Şimdi Ara

RAPİD-LİNEA-ACCENT BLUE (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
4
Favori
5.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam cihanhavayolları ve şenersonfiyatıgörür'ün sözlerine bakma.. :D
    arabanı güle güle kullan.. önerdikleri araba sanki çok matahmış gibi.. gidin siz alın o zaman..
    1.6 105 hp, 290 nm seni yolda asla üzmez..

    Ama arkadas karar verdim demiş. Henüz almamis. Bence Linea Leon Toledo'yu incelenmeli. Karsilastirip almali.

    karşıma güzel araç çıkmazsa linea .
    Çoğu aracı inceledim .Bazıları benzinli ucuz bazıları dize pahalı zaten çoğu şirkette böyle
    Linea donanım bakımından (yokuş kalkış-esp- vs.) yeterli duruyor .Ayrıca motoru güçlü

    Hocam yanlis anlama. Linea çok iyi bir araç degil. O yüzden yaziyoruz. Bizde var ve araci zaman zaman kullaniyorum bana iyi bir araç gibi gelmiyor.

    Yine de karar sizin.

    Siz de ki Lineanın tam olarak modelini söyler misiniz?




  • 2012 MODELİNİ 36 BİNDE LİNEA LOUNG MULTIJET 37 BİNE ALDI BİR YAKINIM. ARAÇTAN FİYAT PERFORMANS OLARAK ÇOK MEMNUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    2012 MODELİNİ 36 BİNDE LİNEA LOUNG MULTIJET 37 BİNE ALDI BİR YAKINIM. ARAÇTAN FİYAT PERFORMANS OLARAK ÇOK MEMNUN

    araç çok ağır araç hoşumuza gitti foruma bi yazayım dedim birde ne göreyim 5 kişiden 3 ü kötülüyor
    şaşırdım gerçekten
  • mesutefe kullanıcısına yanıt
    Ederi de 35-37 bin tl arası zaten o modelin. Bazıları 40-42 bin tl arası fiyat yazıyor güldürüyor beni.
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Şimdiden hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın Reno vw fiat kullanmış birisi olarak en sorunsuz aracım fiat idi güzel tercih.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Şimdiden hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın Reno vw fiat kullanmış birisi olarak en sorunsuz aracım fiat idi güzel tercih.

    ikinci elde fiyatı çok düşüyor diyorlar arkadaşlar .biraz baktım ilan sitelerinde fiyatları düşük ama donanımıda düşük
    accent blue 2. bir tercih olabilir öyle görünüyor
    ama babam arabayı alacağı için linea yı beğendi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam cihanhavayolları ve şenersonfiyatıgörür'ün sözlerine bakma.. :D
    arabanı güle güle kullan.. önerdikleri araba sanki çok matahmış gibi.. gidin siz alın o zaman..
    1.6 105 hp, 290 nm seni yolda asla üzmez..

    Ama arkadas karar verdim demiş. Henüz almamis. Bence Linea Leon Toledo'yu incelenmeli. Karsilastirip almali.

    karşıma güzel araç çıkmazsa linea .
    Çoğu aracı inceledim .Bazıları benzinli ucuz bazıları dize pahalı zaten çoğu şirkette böyle
    Linea donanım bakımından (yokuş kalkış-esp- vs.) yeterli duruyor .Ayrıca motoru güçlü

    Hocam yanlis anlama. Linea çok iyi bir araç degil. O yüzden yaziyoruz. Bizde var ve araci zaman zaman kullaniyorum bana iyi bir araç gibi gelmiyor.

    Yine de karar sizin.

    Siz de ki Lineanın tam olarak modelini söyler misiniz?

    2011 Model 1.3 Multijet Active Plus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    Sizin güvenlik testinden anladığınız yalnızca Euro NCAP midir?

