Şimdi Ara

RAINMASTER SCHUMİ izleyin gercekten mukemmel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://videos.streetfire.net/video/B260CF2E-181C-4E96-A3C7-A477E7B38559.htm


    inanaın bu adama asıgım.. f1 i 10 senedir izlerim ve artık son 2 yarısım.. napalım bir gun bırakacagını biliyoduk ama aklımıza getirmemeye calisioduk.. son 2 yarıs ve bu gunden sonra sadce bu tur videolarda izlicez bu adamı..



  • ah ulan o couldhart ın yaptığı harekete bak ya bide utanmadan bu sene şumi en sportmen olmayan sürücü diyor ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oblomòv

    ah ulan o couldhart ın yaptığı harekete bak ya bide utanmadan bu sene şumi en sportmen olmayan sürücü diyor ya
    Ooo baya hoş teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    Ooo baya hoş teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    1997 monaco...

    Ah ah anılarım depreşti.Ferrari si ile Schumi ve çok çok zayıf Stewart ı ile Barrichello muhteşem bir yarış çıkarmışlardı.Schumi yarışın başından sonuna en yakın rakibine her tur 4 ila 6 saniye civarı fark atıyordu.

    Pist Monaco, her yan bariyer, yıl 97 çekiş kontrol yok, otomatik vites ve hiçbir elektronik sürücü yardımı yok, Bardaktan boşalırcasına yağmur ve tur başına en yakın rakibinize 4-6 saniye fark...Başka söze gerek varmı bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RottenStern

    1997 monaco...

    Ah ah anılarım depreşti.Ferrari si ile Schumi ve çok çok zayıf Stewart ı ile Barrichello muhteşem bir yarış çıkarmışlardı.Schumi yarışın başından sonuna en yakın rakibine her tur 4 ila 6 saniye civarı fark atıyordu.

    Pist Monaco, her yan bariyer, yıl 97 çekiş kontrol yok, otomatik vites ve hiçbir elektronik sürücü yardımı yok, Bardaktan boşalırcasına yağmur ve tur başına en yakın rakibinize 4-6 saniye fark...Başka söze gerek varmı bilmiyorum

    Alıntıları Göster
    MSC bahane, Jordan ve Stewart şahane (kızmayın Schumacher'i yerici amaçla söylemedim ama sadece bu şasi üreticisi geleneksel "privateer" takımlara olan özlemim her sene büyüyor, o yüzden böyle dedim)

    Ayrıca el elden üstündür diyerek
    http://www.youtube.com/watch?v=pGV3uwJflCE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    MSC bahane, Jordan ve Stewart şahane (kızmayın Schumacher'i yerici amaçla söylemedim ama sadece bu şasi üreticisi geleneksel "privateer" takımlara olan özlemim her sene büyüyor, o yüzden böyle dedim)

    Ayrıca el elden üstündür diyerek
    http://www.youtube.com/watch?v=pGV3uwJflCE

    Alıntıları Göster
    yav eveready senin nickinin reklamını hatırladım şimdi tee eski günlerden.

    daha çok dayanır eveready
    daha çok çalışır eveready
    evereadyyy uzun ömürlü pil

    hemen akabininde ''goodyear yuvama ulaştı'' reklamı da yayınlanırdı

    hey gidi hey en az 15 sene oldu bu reklamlar üzerinden geçen zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadrazzam -- 3 Ekim 2006; 22:26:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadrazzam

    yav eveready senin nickinin reklamını hatırladım şimdi tee eski günlerden.

    daha çok dayanır eveready
    daha çok çalışır eveready
    evereadyyy uzun ömürlü pil

    hemen akabininde ''goodyear yuvama ulaştı'' reklamı da yayınlanırdı

    hey gidi hey en az 15 sene oldu bu reklamlar üzerinden geçen zaman

    Alıntıları Göster
    Kaydolurken TV'nin uzaktan kumandasına aldığım pilleri gördüm. Eveready'di. Oradan aklıma geldi. Sanırım kara kediler vardı, 9 canlı pil falan diyorlardı. Bende de nostalji yarattığı için hoşuma gitmişti o an.

