Şimdi Ara

Renault aracınızın en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleri nelerdir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
7.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar, herkes Renault marka aracının en sevdiği ve en sevmediği yönlerini yazarsa bence benim gibi Renault almak isteyenler için faydalı olacaktır.



  • kalorıfer aynın onune gelen cama hava uflemıyor-devır saati yok koymamıslar-bıde motor kasaya gore cok kucuk 1.4 75 bg fazla bırsey beklememek lazım


    artıları-elektırıklı ısıtmalı ayna-celık jant-sıs farı-genıs iç hacım-



    not:araba kangoo pampa 2001 model dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HELGOD

    kalorıfer aynın onune gelen cama hava uflemıyor-devır saati yok koymamıslar-bıde motor kasaya gore cok kucuk 1.4 75 bg fazla bırsey beklememek lazım


    artıları-elektırıklı ısıtmalı ayna-celık jant-sıs farı-genıs iç hacım-



    not:araba kangoo pampa 2001 model dir
    artisi yaygin servis
    eksisi daha ucuz olmamasi,
    madem TR'de ceyrek milyon arac uretiyorlar, bunun fiyatlari cazip hale getirmesi lazim

    selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felmali

    artisi yaygin servis
    eksisi daha ucuz olmamasi,
    madem TR'de ceyrek milyon arac uretiyorlar, bunun fiyatlari cazip hale getirmesi lazim

    selamlar

    Alıntıları Göster
    Artısı satmak istediğim anda satabilirim. Eksisi ise Türkiye'de üretildiği halde çok çok pahalı olması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makifozcan

    Artısı satmak istediğim anda satabilirim. Eksisi ise Türkiye'de üretildiği halde çok çok pahalı olması

    Alıntıları Göster
    HELGOD arkadaşım, "Geniş iç hacim" demişsin. Ben Symbol'ün iç hacim olarak yetersiz olduğunu sanıyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKCE

    HELGOD arkadaşım, "Geniş iç hacim" demişsin. Ben Symbol'ün iç hacim olarak yetersiz olduğunu sanıyordum.

    Alıntıları Göster
    çok seri olması muadili olan şahin ve doğanlara göre çok daha atak ve az yakıyor olması. bakımının ucuz olması.

    bu arada arabam 92 renault 9
    spring
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu040

    çok seri olması muadili olan şahin ve doğanlara göre çok daha atak ve az yakıyor olması. bakımının ucuz olması.

    bu arada arabam 92 renault 9
    spring

    Alıntıları Göster
    sanırım yanlıs anlasılma var ben en alta not dustum aracım

    kangoo pampa 1.4 75 bg die dıkkatlı bakarsan gorursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HELGOD

    sanırım yanlıs anlasılma var ben en alta not dustum aracım

    kangoo pampa 1.4 75 bg die dıkkatlı bakarsan gorursun

    Alıntıları Göster
    Pardon arkadaşım. Görmemişim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKCE

    Pardon arkadaşım. Görmemişim...

    Alıntıları Göster
    Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
    Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
    F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
    Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
    ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
    Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 147BLACK

    Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
    Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
    F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
    Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
    ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
    Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.

    Alıntıları Göster
    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...

    Alıntıları Göster
    Megane I kullanıcısı olarak teyipteki tuşların kalitesizliği yani işcilik bir hatta BİİİRRRRR
    tıkırtılar iki
    yol ve rüzgar sesi üççç


    artılar ise
    servis ve yedek parça
    ikinci el piyasası
    ve sadece sempatim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...

    Alıntıları Göster
    Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?

    Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.

    Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz

    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?

    Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.

    Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz

    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...


    Alıntıları Göster
    symbol aldım
    saat(zamanı gösteren) eklemeyi unutmuşlar




  • artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
    eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
    2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?

    Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.

    Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz

    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: pcdata76

    Seninki km de ne kadar yakiyor ortalama?

    Bu arada GTS modelleri elektrofanli. Piyasada fanini bulabilirsen taktirabilirsin. Vantilatore gore cok daha verimli sogutuyor.

    Benim dosemeler degisecek yaza dogru.Vakit bulabilirsem iceriden taban,bagaj,kapi icleri,kaput alti ve torpido kismina ses yalitimi yapmayi dusunuyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz

    + : Basit ve sağlam, arıza diye bişe sözkonusu değil, filtre balata gibi periyodik değişenlerini 5-10 ytlye almayanı dövüyolar, altı yüksek...

