Şimdi Ara

Renault Flash S (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
44.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet gerçektende o kasaya o motor çok fazla.... Kullanan bilir. Kullanmayanlarsa sağdan soldan duyduklarını söyler. Tamam çok güzel gidiyor araç, çok seri ama durmak istediğinde durmuyor O aracın kalkışları çok güzel. Hafif kasa güçlü motor bi arada olunca... O kasaya 1.7 motor hakikaten çok fazla gelmiş...
  • 6 senedir kullanıyoruz 6 senede yapılan masraf 500 milyonu gecmedi
  • arabayı almadıysanız, ben almak isterim.
    Gerçekten de çok özel bir araba Flash. Birkaç kez kullandım 2005 model araba kullanıyorum gibi geldi bana.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VEDAT_06

    arabayı almadıysanız, ben almak isterim.
    Gerçekten de çok özel bir araba Flash. Birkaç kez kullandım 2005 model araba kullanıyorum gibi geldi bana.


    flash iyidir güzeldir hoştur dediysek sen de bu kadar abartma istersen... 2005 model deyince lada'dan bahsetmiyorsundur herhalde...
  • Ya amma abartmışsın kardeşim nesi fazlaymış yaa?son hızı 180 bu arabanın dandik devirsiz de bi motoru var nesi çok fazla sanki V12.Bilen bilmeyen herkes yazmış ya.
    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Evet gerçektende o kasaya o motor çok fazla.... Kullanan bilir. Kullanmayanlarsa sağdan soldan duyduklarını söyler. Tamam çok güzel gidiyor araç, çok seri ama durmak istediğinde durmuyor O aracın kalkışları çok güzel. Hafif kasa güçlü motor bi arada olunca... O kasaya 1.7 motor hakikaten çok fazla gelmiş...
  • Bizim komşuda Flash s vardı
    Siz oo hatchback olan rainbow serisini kast ederek konuşuyorum
    Falsh nasıl dı paek hatırlayamıyorum
    Komşu memlekiti sivasa giderken motorunu yaktı
    Araba öldü allah rahmet eylesin
    bu olayın üstüne bir daha araba almadı
    nerdeyse 8 sene evvel
    sanırım orda komşuyu fena korkutmuş
  • Flash S; renault 11 ailesinin en olgun serisidir. Motoru renault 21 lerde de kullanılmış ve kendini her açıdan ispat etmiştir. Tabi yeni nesil motorlara göre pek avantajlı sayılmaz ama almayı düşündüğün tip için en iyi motorlardan biri. LPG li alacam demişsin. LPG yağlama yapmadığından arabanın ataklığını az da olsa törpüler. Ara sıra benzine geçiş yapıp arabanın yağlama yapmasına yardımcı olursan araç dillere desatn ataklığından birşey kaybetmeyecektir. Süspansiyon biraz sıkıntı yaratabilir. Onun dışında kararını verdiysen hayırlı olsun dostum.
  • 1993 model Lacivert Flash S 160000Km de LPG siz orjinal bir araç. Kayınpederim artık yaşına uygun olmadığını düşündüğünden arabayı satıyor. aracın 2. sahibi beraber Kartal pazarından ilk sahibi olan bir bayandan 60.000km deyken almıştık. o zamanda kapalı garaj arabasıydı şimdi de kapalı garaj arabası. Arabada rütüş yapılan yerler hariç komple boyabile olmadı pas vb. hiç bir sorunu yok çok hızlı ve atak bir araba. gerçekten arabaya çok basmazsan 1.6 motordan daha az yakmakta. araç şuan istanbul dışında almayı düşünen varsa benim özelime mesaj bıraksın uygun tarihte arabayı gösterebiliriz. Araç dosta gidecek özellikte ve orjinallikte.









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrial -- 21 Kasım 2005, 15:19:49 >




  • pas yoktur deme. o arabanın görünmeyen yerlerinde şimdi canavar gibi paslanma çoktan başlamıştır bile. bence bu serinin en zayıf noktası metalleri paslanmadan koruma konusunda. yoksa gerisi gayet güzel bi araba... ama ne kadar bakarsan bak mutlaka gözden kaçan bi kaç yerde paslanma vardır.

    bence...
  • Pas yoktur demek için arabanın 5 yaş altında olması lazım bu arabada ufak tefek oldu temizlenip boyandı ama komple boya yemedi bu taşta yani 12 yaşında olupta komple boyanmamış araba bulmak imkansız. Sonuçta bu araç 12 yaşında ama kondisyonu yaşıtlarına göre iyi.
  • Benim mazdam 15 yaşında.Zerre kadar pas yok.Ve deniz kenarında yaşıyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: atrial

    Pas yoktur demek için arabanın 5 yaş altında olması lazım bu arabada ufak tefek oldu temizlenip boyandı ama komple boya yemedi bu taşta yani 12 yaşında olupta komple boyanmamış araba bulmak imkansız. Sonuçta bu araç 12 yaşında ama kondisyonu yaşıtlarına göre iyi.
  • Arkadaşım forum da Renault 11'ler için bir çok bilgi verilmiş bunlar içinde doğru olanlar ile birlikte yanlışlar da mevcut. Öncelikler almayı düşündüğün araç ile ilgili olarak yetkili servislerinden teknik bilgi alman en doğru ve akılcı yöntem olacaktır. Burada Flash birçok araçlar ile kıyaslanmaktadır bu kıyaslamalar seni doğru karara götürmeyecektir. Öncelikle sen tercihlerini belirleyip sana uygun olan aracı belirlemen en yararlısı olacaktır.Hiçbir araç herkesi memnun edecek veya etmeyecek diye bir geçerlilik yoktur.