    Goodyear denince de o yuvaya ulaştıran şarkı ve Cine 5 dönemindeki Formula 1 yarışlarından önce Goodyear'ın sponsor olduğunu belirten yazı gelir aklıma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 3 Ekim 2006; 22:42:20 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadrazzam

    yav eveready senin nickinin reklamını hatırladım şimdi tee eski günlerden.

    daha çok dayanır eveready
    daha çok çalışır eveready
    evereadyyy uzun ömürlü pil

    hemen akabininde ''goodyear yuvama ulaştı'' reklamı da yayınlanırdı

    hey gidi hey en az 15 sene oldu bu reklamlar üzerinden geçen zaman

    Alıntıları Göster
    rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık
    bu arada arjantinde çarpıştığı mclaren davidin arabası mı yoksa mika mı?
    bu shumi inanılmaz bir pilot




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık
    bu arada arjantinde çarpıştığı mclaren davidin arabası mı yoksa mika mı?
    bu shumi inanılmaz bir pilot

    Alıntıları Göster
    @RotterStern: Benim de aklıma imzadaki Ferrari'yi görünce 90 yılının Ferrari 641'i geldi. Biliyorum imzadaki sanırım 94 yılının arabası ama, 90 yılının arabasını ben çok beğenirdim.





    İyice off topic oldu ama neyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 3 Ekim 2006; 22:51:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    @RotterStern: Benim de aklıma imzadaki Ferrari'yi görünce 90 yılının Ferrari 641'i geldi. Biliyorum imzadaki sanırım 94 yılının arabası ama, 90 yılının arabasını ben çok beğenirdim.





    İyice off topic oldu ama neyse.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 98 japonya yarışında olan şeyleri biri bana açıklayabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    arkadaşlar 98 japonya yarışında olan şeyleri biri bana açıklayabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Ne güzel bir rastlantı. 10 dakika önce Ekşi Sözlük'te bu yarışla ilgili yazılanlara bakıyordum. Yorum katmadan buraya yazayım, belki daha tarafsız ve tartışmadan uzak olur:



    6 puanla genel klasmanda 2. sırada bulunan schumi ile 90 puanla ilk sırada bulunan mika'nın son kozlarını paylaştıkları yarıştı.
    schumi pole position'daydı. formasyon turu öncesi elini kavaya kaldırdığı görüldü. bir motor probemi yaşıyordu. bu sezonun son yarışına 1 sıfır mika karşısında yenik başlaması demekti çünkü tamamlanan formasyon turu sonrası gridin en arkasında yarışa başlayacaktı.
    kırmızı ışıklar sönüp ilk viraj dönüldüğünde mika 1, irvine 2, frentzen 3, coulthard 4, hill 5. sırada idi. schumi ise 4 araç geçmişti. o yarışta adeta uçtu. 5. liğe kadar yükseldiği an, irvine'ın arkasındayken lastiği patladı ve yarış dışı kaldı. yarış sonu mika aracını padoka getirdiğinde schumi hazır bekliyordu. şampiyonluğunu kutladı.
    mika'nın yarış bitmeden araçtan elini çıkarıp salladığı ilk ve son gp oldu.
    (bkz:http://www.youtube.com/watch?v=vqqyfrfnf20 )
    (fandango, 14.09.2006 13:03)


    tabii daha derin bir açıklama mı yoksa sadece olayların özetini mi beklediniz bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 3 Ekim 2006; 23:03:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık
    bu arada arjantinde çarpıştığı mclaren davidin arabası mı yoksa mika mı?
    bu shumi inanılmaz bir pilot

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık


    oldum olası gıcık olurum o hareketlerine

    bu arada @Eveready, 90 ferrari f1 aracı gerçekten sıradışıymış.. oval bir tasarım, çok ilginç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drexler22

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık


    oldum olası gıcık olurum o hareketlerine

    bu arada @Eveready, 90 ferrari f1 aracı gerçekten sıradışıymış.. oval bir tasarım, çok ilginç

    Alıntıları Göster
    Garip kıvrımlar, oyuklar, kesikler vs. yok, ne kadar kesin ve net çizgiler değil mi? Ben oldukça beğeniyorum o aracı.