    Araştırmanız biraz yavan gibi, buyrun:

    Volvo C70 small overlap testleri:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z3iIFmuI0Q4
    http://www.youtube.com/watch?v=kN9reUgHjEs

    madem lineaya punto sedan diyorsunuz, puntonun girdiği güvenlik testine linea neden giremiyor acaba?
    doğru hiçbir şirket aracı linea değil! şunu da ekleyeyim, linea alınmayacak araba değil ama 50.000 verilecek araba değil. sözlerimin özü bu.

    sizin sözlerinizden şu çıkıyor: ülkemizde 200.000 adet satıldığı için bu araç çok güvenlidir.

    bizim halkımızın hangi kriterlere göre araç aldığı belli. ve bu kriterlerin içinde güvenlik son sırada!

    Ya Hu anlamakta sıkıntı mı çekiyorsunuz?

    Konumuz IIHS değil Euro NCAP... C70'nin neden Euro NCAP testi yok bunu soruyorum?

    Mesela 500L'nin hem NCAP testi var, hem IIHS.. Bir çok araç için de geçerli bu durum.. Peki C70'in, 7 serisinin, Phaeton'un neden Euro NCAP testleri yok?

    Ayrıca tüyo da vermişim, alıntıladığım mesajın en altına yazmışım. Bir daha okuyun orayı, Euro NCAP'ta teste alınmanın şartını adamlar ilan etmişler. Hala da diyorsunuz ki "Punto girdi Linea niye girmedi?"

    Ben 200.000 sattığı için güvenlidir demiyorum. Yollarda 200.000 Linea var diyorum, bunların karıştığı kazalar oluyor, elinizde bir istatistik varsa çıkartın, deyin ki Linea'nın karıştığı kazalarda ölüm/yaralanma oranı daha fazla.. Var mı böyle bir durum?

    Nedir bu milletteki marka kötüleme merakı anlamıyorum.

    Ayrıca 50.000 TL verilmez diyorsun da, fındık kadar B-HB arabaların 1.2-1.3-1.4 dizel motorlu baz versiyonları (i20 hariç) 40'ın üzerinden başlıyor. Linea Lounge gibi sedan, 1.6 motorlu, eksiksiz bir donanımlı araç kaç para olacaktı? 35 iyi midir?

    Kendini boşa yorma anlamazlar arkadaşım... Aynen dediğin gibi g.t kadar arbalara 40-45 bin TL verin derler, Linea ya 50 Bin çooookkkkkk....

    Tamam haklısınız fiyat konusunda, ama Türkiye de hangi aracın fiyatı gerçek anlamda uygun, hepsi yüksek...

    2 ay önce arkdaşım JETTA otomatik aldı, en dolusu... Yaklaşık bir ay önce ziyaretine gittim, keşke 5,20d alsaymışım, bunlar araba değil falan diyor, hatta bir arkadaşına istediği fiyatı verse hemen satacakmış :D Demek istediğim para sıkıntısı olmayan adam için hiç bir araç uygun değil, onu al sat bunu al sat olmadı ötekini al sat...

    Formumuz da da benzer muhabbetler var, kendisi HONDA yada JETTA ya biniyor şirket sahibi arkadaş, sonra bizim şirket arabası var Linea bir b..ka benzemiyor diyor... Eeee sen elegance Honda dan inip baz versiyon Lineaya binersen öyle gelir tabii...

    Anlayacağın atış serbest, boşuna kendini yorma... Ha bir ara yine yazmıştım yine yazayım, benim Linea da kanat var 150km/hız yapınca "yolda durmuyor" uçuyorum bende....




  • Adam kararını çoktan vermiş, burada sadece nabız ölçüyor boşuna alternatif araç diye kafa patlatmayın. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    Sizin güvenlik testinden anladığınız yalnızca Euro NCAP midir?

