Şimdi Ara

redmi note 8 şebeke sorunu sim hatası (pişmanlık)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
9.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam forum,

    dün hepsiburada üstünden 2350 tl ye ithalatçı garantili redmi note 8 aldım ancak telefon öldü doğdu

    sim 1 e aptalca bir şey yapıştırmışlar, çıkardım sim kartı taktım sim 1 çalışmıyor. sim 1 ve sim 2 dual takınca sim 1 in çalışmadğı gibi sim 2 de çaşlışmıyor

    sim 2 de ise 3g hiç çekmiyor 4.5g de telefon arama yapıyor ancak almıyor mecburi olarak 2g kullanılması gerekiyor

    sim kart değiştirdim, farklı sim denedim, sim ayarlarını sıfırladım ama yine de düzelmedi

    imei kontrol ettim ithal kayıtlı sorun yok gibi gözüküyor

    bu durumda ben ne yapabilirim garanti dışında bir yolum var mı?

    modem dosyası yükleyerek sorun çözülebilir mi?

    lültfen yardım


    satın aldığım link

    https://www.hepsiburada.com/xiaomi-redmi-note-8-64-gb-ithalatci-garantili-p-HBV00000NSBY0?magaza=CEPSTAR








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Redmi Note 8 Şebeke Sorunu (SIM Hatası): Nedenleri ve Çözümleri

    Redmi Note 8 kullanıcıları zaman zaman şebeke sorunları ve SIM kart hatalarıyla karşılaşabilmektedir. Bu sorunlar çeşitli faktörlerden kaynaklanabilir ve cihaz deneyimini olumsuz etkileyebilir.

    Nedenleri:

    • Hatalı SIM kart veya yuva
    • Yazılım hataları veya güncelleme sorunları
    • Ağ arızaları veya zayıf sinyal
    • Bozuk veya hasarlı anten

    Çözümleri:

    • SIM kartı kontrol et: SIM kartın düzgün bir şekilde takılıp takılmadığını ve hasar olup olmadığını kontrol et. Farklı bir SIM kart deneyerek sorunun SIM kartından mı kaynaklandığını belirle.
    • Cihazı yeniden başlat: Cihazı kapatıp tekrar açmak, geçici yazılım hatalarını gidermeye yardımcı olabilir.
    • Yazılımı güncelle: Redmi Note 8 için en son yazılım güncellemelerini kontrol et ve yükle. Güncellemeler genellikle şebeke sorunlarını gideren hata düzeltmeleri içerir.
    • Ağ ayarlarını sıfırla: Ağ ayarlarını sıfırlamak, ağ arızalarını veya zayıf sinyali gidermeye yardımcı olabilir.
    • Anteni kontrol et: Cihazın anteninin hasar görüp görmediğini kontrol et. Anten hasarlıysa, onarım veya değiştirme gerekebilir.

    Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, daha fazla yardım için Redmi müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeni tavsiye ederiz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ürün arızalı ise modem dosyası yüklemek vs... gibi çözüm aramakla uğraşma, iade et gitsin. Sıfır mal alıyorsun onunla mı uğraşacaksın? Gönder gitsin.


    Aldığın mağaza ve hepsiburada'ya iade etmek istediğini söyle, işlemleri başlat. İade işlemleri başlattığının ekran görüntüsü, kargo makbuzu vs... delilleri ile birlikte bankaya harcama itirazında (chargeback) bulun. Tüketici hakem heyetine başvur, tüketici mahkemesini başvur... Yap bir şeyler.


    Ben n11.com'dan elektrik süpürgesi almıştım. Plastiği kırık geldi. Fotografını çektim WhatsApp'tan gönderdim. Gönderin iade alalım dediler. Kolaylık göstermeleri biraz da mağazanın anlayışına bağlı.


    Forumda tecrübeli arkadaşlar vardır. Daha çok yardımcı olurlar.

  • neden türkiye garantili ürün almıyorsunuz


    ithalatçı garanti ürün alıyorsunuz


    200 / 300 ucuz diye mi

  • Türkiye garantisi de pişmanlık, kullanıcı hatası verdiler
  • Farklı bir sorundu benimkisi ama xiaomi kendisi Türkiye firması kurmayıp evofone diye şirkete Türkiye distribütörlüğü verdiği müddetçe Türkiye garantisinin anlamı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nYg42

    Farklı bir sorundu benimkisi ama xiaomi kendisi Türkiye firması kurmayıp evofone diye şirkete Türkiye distribütörlüğü verdiği müddetçe Türkiye garantisinin anlamı yok

    Bazı cin sürümü cihazlara twrp yükleyip, sonradan global falan atıyorlardı.. Ben geçen yıl, Note 7 alırken böyle cihazları da, ithalatcı garantili sekilde sattıklarını duymuştum. Benim note 7'de ithalaçı garantili ama orjinal Global versiyon yani sonradan rom atılmıs cin cihazı değil. Eğer note 8'de de bu sahtekarlık devam ediyorsa, o zaman olay sadece garanti değil aynı zamanda bir cesit dolandırıcılığa yani daha doğrusu fabrika çıkıslı global cihaz yerine rootlanmıs romu sonradan degistirilmis, cin cihazı sahibi olabilme ihtimalini de ortaya çıkartıyor.. Yani Türkiye garantili olarak sattıkları cihazlarda böyle bir sey ben duymadım ama ithalatçı garantili satılanlarda gecen sene note 7 modelinde vardı ve ben denk gelebilecegini bildigim halde almıstım..


    Bu sim ve sebeke olayları da genellikle rom problemidir ama bahsettigim gibi cihaz olmayabilir de.. eğer sonradan rom atılmıs cihazsa boot koruması olmaz zaten twrp yüklüdür.. çünkü boot koruması aktif olursa cin cihaza global yüklenince brick oluyor.. bahsettigim gibi cihaz değilse o zaman donanımsal problem vardır, cihazı geri gönderecek fakat Türkiye gibi ülkede, yan cizerler tabii bir sürü uğrasır eleman..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 30 Ekim 2020; 1:22:57 >




  • Problem yaşayan kişilere yardımcı olmaaı açısında.

    Ayarl8/Telefon hakkında, tüm ayarlar, dahili depolamaya 3 kez tıklıyoruz, uyarıdan sonra, wifi ce sim ayarları için bir yer açılıyor, oradan sim ve ve sim 2 için LTE/TD -SCMDA-GSM yi seçiyoruz.

    Hepsi bu kadar.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Note 4 NFC bağlantı sorunu
    8 yıl önce açıldı
    OnePlus 9 Pro,Şebeke Problemi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.