    Elbette yine de zevk meselesi.


     RAINMASTER SCHUMİ izleyin gercekten mukemmel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 3 Ekim 2006; 23:27:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    Garip kıvrımlar, oyuklar, kesikler vs. yok, ne kadar kesin ve net çizgiler değil mi? Ben oldukça beğeniyorum o aracı.

    Elbette yine de zevk meselesi.


     RAINMASTER SCHUMİ izleyin gercekten mukemmel


    Alıntıları Göster
    everady sağol aydınlattığın için
    ilginç bi olaymış,shumi ve mika arasındaki karşılıklı saygı her zaman örnek bir davranış olmuştur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık
    bu arada arjantinde çarpıştığı mclaren davidin arabası mı yoksa mika mı?
    bu shumi inanılmaz bir pilot

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    bu arada arjantinde çarpıştığı mclaren davidin arabası mı yoksa mika mı?


    coulthard ın aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    MSC bahane, Jordan ve Stewart şahane (kızmayın Schumacher'i yerici amaçla söylemedim ama sadece bu şasi üreticisi geleneksel "privateer" takımlara olan özlemim her sene büyüyor, o yüzden böyle dedim)

    Ayrıca el elden üstündür diyerek
    http://www.youtube.com/watch?v=pGV3uwJflCE

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    MSC bahane, Jordan ve Stewart şahane (kızmayın Schumacher'i yerici amaçla söylemedim ama sadece bu şasi üreticisi geleneksel "privateer" takımlara olan özlemim her sene büyüyor, o yüzden böyle dedim)

    Ayrıca el elden üstündür diyerek
    http://www.youtube.com/watch?v=pGV3uwJflCE


    Senna da tabiki Schumi gibi bir yağmur efendisiydi.Ancak verdiğin link 1993 yılına ait.1992 ve 1993 te çekiş kontrol sistemi vardı tıpkı bugünki gibi

    Eğer Senna nın gerçekten ustalığını sergilediği yarışlara gitmek istersen daha eskilere özellikle Toleman yıllarına gitmelisin.Senna ilk sezonunda Toleman-Hart ı ile Monaco da yağmur altında neredeyse yarışı kazanıyordu.Bence Senna nın gelmiş geçmiş en müthiş yarışı bu ilk GP zaferine yaklaştığı yarışıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    @RotterStern: Benim de aklıma imzadaki Ferrari'yi görünce 90 yılının Ferrari 641'i geldi. Biliyorum imzadaki sanırım 94 yılının arabası ama, 90 yılının arabasını ben çok beğenirdim.





    İyice off topic oldu ama neyse.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    @RotterStern: Benim de aklıma imzadaki Ferrari'yi görünce 90 yılının Ferrari 641'i geldi. Biliyorum imzadaki sanırım 94 yılının arabası ama, 90 yılının arabasını ben çok beğenirdim.





    İyice off topic oldu ama neyse.


    Dostum F1 eskiden F1 di zaten:) Şimdiki otomobiller o zamanlarki kadar ürkütücü değil.O dönemlerin araçları geniş iz açıklıkları, kocaman kanatları ve tekerlekleri, adeta yere yapışık giden ve sürüş sırasında durmadan arkasından kıvılcımlar fırlatan görsellikleri ile gerçekten izleme zevkini doyasıya yaşatıyorlardı.Malesef otomobiller artık o eski görselliklerinden çok ama çok uzaklar.

    Bu arada imzamda olan araç 94 değil 1995 yılının 412 T2 si




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RottenStern

    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    MSC bahane, Jordan ve Stewart şahane (kızmayın Schumacher'i yerici amaçla söylemedim ama sadece bu şasi üreticisi geleneksel "privateer" takımlara olan özlemim her sene büyüyor, o yüzden böyle dedim)

    Ayrıca el elden üstündür diyerek
    http://www.youtube.com/watch?v=pGV3uwJflCE


    Senna da tabiki Schumi gibi bir yağmur efendisiydi.Ancak verdiğin link 1993 yılına ait.1992 ve 1993 te çekiş kontrol sistemi vardı tıpkı bugünki gibi

