Şimdi Ara

RACE CHIP (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
293.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Eğer aracınıza tunning yaptıracaksanız, aracınızla aynı mekanik aksama özellikle de güç aktarma organına sahip bir üst versiyon varsa yaptırın derim.

    Yani atıyorum, 122 hp vw TSİ ile 140 hp vw tsi de aktarma organları birbirinin aynı ise tunnig mekanik aksamda bir sorun yaratmayacaktır.

    Ancak üretici piyasaya atıyorum 150 hp güç, 300 nm tork değerine sahip br araç sumuş ise ve bu aracın daha güçlü başka versiyonu yoksa ve siz motor güçünü arttırıp atıyorum 350 nm tork elde ederseniz, kesinlikle aracın ömründen yersiniz. Ayırıca yeni durumda fren sisteminin güvenilirliği de azalacaktır.

    Araç tasarlanıp test edilirlen gözetilen emmiyet payını tüketimiş olursunuz. . .

    ya aslında motorun öyle bir gücü var ama üretici engelliyor bunu araçın ne şartalar kullanılacagını bilmiyor ülkemizde benzin kötü bunları düşünüp araçın motor bilgilerini ona göre giriyor biz sadece bunu ortadan kalıdrıyoruz araçın ömründe bir sroun teşil etmez yani şöyle düşün günde 1000 ekmek yapabilen bir fırının var köyde 500 kişi yaşıyor sende atııyorum 500 ekmek yapıyorsun gün geçtikce sayı artıyor diyelim köyde sende napıyorsun 700 e çıkartıyorsun ekmek sayını yani bizim araçlarımızda şimdi 500 ekmekte biz bunu 700 yapıcaz ama bizim yapabilceğimiz max kapasite 1000 o kadar yapmaya gerek yok 700 yeterli gibi düşün




  • Ben bu okuduklarımda digital boxbana göre. Racechip naslı bir markadır? iyimidir? Pro modelinin nun sağlayacağı güç fazla, daha kaliteli tepkime verip sıvı yalıtımı daha iyi. Ama ben okdar güç istemiyorum. Sadece devir düştüğünde araç kenidin rahat toplasın debriyaj ve şanzımana daha az güç binsin, devir düşüklüğ yaşamasın birazda yakıttan tasarruf yapsın diye düşünüyorum. Bu nedenle normal modelini tercih etmeyi düşnüyorum.
    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Suzuki-Grand-Vitara-1-9-DDIS-2245-r.html
    O nedenle Racechip iyi bir markamıdır? Tavsiye edilir mi? Pro almasam olurmu?




  • kullanan veya türkiyeden alan var mı?
  • kimseden ses çıkmayınca kendimi feda ettim ve
    biraz önce tiguan için racechip pro satın aldım yarın elime ulaşır, takıp sizinle bilgilerini paylaşırım, dynoya sokamam ama objektif olmaya çalışırım....
    98 oktan yakıt olmadığı için vaadedileni veremeyeceğini biliyorum ama en azından 170-180bg aralığında bir güç olmasını bekliyorum, ne de olsa bu motorlar jenerik olarak bu güçte satılmaktaydı bir zamanlar,
    yazılım yerine box tercih etmemin nedeni, ürünü incelerseniz bu ürün başka bir araç aldığınızda farklı marka ise kablo değişikliği+yazılım değişikliği ile aynı marka ise sadece yazılım değişikliği ile yeni aracınızda da kullanılabilir olması....
  • Her arac birbirinden farklidir custom chip tuning bu acidan en iyisidir. Birebir sizin aracinizi okuyup parametrelerini degerlendiren ve bunlara isteginiz dogrultusunda mudahale edip araciniza zarar vermeden yukleyecek bir uzman en iyisidir. Stage 3 yazilimimi yapmak icin remaps.de Turkiye temsilcisi Umit Bey 12 saat ugrasti 10'a yakin yazilim yapip yuruttuk araci en iyisini bulana dek. Yoksa ahmedin memedin sagdan soldan senin araca olur abi mantigiyla gittigi kopye yazilimlar her aracta ayni performansi vermeyebilir suruyle ornegi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    kimseden ses çıkmayınca kendimi feda ettim ve
    biraz önce tiguan için racechip pro satın aldım yarın elime ulaşır, takıp sizinle bilgilerini paylaşırım, dynoya sokamam ama objektif olmaya çalışırım....
    98 oktan yakıt olmadığı için vaadedileni veremeyeceğini biliyorum ama en azından 170-180bg aralığında bir güç olmasını bekliyorum, ne de olsa bu motorlar jenerik olarak bu güçte satılmaktaydı bir zamanlar,
    yazılım yerine box tercih etmemin nedeni, ürünü incelerseniz bu ürün başka bir araç aldığınızda farklı marka ise kablo değişikliği+yazılım değişikliği ile aynı marka ise sadece yazılım değişikliği ile yeni aracınızda da kullanılabilir olması....


    merakla bekliyoruz




  • hocam sende m3 yokmuydu ne race chip'i otur oturduğun yerde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapursuit

    hocam sende m3 yokmuydu ne race chip'i otur oturduğun yerde :)

    uehuhe bende var m3 ama ben chevrolet epica için bakıyordum türkiyedeki araç için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: rapursuit

    hocam sende m3 yokmuydu ne race chip'i otur oturduğun yerde :)

    uehuhe bende var m3 ama ben chevrolet epica için bakıyordum türkiyedeki araç için

    anladım insan m3e alışınca epicanın performansı yavan geliyor tabi
  • sprint booster da alayım mı acaba? sprint booster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    sprint booster da alayım mı acaba? sprint booster

    Pedal tepkime sureni kisaltir hos birsey kendi aracimda da var bunu almisken aracina uygun short shifter varsa birde ona bak
  • 2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 7 Mart 2011; 23:10:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?

    turbo dizel olmadıgı için çok güç artısı elde eldilmez diye tahmin ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?

    turbo dizel olmadıgı için çok güç artısı elde eldilmez diye tahmin ediyorum

    chiple 92-93 beygir oluyormuş , olsun gene rampalarda fark eder. bu araca power box uygulaması oluyor mu onu sormak için yazdım zaten chip olduğu zaman yazılım değiştiriliyor kaza filen olsa chipli hali kalsa garanti dışı vs olur , hiç yoktan power box sökülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman
    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?

