Şimdi Ara

Renault aracınızın en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleri nelerdir? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
7.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ÇELİK BAR HER ARABA DA VAR AMA SANKİ PLASTİK BİRİSİ BİLMEDEN YÜKLENSE ARABAYA..... ÇATTTTTTTT GİTTİ

    UFAK TEFEK DEDİN UFAKTA OLSA Bİ ARABA SÜRTSE BELKİ KIRILMAZ AMA ÇATLAR NE BİLİYİM.......
    UFAK TEFEK KAZADA BİLE KIRILIR ABİ SONUÇTA........

    AMA ARABANIN ORJ.BOZMUYOR O İYİ İŞTE.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: delici ozy


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ARKADAŞLAR YENİ MEGANE VE CLİOLARIN ÖN SAĞ VE SOL ÇAMURLUKLARI NI NİYE PLASTİK YAPIYORLAR
    ESKİ RENAULTLARDA(RENO 12-TOROS)SAĞLAMLIK YÖNÜNDEN TANINIYORDU
    BELKİ BİR MANTIKLI CEVABI VARDIR............
    PLASTİK...DÜZELTME YOK AT DEĞİŞTİR

    ya arkadaşım oranın plastik olmasının iki sebebi vardır ilki kaza anında karşıdan gelen kinetik enerjiyi plastikler sacdan daha iyi emer yani yolcu daha az zarar görür bunun sayesinde euro-ncaptan 5 yıldız aldı iki pratik olması ve küçük kazalarda esneyip kazayı ufak çiziklerle kurtarabilmen bnm başıma geldi oradan biliyorum ayrıca kaza yaptın da çamurluk mu kırıldı hemen çıkar at yenisini al araban yine hasarsız olsun ha bide o kupkuru plastik sandığın yerlerin içinde kapı gibi çelik barlar var

    plastik küçük kazalar için ve maliyet olarak önemli....euroncap tan o plastikler 5 yıldız aldırmadı...büyük kazada sac da olsa plastikte hiç farketmiyo kağıt gibi parçalanıo......plastik olması ayrıca hafiflik te getirir oda bi avantaj yakış olarak değerlendirilirse...Ancak megane larda bütün dodikler içerde hangi megane a baksam biraz dışarda kalıyor sanki....dikkatlı olmak lazım çok kötü görünüyor aksi halde...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    ÇELİK BAR HER ARABA DA VAR AMA SANKİ PLASTİK BİRİSİ BİLMEDEN YÜKLENSE ARABAYA..... ÇATTTTTTTT GİTTİ

    UFAK TEFEK DEDİN UFAKTA OLSA Bİ ARABA SÜRTSE BELKİ KIRILMAZ AMA ÇATLAR NE BİLİYİM.......
    UFAK TEFEK KAZADA BİLE KIRILIR ABİ SONUÇTA........

    AMA ARABANIN ORJ.BOZMUYOR O İYİ İŞTE.....

    daha iyi işte plastik birazcık şans tanıyor belli miktar içeri girerek sonra tekrar çıkıyor aynen...ama sac da dokunduğunuz anda içerde çıkmıyor kör olası öyle kalıyor düzeltmekte maliyetli ve zor bir iş.....
    prestij açısından sac olmasını tercih ederim güven veriyor çünkü..Bide lan olm okdr parayı allahın plastiğine mi verdin geyiği olmaz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 6 Şubat 2007; 1:02:11 >




  • saçta olsa plastikte olsa olan oldumu ikiside aynı.....birikırılır biri yamulur........
    ama banada en güvenlisi saç geliyor.
    çünkü daha önce bu plastik meselesini hiç duymamıştım....
    heralde ilk bu arabalarda var........

    kangoo,master.......bunlarda o olay yok heralde.....?
  • nasıl onlar sayesinde almadı sn program seyretmiyosun galiba o plastiğin kaza anındaki durumu 3 noktalı emniyet kemeri gibidir direk karşıdan gelen enrjiyi emmesi için tasarlanmıştır eğer sac olsaydı karşıdan gelen enerjiyi emerdi ama plastik kadar deil yani sn sacta çarpma etkisini daha fazla hissedersin buda vücudunda daki hasarı artırır bu konuda gelişi güzel yorumlar yapamayalım bn bu konuyu çok araştırdım ve bi topic bile açmıştım bn çok kişi gördüm megane II nin çamurluğuna ii deil diyen ama sonunda haksız olduklarını anladılar o yüzden bn böle bi tartışmaya girmek istemiyorum ama emin ol euro ncapta o plastik çamurluklar çok önemliydi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: delici ozy

    nasıl onlar sayesinde almadı sn program seyretmiyosun galiba o plastiğin kaza anındaki durumu 3 noktalı emniyet kemeri gibidir direk karşıdan gelen enrjiyi emmesi için tasarlanmıştır eğer sac olsaydı karşıdan gelen enerjiyi emerdi ama plastik kadar deil yani sn sacta çarpma etkisini daha fazla hissedersin buda vücudunda daki hasarı artırır bu konuda gelişi güzel yorumlar yapamayalım bn bu konuyu çok araştırdım ve bi topic bile açmıştım bn çok kişi gördüm megane II nin çamurluğuna ii deil diyen ama sonunda haksız olduklarını anladılar o yüzden bn böle bi tartışmaya girmek istemiyorum ama emin ol euro ncapta o plastik çamurluklar çok önemliydi

