Şimdi Ara

BMW E90 Kasa kullananlar ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
41.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese merhaba , öncelikle lütfen diyorum lütfen ! bmw e90 3.16i 3.18i 3.20d kullanmamış kişiler, işkembeden sallamasın da kafa bulandırmasın. Bana bu araçları kullanan, kullanmış kişilerin bilgisine ihtiyacım var.

    Opel astra h kasa aracım var ; ama değişmek istiyorum . 3.20d 2008 2009 biraz beni zorlar gibi ama 3.16i ye gücüm yetiyor. 3.18i 177 lik heralde zincir kırma sorunu varmış.Öyle bişeyler yazmışlar.


    Lafın özü bu 3 modelden birini alacağım kısa zamanda. artısı eksisi nelerdir ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW E90 Kasa: Kullanıcı Deneyimleri ve Alım Rehberi

    Eğer BMW'nin ikonik E90 kasasına sahip bir araç satın almayı düşünüyorsanız, kullanıcı deneyimlerini göz önünde bulundurmanız önemlidir. İşte BMW E90 kullanıcılarından alınan yorumlara ve alım tavsiyelerine bir göz atın:

    Kullanıcı Deneyimleri:

    • BMW 320i E90 kullanıcı yorumları: Bu model, dengeli performansı ve yakıt verimliliğiyle bilinir. Kullanıcılar, günlük sürüşler ve uzun yolculuklar için uygun olduğunu ifade etmektedir.
    • BMW E90 alınır mı: Genel olarak, E90 kasası bakımlı bir şekilde kullanıldığında güvenilir ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Ancak, bazı kullanıcılar eski modellerde elektriksel sorunlar ve süspansiyon sorunları bildirmektedir.
    • E90 alınır mı: Fiyatına ve durumuna bağlı olarak, E90 kasa hala cazip bir seçenek olabilir. Kullanılmış araç piyasasında, tutulan modelleri araştırmanız önerilir.

    Tutulan Modeller:

    • BMW 320d en çok tutulan modeli: Verimliliği ve performansı nedeniyle dizel motorlu 320d, kullanıcılar arasında popüler bir seçimdir.
    • BMW E90 tutulan modeli: LCI (Life Cycle Impulse) olarak bilinen güncelleme sonrası modeller, daha iyi teknoloji ve güvenlik özellikleriyle birlikte gelir. Bu modeller genellikle daha yüksek fiyatlara satılır.

    Alım Tavsiyeleri:

    • Bakım kayıtlarını kontrol edin ve aracın geçmişine dikkatlice bakın.
    • Mümkünse, satın almadan önce bir test sürüşü yapın.
    • Güvenilir bir mekanikten bağımsız bir inceleme yaptırmayı düşünün.
    • Kullanılmış araç piyasasını araştırın ve mevcut fiyatları karşılaştırın.
    • Bütçenize ve ihtiyaçlarınıza uygun bir model seçin.

    Bu bilgiler ışığında, BMW E90 kasa satın almayı düşünüyorsanız, kullanıcı yorumlarını göz önünde bulundurmanız ve bilinçli bir karar vermeniz önerilir. Bakımlı bir araç seçerek ve yukarıdaki tavsiyelere uyarak, keyifli ve güvenilir bir sürüş deneyimi yaşayabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 316i performans olarak yetersiz gelebilir. 177 lik 320d ise zincir ve kasnak problemi en büyük sorundur. 184 lükte biraz çözülmüş gibi

    Son bir tavsiyem apaciden cahilden araba alma. BOYA VE HASAR takintin varsa yine alma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E90 3.16i manuel kullanmıştım.

    - bana göre yol tutuş olarak en iyi 3 serisi bu kasa

    -Vites aralıkları güzel ayarlanmış, iç mekan kalitesinde trim vs şeyler yoktu. Kaldı ki ben geçen sene 2009 modelini kullanmıştım.Usb girişi mevcuttu

    -Performansı çok iyi değil, ama performanstan kasıt ne beklediğin önemli.

    -Yakıt tüketimi 10 litre civarıdır şehir içi. Otomatiklerde üstüne 1 litre daha koyabilirsiniz.