    Flash hakkın da şöyle söyleyebilirim.
    Ben de 90 model Flash var.
    Aracıma yaptığım bakımlar ve benim kullanımıma göre ;
    Benzin ile şehiriçi 0,28YTL/km , otobanda 0,18YTL/km
    LPG ile şehiriçi 0,17YTL/km , otobanda 0,12YTL/km yakıt tüketmektedir
    Yol tutuşu normal riskli olmayan şartlar da (Buda daha çok şoföre , araç bakımı na bağlı) gayet güzeldir
    Yaklaşık piyasa değeri 5000,00 YTL ile 5750,00 YTL arasıdır
    Alım masrafları
    Noter 200,00YTL+Sigorta 131,00 YTL+Muayane 90,00 YTL+Ruhsat Değişimi 50,00 YTL + Muameleci parası
    Servis ücretleri çok yüksek olmamakla beraber karbüratörünü 3 ayda bir temizlenip iyi bir ustaya yaptırılmalı yoksa karbüratörü gerçekten pahalı olmaktadır.
    Merkezi kilit ve camların olması kullanım rahatlığı sağlamakla beraber arka camda rezistans bulunması buhar derdinden kurtarmaktadır.
    Önden çekişli olması sebebiyle karda avantajlı bir kullanım sunabilmektedir.
    Çok rahat ve yumuşak bir direksiyon kullanımı bakımları tam olduğun da sürüş zevki verebilmektedir.
    Geniş bir bagaj hacmi bulunmaktadır.




  • Flash al Derim Brodway yerine.

    forum u okudum çoğu doğru şeyler.

    Hem 2. El piyasasıda ucuz.

