Şimdi Ara

RAPİD-LİNEA-ACCENT BLUE (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
4
Favori
5.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Adam karar vermiş, millet birleşmiş vazgeçirmeye çalışıyor. Ha gayret, 35999 kişiyi daha ikna ederseniz 1 yıl Linea satılmaz..

    Ya Hu araç 3 yıldır memleketin en çok satan aracı, bahse konu 1.6 lounge da adetsel olarak bir çok modelden daha fazla satıyor. Bu kadar insan yanılıyor olamaz.

    Hayirli olsun hocam, güzel tercih. Güle güle kullanın..

    Merak etme o kadar kişiyi ikna etmemize gerek yok. Satılan lineaların %80'i şirketler tarafından filo olarak alındığı için daha az bireysel kullanıcıyı ikna etmemiz gerekiyor
    Hiçbir güvenlik testine girmemiş olan bir aracı tavsiye etmemizi beklemiyin. Hele ki 50.000 tl civarında bir paraya.

    Tabi canım %80 filo satışı zaten.. O da bir avunma yöntemi.

    NCAP bir zorunluluk mudur? Homologatif bir gereklilik mi? NCAP'e girip 5 yıldız alsa susacak mı herkes?

    "Hiç bir güvenlik testine girmedi" ne demek? Tofaş'ta mı çalışıyorsun? Linea'yı yapanlar salak mı da 7 yıldır güvenlik riski taşıyan bir araç üretip sürecek piyasaya?

    Madem güvensiz bu araç; 7 yılda 200 bin adede yakın satıldı, hiç kronik bir güvenlik problemi duydunuz mu, gördünüz mü? Var mı öyle bir istatistik elinizde?

    Peki herhangi bir ülke için spesifik olarak üretilen ve adetsel hacmi 50.000'in altında olan hangi araç Euro NCAP'e girmiş? Var mı örnek bir model?



    Euro NCAP güzel bir testtir, nihai kullanıcı için güzel bir referanstır.

    Ancak Linea özelinde aracın teste girmemesi güvensiz olmadığının göstergesi değildir.

    Öncelikle herkes çok iyi bildiği halde yine de inkar ediyor.. Linea = Punto Sedan.. Punto da bu teste girdi, 5 yıldız aldı. Bu Linea'nın da %100 5 yıldızlı olduğu anlamına gelmiyor ama sedanı için ayrı, 3 kapılısı-5 kapılısı için ayrı ayrı, İtalya'da ticari versiyonu var, onun için bir ayrı, SW'si çıksaydı onun için bir ayrı teste mi girecekti? Hangi marka model yapabiliyor bunu? Renault neden Fluence'i sadece elektrikliye çevirince sokma ihtiyacı hissetti, öncesinde Euro NCAP'e göndermedi?

    Ayrıca mesela Volvo güvenlikle nam salmış ya, C70'ini neden sokmamış NCAP'e? Madara olmamak için mi?

    Ee onu da geçtik, BMW 7 serisini neden göndermemiş bu teste?

    VW'nin Phaeton diye bir aracı var, lafa gelince tank gibi.. Ama nerde test sonuçları?


    Son bir şey, "hiç bir güvenlik testine girmedi" diyorsun ya.. Merak etme, her yıl tüm otomobil firmaları her modelini tekrar tekrar teste sokarlar. Hatta kimi zaman Euro NCAP şartlarından daha ağır testlere sokarlar. Eğer attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmeyecekse (yukarda verdiğim 3 örnekte de olduğu şekilde!) NCAP gibi işin daha ziyade pazarlama tarafına odaklanan bir yapıyı kullanmak zorunda da değiller..


    Bir de ekleme yapayım.. Herkes Euro NCAP'e isteyenin istediği aracını sokabileceğini sanıyor ama yok öyle birşey.. NCAP'e başvuruyorsun, onlar da aracın satış öngörüsüne bakıyor, eğer belli bir hacmin üstünde değilse teste almıyorlar. Bunu kim biliyordu?