    Eski araclarda gaz pedalinin altinda tel gibi dusun hafifce dokundugunda ileri atilirdi bu da ayni sekilde gorev goruyor gaz pedalina basinca olan tepki suresini kisaltiyor

    1.4 benzinli araca cip yapmaya degmez elde edecegin 5-10 beygir icin sonucta turbo benzin veya turbo dizel bir arac olmadikca kazancin cok dusuk olacak yazik o paraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman
    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?

    Eski araclarda gaz pedalinin altinda tel gibi dusun hafifce dokundugunda ileri atilirdi bu da ayni sekilde gorev goruyor gaz pedalina basinca olan tepki suresini kisaltiyor

    1.4 benzinli araca cip yapmaya degmez elde edecegin 5-10 beygir icin sonucta turbo benzin veya turbo dizel bir arac olmadikca kazancin cok dusuk olacak yazik o paraya


    sprint booster olayını anladım teşekkürler.

    power box için ne düşünüyorsunuz peki ? tak-çıkar birşeye benziyor. mesela 1.6 fsi passat power box ile 115 bg - 152 torktan - 127 beygir 175 torka çıkıyor. tork artışı daha fazla olduğundan merak ettim bu konuyu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman
    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?

    Eski araclarda gaz pedalinin altinda tel gibi dusun hafifce dokundugunda ileri atilirdi bu da ayni sekilde gorev goruyor gaz pedalina basinca olan tepki suresini kisaltiyor

    1.4 benzinli araca cip yapmaya degmez elde edecegin 5-10 beygir icin sonucta turbo benzin veya turbo dizel bir arac olmadikca kazancin cok dusuk olacak yazik o paraya


    sprint booster olayını anladım teşekkürler.

    power box için ne düşünüyorsunuz peki ? tak-çıkar birşeye benziyor. mesela 1.6 fsi passat power box ile 115 bg - 152 torktan - 127 beygir 175 torka çıkıyor. tork artışı daha fazla olduğundan merak ettim bu konuyu.

    aslında power box için iyi değil diyorlar yanılma yöntemiyle çalışıyormuş diye biliyorum kendi sinyal göndererek enjeksiyona zarar veriyor diye biliyorum yani kendi daha güçlü sinyal gönderip orginalini yok ediyor ama chip tuninigle direk kendisini değiştirdikleri için daha yararlı olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy
    aslında power box için iyi değil diyorlar yanılma yöntemiyle çalışıyormuş diye biliyorum kendi sinyal göndererek enjeksiyona zarar veriyor diye biliyorum yani kendi daha güçlü sinyal gönderip orginalini yok ediyor ama chip tuninigle direk kendisini değiştirdikleri için daha yararlı olabilir

    anladım. bilgi için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?


    bence o aracı hic elletmeyin cunku harcayacagınız paraya degmez.alacagınız en fazla 5 hp ki onu uygun bir soguk hava filtre kitiyle de alabilirsiniz.Zaten atmosferik araclara custom yazılımlar az miktarda olsa faydası oluyor boxların hic faydasını goremezsiniz.custom ile de devir kesiciyi iptal ettirip fazla devir cevirerek guc elde edebilirsiniz ki bu arac icin hic gerek yok.Sprinter booster a gelince guc olarak hic bir katkısı yok sadece gaz tepkimesini arttırıyor ama ciddi faydası oluyor.sehir ici dar alanlarda onceki versiyonu sıkıntı yaratıyordu yeni versiyonlarında ayar modu konularak bu olumsuzlukta giderildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    2011 vw polo 6r 1.4i 16v 85 bg 132 tork

    aracın orjinalliğini bozmadan (garanti dışı olmadan) ne yapabiliriz ? , power box vs. aracın gücünü ne kadar arttırır ? aracın bakımları aksatılmadan yapılacaktır.

    bu konuda yetkili biri var mı soru sorabileceğim ?

    @over and under
    ralli araçlarındaki gibi gaz pedalına basıldığı gibi tepki mi verecek sprint booster sayesinde ?


    bence o aracı hic elletmeyin cunku harcayacagınız paraya degmez.alacagınız en fazla 5 hp ki onu uygun bir soguk hava filtre kitiyle de alabilirsiniz.Zaten atmosferik araclara custom yazılımlar az miktarda olsa faydası oluyor boxların hic faydasını goremezsiniz.custom ile de devir kesiciyi iptal ettirip fazla devir cevirerek guc elde edebilirsiniz ki bu arac icin hic gerek yok.Sprinter booster a gelince guc olarak hic bir katkısı yok sadece gaz tepkimesini arttırıyor ama ciddi faydası oluyor.sehir ici dar alanlarda onceki versiyonu sıkıntı yaratıyordu yeni versiyonlarında ayar modu konularak bu olumsuzlukta giderildi.


    anladım. benim düşüncem tak çıkar rahat olur diye box uygulatmaktı ama gerekli değil. devir kesici olayıda riskli 6000 e kadar çıkıyor zaten. en fazla çıksa çıksa 6500 devir japon motoru değil sonuçta.

    artık kelepçeli egzos yaptırıp ses olarak güzelleştirmek hedefim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.