    - : Çok yakıyor, vantilatörü elektrikli değil malesef, 60lı yıllarda tasarlanmış araçtan konfor bekleyenleri hayal kırıklığına uğratır...



    bizde vardı gts modeli 1983 te almıştık
    ön camlar otomatik 1.4 motordu dediğiniz gibi elektrofanlıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkervanci

    artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
    eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
    2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.
    ben o seslere alıştım be hatta öyle bir hale geldim ki sessiz arabada rahat edemiyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: bkervanci

    artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
    eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
    2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emerald Dolphin

    ben o seslere alıştım be hatta öyle bir hale geldim ki sessiz arabada rahat edemiyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: bkervanci

    artıları düşük yakıt ve servis ücretleri uygun.
    eksilere gelince model yılı eskidikçe aracın ses gelmiyen yeri kalmıyor. o kadar fazla tıkırtı varki artık nereden geldiğini bulamaz hale geldim.
    2004 kangoo multix kullanıyorum. (140000 km.) yılda 50000 km yapanlar için tek yol reno.


    Alıntıları Göster
    sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 147BLACK

    Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
    Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
    F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
    Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
    ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
    Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
    Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
    F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
    Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
    ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
    Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.



    e iyi de sen yavaş gdiyorsan selektörsüz mü geçecek. ayrıca söylediğin de clionun performansını gösteriyor.. araç perfomanslı naapalım şöfründe yapacağı bişey yok. tutamıyo arabayı


    ayrıca konuya gelirsek:

    + yönler: konfor, dizellere göre yüksek performans, yol tutuş, geniş mekan.

    -yönler: arka kapıların kelebek camlarından içeri rüzgar alıyor ve aşırı ses veriyor. devir kesici çok erken kesiyor (tüm dizeller çok erken kesiyor. bence en az 6000 d-d olmalıydı :( bizimki yine dizelere göre daha yüksekte kesiyor ona ramen az.."5000d-d")


    BAHSETTİĞİM ARAÇ: 2005 megane 1.5 dci80 sedan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi modifiyemre -- 25 Aralık 2006; 17:44:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: modifiyemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    Renault'um yok ama ne zaman yolda bir Clio Symbol görsem sinirlerim ayağa kalkıyor.
    Büyük kısmı şirketler tarafından alınmış filo araçları ve içindekilerde şirket kendilerine bu aracı bedavaya tahsis ettiği için
    F1 pilotluğu yapmaya kalkışan özentiler.
    Taksicileri dolmuşcuları aratmıyorlar. İlaç şirketlerinin veya bilimum buna benzser şirketlerin alt düzey çalışanlarının elinde
    ona buna makas ve selektör yapmaya yarıyor bu araçlar.
    Oysaki az yakan, kullanışlı, ucuz ve motor hacmine görede iyi giden araçlar.



    e iyi de sen yavaş gdiyorsan selektörsüz mü geçecek. ayrıca söylediğin de clionun performansını gösteriyor.. araç perfomanslı naapalım şöfründe yapacağı bişey yok. tutamıyo arabayı


    ayrıca konuya gelirsek:

    + yönler: konfor, dizellere göre yüksek performans, yol tutuş, geniş mekan.

    -yönler: arka kapıların kelebek camlarından içeri rüzgar alıyor ve aşırı ses veriyor. devir kesici çok erken kesiyor (tüm dizeller çok erken kesiyor. bence en az 6000 d-d olmalıydı :( bizimki yine dizelere göre daha yüksekte kesiyor ona ramen az.."5000d-d")


    BAHSETTİĞİM ARAÇ: 2005 megane 1.5 dci80 sedan

    Alıntıları Göster
    megane ll lerdeki kaset çalar.millet dünyanın parasını veriyor ama kaset çalar dandikmi dandik.tipi kötü yani eski araçlardaki gibin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Impressor

    sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: renaultt

    sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibi

    yaw kardeşimde 2006 clio symbol dizel var. kilometre sayacının altındaki dijital göstergede saat var. sizde nasıl yok anlamıyom. bi gün üşenmeyip resmini çekecem.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.