    Araştırmanız biraz yavan gibi, buyrun:

    Volvo C70 small overlap testleri:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z3iIFmuI0Q4
    http://www.youtube.com/watch?v=kN9reUgHjEs

    madem lineaya punto sedan diyorsunuz, puntonun girdiği güvenlik testine linea neden giremiyor acaba?
    doğru hiçbir şirket aracı linea değil! şunu da ekleyeyim, linea alınmayacak araba değil ama 50.000 verilecek araba değil. sözlerimin özü bu.

    sizin sözlerinizden şu çıkıyor: ülkemizde 200.000 adet satıldığı için bu araç çok güvenlidir.

    bizim halkımızın hangi kriterlere göre araç aldığı belli. ve bu kriterlerin içinde güvenlik son sırada!

    Ya Hu anlamakta sıkıntı mı çekiyorsunuz?

    Konumuz IIHS değil Euro NCAP... C70'nin neden Euro NCAP testi yok bunu soruyorum?

    Mesela 500L'nin hem NCAP testi var, hem IIHS.. Bir çok araç için de geçerli bu durum.. Peki C70'in, 7 serisinin, Phaeton'un neden Euro NCAP testleri yok?

    Ayrıca tüyo da vermişim, alıntıladığım mesajın en altına yazmışım. Bir daha okuyun orayı, Euro NCAP'ta teste alınmanın şartını adamlar ilan etmişler. Hala da diyorsunuz ki "Punto girdi Linea niye girmedi?"

    Ben 200.000 sattığı için güvenlidir demiyorum. Yollarda 200.000 Linea var diyorum, bunların karıştığı kazalar oluyor, elinizde bir istatistik varsa çıkartın, deyin ki Linea'nın karıştığı kazalarda ölüm/yaralanma oranı daha fazla.. Var mı böyle bir durum?

    Nedir bu milletteki marka kötüleme merakı anlamıyorum.

    Ayrıca 50.000 TL verilmez diyorsun da, fındık kadar B-HB arabaların 1.2-1.3-1.4 dizel motorlu baz versiyonları (i20 hariç) 40'ın üzerinden başlıyor. Linea Lounge gibi sedan, 1.6 motorlu, eksiksiz bir donanımlı araç kaç para olacaktı? 35 iyi midir?

    Kendini boşa yorma anlamazlar arkadaşım... Aynen dediğin gibi g.t kadar arbalara 40-45 bin TL verin derler, Linea ya 50 Bin çooookkkkkk....

    Tamam haklısınız fiyat konusunda, ama Türkiye de hangi aracın fiyatı gerçek anlamda uygun, hepsi yüksek...

    2 ay önce arkdaşım JETTA otomatik aldı, en dolusu... Yaklaşık bir ay önce ziyaretine gittim, keşke 5,20d alsaymışım, bunlar araba değil falan diyor, hatta bir arkadaşına istediği fiyatı verse hemen satacakmış :D Demek istediğim para sıkıntısı olmayan adam için hiç bir araç uygun değil, onu al sat bunu al sat olmadı ötekini al sat...

    Formumuz da da benzer muhabbetler var, kendisi HONDA yada JETTA ya biniyor şirket sahibi arkadaş, sonra bizim şirket arabası var Linea bir b..ka benzemiyor diyor... Eeee sen elegance Honda dan inip baz versiyon Lineaya binersen öyle gelir tabii...

    Anlayacağın atış serbest, boşuna kendini yorma... Ha bir ara yine yazmıştım yine yazayım, benim Linea da kanat var 150km/hız yapınca "yolda durmuyor" uçuyorum bende....

    tabi abi 1.6 105 beygir iyi hız yapar tork yüksek
    fakat dünden itibaren hyundai blue 'ya da bir göz atıyoruz ama linea 1. sırada .Bir nevi linea makam aracı gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam cihanhavayolları ve şenersonfiyatıgörür'ün sözlerine bakma.. :D
    arabanı güle güle kullan.. önerdikleri araba sanki çok matahmış gibi.. gidin siz alın o zaman..
    1.6 105 hp, 290 nm seni yolda asla üzmez..