    "Euro NCAP and its members have limited funds and, unfortunately, we cannot test every model that comes onto the market. However, we want to provide information that is useful to as many people as possible so we try to test those vehicles which will sell in greatest numbers"

    Kaynak


    İntegrale: şu sözünüz için alıntı yaptım. Aşağıdaki yazılanlar size değil "NCAP bir zorunluluk mudur? Homologatif bir gereklilik mi? NCAP'e girip 5 yıldız alsa susacak mı herkes"


    Bu aracı yerden yere vuranları anlamak mümkün değil.

    http://www.fiatlinea.org/fiat_linea_genel/slalom_testi_birincisi_linea-t391.0.html

    Ucuz ve iyi bir araç. Marka takıntısı nedeniyle saldır babam saldır.

    Gerçi satış rakamları herşeyi ortaya koyuyor.

    Filo satışı bilmemne demiş bazıları. Bir tek linea filo satışı yapıyor tabi.

    Bir söylediğiniz diğerini tutmuyor. toledo alın rapid alın diyorsunuz. sonra başka konuda fiyatına göre toledo ve rapid pahalı diyorsunuz.
    Bu foruma göre araba alacak adamın kendi arabasını kendi imal etmesi lazım.
    Adam her yerine hava yastığı koymuş siz 4 hava yastıklı araç öneriyorsunuz. Pes ki ne pes.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: opelmania

    "İçeriden açılabilen benzin deposu kapağı " özelliği ile kendi aracımı satmaya karar verdim ve linea alacağım. bu devirde zor bu özellik.

    kararlara her zaman saygım var ancak, yazıktır günahtır bu araç için bu kadar para. o paralara gidin mis gibi dizel suberb, renault latıtude alın az km de.. arabaya bindim diyin. b sınıfı bir araca o kadar para cidden günah.

    burada baska araç önerenlerede kızmayın bence. sonucta kımsenın cebıone giren cıkan yok. herkes tavsıyesını belirtiyor. yanlıs bir karar varsa da onu duzeltmek için fikir beyan etmek forumların genel amacı oluyor. çünkü fikir soruyosunuz ve halıyle boyle cevaplar almak normal. size birkaç araç önereceğim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-servet-otomotiv-2011-1.6-tdi-comfort-hiz-sabitleyici-boyasiz-142059908/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-ilk-sahibinden-superb-132275543/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-fiyat-dustu-dizel-2011-super-b-benzinli-fiyatina-131847647/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-renault-latitude-1-5-dci-executive-90-000-km-de-144155227/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-142877787/detay

    o özellikleri direk siteden bulup yapıştırdım.
    inana sıfır rapidde-toledoda olmayan özellikler lineada var
    2.ellerin ne durumda olduğunu bilemiyoruz zaten taklamı atmış ne yapmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 21 Kasım 2013; 9:15:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Adam karar vermiş, millet birleşmiş vazgeçirmeye çalışıyor. Ha gayret, 35999 kişiyi daha ikna ederseniz 1 yıl Linea satılmaz..

    Ya Hu araç 3 yıldır memleketin en çok satan aracı, bahse konu 1.6 lounge da adetsel olarak bir çok modelden daha fazla satıyor. Bu kadar insan yanılıyor olamaz.

    Hayirli olsun hocam, güzel tercih. Güle güle kullanın..

    Merak etme o kadar kişiyi ikna etmemize gerek yok. Satılan lineaların %80'i şirketler tarafından filo olarak alındığı için daha az bireysel kullanıcıyı ikna etmemiz gerekiyor
    Hiçbir güvenlik testine girmemiş olan bir aracı tavsiye etmemizi beklemiyin. Hele ki 50.000 tl civarında bir paraya.

    Tabi canım %80 filo satışı zaten.. O da bir avunma yöntemi.

    NCAP bir zorunluluk mudur? Homologatif bir gereklilik mi? NCAP'e girip 5 yıldız alsa susacak mı herkes?

    "Hiç bir güvenlik testine girmedi" ne demek? Tofaş'ta mı çalışıyorsun? Linea'yı yapanlar salak mı da 7 yıldır güvenlik riski taşıyan bir araç üretip sürecek piyasaya?

    Madem güvensiz bu araç; 7 yılda 200 bin adede yakın satıldı, hiç kronik bir güvenlik problemi duydunuz mu, gördünüz mü? Var mı öyle bir istatistik elinizde?

    Peki herhangi bir ülke için spesifik olarak üretilen ve adetsel hacmi 50.000'in altında olan hangi araç Euro NCAP'e girmiş? Var mı örnek bir model?



    Euro NCAP güzel bir testtir, nihai kullanıcı için güzel bir referanstır.

