Bir reklamı ilk gördüğünüzde etkilenirsiniz, ikinci üçüncü defa gördüğünüzde heveslenirsiniz ama kaçıncı da satın alırsınız?
Remarketing (Yeniden Pazarlama) nedir? İnternet siteleri üzerinde yapılan ziyaretlerde ziyaretçilerin sitenize ilk ziyaretinde alışveriş yapma oranı çok düşüktür. Şöyle ki ilk ziyaretlerinde alışveriş yapan kullanıcı oranı sadece %2 ‘dir. Diğer %98′lik kullanıcılar ise tekrar tekrar karşısına çıkan ürünleri ihtiyaç olarak algılar ve satın almaya yönelirler . İşte bu duruma remarketing (yeniden pazarlama) adı verilir. Bu reklam ile Google ve diğer arama motorlarında arama yaparken incelediğiniz bir sitede ilgilendiğiniz bir ürünü ve benzerlerini yeniden size sunarak cazibesini arttırmayı başarırlar. Potansiyel müşterilerinize Google arama motorunda arama yaparken sizin ürün veya hizmetlerinizi tekrar göstererek sizden alışveriş yapmalarını sağlayan sisteme yeniden pazarlama denir.