    Ama arkadas karar verdim demiş. Henüz almamis. Bence Linea Leon Toledo'yu incelenmeli. Karsilastirip almali.

    karşıma güzel araç çıkmazsa linea .
    Çoğu aracı inceledim .Bazıları benzinli ucuz bazıları dize pahalı zaten çoğu şirkette böyle
    Linea donanım bakımından (yokuş kalkış-esp- vs.) yeterli duruyor .Ayrıca motoru güçlü

    Hocam yanlis anlama. Linea çok iyi bir araç degil. O yüzden yaziyoruz. Bizde var ve araci zaman zaman kullaniyorum bana iyi bir araç gibi gelmiyor.

    Yine de karar sizin.

    Siz de ki Lineanın tam olarak modelini söyler misiniz?

    2011 Model 1.3 Multijet Active Plus

    Şimdi sen eski kasa baz donanımla en dolu yeni kasa Lounge aynı kefeye mi koyuyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    Ya Hu anlamakta sıkıntı mı çekiyorsunuz?

    Konumuz IIHS değil Euro NCAP... C70'nin neden Euro NCAP testi yok bunu soruyorum?

    Mesela 500L'nin hem NCAP testi var, hem IIHS.. Bir çok araç için de geçerli bu durum.. Peki C70'in, 7 serisinin, Phaeton'un neden Euro NCAP testleri yok?

    Ayrıca tüyo da vermişim, alıntıladığım mesajın en altına yazmışım. Bir daha okuyun orayı, Euro NCAP'ta teste alınmanın şartını adamlar ilan etmişler. Hala da diyorsunuz ki "Punto girdi Linea niye girmedi?"

    Ben 200.000 sattığı için güvenlidir demiyorum. Yollarda 200.000 Linea var diyorum, bunların karıştığı kazalar oluyor, elinizde bir istatistik varsa çıkartın, deyin ki Linea'nın karıştığı kazalarda ölüm/yaralanma oranı daha fazla.. Var mı böyle bir durum?

    Nedir bu milletteki marka kötüleme merakı anlamıyorum.

    Ayrıca 50.000 TL verilmez diyorsun da, fındık kadar B-HB arabaların 1.2-1.3-1.4 dizel motorlu baz versiyonları (i20 hariç) 40'ın üzerinden başlıyor. Linea Lounge gibi sedan, 1.6 motorlu, eksiksiz bir donanımlı araç kaç para olacaktı? 35 iyi midir?


    anlamakta sıkıntı çeken ben değilim hocam. size tekrar soruyorum; güvenlik testi deyince sadece euro ncap mi geliyor aklınıza. small overlap testi euro ncapten daha fazla gerçeği yansıttığı için daha önemlidir bence. ayrıca firmaların kendi testlerinin de videoları var. bmw 7'nin de birçok crash test videosu var. youtuba yazın bulabilirsiniz. iki de bir link koymak istemiyorum.

    marka kötülemiyorum ayrıca. lineaya clioya micraya yarise poloya verilen 50.000 TL'lere yazık ki ne yazık. ben hiçbir markayı ayırdetmiyorum. verilen parayı hakediyor mu haketmiyor mu ona bakıyorum...

    sağolsun firmalar B segmentini 40-55 bandına, C segmentini 50-75 bandına, d segmentini 70-100 bandına yerleştirdiler. biz de burada eder mi etmez mi tartışıyoruz.

    ben şu anda sıfır araç alacak olsam Lancer'e, Mazda 3'e falan bakarım. en azından 40 civarına alınabiliyorlar bu pahalı piyasada...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    Ya Hu anlamakta sıkıntı mı çekiyorsunuz?

    Konumuz IIHS değil Euro NCAP... C70'nin neden Euro NCAP testi yok bunu soruyorum?

    Mesela 500L'nin hem NCAP testi var, hem IIHS.. Bir çok araç için de geçerli bu durum.. Peki C70'in, 7 serisinin, Phaeton'un neden Euro NCAP testleri yok?