    Ancak Linea özelinde aracın teste girmemesi güvensiz olmadığının göstergesi değildir.

    Öncelikle herkes çok iyi bildiği halde yine de inkar ediyor.. Linea = Punto Sedan.. Punto da bu teste girdi, 5 yıldız aldı. Bu Linea'nın da %100 5 yıldızlı olduğu anlamına gelmiyor ama sedanı için ayrı, 3 kapılısı-5 kapılısı için ayrı ayrı, İtalya'da ticari versiyonu var, onun için bir ayrı, SW'si çıksaydı onun için bir ayrı teste mi girecekti? Hangi marka model yapabiliyor bunu? Renault neden Fluence'i sadece elektrikliye çevirince sokma ihtiyacı hissetti, öncesinde Euro NCAP'e göndermedi?

    Ayrıca mesela Volvo güvenlikle nam salmış ya, C70'ini neden sokmamış NCAP'e? Madara olmamak için mi?

    Ee onu da geçtik, BMW 7 serisini neden göndermemiş bu teste?

    VW'nin Phaeton diye bir aracı var, lafa gelince tank gibi.. Ama nerde test sonuçları?


    Son bir şey, "hiç bir güvenlik testine girmedi" diyorsun ya.. Merak etme, her yıl tüm otomobil firmaları her modelini tekrar tekrar teste sokarlar. Hatta kimi zaman Euro NCAP şartlarından daha ağır testlere sokarlar. Eğer attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmeyecekse (yukarda verdiğim 3 örnekte de olduğu şekilde!) NCAP gibi işin daha ziyade pazarlama tarafına odaklanan bir yapıyı kullanmak zorunda da değiller..


    Bir de ekleme yapayım.. Herkes Euro NCAP'e isteyenin istediği aracını sokabileceğini sanıyor ama yok öyle birşey.. NCAP'e başvuruyorsun, onlar da aracın satış öngörüsüne bakıyor, eğer belli bir hacmin üstünde değilse teste almıyorlar. Bunu kim biliyordu?

    "Euro NCAP and its members have limited funds and, unfortunately, we cannot test every model that comes onto the market. However, we want to provide information that is useful to as many people as possible so we try to test those vehicles which will sell in greatest numbers"

    Kaynak

    Sizin güvenlik testinden anladığınız yalnızca Euro NCAP midir?

    Araştırmanız biraz yavan gibi, buyrun:

    Volvo C70 small overlap testleri:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z3iIFmuI0Q4
    http://www.youtube.com/watch?v=kN9reUgHjEs

    madem lineaya punto sedan diyorsunuz, puntonun girdiği güvenlik testine linea neden giremiyor acaba?
    doğru hiçbir şirket aracı linea değil! şunu da ekleyeyim, linea alınmayacak araba değil ama 50.000 verilecek araba değil. sözlerimin özü bu.

    sizin sözlerinizden şu çıkıyor: ülkemizde 200.000 adet satıldığı için bu araç çok güvenlidir.

    bizim halkımızın hangi kriterlere göre araç aldığı belli. ve bu kriterlerin içinde güvenlik son sırada!




  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Bütçe 50 bin altında, seçenekler;
    1. Linea (favoriniz)
    2. 301
    3. C-Elysee
    4. Rapid
    5. Toledo
    6. Accent Blue

    Sonuçta zorlanarak 50 bin bütçe ayrılmış, az para degil. Burada yazılan yorumlar kulağınızın köşesinde olsun, ileride pişmanlık duymamak adına hepsini araştırıp test edin. Içinize ne siniyorsa onu alın. Linea en çok satan arac, tamam şirketler alıyor ama şirketler digerlerini de alıyor.