    Bu kasada 3.20 i iyi yürüyordu ama benim favorilerim 3.20 d ve 3.18 d..

    Hatta 3.18 d bayağı mantıklı bir makine şuan için bile. Dizel otomatiklerde bazı ufak tefek bakım gerektiren sorunlar oluyor uzun dönem kullanmadığım için birşey diyemem.

    Bir motor seçeneği yapsam e90 da;

    3.20d,

    3.18d,

    3.20si

    320i

    3.18i

    3.16i diye sıralama yaparım. 3.20 si diye bir makine var asıl keyif makine o da, çok sayılır nadir, 2008 den beri ne kadar temizi kalmıştır bilemiyorum. E90 lci ekranlılarından bulsam 5,6 yıl daha binerim öyle bir araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E90 5 sene sonra E30dan farksız olacak, temizini bulmak zor artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    316i performans olarak yetersiz gelebilir. 177 lik 320d ise zincir ve kasnak problemi en büyük sorundur. 184 lükte biraz çözülmüş gibi

    Son bir tavsiyem apaciden cahilden araba alma. BOYA VE HASAR takintin varsa yine alma
    astra h var dediğim gibi 105lik 1.6 benzinli valla bu beni baya memnun ediyor açıkcası hocam . heralde 3.16i astra dan kötü olmaz heralde gibi geliyor. Apaciyle fln işim olmaz zaten oynanmmaş bulmaya çalışcam bikaç ilan buldum zaten de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan1990

    E90 3.16i manuel kullanmıştım.

    - bana göre yol tutuş olarak en iyi 3 serisi bu kasa

    -Vites aralıkları güzel ayarlanmış, iç mekan kalitesinde trim vs şeyler yoktu. Kaldı ki ben geçen sene 2009 modelini kullanmıştım.Usb girişi mevcuttu

    -Performansı çok iyi değil, ama performanstan kasıt ne beklediğin önemli.

    -Yakıt tüketimi 10 litre civarıdır şehir içi. Otomatiklerde üstüne 1 litre daha koyabilirsiniz.

    Bu kasada 3.20 i iyi yürüyordu ama benim favorilerim 3.20 d ve 3.18 d..

    Hatta 3.18 d bayağı mantıklı bir makine şuan için bile. Dizel otomatiklerde bazı ufak tefek bakım gerektiren sorunlar oluyor uzun dönem kullanmadığım için birşey diyemem.

    Bir motor seçeneği yapsam e90 da;

    3.20d,

    3.18d,

    3.20si

    320i

    3.18i

    3.16i diye sıralama yaparım. 3.20 si diye bir makine var asıl keyif makine o da, çok sayılır nadir, 2008 den beri ne kadar temizi kalmıştır bilemiyorum. E90 lci ekranlılarından bulsam 5,6 yıl daha binerim öyle bir araba.
    valla benim astra h şehir içi 50kr dan fazla yakıyor , bmw yaksın razıyım :D 3.16i en sona atmışsın hocam ama şöyle sorayım , astra h dan bmw 3.16i ye geçsem pişman olurmuyum ?




  • Hocam sadece 316i hakkında bilgim var oda motoru o kasayı zor kaldırıyor yani,uçsun kaçsın demiyorsaniz yeterli bir performansı var.Hem fiyatlarıda 318,320 ye göre uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coldplay3517

    Hocam sadece 316i hakkında bilgim var oda motoru o kasayı zor kaldırıyor yani,uçsun kaçsın demiyorsaniz yeterli bir performansı var.Hem fiyatlarıda 318,320 ye göre uygun.
    YANİ astradan sonra ohh bu araba iyiymiş der miyim ? açıkcası dayım bmw cidir. onada sordum kendisi 3.16i 3 sene kullandı. kalkışlarda zayıf ama hızlandıktan sonra çok iyi gidiyor performansı iyi dedi.
  • veni60 kullanıcısına yanıt
    Otomatiginin 0-100 ü 13.4 saniye açıkçası astradan daha kötü performansı manuelin 0-100 ü 11.6 oda astrayla hemen hemen aynı performans demektir (benzinli astra ile).