    yapma arkadaşım o carbon fiber midir nedir o mu emiyor enerjiyi....küçük kazalar için ttamam emer ama büyük kazalarda imkanı yok aracın elastik-çelik yapılı şasesidir önemli olan.....reno nun 5 yıldız alan 8 tane galiba aracı var...bunların kaçında plastik malzeme var çamurlukta....Öyle enerji emseydi diğer markalarda direk bu uygulamaya geçerlerdi....

    tartışmaya girmek istemeyebilirsin ama rica edersem banada bu konuyu aç açıkla.....burdaki birçok kişi de aydınlansın....yada daha önceki başlığı bulabilrsen onu yaz......




  • http://forum.donanimhaber.com/m_11749987/mpage_1/key_//tm.htm#11754943

    Eğer başlık buysa hiç bir açıklama yok gördüğüm kadarıyla.....çoğunlukta maliyet üzerinde durmuş ztn....
  • megane 2 exp dizel kullanıyorum. Bence en güzel özelliği çok az yakması. Şehir içi 1100 şehir dışı 1300 km yapıyor. Gerisi boş:)
    En kötü özelliği bilindik sabit sorunlar çıkarması. 1. sol sinyal yanmaması 2. sol ön kapı camı düşmesi şimdi de havalandırmanın bozulmasını bekliyorum. :) Neyseki diğer bir sevdiğim özelliği , yani servisi ile rahatlıkla sorunlara çözüm bulabiliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    http://forum.donanimhaber.com/m_11749987/mpage_1/key_//tm.htm#11754943

    Eğer başlık buysa hiç bir açıklama yok gördüğüm kadarıyla.....çoğunlukta maliyet üzerinde durmuş ztn....

    youtube gir euro ncap yaz orada bi megane II hb 2002 videosunu seyret diyorumki bn bununla ilgili biçok program seyrettim bunlar o mühendislere falan sormuşlar onlar anlatıyo demişsinki büyük kazalarda sac daha ii gözünü seveyim büyük kazalarda ön çamurlukların bi koruyucu etki yaptığını mı sanıyosun forumda kazalı araç resimleri die bi topic vardı gir oraya bi gör e200 x5 touareg ne hale gelmiş büyük kazalarda çelik olsa dayanmaz zaten euroncap testleri da 60 km civarı hızlarda yapılıyo yani sn 100 km geçersen hayatını otmatik olarak riske atıyosun bnm dediğim 90 km altındaki kazalarda rskadan bi araca çarpma durumunda plastik o enerjiyi sactan daha ii emer arabanın kendi kinetik enerjisinden bahsediyorum diğer firmaların neden geçmediğini de git onlara sor ama kesinlikle bn bunu çok araştırdım ve birçok program seyrettim heryerde bunu sölüyolar plastik enerjiyi direk eğilmeyip parça parça kırıldığı için için daha çok enerji emer ve de yolcudaki hasarı azaltır lütfen yani daha sacı savunma hem zaten bn sana bunu ispatlamak zorunda deilim çok merak ediyosan gider araştırırsın (bn asla sac kötüdür demiyorum sadece plastik daha avantajlıdır diyorum)




  • Clio III dizel im var.
    en sevdiğim özellikleri... yakıtı az olması-bana göre hoş dizaynı-güvenlik testlerinden başarılı sonuçlar alması
    sevmediğim özellikleri..klasik clio hastalıkları sağ kapı dan ses gelmesi ara ara debriyajdan titreme silkeleme yapması-bazı ufak tefek aksesuarları bizden esirgemesi..gibi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: delici ozy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    http://forum.donanimhaber.com/m_11749987/mpage_1/key_//tm.htm#11754943

    Eğer başlık buysa hiç bir açıklama yok gördüğüm kadarıyla.....çoğunlukta maliyet üzerinde durmuş ztn....

    youtube gir euro ncap yaz orada bi megane II hb 2002 videosunu seyret diyorumki bn bununla ilgili biçok program seyrettim bunlar o mühendislere falan sormuşlar onlar anlatıyo demişsinki büyük kazalarda sac daha ii gözünü seveyim büyük kazalarda ön çamurlukların bi koruyucu etki yaptığını mı sanıyosun forumda kazalı araç resimleri die bi topic vardı gir oraya bi gör e200 x5 touareg ne hale gelmiş büyük kazalarda çelik olsa dayanmaz zaten euroncap testleri da 60 km civarı hızlarda yapılıyo yani sn 100 km geçersen hayatını otmatik olarak riske atıyosun bnm dediğim 90 km altındaki kazalarda rskadan bi araca çarpma durumunda plastik o enerjiyi sactan daha ii emer arabanın kendi kinetik enerjisinden bahsediyorum diğer firmaların neden geçmediğini de git onlara sor ama kesinlikle bn bunu çok araştırdım ve birçok program seyrettim heryerde bunu sölüyolar plastik enerjiyi direk eğilmeyip parça parça kırıldığı için için daha çok enerji emer ve de yolcudaki hasarı azaltır lütfen yani daha sacı savunma hem zaten bn sana bunu ispatlamak zorunda deilim çok merak ediyosan gider araştırırsın (bn asla sac kötüdür demiyorum sadece plastik daha avantajlıdır diyorum)