    Bu bütçeye ben az km yapmış Titanium+Smart Focus'un 2'nci elini tavsiye ederim. Sıfır olacaksa da, Linea'niz hayırlı olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 21 Kasım 2013; 9:02:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı olsun

    Seat, Skoda araçların 2. eldeki pazar payı kaygısından dolayı almadığınızı yazmışsınız fakat Linea da 2. el satış konusunda sizin aldığınız donanım ve fiyattan çok daha fazla zarar edeceğinizi düşünüyorum Linea için değil satırlar sayfalar dolusu donanım yazsanız da şirketler ve kiralık araç firmaları tarafından çok satılmasından dolayı 2. elde fiyatlar çok çok oynak oluyor En baz Linea yı alsanız 2. el de çok hızlı ve az zararla aracı elden çıkarırsınız fakat alacağınız aracı elden çıkarmaya kalkarken çoğu kişi donanımına veya torkuna bakmayacaktır Örneğin kağıt üzerinde Fiat Bravo da aynı durumda Çok güçlü motor ve birçok donanım seçeneği var fakat marka algısından dolayı 2. elde çok zarar ettiriyor Kısacası Fiat alacaksanız yüksek rakamlara çıkmayın derim

    Bu arada aracı ve motoru beğeniyorum Alıp uzun yıllar kullanacak ve 2. el kısmını dert etmeyecekseniz sıkıntı yok ama 2. el satışı konusuna girdiğiniz için bu cümleleri kurdum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Ikinci El pazarı duser diye vw grup olan skoda ve seat i almiyorsunuz. Ardından kiralik filo sirket araci olan lineayi opsiyonlarina dünya para vererek 48000 e almaya karar veriyorsunuz

    Siz 6-7 yıl sonra bakın hangisi ne kadar düşüyor.

    Full opsiyonlu araçlar her zaman daha çok zarar ettirir. Alan adam banane der , O da linea bu da, aynı motor vs. Der.

    Linea yi şirkette kullanıyorum indigimde kendimi yorgun hissediyorum. Çok fazla ses alıyor ve oldukça titreşimli.

    Ne alırsaniz hayırlı olsun. Babaniz okusun bence yorumları. İşinize geleni aktarmayin sadece.



    abi araç konforlu
    motoru güçlü taksicilerin çogu linea kullanıyor acaba nedendir aklımda 2-3 tahmin var
    zaten alıp 2 yıl sonra satmayı planlamıyoruz.
    ne zaman arızalar başlar o zaman elimizden çıkartırız
    Bu yorumların aynılarını babamada aktarıyorum zaten sayenizde adam ikilemde kaldı
    birde accent'in bayisine gideceğiz onada bir bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Herkes Euro N Cap takıntısı yapmış, yahu 5 yıldız almayan firma kaldı mı artık ? Kaldı ki tam emin olmamakla birlikte Punto bu aracın Hatchback modeli olarak üretiliyor diye biliyorum ve 5 yıldız aldı.

    Şu an Fiat Albea 1.3 Multijet kullanıyorum.Aracım 800.000 kilometrede (evet taksi olarak kullandık) ve hiç motor yapılmadı.Alıp uzun yıllar fazla bakım/parça masrafı yapmadan güzel bir dizel motor istiyorsanız bu kesinlikle multijet motorlardır.Taksiciler bir aracı kendilerine seçmişlerse bilin ki o araç yakıt,motor ömrü ve yedek parça/bakım konusunda piyasadaki en iyi araçtır.

    Aracı insanlar tasarım olarak beğenir beğenmez orası ayrı mesele ama bu Türkiye'nin en çok satan araçlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Ben de uzun zamandır Linea ile ilgileniyorum.Lounge paketi oldukça donanımli ve 1.6 motoru var.1.3 motorun da sizi memnun bırakacağı kanaatindeyim ama o pakette 1.6 dışında seçenek yok.Uzun yolda 1.6 gerek büyük silindir hacmiyle gerekse 6. vitesiyle sizi daha rahat ettirebilir.Bu araçta benim iç tasarımda beğenmediğim tek nokta vites kolunun bulunduğu bölgenin günümüz otomobillerinin sahip olduğu tasarıma sahip olmaması ve otomatik şanzuman seçeneğinin bulunmaması.

    Kalkıp insanlara benzinli araç önermeyin.Benzinli araç fiyatına dizel araç alma şansı varken neden o benzinlileri alsın ? Kaldı ki 6-7 yıl kullanacağını söylemiş, uzun yol ve şehir içi çok aktif kullandığını düşünürsek uzun ömürlü en iyi motor seçeneği budur.Bazıları gibi 200binde motor veya 60binde otomatik şanzuman öldü diye bir derdi olmayacak.Bu kadar para verip hem benzinli hemde Albea donanımına sahip araçları önermek biraz abes.

    Hayırlı olsun, kazasız-belasız güzel günlerde kullanın.Yakında ben de bir Linea sahibi olmayı planlıyorum.

