Şimdi Ara

Rapid spaceback kullanıcıları - yorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
29.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Skoda rapid spaceback kullanıcıları yorum yapabilir mi?
    Konforu ve güvenliği nasıldır?
    Genişlik olarak sedan ile kıyaslayabilir misiniz?
    Arızası, hoşunuza giden gitmeyen yönleri vs.
    Örneğin Jetta ve Octavia hem konfor olarak hem genişlik olarak gerçekten çok iyi.
    Ve güzel araçlar.
    Rapid bunlara kıyasla nasıldır?
    Orta donanım paketleri olarak düşünürsek.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdoganb -- 9 Ocak 2018; 20:32:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Skoda Rapid Hakkında Kullanıcı Yorumları

    Skoda Rapid, hatchback ve sedan versiyonları bulunan popüler bir kompakt otomobildir. Geniş iç hacmi, pratik özellikleri ve uygun fiyatıyla bilinir.

    Skoda Rapid Neden Tutuluyor?

    Rapid, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle kullanıcılar tarafından tutulmaktadır:

    • Geniş İç Hacim: Rapid, sınıfındaki en geniş iç hacimlerden birine sahiptir. Beş yetişkin rahatlıkla oturabilir ve bagajı da oldukça geniştir.
    • Pratik Özellikler: Rapid, arka koltuklar için geniş diz mesafesi, çok sayıda saklama bölmesi ve kullanışlı bir dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi gibi pratik özelliklerle donatılmıştır.
    • Uygun Fiyat: Rapid, rakiplerine kıyasla uygun bir fiyatla gelir. Bu, onu bütçe dostu bir seçenek haline getirir.

    Skoda Rapid Neden Tutulmuyor?

    Bazı kullanıcıların Rapid hakkında bazı şikayetleri de vardır. Örneğin:

    • Motor Performansı: Giriş seviyesi motor seçenekleri biraz güçsüz olabilir.
    • Süspansiyon Konforu: Bazı kullanıcılar süspansiyonun biraz sert olduğunu bildirmektedir.
    • Donanım Seçenekleri:Bazı donanım seçenekleri yalnızca daha yüksek donanım seviyelerinde mevcuttur.

    Skoda Rapid Çeşitlerinin Kullanıcı Yorumları

    Kullanıcı yorumları, Rapid'in farklı çeşitlerine göre değişmektedir:

    • Skoda Rapid 1.4 TDI Greentec Style: Bu model, yakıt verimliliği odaklı bir motora sahiptir. Kullanıcılar genellikle konforunu ve yakıt ekonomisini övmektedir.
    • Skoda Rapid 1.6 TDI Elegance: Bu model, daha güçlü bir motora sahiptir ve daha fazla donanım özelliği sunar. Kullanıcılar genellikle performansını ve şık tasarımını beğenmektedir.

    Genel Olarak

    Skoda Rapid, geniş iç hacmi, pratik özellikleri ve uygun fiyatı ile popüler bir kompakt otomobildir. Ancak, bazı kullanıcılar motor performansı ve süspansiyon konforu ile ilgili şikayetlerde bulunmaktadır. Farklı Rapid çeşitlerinin kullanıcı yorumları, spesifik ihtiyaç ve tercihlerinize bağlı olarak değişebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu yıl araçla dördüncü yılımız, güvenlik ve konforu sormuşsunuz, elimden geldiğince yanıtlayayım. Onun dışında sorularınız olursa tekrar cevaplarım.

    Güvenlik açısından hiçbir sıkıntısı olmadığını düşünüyorum, gayet iyi hissettiriyor.

    Konfor yönünden ise, 45 yanak lastikler ile tümsekleri olması gerekenden bir tık daha fazla hissediyorsunuz. Lakin b segmenti bir araç olmasına rağmen güzel yol tutması, virajlarda yatmaması ile bu açığı kapattığını düşünüyorum.

    Ve skodaların neredeyse her modelinde olan, iki önemli eksik rapid modelinde de var. Nedir bu iki eksik derseniz, koltuklarda yanal desteklerin yeterli olmaması ve kötü ses yalıtımı. Bu saydığım üç madde dışında konfor konusunda herhangi bir eksiği yok.

    Ki bunlara rağmen segmentinin bilindik araçları olan 301, egea, linea, symbol gibi araçlardan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Octavia veya jetta konusuna gelirsek, alabiliyorsanız kesinlikle octavia derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B913FB4A -- 9 Ocak 2018; 21:35:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben C sınıfı sanıyordum hocam.