    Eğer Senna nın gerçekten ustalığını sergilediği yarışlara gitmek istersen daha eskilere özellikle Toleman yıllarına gitmelisin.Senna ilk sezonunda Toleman-Hart ı ile Monaco da yağmur altında neredeyse yarışı kazanıyordu.Bence Senna nın gelmiş geçmiş en müthiş yarışı bu ilk GP zaferine yaklaştığı yarışıdır

    Alıntıları Göster
    Senna daha iyidir demek gibi bir kaygım olmadı. Daha geçen gün bir arkadaşımla bu yarışı baştan sona izledik de, esas oradan aklıma geldi bu videoyu vermek.

    El elden üstündür demişim gerçi ama burada şu bundan iyidir o en büyüktür tarzı konuşmalardan hep kaçınmışımdır, burada da birinci amacım o değildi.

    Daha eskilere gitmeyişimin sebebi de MSC'nin de evde TV başında değil de bizzat bu yarışta olmasıydı.

    Neyse.

    Bu arada evet, hatırladığım kadarıyla 94'teki aracın burnu biraz ayrıktı kanattan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 3 Ekim 2006; 23:53:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RottenStern

    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    @RotterStern: Benim de aklıma imzadaki Ferrari'yi görünce 90 yılının Ferrari 641'i geldi. Biliyorum imzadaki sanırım 94 yılının arabası ama, 90 yılının arabasını ben çok beğenirdim.





    İyice off topic oldu ama neyse.


    Dostum F1 eskiden F1 di zaten:) Şimdiki otomobiller o zamanlarki kadar ürkütücü değil.O dönemlerin araçları geniş iz açıklıkları, kocaman kanatları ve tekerlekleri, adeta yere yapışık giden ve sürüş sırasında durmadan arkasından kıvılcımlar fırlatan görsellikleri ile gerçekten izleme zevkini doyasıya yaşatıyorlardı.Malesef otomobiller artık o eski görselliklerinden çok ama çok uzaklar.

    Bu arada imzamda olan araç 94 değil 1995 yılının 412 T2 si

    Alıntıları Göster
    Bu arada 1990 yılının 641 aracı benimde en sevdiğim F1 araçlarından biridir.Ancak benim gelmiş geçmiş en beğendiğim F1 otomobili 1975 yılının 312 T sidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eveready

    Senna daha iyidir demek gibi bir kaygım olmadı. Daha geçen gün bir arkadaşımla bu yarışı baştan sona izledik de, esas oradan aklıma geldi bu videoyu vermek.

    El elden üstündür demişim gerçi ama burada şu bundan iyidir o en büyüktür tarzı konuşmalardan hep kaçınmışımdır, burada da birinci amacım o değildi.

    Daha eskilere gitmeyişimin sebebi de MSC'nin de evde TV başında değil de bizzat bu yarışta olmasıydı.

    Neyse.

    Bu arada evet, hatırladığım kadarıyla 94'teki aracın burnu biraz ayrıktı kanattan.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

    Senna daha iyidir demek gibi bir kaygım olmadı. Daha geçen gün bir arkadaşımla bu yarışı baştan sona izledik de, esas oradan aklıma geldi bu videoyu vermek.

    El elden üstündür demişim gerçi ama burada şu bundan iyidir o en büyüktür tarzı konuşmalardan hep kaçınmışımdır, burada da birinci amacım o değildi.

    Daha eskilere gitmeyişimin sebebi de MSC'nin de evde TV başında değil de bizzat bu yarışta olmasıydı.

    Neyse.

    Bu arada evet, hatırladığım kadarıyla 94'teki aracın burnu biraz ayrıktı kanattan.


    Evet Schumi de Benettonu ile ordaydı ama insafDaha çaylaktı ozaman ama genede 92 sezonunu o dandiri Benetton Ford lar ile üçüncü, 93 yılınıda dördüncü bitirdiÜstelik pistlerde Prost,Senna,Patresse,Piquet,Boutsen,Nannini gibi zehir zemberek pilotlar hala varken




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.