    Niye girmesi teste peki ?

    Multujet motor olmasa zaten fiat biter

    Fiat'ın fanatiği değilim ve hatta uzun yıllardır kullanıcısı olarak en fazla eleştirenlerden biriyim ama bu Multijet olmasa Fiat biter söyleminiz biraz garip geldi.


    @flowerhorn
    Kendim için de Linea baktığımdan dolayı Accent Blue inceledim biraz.Yakından görmeden üzerine yorum yapmak yanlış olur ama Linea daha ağır basıyor gibi.İkinci el neden düşünmüyorsunuz ? Açıkcası ben de potansiyel bir alıcı olduğum için her ne kadar donanımlı olsa da istenen fiyat bana fazla geldi.Tabi burada söylemek istediğim Fiat'ın çok istediği değil bu sınıftaki araçların gereğinden fazla ettiğidir.Gerçi Clio'ya 50bin TL istenen bir yerde bu da normal karşılanabilir.Temiz, kazasız bir araç bakabilirsiniz ama Lounge pek bulunmuyor.

    hocam 2.ellere güven olmuyor neyi var neyi yok ,bazı şeyleri servislerde anlamıyor arada kaçıp gidiyor.
    en iyisi sıfır diyoruz ilk biz kontağı açalım sorunsuz nede olsa 2-3 yıl felanda garantisi var
    bu hafta içinde hyundai bayisine gidip accent blue ye bakacagız .
    blue dış görünüşü çarpıcı,beygiri yüksek,yakıt tuketımı linea nın fabrika verisine göre düşük.
    Ama lineadan donanım olarak düşük hava yastığı park sensoru v.s




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.trust

    civic + lpg.

    %100 lpg uyumlu.

    bu fiyata iihs testlerinden geçebilen en güvenli araç.

    istediğinizde dolar bozdurur gibi satarsınız.

    otomatik farkı sadece 2000tl sol ayağınız rahat eder.

    bagajı yeterli.

    içi geniş.

    alırken 2012 20km civarında bir premium alın. en full'unden farkı koktuk ısıtma sunroof. şu an piyasası 46 48 arası olması lazım. garantiyi boşverin zaten bozulmuyor araç. bakımları özel serviste 200 civarı tutar.

    linea görünce ya kiralık diyorum... ya şirket arabası.

    2002 accent GL vardı 75 bindeydi pek sorunu yoktu sattık onu .Biz zaten pek araba kullanmayız .Düşünün yani 2002 model araç 75 binde
    lpg nin araca zararı olur diye düşünüyoruz . Gaz kuru olduğu için motora azda olsa zarar vermesinden çekiniyoruz.geçen komşunun aracında oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut T.

    bu forumun linea ile bir alıp veremediği var ama?

    neyse, hayırlı olsun. düzenli aralıklarla kullanma fırsatı bulduğum makyajsız 1.6 d. plus bir linea var ailede. araç fiyatına göre gerçekten harika şeyler sunuyor. motoru ve gidişi de çok iyi, bir focus kadar olmasa da. ayrıca çok da rahat. 1.3 active bir araçtan bahsetsek anlarım ama gereksiz yere yeriliyor bence linea.

    tekrar hayırlı olsun.

    daha karar vermiş değiliz ama blue 'yu görüp beğenirsek zaten arada fiyat farkı yok blue alabiliriz.
    dün fiat ve ford a baktık
    focus harika birşey ama peşin 59 bin yazmışlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Böyle bir olay gerçekleşiyor olamaz, bu fiyata linea alınıyorsa gerçekten arabadan anlamıyor olmak lazım. Bu iş 90 milyara golf almaya benziyor.

    Herşey motor değil. Alacağınız araba linea ise gidin en ucuz hangi versiyon ise onu alın, opsiyon falan da ekletmeyin.

    ama 50 bütçe var ne alayım derseniz gidin gözünüz kapalı toledo alın, arabaya binin.

    abi gerçekten sizi anlamıyorum ne demek ucuz versiyonunu alın güvenlik denen birşey var .düşük versiyonda abs birde başka güvenlik sistemi var başkada yok . onu alıp 2 yıl sonra satacaksak almayız zaten 2 hava yastığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 21 Kasım 2013; 9:15:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Bütçe 50 bin altında, seçenekler;
    1. Linea (favoriniz)
    2. 301
    3. C-Elysee
    4. Rapid
    5. Toledo
    6. Accent Blue

    Sonuçta zorlanarak 50 bin bütçe ayrılmış, az para degil. Burada yazılan yorumlar kulağınızın köşesinde olsun, ileride pişmanlık duymamak adına hepsini araştırıp test edin. Içinize ne siniyorsa onu alın. Linea en çok satan arac, tamam şirketler alıyor ama şirketler digerlerini de alıyor.

