Şimdi Ara

Renault EDC Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Zamanında çift kavrama araçlardan uzak durun dedikçe çok performanslı, yarım litre az yakıyor, çok teknolojik, sizin aracınız çağ dışı filan diyorlardı.

    Maalesef yazın yenilen hurmalar kışın tırmalamaya başladı.
    Aynen hem konforlu hem az yakıyo falan fişman ...yok öyle hem keyif hem sorunsuz ya manuel ya da tam otomatik veya cvt(honda,toyota,mitsu...) nissan değil tabi ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 18 Ağustos 2020; 11:37:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kadir_akbal

    Bu konuda şanzıman problemi bu kadar bariz belli olan başka marka yok araştırınız. Türkiye şartlarında zaten kim aracı devamlı yetkili servise götürüyor. Şikayetvar edc yazmanız yeterli

    Bu markanın kronik sorunu net ve bariz. Tüm dünyada da kronik araçlar marka tarafından geri çağrılır.
    VW de 15 senedir olan problem. Edc dsg powershift gibi araçları yaptırtmayacaksanız manuel almak en mantıklısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu forumda açılan tüm çift kavrama arıza konularını sentezlesek ulaşacağımız en kesin sonuç; zaten yapısı gereği sorun çıkarmaya daha eğilimli olan, marka model farketmeksizin çift kavramaların başta İstanbul olmak üzere, Türkiye şartlarına hiç ama hiç uygun olmadığıdır. Şuan çift kavrama kullanan çoğu kişi de potansiyel risk altındadır.

    Biz yıllarca burda tartıştık ettik, halbuki çeşitli yabancı forumlardan dual clutch transmission sorunlarına baksaydık yıllar önce anlayacaktık zaten.

    Aracınız keşke servis bakımlı olsaydı, çift kavrama aracın riski dolayısıyla servis bakım uzun vadede sizi stresten koruyor.

    Dışarıdan çözmeye çalışacaksınız artık, yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç yetkili servis bakımlı olsaydı bu arıza olana kadar 9000₺'den çok daha fazlasını zaten yetkili servise bırakmıştı. Ben olsam bu arızayı da özel serviste yaptırır geçerdim...

    K.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 18 Ağustos 2020; 13:18:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanım etkiler,sert kullanım değil esas bu şanzımanın düşmanı aşırı dur kalk trafiktir. Eksi yönleri çift kavrama şanzımanın var tabi ama artı yönleri de mevcut klasik şanzımanlara göre. Yakıt tüketimi olarak özellikle ciddi anlamda tüketimi düşürüyor. Fakat bunun bir bedeli var, belli km aralıklarında baskı balata ve/veya beyin bitiyor,alırken bunları kabul etmek lazım,yoksa hayal kırıklığı kaçınılmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.