    Çok teşekkür ederim.

    Cam tavan olanlar çok hoşuma gidiyor.

    Kırmızı renk çok yakışıyor.

    Tekrar teşekkür ederim hocam, güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene test sürüşü yapmıştım, spaceback versiyonu ile. ''Fiyatına göre'' yetersiz bulmuştum. Ama genişliği ve sürüş hissi falan iyi segmentine göre. Malzeme kalitesi tam b segment ayarı ama. Sıfır olarak tercih etmezdim düşük km 2. ellerine yönelirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şimdi tekrar baktım da, malum sitede bazı rapidleri b bazılarını c segmenti olarak gösteriyor.

    Sınıf mı atlamış yeni modellerde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdoganb E kullanıcısına yanıt
    Yok hocam hepsi b segmenti. Odd verileri baz alınıyor olabilir, onlara bakılırsa ya sedan yada hb kasa olanı c segment, diğeri b.



    Ama kısaca bütün rapidler b segment.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yok hocam hepsi b segmenti. Odd verileri baz alınıyor olabilir, onlara bakılırsa ya sedan yada hb kasa olanı c segment, diğeri b.



    Ama kısaca bütün rapidler b segment.

    Ben c diye bakmıştım. Hevesim kaçtı ya.

    Kasis ve çukurlardan geçerken yakıt tukur yapar mı?

    Mesela ben Micra ile 40-50 hızla 2-3 cmlik çukurda bariz ses duyuyorum.

    Takozlardan mı geliyor nedir.



    Arkadaşın 2009 Astra var, onun geçtiği çukurdan aynı hızla geçemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdoganb E kullanıcısına yanıt
    Hocam bence en net bilgi için gidin test sürüşü yapın, kendiniz bizzat tecrübe edin. Memnun kalırsanız segmenti takmaya gerek yok zaten.



    B segment olsa bile symbol, 301, linea gibi araçlar gibi düşünmeyin, onlardan oldukça üstün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastik ebatları sıkıntılı o yuzden çukurlar hissedılıyor ve virajda çok iyi tutunamıyor araç. içinde sert plastik çok fazla o yuzden trim sesi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcpycl81

    lastik ebatları sıkıntılı o yuzden çukurlar hissedılıyor ve virajda çok iyi tutunamıyor araç. içinde sert plastik çok fazla o yuzden trim sesi var.


    Otomobil Dünyam testini bir inceleyin söylediklerinizden tek doğru olan şey sert plastik bunun dışında sınıfına göre yol tutuşu gayet iyi tirim sesi de yaşayan pek görmedim 2-3 yıldır kullanan kişileri le görüştüm herhangi trim sesi şikayeti yok
  • Aynen. C segment arabaya göre içi dar. Zamanında incelerken tek baktığım bu olmuştu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    ben 1 yıl kullandım hocam sen neyi anlatıyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcpycl81

    ben 1 yıl kullandım hocam sen neyi anlatıyon

    bende kullanıyorum 1 yıl oldu tonlarca test var hiç birinde bahsettikleriniz yok

    Yol tutuşu olarak d segmenti araçlarla kıyaslamayacaksınız B ve C sınıfı için ideal yol tutuşu var
    Trim sesi 1 yıl oldu yok olanı da henüz görmedim

    Sert plastik konusunda haklısınız taş gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd


    quote:

    Orijinalden alıntı: rcpycl81

    ben 1 yıl kullandım hocam sen neyi anlatıyon

    bende kullanıyorum 1 yıl oldu tonlarca test var hiç birinde bahsettikleriniz yok

    Yol tutuşu olarak d segmenti araçlarla kıyaslamayacaksınız B ve C sınıfı için ideal yol tutuşu var
    Trim sesi 1 yıl oldu yok olanı da henüz görmedim

    Sert plastik konusunda haklısınız taş gibi



    Katılıyorum, üstteki mesajımda da belirttiğim gibi aracın yol tutuşu gayet iyi. Kullanıcılarının da belirttiği bir şey bu zaten. Arkadaşın sürücülüğünde bir problem var demekki, veya m paket e90dan falan inip rapide bindiyse bilemem.

