Şimdi Ara

Renault Clio 4 1.5 d icon mu peugeot 308 1.6 bluehdi active mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    Dizel motorda sorun duymadım da ondan sordum. Araç alırken segmente hiç bakmam. Mesela clioda 110 luk motor olsa hiç düşünmezdim. Makyajlı kasa çok dolu. Ancak 2. Elleri çok yüksek fiyat.
    haklısınız dizellerinde sorunu bende okumadım ama peugeotu görünce iş bilmeyen servis aklıma geliyor aracımı yüürümez hale getiren yetkili servistir ve ilgisiz distribütör geliyor yaptığım şikayet havada kaldı hiçbir yaptırım yapılmadı.. bunlarda clio dememdeki etken :)
  • agelbal kullanıcısına yanıt
    bulunduğum yerdeki reno, peugeottan iyi ve avm yanında. bu önemli bir etken. bir şey lazım olunca memnun ayrılıyorsun.
  • https://www.epey.com/araba/karsilastir/100621-102334/2018-renault-clio-1-5-dci-90-hp-icon_2018-peugeot-308-1-6-bluehdi-100-hp-ss-active/

    Makyaj öncesi model karşılaştırması
    https://www.epey.com/araba/karsilastir/3339-25500/2015-renault-clio-1-5-dci-90-hp-edc-icon-2015_2015-peugeot-308-1-6-bluehdi-120-hp-eat6-active/

    EuroNcap her ikiside 5 yıldız km77 geyik testine göre yol tutuşları da birbirine yakın 308 iki tık daha iyi. Sınıf farkı olmasına rağmen yakıt tüketimleri aynı. Güvenlik açısından birbirine yakın oldukları için geriye kalite ve performans kalıyor. Her iki konuda da 308 önde. Makyaj öncesi modellerde performans farkı çok daha bariz. 308 in sorunsuz tork konvertörlü tam otomatik şanzımanı var. Renaultun çift kavrama kuru şanzımanı var. Çift kavrama kuru şanzımanlar daha performanslı görünse de arızaya meyillidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    bulunduğum yerdeki reno, peugeottan iyi ve avm yanında. bu önemli bir etken. bir şey lazım olunca memnun ayrılıyorsun.
    tabiki çok önemli bişey çünkü arabayı alınca herşey bitmiyor aksine herşey daha yeni başlıyor memnuniyet önemli.
  • Arkadaşlar beni anlamadınız galiba.

    Hangi aracın hangi sınıfta, hangisinin daha iyi olduğunu ben de biliyorum.

    Arada aşağı yukarı 10 12 bin liralık bir fiyat farkı var.

    Bu farka vermeye değer mi onu soruyorum.

    308 de karar kılındı zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    O farkı vermeye değer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio 4 Icon 1.5 dCi EDC kullanıcısıyım. Araçtan memnunum. 308 ise hiç kullanmadım.

    Bu kıyaslamada aradaki fiyat farkını verip 308 alırdım. Ancak tek soru işaretim donanım olurdu. Clio Icon donanımda gerçekten birçok özelliği sunuyor.

    Öte yandan 308'in rüzgar/yol sesi yalıtımı, konfor, arka koltuk diz mesafesi, tam otomatik şanzıman gibi konularda bariz avantajı var.
  • Hocam sen Bmw 1 serisinden gelen birisi olarak şimdiden Allah yardımcın olsun ama BlueHdi olacak şekilde 308 düşünülebilir. 1.2 130hp olanlarda çeşitli sorunlar okudum ateşleme ile ilgili.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam sen Bmw 1 serisinden gelen birisi olarak şimdiden Allah yardımcın olsun ama BlueHdi olacak şekilde 308 düşünülebilir. 1.2 130hp olanlarda çeşitli sorunlar okudum ateşleme ile ilgili.
    Teşekkür ederim hocam bi de bunu deneyelim bakalım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.