    Ayrıca tüyo da vermişim, alıntıladığım mesajın en altına yazmışım. Bir daha okuyun orayı, Euro NCAP'ta teste alınmanın şartını adamlar ilan etmişler. Hala da diyorsunuz ki "Punto girdi Linea niye girmedi?"

    Ben 200.000 sattığı için güvenlidir demiyorum. Yollarda 200.000 Linea var diyorum, bunların karıştığı kazalar oluyor, elinizde bir istatistik varsa çıkartın, deyin ki Linea'nın karıştığı kazalarda ölüm/yaralanma oranı daha fazla.. Var mı böyle bir durum?

    Nedir bu milletteki marka kötüleme merakı anlamıyorum.

    Ayrıca 50.000 TL verilmez diyorsun da, fındık kadar B-HB arabaların 1.2-1.3-1.4 dizel motorlu baz versiyonları (i20 hariç) 40'ın üzerinden başlıyor. Linea Lounge gibi sedan, 1.6 motorlu, eksiksiz bir donanımlı araç kaç para olacaktı? 35 iyi midir?


    anlamakta sıkıntı çeken ben değilim hocam. size tekrar soruyorum; güvenlik testi deyince sadece euro ncap mi geliyor aklınıza. small overlap testi euro ncapten daha fazla gerçeği yansıttığı için daha önemlidir bence. ayrıca firmaların kendi testlerinin de videoları var. bmw 7'nin de birçok crash test videosu var. youtuba yazın bulabilirsiniz. iki de bir link koymak istemiyorum.

    marka kötülemiyorum ayrıca. lineaya clioya micraya yarise poloya verilen 50.000 TL'lere yazık ki ne yazık. ben hiçbir markayı ayırdetmiyorum. verilen parayı hakediyor mu haketmiyor mu ona bakıyorum...

    sağolsun firmalar B segmentini 40-55 bandına, C segmentini 50-75 bandına, d segmentini 70-100 bandına yerleştirdiler. biz de burada eder mi etmez mi tartışıyoruz.

    ben şu anda sıfır araç alacak olsam Lancer'e, Mazda 3'e falan bakarım. en azından 40 civarına alınabiliyorlar bu pahalı piyasada...

    sanırım lancer ın dizeli yok
    mazda 3 de pahalı ve benzinli




  • adamlar 50bin tl ye ortalama b sınıfı araba satıyorlar,alan var ki satıyorlar maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam cihanhavayolları ve şenersonfiyatıgörür'ün sözlerine bakma.. :D
    arabanı güle güle kullan.. önerdikleri araba sanki çok matahmış gibi.. gidin siz alın o zaman..
    1.6 105 hp, 290 nm seni yolda asla üzmez..

    Ama arkadas karar verdim demiş. Henüz almamis. Bence Linea Leon Toledo'yu incelenmeli. Karsilastirip almali.

    karşıma güzel araç çıkmazsa linea .
    Çoğu aracı inceledim .Bazıları benzinli ucuz bazıları dize pahalı zaten çoğu şirkette böyle
    Linea donanım bakımından (yokuş kalkış-esp- vs.) yeterli duruyor .Ayrıca motoru güçlü

    Hocam yanlis anlama. Linea çok iyi bir araç degil. O yüzden yaziyoruz. Bizde var ve araci zaman zaman kullaniyorum bana iyi bir araç gibi gelmiyor.

    Yine de karar sizin.

    Siz de ki Lineanın tam olarak modelini söyler misiniz?

    2011 Model 1.3 Multijet Active Plus

    Şimdi sen eski kasa baz donanımla en dolu yeni kasa Lounge aynı kefeye mi koyuyorsun?

    Aracın altyapısı, sürüşü, şasesi, yürüyen aksamı, direksiyon hissi, yol tutuşu vs sonuçta aynı araç.

