Şimdi Ara

1.5 tdci focus mu 1.6 ivtec civic mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
4.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2016 civarı modelde focus mu alınır honda civic 2018 -+1 model mi? Düşüncelerinizi merak ediyorum şu ara araç değiştirme düşüncem var. Bu arada şu an kullandığım araç 2012 1.6tdci focus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Focus 1.5 dizel az km yapmış alabilirseniz daha iyi. 2017 olsa daha iyi.
    Civic den hem daha kaliteli hem daha iyi yol tutuş ve sağlam. Süspansiyon u farklı. Yakıt olarak LPG den farkı yok.
    Civic de iyidir ama konforu ve kalitesi geride kalır.
    Civic motor sorunsuzluğu haricinde (bu da amosferik olmasından) amiyene tabiriyle dandik araç.
  • Civic kullanıyorum , geniş kullanımı konforlu yol sesi fazla alan ama fiyatına ve piyasaya göre memnun edecek bir araç.Donanım olarak da fena değil.Yakıt olarak üzmez lpg li olduğu için, performans olarak da 1.5tdci ile aşağı yukarı aynı olacaktır(5kişi+bagaj yokuş yukarı kombinasyonun da tabiki bir dizel gibi performans göstermez)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Schrödinger Kedisi kullanıcısına yanıt
    Hocam rampada çekiş önemli tabii ama daha önemli olan benim için yol tutuşu. Honda uzun yolda ve virajda nasıldır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FC kasa Civic Yol tutuş konusunda C segmentinin en iyisi.
    O konuda içiniz rahat olsun.

    ESP yi devreden çıkartıp aracı limitlerini zorladığınızda demek istediğimi anlarsınız.

    182 beygirlik manuel RS ile istanbul parkta turlamak aşırı zevkli. Arkadaşımla bir gün piste çıkacağım arkadaşımın RS ile.

    Bende atmosferik olanı var. Yol sesi alıyor. Onun haricinde bir sorun yaşamadım. Kendisiyle mutlu bir birlikteliğimiz var.

    Ben dizele karşıyım o nedenle dizel hiçbir otomobili al demem.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aralık ayında passat almak için aracımı sattım. Fakat fiyatlar çok yükseldiği için alamadım. Para iyice erimeye başlayınca hiç aklımda yokken arabasız kalmamak için civic hb aldım 2017 182hp cvt. Sizin gibi focus, corolla, jetta vs baktım. Hondaya karşı antipatim vardı ama beklentimin üstünde çıktı. 1 serisinden sonra hb kasası bile yayla gibi geldi özellikle 420 litre bagajı şahane. Sedanı kullanmadım ama hb'de de yol sesi alıyor biraz diğer rakiplerine göre. Aracın sorunu değil belki ama insanlardaki Honda algısı ülkemizdeki kullanıcı kitlesinden dolayı biraz kötü. Çevremden bile 1 serisi satıp civic alınır mı tarzında çok tepki aldım
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Astrayı bilmemde ilk iki sıra focus ve mazda 3'ün diyebiliriz.
    Benimde konu sahibi arkadaşa önerim honda civic olur hem geniş araba (bagaj dahil focus biraz daha dar) , lpg ile gayet uyumlu motor, daha yeni civic, birde 2016 focus lar zannedersem kuru çift kavrama ps olması lazım rakibi cvt ise cvt şanzıman bir artıdır. Bunuda son model yılı focusları beğenen biri olarak diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski kasa focus tasarim, hacim ve hatta donanim olarak guncel rakiplerinin cok gerisinde. Son kasa civic daha alinasi duruyor ancak motor yonunde buyuk bir dezavantaji var. Motor sorun degilse civic derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 3 Mart 2020; 4:36:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    polo 1.4 tdi mı 1.6 tdi mi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Honda da, Şaft tünelinin olmayışı ile araç +1 kişi fazla alıyor yada daha geniş diyebiliriz aslında. Yol tutuşu düşününce, Civic daha iyi bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansay

    Honda da, Şaft tünelinin olmayışı ile araç +1 kişi fazla alıyor yada daha geniş diyebiliriz aslında. Yol tutuşu düşününce, Civic daha iyi bence...
    Son kasalarda şaft tüneli var hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota corolla da alabilirsiniz (2020) yada golf gibi araçların bayiden fiyatını sorun liste fiyatından bayağı düşüş oluyormuş diyorlar. Şahsen corolla 2020 otomatik bakabilirdim ikinci eldense bu ikinci yorumum ama aklıma gelmişken yazayım dedim belki işinize yarar hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CİVİC ALTINLA yarışıyor..

    o denli..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Yol tutuşunun tipsiz astradan iyi olduğu kesin.2 aracı da kullandım astra 1.4 140 beygirdi motor sesi hızlanması çok tatmin edici keşke aynı çok noktalı enjeksiyonlu turbo bir motor civicde de olsaydı.Fakat düşünüldüğü kadar iyi bir yol tutuşuna sahip değil bence.Ayrıca çok basit bir araba gerçekten.Civic işçiliği ucuz bir araç bile olsa bunu iyi saklıyor donanımıyla görünüşüyle.
  • 1.6 civic De güzel araba ama sana 1.5 hb versiyonunu öneririm performans olarak üzmeyecek bir araç ve bu performansa rağmen yakıt olarak üzmüyor. Malzeme kalitesi ve işçilik olarak sedanından bir gömlek daha üst hb versiyon ama hb versiyonda lpg uyumu yok. Anladığım kadarıyla araca premium bir araç istiyorsunuz bu alacağınız araç geçiş aracı olacak honda alırsanız kısa veya uzun vadede satarken de zorlanmazsınız. Bakımları ve yedek parça fiyatları forda göre bir tık daha ucuz olur. Tek eksisi yol sesi alır. Fordda da motor sesi duyabilirsiniz sonuçta iki araç da alman değil bi alman yalıtımı beklememek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bambaşka bir yaklaşımla Toyota Avensis derim.D segmentindeki lüks ve konforu ancak kullanan bilir
  • Focus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithaunans

    Astrayı bilmemde ilk iki sıra focus ve mazda 3'ün diyebiliriz.
    Benimde konu sahibi arkadaşa önerim honda civic olur hem geniş araba (bagaj dahil focus biraz daha dar) , lpg ile gayet uyumlu motor, daha yeni civic, birde 2016 focus lar zannedersem kuru çift kavrama ps olması lazım rakibi cvt ise cvt şanzıman bir artıdır. Bunuda son model yılı focusları beğenen biri olarak diyorum.
    Maalesef cvt şanzıman en büyük eksisi tork konvertörden vazgeçemeyecekti. CVT de bozulma oranı daha yüksek nitekim arıza çıkaranlarda olmaya başladı ve tamiri çok uçuk (40-50 bin gibi) rakamlara çıkıyor.

    Nissan, ford kullanıcıları cvt den çok ağzı yandı.
  • Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Honda tavsiyesi çok ama benim honda konusunda tek çekincem rampada falan aşırı kötü denmesi . Ben uzun yol fazla yaptığım için en önemlisi yol tutuş ve performans. İkisinide tekrar değerlendireyim ben kafada madem.:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 1.5 dizel az km yapmış alabilirseniz daha iyi. 2017 olsa daha iyi.
    Civic den hem daha kaliteli hem daha iyi yol tutuş ve sağlam. Süspansiyon u farklı. Yakıt olarak LPG den farkı yok.
    Civic de iyidir ama konforu ve kalitesi geride kalır.
    Civic motor sorunsuzluğu haricinde (bu da amosferik olmasından) amiyene tabiriyle dandik araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 3 Mart 2020; 19:56:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.