    Bu bütçeye ben az km yapmış Titanium+Smart Focus'un 2'nci elini tavsiye ederim. Sıfır olacaksa da, Linea'niz hayırlı olsun..

    nedense rapid ve toledoya sıcak bakamıyoruz . Ya az gördüğümüzdendir ya da başka birş eydendir bilemiyoruz
    linea ve accent blue arasındayız şuanda accent 'e bakmamız lazım




  • o paraya ne 1-2 yaşında ikinci el arabalar alınır biliyor musun Ford Focus titanyum mu dersin volkswagen Caddy mi dersin Renault latitude mi dersin say say bitmez. İkinci eldeki aşırı değer kaybı çok fazla olur. Ayrıca siz kendiniz söylüyorsunuz taksiciler bile kullanıyor. Açık açık söylüyorum bundan 5-10 yıl sonra Linea lar piyasanın Şahin i Doğan ı olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    Öncelikle hayırlı olsun

    Seat, Skoda araçların 2. eldeki pazar payı kaygısından dolayı almadığınızı yazmışsınız fakat Linea da 2. el satış konusunda sizin aldığınız donanım ve fiyattan çok daha fazla zarar edeceğinizi düşünüyorum Linea için değil satırlar sayfalar dolusu donanım yazsanız da şirketler ve kiralık araç firmaları tarafından çok satılmasından dolayı 2. elde fiyatlar çok çok oynak oluyor En baz Linea yı alsanız 2. el de çok hızlı ve az zararla aracı elden çıkarırsınız fakat alacağınız aracı elden çıkarmaya kalkarken çoğu kişi donanımına veya torkuna bakmayacaktır Örneğin kağıt üzerinde Fiat Bravo da aynı durumda Çok güçlü motor ve birçok donanım seçeneği var fakat marka algısından dolayı 2. elde çok zarar ettiriyor Kısacası Fiat alacaksanız yüksek rakamlara çıkmayın derim

    Bu arada aracı ve motoru beğeniyorum Alıp uzun yıllar kullanacak ve 2. el kısmını dert etmeyecekseniz sıkıntı yok ama 2. el satışı konusuna girdiğiniz için bu cümleleri kurdum

    babamın sadece 1 gün izni oluyor o izinde de sadece 2 firmanın araçlarına bakabiliyoruz.
    çarşamba günü accent e bakacağız birde yakında showroom bulabilirsek scoda ve seata da bakmayı düşünüyoruz




  • o paraya ne 1-2 yaşında ikinci el arabalar alınır biliyor musun Ford Focus titanyum mu dersin volkswagen Caddy mi dersin Renault latitude mi dersin say say bitmez. İkinci eldeki aşırı değer kaybı çok fazla olur. Ayrıca siz kendiniz söylüyorsunuz taksiciler bile kullanıyor. Açık açık söylüyorum bundan 5-10 yıl sonra Linea lar piyasanın Şahin i Doğan ı olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o paraya ne 1-2 yaşında ikinci el arabalar alınır ? Ford Focus titanyum mu dersin volkswagen Caddy mi dersin Renault latitude mi dersin say say bitmez. İkinci eldeki aşırı değer kaybı çok fazla olur. Ayrıca siz kendiniz söylüyorsunuz taksiciler bile kullanıyor. Açık açık söylüyorum bundan 5-10 yıl sonra Linea lar piyasanın Şahin i Doğan ı olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtillaHan1 -- 21 Kasım 2013; 9:25:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    o paraya ne 1-2 yaşında ikinci el arabalar alınır biliyor musun Ford Focus titanyum mu dersin volkswagen Caddy mi dersin Renault latitude mi dersin say say bitmez. İkinci eldeki aşırı değer kaybı çok fazla olur. Ayrıca siz kendiniz söylüyorsunuz taksiciler bile kullanıyor. Açık açık söylüyorum bundan 5-10 yıl sonra Linea lar piyasanın Şahin i Doğan ı olacak