    İç mekanı biraz daha iyi ve birkaç özellik barındıryor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    Ya Hu anlamakta sıkıntı mı çekiyorsunuz?

    Konumuz IIHS değil Euro NCAP... C70'nin neden Euro NCAP testi yok bunu soruyorum?

    Mesela 500L'nin hem NCAP testi var, hem IIHS.. Bir çok araç için de geçerli bu durum.. Peki C70'in, 7 serisinin, Phaeton'un neden Euro NCAP testleri yok?

    Ayrıca tüyo da vermişim, alıntıladığım mesajın en altına yazmışım. Bir daha okuyun orayı, Euro NCAP'ta teste alınmanın şartını adamlar ilan etmişler. Hala da diyorsunuz ki "Punto girdi Linea niye girmedi?"

    Ben 200.000 sattığı için güvenlidir demiyorum. Yollarda 200.000 Linea var diyorum, bunların karıştığı kazalar oluyor, elinizde bir istatistik varsa çıkartın, deyin ki Linea'nın karıştığı kazalarda ölüm/yaralanma oranı daha fazla.. Var mı böyle bir durum?

    Nedir bu milletteki marka kötüleme merakı anlamıyorum.

    Ayrıca 50.000 TL verilmez diyorsun da, fındık kadar B-HB arabaların 1.2-1.3-1.4 dizel motorlu baz versiyonları (i20 hariç) 40'ın üzerinden başlıyor. Linea Lounge gibi sedan, 1.6 motorlu, eksiksiz bir donanımlı araç kaç para olacaktı? 35 iyi midir?


    anlamakta sıkıntı çeken ben değilim hocam. size tekrar soruyorum; güvenlik testi deyince sadece euro ncap mi geliyor aklınıza. small overlap testi euro ncapten daha fazla gerçeği yansıttığı için daha önemlidir bence. ayrıca firmaların kendi testlerinin de videoları var. bmw 7'nin de birçok crash test videosu var. youtuba yazın bulabilirsiniz. iki de bir link koymak istemiyorum.

    marka kötülemiyorum ayrıca. lineaya clioya micraya yarise poloya verilen 50.000 TL'lere yazık ki ne yazık. ben hiçbir markayı ayırdetmiyorum. verilen parayı hakediyor mu haketmiyor mu ona bakıyorum...

    sağolsun firmalar B segmentini 40-55 bandına, C segmentini 50-75 bandına, d segmentini 70-100 bandına yerleştirdiler. biz de burada eder mi etmez mi tartışıyoruz.

    ben şu anda sıfır araç alacak olsam Lancer'e, Mazda 3'e falan bakarım. en azından 40 civarına alınabiliyorlar bu pahalı piyasada...

    Bak hepimiz aynı şeyi söylüyoruz, sen de haklısın.. Ama ikinci el de Lancer ya da Mazda'yı satmak daha zor değil mi? Bir yıl önce ben de çok aradım ikinci el temiz birşey ama yok... Mecburen sıfır aldık.. Ben de 520d gibi bir araç almak isterim imkanım olsa ama olan bu....

    Haaaa bu arada ben asala LİNEA SÜPER BİR ARAÇ DEMİYORUM... Ama Lounge versiyonu çoğu markanın bir çok modelini geri de bırakır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    anlamakta sıkıntı çeken ben değilim hocam. size tekrar soruyorum; güvenlik testi deyince sadece euro ncap mi geliyor aklınıza. small overlap testi euro ncapten daha fazla gerçeği yansıttığı için daha önemlidir bence.

    Ya Hu %90'i Türkiye pazarında, üçer beşer tane de Rusya'da Mısır'da satılacak bir araç ABD pazarı için yapılan bir teste neden sokulsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hocam cihanhavayolları ve şenersonfiyatıgörür'ün sözlerine bakma.. :D
    arabanı güle güle kullan.. önerdikleri araba sanki çok matahmış gibi.. gidin siz alın o zaman..
    1.6 105 hp, 290 nm seni yolda asla üzmez..