    320i otomatiğe gelirsek 0-100 8.5 saniye buda koltuğa yapıştırır açıkcası 😊.Bundan dolayı 320 den şaşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coldplay3517 -- 3 Ağustos 2018; 1:31:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coldplay3517

    Otomatiginin 0-100 ü 13.4 saniye açıkçası astradan daha kötü performansı manuelin 0-100 ü 11.6 oda astrayla hemen hemen aynı performans demektir (benzinli astra ile).



    320i otomatiğe gelirsek 0-100 8.5 saniye buda koltuğa yapıştırır açıkcası 😊.Bundan dolayı 320 den şaşmayın.
    benzinli astra tabiki bende ki zaten bmw yi de pek otomatik istemiyorum ama 320 lerde otomatik sanırım pek de bilmiyorum ama .
  • 320i otomatiğine sahip oldum. Yol tutuşu iyi kullanımı zevkli sert bi arabaydı. Direksiyonu çok ağırdı. 316i nin performansı iyi değildi ve aralarında yakıt olarak ahım şahım bir fark yoktu ama yürürde bariz fark vardı. İstanbul şehir içinde 11-12 litre seviyesinde dolaşırdım kasmadan. Hatırladıklarım bunlar. Bu kasanın en alınası motoru 184 lük 320d bana göre. Onun da fiyatları almış başını gitmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınırlı bütçeyle alınmaması gereken bir araç. Arıza harici sarf malzemeleri için yapacağınız her alısverişte ister 1.6 olsun ister 20d olsun bir bmw oldugunu maddi olarak hatırlatacaktır. Hele arızalarında 3000-5000 , yeri gelip 10 küsür bini tek seferde ödetebilme ihtimalini göz önünde bulundurup maddi imkanlar el vermiyor ise ya da ödeyebilecek ama paranıza acıyacaksanız tekrar düşünmenizi tavsiye ederim. Standart bir 1.6 motorlu, manuel, bomboş donanımlı bir e90 da alsanız sigorta kasko yaparken bmw olarak yaptıracaksınız.



    3 yılı aşkın süredir ailede 320d var. Süre zarfında yedek parçacılar, bmw ustaları, elektronikçiler, beyinciler, egzozcular filan epey çevre sahibi olduk. Hepsi mi bizim talihsizliğimizdendi diyemiyorum çunkü aynı arabalardan hepsinde de aynı probleme sahip bir sürüsü vardı.



    Insanların " bmw bu bakımıni yaptıktan sonra 300-500 binler hatta milyon kmler..." diye başlayan cümlelerini anlayamıyorum. Çünkü gitmiyor. Insanlar da tecrübe etmedikleri bilmedikleri konuda böyle bir algıya sahipler maalesef. Sanayinin ücra köşesinde küçük bir dükkândaki adam dahi" bu motordan sandik olarak 50 küsür tane ben değiştirdim sadece, kronik" diyebiliyorken; sanayideki yedek parçacılara gittiğimde hepsinin de elinde hazırda aha bu diye göstererek fiyat verdiği sandık motor bolluğu varken sıkıntısız oldugu iddia edilir buralarda ya da bakımıni yaptıktan sonra denir neyse o bakım. Diyeceğim o ki alana kadar iyi ama arızası, bakımı can yakabilir.



    E sadece arıza, masraf mi bu araba? Yürümüyor sadece sanayide, serviste mi yatmak için üretilmiş? Tabii ki hayır. Öncelikle serttir ama konforu yine bir d segment tadını veriyor kanaatimce. Direksiyonu çok serttir ama alışılır. Sertlik ve direksiyon yüksek hızlarda aracı çok iyi kontrol etmenizi sağlar. Ben iç malzeme kalitesini beğeniyorum. Yumuşak malzeme ise eğer malzeme kalitesi; oldukça yumuşak çoğu yer. Ses sistemi kötü. Yani hyundaide garipsemezsin ama bmw olunca kötü dersin kesinlikle. Yalıtim bence yeterli. Donanım ne kadar çok olursa o kadar tatli olur. 20d tüketim olarak oldukça cimri. Performans gerçekten tatmin edici. Diğer motorları tecrübe etmedim ama genel olarak diyeceklerim bunlar. Ucu ucuna bir bütçeyle alacaksanız ve çikacak harici masraflar ekonomi boyleyken yoracaksa tavsiye etmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veni60

    YANİ astradan sonra ohh bu araba iyiymiş der miyim ? açıkcası dayım bmw cidir. onada sordum kendisi 3.16i 3 sene kullandı. kalkışlarda zayıf ama hızlandıktan sonra çok iyi gidiyor performansı iyi dedi.