    Bana kalırsa üç handikapı var aracın

    1.Sert plastik

    2.Ses yalıtımının kötü olması

    3.Tümsekleri biraz fazla hissettirmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • siz o zamn virajlara 20 km ile falan giriyosunuz. 70 km civari viraja girdiğimde sürücü koltuğundan düşecekmiş hissine kapılmadığım hiç bi an olmadı. ben 2015 yılında sıfır almıştım lastik ebatları 215 45 16 idi, belki sizin ebatlarda farklılık olabilir. ayrıca trim sesinde de iddialıyım araçta trim sesi vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rcpycl81 -- 10 Ocak 2018; 22:34:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rapid Spaceback'i alalı 2 gün gibi bir süre oldu. Bundan önceki süreçte yine 2017 octavia kullanıyordum. Öncelikle yol tutuşu gayet iyi şahsen memnun kaldım öyle arkadaşın dediği gibi sağa sola yattığı yok kimsenin, gayet 80-90 km hızlarla girdiğim virajlardan octavia kadar performans aldım bu konuda. Yine yukarıda arkadaş belirtmiş lastik yanakları 45 olduğu için tümsek ve çukurlardan yavaş geçmediğiniz takdirde hissettiriyor, şahsen off-road bile kullansam yavaş geçtiğimden çokta beni çok etkilemiyor açıkçası, içerideki malzeme kalitesi full sert-plastik, rahatsız ediyor mu? Hayır. Arabayı sürerken gidipte ön konsolu elleyerek aa yumuşak plastik yada sert plastik gibi yorumlar yapmıyorsanız sizi de etkileyeceğini düşünmüyorum, şuan için hiçbir yerinden trim sesi gelmiyor, umarım ilerleyen zamanlarda da gelmez gelirse de yapacak bir şey yok açıkçası, yakınlarımda bmw 116d var 2016 model, onda bile trim sesi geliyor. Çok takılacak şeyler değil bana göre tabi kişiden kişiye değişir durum. Silecekler çalışırken her tetiklemede bir tık sesi duyuyorsunuz, spacebacklerin genelinde bu şekildemi bilmiyorum ama garibime gitmedi değil octaviada böyle bir ses duyulmuyor. Yine yukarıda arkadaş belirtmiş, yalıtım evet kötü, octavia ile arasında baya fark var. Motor olarak 1.0 TSI DSG 95 ps benim aracım 160 tork var octavia da 1.0 TSI DSG 115 PS 200 torktu, fark var mı tabi ki var ama aracın çekişi yada sürüşü çok kötü değil açıkçası memnun kaldım, tavsiyede ederim. Donanımsız bomboş Opel Corsalar bile 80-90 küsürlere dayanmış iken, bu araca bu fiyatlar verilebilir. Ayrıca içerisindeki kullanılan döşemeden mi bilmiyorum fabrika verilerine göre octaviadan 10 cm dar bir araç gözükse de ben açıkçası içeride bu farkı anlayamadım gayet geniş duruyor ve hissettiriyor.




  • DrunkCrow kullanıcısına yanıt
    Herşey iyi güzel de boş corsa nerde 90 bin hocam?



    Arkadaşım aralık sonu ''63.500'e" 1.4 otomatik boş corsa aldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Dizel otomatik artı site üzerindeki fiyat listesine dayalı olarak konuşmuştum ben hocam, benzinli corsaların yakıt tüketiminin biraz yüksek olduğunu da okumuştum, en dolu paketinde bile arka camlar elektrikli değil açıkçası beni aşırı rahatsız ediyor bu yüzden en dolusu bile benim gözümde boş :). Şahsi konuşmak gerekirse corsa B sınıfı araçlar içerisindeki en kötü araç, kişiden kişiye değişir bu durum saygıda duyarım. Rapid aynı segmentte her türlü daha konforlu ve iyi bir araç bence, e tabi fiyatı da ona göre :) ama dediğinizden yapabileceğim çıkarım demek ki bayilerde liste fiyatından baya düşüyorlar opellerde, aynı durumu doğuş grubunda bulamıyorsunuz, en fazla %2-%5 aralığında bir indirim yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrunkCrow -- 13 Ocak 2018; 13:50:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurmaurer

    Aynen. C segment arabaya göre içi dar. Zamanında incelerken tek baktığım bu olmuştu.
    bu arabaya dar diyen ustu acik araba alsın. ben sade ferah diye tercih etmistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.