< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Çarpışma testlerinde hangisi teneke acaba? 308 sınıfının en güvenli araçlarından biri. Egea ancak c elysee veya 301 e rakip belki olur
|
308
![]() ![]() |
Segment farklarının yaratacağı konfor ve kalite farkı malum ama ben başka bir noktadan fikir vereyim.
-Faz2 olan makyajlı Clio'lar birçok C segmentinin en dolusuyla yarışır hatta bazılarını da geçer. LED farlarıyla LED stoplarıyla, anahtarsız çalıştırma, giriş ve yarım deri döşemeleriyle, otomatik katlanır yan aynalarıyla. Diğer sensörler vb zaten standart bu arabada. 2015 olanında ilk saydığım özellikler yok. Fiyat olarak 2016 model daha düşük km hatasız ya da 1 - 2 parça boyalısını 72 - 74'e bulursunuz. İyi pazarlıkla naktiniz elinizdeyse gayet mümkün. 2015 model 100 bine yaklaşmış Clio'ya o para verilmez. -308'de ise 80 bine hatasız düzgün araç bulmak zor tam tersi. Onda 83 - 85'e kadar çıkmak gerekebilir. Tabi araç bulduysanız başka. O yaştaki otomatikler Blue motorla geliyor 120'lik. Son derece tatminkar. Clio 90 bg ama ivmelenmesi gayet başarılı. EDC Clio'nun üstelik daha ağır olduğunu da belirteyim. (Clio 1280 kg, 308 1204 kg) -EDC bazen kararsızlığa düşebiliyor, EAT6 ise yağ gibi. Tam otomatik olmasına rağmen çift kavrama gibi çalışıyor sarsıntısız konforlu. -Her iki araç da sınıfına göre gayet iyi yol tutuyor. Clio gerçekten iyi. Bunu arkalarda kullandıkları sert süspansiyonla yapıyor. Beraberinde arkasının oldukça rahatsız olduğunu da belirteyim. -Yarın satmak istediğinizde Clio şak diye satılır. 308 için çok uğraşırsınız. Donanım zenginliği, yakıt tüketimi, 2.el avantajı ile Clio. C segmenti avantajı (konfor, genişlik, izolasyon vb.) 308. Hangi kriterler ağır basıyorsa ona göre tercih yapın. İkisi de gayet tercih edilebilir araçlar. Kendilerini kanıtlamış. |
S40 şu anda C segmenti olarak geçer. S60'tan önce D segmentiydi ama kendisinden kaliteli ikinci bir araçla aynı segment olması saçmaydı.
Ve evet Egea B+'tır. Ayrıca 301-C-Elysee kalite olarak olmasada boyut olarak egea ile aynı, sonuç olarak egea neyse 391-celysee'de aynıdır. Fanların görüşüne ihtiyaç yok. |
308 tork konventörlü şanzımana sahipken clio çift kuru kavramalı şanzımana sahip. Bundan dolayı bile 308 alınır.
|
Egea c sınıfı değil b+
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|