    Ben sac daha iyidir demiyorumki büyük kazada 2 side kağıt gibi hiç bi işe yaramaz diyorum....plastik olmasının maliyet hafiflik ve küçük kazalar için esneme payı yüksek olduğundan avantajı var....ama büyük kazada plastik işe yaramaz...sacda işe yaramaz....bende izledim onlarca test videosu....hatta megane nin bir progrramda yapılan videosu fln da var...
    sac prestij olarak ve piskolojik olarak güven veriyor okdr...
    ama euroncap tan 5 yıldızı kesinlikle o plastik kısımlar aldırmaddıı buna çok iyi eminim....
    ayrıca eğer o kdr güzel bir teknoloji enerji emişi sağlansaydı...diğer markalarda manyak değiller heralde daha ucuz pratik olan bu malzemeye geeçilirdi....i.Euroncap ın sitesindede megane kısmında bu konunun yazıldığını görmedim....




  • whisper şu videoyu payalaşabilirmisin bizimle......
  • Aynen katılıyorum, teyp tuşları özellikle radyo kanalı ilerletme tuşları kaç defa elimde kaldı, Japon yapıştırıcısı sağolsun .
    quote:

    Orjinalden alıntı: baran özden

    Megane I kullanıcısı olarak teyipteki tuşların kalitesizliği yani işcilik bir hatta BİİİRRRRR
    tıkırtılar iki
    yol ve rüzgar sesi üççç


    artılar ise
    servis ve yedek parça
    ikinci el piyasası
    ve sadece sempatim

  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orjinalden alıntı: renaultt

    sevdiğim yönü sağlam ve ekonomik oluşu sevmediğim yönü özellkile symbol olan modelde bazı ayrıntıları takmamışlar saat gibi

    yaw kardeşimde 2006 clio symbol dizel var. kilometre sayacının altındaki dijital göstergede saat var. sizde nasıl yok anlamıyom. bi gün üşenmeyip resmini çekecem.


    versiyondan versiyona değişiyor galiba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aytacmetin

    whisper şu videoyu payalaşabilirmisin bizimle......


    asilx in açtığı çok güzel bir başlıkk....

    video linki ilk mesajın sonlarına doğru görürsünüz

    http://forum.donanimhaber.com/m_8590915/mpage_1/key_//tm.htm#9109912
  • artıları çok sağlam, çok seri, müthiş bir iç hacim, otobanda 200 km ile giderken hissedilmeyen rüzgar sesi çok güçlü bir klima ,
    eksileri parçası çok pahalı. pahalııııııı
    renault 21 concorde
  • "Megane Scenic"

    Bu ve diğer Renaultlarda sunroof sahibi olanlar sanırım bıkmışlardır bu araçtan çünkü tavan camımızdan su sızıyor :(
    ve bu sızıntı önlenemiyor :(

    RENAULT Çünkü servisler REZALET!!!!

    Yerli parçası pahalı servis işçilik ücreti aşırı yüksek servis garantisi rezalet
  • Aracım megane 1 2003 dynamique 1.6 16v gümüş (yol bilg. 4 hava yast, abs, elektrikli cam, immobilizer, 4 cam otomotik, deri döşeme....)

    Aracımın herşeyi güzel yakıt mükemmel....vs.

    Sevmediğim tek yönü var. O da: arka cam otomotik düğmelerinin şöför kapısında kontrol düğmeleri yok ve bu düğmeler arka kapılarda değil arka ortada yerde. yani el freninin hemen arkasında. bu sevmediğim ara ara canımı sıkan bir durum....



    Aracımın
    quote:

    Orjinalden alıntı: TURKCE

    Evet arkadaşlar, herkes Renault marka aracının en sevdiği ve en sevmediği yönlerini yazarsa bence benim gibi Renault almak isteyenler için faydalı olacaktır.
  • 2001 megane rxi

    sevdiim yönlerimuadillerine göre daha atak,göstergeler,arka da farların ortasındaki metal görünümlü çubuk,sis farları çok ii yerde b ayrı hawa katmış,gaza bastığın zaman şöyle iyi bir havaya giriyorsun.ses yalıtımı güzel ancak radyo ve 4lülerin yapıldığı tuşlar çok dandik,kol dayamalarının çok adi olması,iç hacmi biraz küçük.Ama yine de güzel hoş bir makine
  • sanırım sizin aracınızda bir sorun var bendede scenic var ama sunroof la alakalı bir sorunum yok ve gayet memnunum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.