamamlıyor)
    Dolayısı ile chipin ayarlarını yapmadan önce arızanın kalıcı olarak giderilmesi gerekiyor . Bilgisayarla arızaları sildirdiğimde ECU sıfırlanmış oluyor
    arızalı olan parça Debimetre imiş (250 TL)
    Şimdi chip bu parçayı bozarmı bozmazmı onu öğrenmem gerekiyor çünkü servisteki ustanın %100 chipten bozulmuştur dediği arıza biraz sıkıştırınca %99 chipten %1 başka nedenden bozulmuştur demesi beni tatmin etmedi

    resimdeki aracın orjinal soketini ,raildeki yerine takıp aracınızı öyle bir deneyin.

     RACE CHIP


    Aracın raildeki yeri resimdeki gibi kolay ulaşılır bir yerde değil
    3008 lerde motorun arkasında altlarda bir yerde chipi takarken kabloyu raile takmaları için silekceklerin olduğu bölüm polen filtreleri hava filtresini sökmeleri gerekti. 1 saatten fazla 2 usta uğraştı (keşke bir çok arabada olduğu gibi kolay bir yerde olsaydı)dolayısı ile en az 50 tl bunu söktürmek için para vermem gerekecek. Ve sorun ortadan kalkmazsa chipi tekrar taktırmak için bir 50 tl daha vereceğim
    fakat başka bir forumda debimetrenin temizlenmesi ve 1 gün buzlukta bekletilmesi neticesi tekrar işlevini yerine getirdiğini okudum ilk fırsatta onu deneyeceğim. Racechip le tekrar telefonla görüştüm. gri başlığın aracın orjinal haline geri döndürdüğünü aynı zamanda chipi takmak için kablonun çalışıp çalışmadığını yeşil ışık yandığında test ettiğini tekrarladılar.




  • Orijinalden alıntı: noname2040

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    Orijinalden alıntı: noname2040



    Cevanınız için teşekkür ederim. Ama şu anda racechip takılı değil racechip le beraber verdikleri gri bir kısadevre başlık var (Racechip türkiye temsilcisinin söylediğine göre chip için takılan kabloyu yokmuş gibi devreyi tamamlıyor)
    Dolayısı ile chipin ayarlarını yapmadan önce arızanın kalıcı olarak giderilmesi gerekiyor . Bilgisayarla arızaları sildirdiğimde ECU sıfırlanmış oluyor
    arızalı olan parça Debimetre imiş (250 TL)
    Şimdi chip bu parçayı bozarmı bozmazmı onu öğrenmem gerekiyor çünkü servisteki ustanın %100 chipten bozulmuştur dediği arıza biraz sıkıştırınca %99 chipten %1 başka nedenden bozulmuştur demesi beni tatmin etmedi

    resimdeki aracın orjinal soketini ,raildeki yerine takıp aracınızı öyle bir deneyin.

     RACE CHIP


    Aracın raildeki yeri resimdeki gibi kolay ulaşılır bir yerde değil
    3008 lerde motorun arkasında altlarda bir yerde chipi takarken kabloyu raile takmaları için silekceklerin olduğu bölüm polen filtreleri hava filtresini sökmeleri gerekti. 1 saatten fazla 2 usta uğraştı (keşke bir çok arabada olduğu gibi kolay bir yerde olsaydı)dolayısı ile en az 50 tl bunu söktürmek için para vermem gerekecek. Ve sorun ortadan kalkmazsa chipi tekrar taktırmak için bir 50 tl daha vereceğim
    fakat başka bir forumda debimetrenin temizlenmesi ve 1 gün buzlukta bekletilmesi neticesi tekrar işlevini yerine getirdiğini okudum ilk fırsatta onu deneyeceğim. Racechip le tekrar telefonla görüştüm. gri başlığın aracın orjinal haline geri döndürdüğünü aynı zamanda chipi takmak için kablonun çalışıp çalışmadığını yeşil ışık yandığında test ettiğini tekrarladılar.


    dediğiniz gri kontrol soketinin içerisinde hiçbir şey yok ,sağdece köprüleme yapılmış.raildeki sökülen yerde (kırmızı ok ile gösterilen yer) basıncı ölçen bir sensör var ve oradaki sensörü sizin yaptığınız işlem sonucunda devre dışı bırakıyorsunuz arabada ordaki eksikliği arıza ışığını yakarak söylüyor,bence sizin aracınızın hiçbir arızası yok ,race chipi yerine takın ayarınıda 0-0 ın altına düşürün öyle bir deneyin.


     RACE CHIP


     RACE CHIP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 2 Nisan 2012; 19:42:26 >




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.