Bildirim
Renault aracınızın en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleri nelerdir?
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
kalorıfer aynın onune gelen cama hava uflemıyor-devır saati yok koymamıslar-bıde motor kasaya gore cok kucuk 1.4 75 bg fazla bırsey beklememek lazım
artıları-elektırıklı ısıtmalı ayna-celık jant-sıs farı-genıs iç hacım-
not:araba kangoo pampa 2001 model dir -
artisi yaygin servisquote:
Orijinalden alıntı: HELGOD
kalorıfer aynın onune gelen cama hava uflemıyor-devır saati yok koymamıslar-bıde motor kasaya gore cok kucuk 1.4 75 bg fazla bırsey beklememek lazım
artıları-elektırıklı ısıtmalı ayna-celık jant-sıs farı-genıs iç hacım-
not:araba kangoo pampa 2001 model dir
eksisi daha ucuz olmamasi,
madem TR'de ceyrek milyon arac uretiyorlar, bunun fiyatlari cazip hale getirmesi lazim
selamlar -
Artısı satmak istediğim anda satabilirim. Eksisi ise Türkiye'de üretildiği halde çok çok pahalı olmasıquote:
Orijinalden alıntı: felmali
artisi yaygin servis
eksisi daha ucuz olmamasi,
madem TR'de ceyrek milyon arac uretiyorlar, bunun fiyatlari cazip hale getirmesi lazim
selamlar
Alıntıları Göster -
HELGOD arkadaşım, "Geniş iç hacim" demişsin. Ben Symbol'ün iç hacim olarak yetersiz olduğunu sanıyordum.quote:
Orijinalden alıntı: makifozcan
Artısı satmak istediğim anda satabilirim. Eksisi ise Türkiye'de üretildiği halde çok çok pahalı olması
Alıntıları Göster -
çok seri olması muadili olan şahin ve doğanlara göre çok daha atak ve az yakıyor olması. bakımının ucuz olması.quote:
Orijinalden alıntı: TURKCE
HELGOD arkadaşım, "Geniş iç hacim" demişsin. Ben Symbol'ün iç hacim olarak yetersiz olduğunu sanıyordum.
Alıntıları Göster
bu arada arabam 92 renault 9
spring -
sanırım yanlıs anlasılma var ben en alta not dustum aracımquote:
Orijinalden alıntı: adu040
çok seri olması muadili olan şahin ve doğanlara göre çok daha atak ve az yakıyor olması. bakımının ucuz olması.
bu arada arabam 92 renault 9
spring
Alıntıları Göster
kangoo pampa 1.4 75 bg die dıkkatlı bakarsan gorursun -
Pardon arkadaşım. Görmemişim...quote:
Orijinalden alıntı: HELGOD
sanırım yanlıs anlasılma var ben en alta not dustum aracım
kangoo pampa 1.4 75 bg die dıkkatlı bakarsan gorursun
Alıntıları Göster -
Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.quote:
Orijinalden alıntı: TURKCE
Pardon arkadaşım. Görmemişim...
Alıntıları Göster
Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.
-
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...quote:
Orijinalden alıntı: 147BLACK
Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.
Alıntıları Göster
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
-
Megane I kullanıcısı olarak teyipteki tuşların kalitesizliği yani işcilik bir hatta BİİİRRRRRquote:
Orijinalden alıntı: djoz
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
Alıntıları Göster
tıkırtılar iki
yol ve rüzgar sesi üççç
artılar ise
servis ve yedek parça
ikinci el piyasası
ve sadece sempatim
-
Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?quote:
Orijinalden alıntı: djoz
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
Alıntıları Göster
Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.
Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: djoz
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
-
symbol aldımquote:
Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06
Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?
Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.
Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: djoz
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
Alıntıları Göster
saat(zamanı gösteren) eklemeyi unutmuşlar
-
artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno. -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06
Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?
Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.
Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: djoz
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: pcdata76
Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?
Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.
Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: djoz
+ : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...
- : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...
bizde vardı gts modeli 1983 te almıştık
ön camlar otomatik 1.4 motordu dediğiniz gibi elektrofanlıdır
-
ben o seslere alıştım be hatta öyle bir hale geldim ki sessiz arabada rahat edemiyorumquote:
Orijinalden alıntı: bkervanci
artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.
quote:
Orjinalden alıntı: bkervanci
artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.
-
sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibiquote:
Orijinalden alıntı: Emerald Dolphin
ben o seslere alıştım be hatta öyle bir hale geldim ki sessiz arabada rahat edemiyorum
quote:
Orjinalden alıntı: bkervanci
artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: 147BLACK
Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: 147BLACK
Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.
e iyi de sen yavaş gdiyorsan selektörsüz mü geçecek. ayrıca söylediğin de clionun performansını gösteriyor.. araç perfomanslı naapalım şöfründe yapacağı bişey yok. tutamıyo arabayı
ayrıca konuya gelirsek:
+ yönler: konfor, dizellere göre yüksek performans, yol tutuş, geniş mekan.
-yönler: arka kapıların kelebek camlarından içeri rüzgar alıyor ve aşırı ses veriyor. devir kesici çok erken kesiyor (tüm dizeller çok erken kesiyor. bence en az 6000 d-d olmalıydı :( bizimki yine dizelere göre daha yüksekte kesiyor ona ramen az.."5000d-d")
BAHSETTİĞİM ARAÇ: 2005 megane 1.5 dci80 sedan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi modifiyemre -- 25 Aralık 2006; 17:44:22 >
-
megane ll lerdeki kaset çalar.millet dünyanın parasını veriyor ama kaset çalar dandikmi dandik.tipi kötü yani eski araçlardaki gibin...quote:
Orijinalden alıntı: modifiyemrequote:
Orjinalden alıntı: 147BLACK
Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.
e iyi de sen yavaş gdiyorsan selektörsüz mü geçecek. ayrıca söylediğin de clionun performansını gösteriyor.. araç perfomanslı naapalım şöfründe yapacağı bişey yok. tutamıyo arabayı
ayrıca konuya gelirsek:
+ yönler: konfor, dizellere göre yüksek performans, yol tutuş, geniş mekan.
-yönler: arka kapıların kelebek camlarından içeri rüzgar alıyor ve aşırı ses veriyor. devir kesici çok erken kesiyor (tüm dizeller çok erken kesiyor. bence en az 6000 d-d olmalıydı :( bizimki yine dizelere göre daha yüksekte kesiyor ona ramen az.."5000d-d")
BAHSETTİĞİM ARAÇ: 2005 megane 1.5 dci80 sedan
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Impressor
sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibi
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: renaultt
sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibi
yaw kardeşimde 2006 clio symbol dizel var. kilometre sayacının altındaki dijital göstergede saat var. sizde nasıl yok anlamıyom. bi gün üşenmeyip resmini çekecem.
Benzer içerikler
- renault kangoo paket sıralaması
- renault symbol full paket hangisi
- megane 2 bagaj açılmıyor
- touch paket ne demek
- renault koleos 2.0 dci kronik sorunlar
- sıfır megane fiyatları
- renault symbioz
- renault austral e-tech full hybrid fiyat
- 2024 clio özellikleri
- 2020 model clio
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X