    Ama arkadas karar verdim demiş. Henüz almamis. Bence Linea Leon Toledo'yu incelenmeli. Karsilastirip almali.

    karşıma güzel araç çıkmazsa linea .
    Çoğu aracı inceledim .Bazıları benzinli ucuz bazıları dize pahalı zaten çoğu şirkette böyle
    Linea donanım bakımından (yokuş kalkış-esp- vs.) yeterli duruyor .Ayrıca motoru güçlü

    Hocam yanlis anlama. Linea çok iyi bir araç degil. O yüzden yaziyoruz. Bizde var ve araci zaman zaman kullaniyorum bana iyi bir araç gibi gelmiyor.

    Yine de karar sizin.

    Siz de ki Lineanın tam olarak modelini söyler misiniz?

    2011 Model 1.3 Multijet Active Plus

    Şimdi sen eski kasa baz donanımla en dolu yeni kasa Lounge aynı kefeye mi koyuyorsun?

    Aracın altyapısı, sürüşü, şasesi, yürüyen aksamı, direksiyon hissi, yol tutuşu vs sonuçta aynı araç.

    İç mekanı biraz daha iyi ve birkaç özellik barındıryor.

    Ya lastikler bile farklıyken nasıl direksiyon hissi aynı falan diye yazabilorsunuz anlamadım? Boş ağırlıkları farkları bile 100kg dan fazla...




  • accent blue hakkındada konu açtım . zaten burada önemli olan iyi aracı almak zaten onun için uğraşıyoruz şu sitedeki araç nasıl sizce ?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-cennet-otomotiv-den-hatasiz-22-000km-144359724/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    anlamakta sıkıntı çeken ben değilim hocam. size tekrar soruyorum; güvenlik testi deyince sadece euro ncap mi geliyor aklınıza. small overlap testi euro ncapten daha fazla gerçeği yansıttığı için daha önemlidir bence. ayrıca firmaların kendi testlerinin de videoları var. bmw 7'nin de birçok crash test videosu var. youtuba yazın bulabilirsiniz. iki de bir link koymak istemiyorum.

    marka kötülemiyorum ayrıca. lineaya clioya micraya yarise poloya verilen 50.000 TL'lere yazık ki ne yazık. ben hiçbir markayı ayırdetmiyorum. verilen parayı hakediyor mu haketmiyor mu ona bakıyorum...

    sağolsun firmalar B segmentini 40-55 bandına, C segmentini 50-75 bandına, d segmentini 70-100 bandına yerleştirdiler. biz de burada eder mi etmez mi tartışıyoruz.

    ben şu anda sıfır araç alacak olsam Lancer'e, Mazda 3'e falan bakarım. en azından 40 civarına alınabiliyorlar bu pahalı piyasada...

    Bak hepimiz aynı şeyi söylüyoruz, sen de haklısın.. Ama ikinci el de Lancer ya da Mazda'yı satmak daha zor değil mi? Bir yıl önce ben de çok aradım ikinci el temiz birşey ama yok... Mecburen sıfır aldık.. Ben de 520d gibi bir araç almak isterim imkanım olsa ama olan bu....

    Haaaa bu arada ben asala LİNEA SÜPER BİR ARAÇ DEMİYORUM... Ama Lounge versiyonu çoğu markanın bir çok modelini geri de bırakır...


    haklısın hocam lancer, mazda 3 gibi araçları satarken zorlanılabilir. ancak tutupta en dolusu diye lineaya 50.000 civarı para verilirse, 3-5 sene sonra satılmak istendiğinde aşırı değer kaybedecek. sonuçta hiçkimse en dolusuymuş bu diye 3 yıllık lineaya 40-45 vermez. yani lineada da ciddi bir değer kaybı olacak.

    dedğiniz gibi keşke bmw-mercedes alabilecek durumumuz olsa...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.