    Alıntıları Göster
    hızını aldıktan sonra şahin de fena gitmiyor.O arabada performans namına hiçbirşey yok şahinlerle kapışırsın net olarak söyleyim..
  • Hem test etmiş hemde çok uzun süre araştırmış biri olarak bir iki kelamda ben karalayım.

    Bütçenizi Tam tahmin edemiyorum ancak 80 civarında sanıyorum.

    Şimdi Motorlarına göre yazayım.

    316i. Turbo beslemesiz ve biraz ağır bir araç. Ancak devir çevirdiğinizde gitmeyen bir araç kesinllikle değil. Hele ki Opel Astra H 1.6 dan sonra size asla internette yazan hantal lafları gerçekci gelmeyecektir. Ancak şöyle bir gerçeklik var. Aracı biraz devirli kullanırsanız evet gidiyor ancak 13 Litreleri görüyor. Bunu kendimde bikaç BMW buluşmasındada konuşup deneyimledik. Özellikle biraz eğimli yerlerde oturuyorsanız pek keyif vermeyecektir. Kısaca yaktığı kadar gitmiyor.

    320d. 177 Lik.
    Motor zinciri motorun alt kısmında . Bu yüzden zincir değişiminde motorun tamamen sökülmesi gerekiyor. Buda işçilik ücretini malesef artırıyor. Ancak işin ehli birine 177 lik alıp direk bir zincir değişimi yaptırırsanız sorunsuzca binebilirsiniz. Şuan fiyatları ne bilmiyorum 177liklerin zincir değişimini.


    320d . 184 lük.
    Bunda zincir yapısında değişikliğe gitti ve en önemli olarak zincir ön tarafa alındı. Ancak zincir problemi bunlarda da görülmüyor değil. Sadece önnde olduğu için komple motor inmeden ucuz işçilikle motor değiştirebiliyorsunuz. Ancak 177 lik ile 184 lük arasında fiyat farkları mevcut bütçenizi aşacağını düşünüyorum. 184 lük yamulmuyorsam 2011 2. yarısında türkiyeye girenler.

    318d.
    Türkiyeye girenlerin hepsi premium paket olarak girdi hepsi dolu araçlar. Zincir problemi en az bilinen motor seçeneği. Temizini bulma imkanı daha çok.

    320i.
    LPG ile gayet makul bir araç oluyor. 316i yerine kesinlikle bunu öneriyorum ben.

    320Si.
    Özel üretim full dolu ve performanslı bir araç. Ancak temizini bulması zor. E90 parçalarının çoğu uyumlu ancak yorabilir. MAsraf yapmalık Para varsa tercih edilir.


    Son olarak,
    Dediğim gibi askerdeyken yapacak birşey olmayınca çok fazla bu araçları araştırdım. Ancak yukardaki arkadaşlarında dediği gibi e90 larda temiz bulmak biraz zorlaştı. Fiyat bandı ekranlı 316i lere falan saçma salak 100-105 bin isteyenlerle dolmuş enayi bulup geçirme peşindeler.

    320d ler ne cıkacağı belirsiz malesef.

    Ben bu yüzden gidip F30 aldım. İçi E90 la kıyasalanamaz bile. Şuan sahibindende çoğu araçta bulunamayan ekran standart f30 larda var. Hertürlü çok daha geniş. Twinscroll Turbo besleme sayesinde gayet performanslı. Yakıt tüketimi 8-8,5 arası değişiyor.

    İmkanınız varsa F30 hertürlü tatmin edecektir sizleri. F30 konusunda soracağınız soruları etiketleyerek sorabilirsiniz. Ben kendim 97 ye aldım Şubat ayında.




  • Ucu ucuna param 316i'ye yetiyor, ancak öyle alacağım denecek araba değil orası kesin. Biraz ekonomik ferahlık lazım, muhtemel masraflar için pay bırakmak gerekiyor.