    kaç model focuslar mesela ?
  • Peugeot 308 e-hdi yada c4 e-hdi 112 hp tavsiye ederim.Yol tutuş ve rahatlık 10 numara.Ben 2010 modelini kullanıyorum.Çok memnunum.Bagaj diyorsan oldukça geniş.Hatta arka koltuklar yatıyor Lineanın bagajının 2 misli büyüklüğünde olur.2. elide bayağı tutuldu son kasa c4'ün..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    o paraya ne 1-2 yaşında ikinci el arabalar alınır biliyor musun Ford Focus titanyum mu dersin volkswagen Caddy mi dersin Renault latitude mi dersin say say bitmez. İkinci eldeki aşırı değer kaybı çok fazla olur. Ayrıca siz kendiniz söylüyorsunuz taksiciler bile kullanıyor. Açık açık söylüyorum bundan 5-10 yıl sonra Linea lar piyasanın Şahin i Doğan ı olacak

    kaç model focuslar mesela ?

    Mesela şuwww.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-boyasiz-2012-focus-1-0-turbo-125-hp-titanium-smart-tekno-paket-143935167/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    Sizin güvenlik testinden anladığınız yalnızca Euro NCAP midir?

    Araştırmanız biraz yavan gibi, buyrun:

    Volvo C70 small overlap testleri:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z3iIFmuI0Q4
    http://www.youtube.com/watch?v=kN9reUgHjEs

    madem lineaya punto sedan diyorsunuz, puntonun girdiği güvenlik testine linea neden giremiyor acaba?
    doğru hiçbir şirket aracı linea değil! şunu da ekleyeyim, linea alınmayacak araba değil ama 50.000 verilecek araba değil. sözlerimin özü bu.

    sizin sözlerinizden şu çıkıyor: ülkemizde 200.000 adet satıldığı için bu araç çok güvenlidir.

    bizim halkımızın hangi kriterlere göre araç aldığı belli. ve bu kriterlerin içinde güvenlik son sırada!

    Ya Hu anlamakta sıkıntı mı çekiyorsunuz?

    Konumuz IIHS değil Euro NCAP... C70'nin neden Euro NCAP testi yok bunu soruyorum?

    Mesela 500L'nin hem NCAP testi var, hem IIHS.. Bir çok araç için de geçerli bu durum.. Peki C70'in, 7 serisinin, Phaeton'un neden Euro NCAP testleri yok?

    Ayrıca tüyo da vermişim, alıntıladığım mesajın en altına yazmışım. Bir daha okuyun orayı, Euro NCAP'ta teste alınmanın şartını adamlar ilan etmişler. Hala da diyorsunuz ki "Punto girdi Linea niye girmedi?"

    Ben 200.000 sattığı için güvenlidir demiyorum. Yollarda 200.000 Linea var diyorum, bunların karıştığı kazalar oluyor, elinizde bir istatistik varsa çıkartın, deyin ki Linea'nın karıştığı kazalarda ölüm/yaralanma oranı daha fazla.. Var mı böyle bir durum?

    Nedir bu milletteki marka kötüleme merakı anlamıyorum.

    Ayrıca 50.000 TL verilmez diyorsun da, fındık kadar B-HB arabaların 1.2-1.3-1.4 dizel motorlu baz versiyonları (i20 hariç) 40'ın üzerinden başlıyor. Linea Lounge gibi sedan, 1.6 motorlu, eksiksiz bir donanımlı araç kaç para olacaktı? 35 iyi midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    o paraya ne 1-2 yaşında ikinci el arabalar alınır biliyor musun Ford Focus titanyum mu dersin volkswagen Caddy mi dersin Renault latitude mi dersin say say bitmez. İkinci eldeki aşırı değer kaybı çok fazla olur. Ayrıca siz kendiniz söylüyorsunuz taksiciler bile kullanıyor. Açık açık söylüyorum bundan 5-10 yıl sonra Linea lar piyasanın Şahin i Doğan ı olacak

    kaç model focuslar mesela ?

    Mesela şuwww.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-boyasiz-2012-focus-1-0-turbo-125-hp-titanium-smart-tekno-paket-143935167/detay

    benzin kesinlikle düşünmüyoruz




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.