    Astra H 1.6 sana baya yetiyosa 316i'de çok öldürmez ama 320d'nin ne kadar keyifli olduğunu düşünce benim elim o kasada 316i'ye gitmezdi, ne kadar ucuz olursa olsun. Tavsiyem benzinli alacaksan önce temiz 320i kovalamaya başla, hem motor dizellerden daha sorunsuz hemde ilk alım fiyatı avantajı olur. 316iden de fazla yakmıyor. Birde 316i'nin yürürü ekstra bir yumuşak diğerlerine göre, fren diskleri daha ufak. E90 kasa 320i'den başlıyor bence.
  • Suspansiyonlari takoz gibiydi e90 nin o e46 daki rafinelik bu aracarda yok yol tutusu evet gayet iyi ama o sertlige insan daha fazlasini bekliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veni60

    astra h var dediğim gibi 105lik 1.6 benzinli valla bu beni baya memnun ediyor açıkcası hocam . heralde 3.16i astra dan kötü olmaz heralde gibi geliyor. Apaciyle fln işim olmaz zaten oynanmmaş bulmaya çalışcam bikaç ilan buldum zaten de.

    Alıntıları Göster
    Hocam hasarsız boyasız araba aramayın çok fazla. Motor ve şanzıman daha önemli bence. Face gruplarında görüyorum arabam boyasız diyor ama maşallah yanmayan arıza lambası kalmamis Adam arabayı en son ne zaman bakıma soktuğunu bilmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 yıl 2004 twinport astra H kullandık. Geçen sene de astra dan 2008 model E90 3.16i'ye geçiş yaptık ve hala kullanmaya devam ediyoruz. 180.xxx de benzinli olarak alıp Atiker sıralı tüp taktık.

    + Astra'dan çok daha oturaklı ve konforlu. Araba yola yapışıyor
    + Sürüş zevki güzel
    + Astra'dan sonra buna geçince bir tık daha performans artışı hissettirdi. 26 yaşımda genç olmama rağmen bence yeterli
    + Özellikle frenler Astra'dan çok daha iyi
    + Krem iç döşeme ve sunroof araç içini ferah hissettiriyor
    + Tüpte sorunsuz çalışıyor
    + Görüntüsü dikkat çekiyor çok bakan oluyor. Benzinlikte aracı yıkarken veya bir yere parkedince çokça 'araban güzelmiş' diye sözler duydum

    - Manuel vites alınacaksa 6 vitesi atmak bana çok zahmetli geliyor. Otomatik vites öncelik olmalı
    - Parçası pahalı
    - Yakıt olarak Opel'den biraz daha fazla yakıyor
    - Temizini bulmadığın sürece yüzün gülmez. Arızalar baş gösterdikçe bakması biraz külfetli olur

    Sonuç olarak bütçen yetiyorsa öncelikle 184 lük 3.20d veya 3.20i almaya çalış. Ama bütçeni aşıyorsa 3.16i almanı tavsiye ederim. Güzel zevkli bir araç




  • Bir süre E90 3.20D vardı 177 lik.

    Kimse kusura bakmasın ama 3.16 - 3.18 bunlar sadece BMW anahtarı masaya koymak için yapılmış arabalar. BMW ile alakaları yok yol tutuş konfor şu bu bilemem. Bir BMW düşünün hızlanana kadar 10-11 saniye geçiyor. 1950 yılında mıyız ?

    Ha performans istemeyen alır kullanır bir sözüm yok ama bari şöyle hızlı böyle hızlı demeyin.

    E90 3.16 - 3.18 yerine F20 1.16 - 1.18i çok daha güzel olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 3 Ağustos 2018; 12:53:3 >
  • hepinize teşekkür ediyorum , ama gerçekten daraldım la :D bu ne böyle napacağımı şaşırdım yatıyom 3 kasa kalkıyom 3 kasa bi türlü sonuca ulaşamıyorum. burda da belirsizlik var 3.16 yürümez . 3.20 yürür ama problemli . 3.18 alınmaz . Sanırım gene mantıklı olan 3.16i gibi gözüküyor hen fiyatı hem zincir vs problemi yok he 3.20 gibi gitmiyor tabiki ama tipi yeter :D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.