    Ya güzel Bi spor araç gibi.bence Flash

    Tanersel Kardeşimde yerinde ve çok iyi bi açıklama yapmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S_Aziz -- 23 Kasım 2005, 22:21:12 >
  • Arkadaşlar 16 senelik ehliyetim var,8 senedir de kendi aracımı kullanıyorum.Benim Flash ile Broadway kıyaslaması yapacak bilgim yok,sadece Broadway kullandım.Halen de kullanıyorum.Şu ana kadar yazan arkadaşları hayretle okudum.Renault Broadway veya Flash alacak arkadaşlar sakın kadranda son hızın 180 olması gibi hız provakasyonlarına rağbet etmesinler.Fanatik bazı arkadaşlar bazı topiclerde kendi arabalarının kadranda 200-220 km hızları gururla çekip foruma koymuşlar ama unutmayın arkadaşlar otobanda bile hız sınırı 130 km ve bu tip testleri sadece kendi egomuzu tatmin için en fazla 1-2 kez yapmalıyız.O fotoğrafı çekerken direksiyonu nasıl tuttuklarını düşünmek bile istemiyorum.Arkadaşlar en güzel,en konforlu arabalara binelim,onları modifiye edelim,hepimizin hakkı,ama lütfen unutmayalım sürat felakettir.İşim sağlık hizmetleri olduğu için sonrasının ne olduğunu her gün canlı olarak yaşıyorum.Gurur duyduğunuz modeller ezilmiş kola kutusu gibi oluyor.Felaket tellallığı yapmak değil,sadece tecrübemi aktarmak istedim.Bu can sıkıcı girizgahtan sonra
    şimdi gelelim Broadway'e.Bu araçta gördüğüm olumlu-olumsuz özellikler şöyle:
    MOTOR GÜCÜ: Bendeki araç 1992 model Renault9 Broadway,ben 80.000 km'de aldım ve hemen sonra LPG taktırdım.Şu anda 266.000 kmde ve motor LPG'ye rağmen yokuşu rahatlıkla çıkıyor.Yani motorun kasaya büyük olması araç eskidikçe avantaj haline dönüşüyor.Bu kasaya LPG ile bile 1400 motor yeterli bence.
    YAKIT:Deponun 2/3 ü şehir dışı olmak üzere 1 litre benzinle 16 km gidiyor, kmsi 17 kuruş yapıyor. 1 lt LPG ile 10 km gidiyor ve kmde 12 kuruş yapıyor.Tabi burada şehiriçi yolun harcamasını trafik ışıkları çok etkiler.
    Not:Sadece test için max 85-88 km hızda bir depo kullandım,yakıt kmde 10 kuruşa düştü.Ama herhalde bu düşük hızda forumdaki kimse kullanmak istemeyecektir.
    VİRAJLAR:Bu aracı uyarı levhalarının hız sınırının maximum 20 km üzerinde kullandım,hiç sorun yaşamadım.Yani 50 km hız sınırı tabelası olan virajda 80 km ile dönmeye kalkmadım.Özellikle bu araç oldukça yüksek ve tehlikeli.Viraja ilk giriş yavaş olmalı,sonra gaza basınca sorun olmuyor.
    YÜRÜYEN MEZAR: Bu terimi bende çok duydum,aslında Renault 9-Flash grubuna genelde söylenen bir laftır.Tesadüf müydü bilmem,köşesi çarpılmış-farı kırılmış çok Flash gördüm.Kullanan arkadaşlarım da 1700 motorun çok olduğunda hemfikir.
    YÜKSEKLİK:Tamponları neredeyse yere değen yeni araçların çok yavaş girdiği kasisler,yoldaki cisimler R9 için oyuncaktır,çünkü arabanın alt mesafesi yüksektir.
    YOL TUTUŞU:Bu araba yolu 120 km/sa den sonra bırakmaya başlar.Hele yandan rüzgar varsa direksiyona sıkı sıkı yapışmak lazım.Yolda gezdiğinizi hissedersiniz.Araç 140km'yi geçmenize pek izin vermez,direksiyonda titreme de artmaya başlar.Ben otobanda 1 dakikalığına 150km/saat hız yaptım,bir daha da denemeyi düşünmüyorum.Pilotsuz uçmak gibi bir histi.Arabayı yönetemiyorsunuz.
    ATAKLIK:Evet kırmızıdan sarıya dönen ışıklar bir zevktir.İnanmayacaksınız ama vitesi 3'den 4'e atarken bile hafif bir silkeleme yapıyor.
    FREN:Tam anlamayla bir felaket.Ani hız kesmelerde mutlaka bir yana çeker.Kazık fren kesinlikle yapmamalı.Ben öndeki arabayla takip mesafemi koruyup ani duruşlar için mutlak motor freni kullanıyorum.
    Bir arkadaşın dediği gibi 2 tekerlekle durmayı kimse istemez.
    DİREKSİYON:Oldukça rahattır,ama uzun süre bırakmaya gelmez.Devamlı ilgi ister.
    BAGAJ HACMİ: Hacim olarak küçük olması yetmiyor gibi bagaj kapak açıklığı da yetersizdir.Bagajda yer olduğu halde 55 ekran televizyonu sığdıramayıp saçı başı yolduğumu hatırlıyorum.Kapıların açıklığı yani ön-arka mesafesi de iyi sayılmaz.Eklem rahatsızlığı olan yaşlılar inip binerken çok zorlanıyor.Ama bagaj konusunda Flash mutlaka çok avantajlıdır.
    BAKIM:Parçası en kolay bulunan araçlardan biridir.Flashtan da rahat bulunur.Parça maliyeti ucuzdur.şehir dışında kalmaktan korkulmaz,en küçük yerleşim yerinde bile tamircisi bulunuyor.Tecrübeyle sabit.
    SATIŞ:Kim ne dersin Türkiyede vaktiyle çok satmış ve hala kolayca alınıp satılabilen bir araba.Ama Flashı satmak biraz daha zor.
    Değerli arkadaşlar dediğim gibi ben bu konularda fazla bilgi sahibi değilim.Tecrübelerim böyle.Bunlar tartışılabilir konulardır.Hepinize saygılarımı sunarım.




  • İKİSİDE GÜBRELİKTE BİRBİRİYLE YARIŞIR İKİSİNİDE ALMA
  • Arkadaşım o araba birincisi virajlarda arka çok savuruyor ikincisi çok yakıyor, üçüncüsü parçaları çok pahalı motor yaptırmaya kalkarsan 1.500 ytl yetmez diğer arkadaşların dediği gibi al reno 9 tepe tepe kullan bende vardı
  • Mehmet kardeşim 150 yaptığını mükemmel bi espiri ile söylemişin helal olsun

    baya bi güldüm
  • Beyaz 92 model flash TXE aldım. 90 bin km de. iyi kullanılmış gibi. Değişen parçası yok, parça boyalar var. Paslanmalar başlamış bazı yerlerde. Motor saat gibi çalışıyor. Tek derdim biraz fazla yakıyor. LPG si yok taktırmalıyım. Ucuz 5000 ytl ve görüntüsü çok hoş spor bi araba. Kredi çekip iki üç sene haraç vermekten iyidir herhalde.
  • Yürüyen tabut diye bosu bosuna denmez bir araca !

    O kasaya 1.7 motor koymayı akıl eden renaulttun kafasına degnekle vurup 10 dikişlik yer acmak bence herkesin borcudur.

    Kesinlikle uzak dur ,
  • 1992 de sıfır almıştım flash ı , O zamanlar genciz hızlıyız Fener , cadde müdavimiydim bmw 1.6 larla kafa kafaya kalkış yapardım 3. vitese çekene kadar fırlar 3 e aldınmı yığılır kalırdı , 200 görürdüm ama red line dibine kadar. 2inci viteste 120 çakardım uzatmayayım 35 binde pert ettim tehlikeli arabadır 140-160 dedinmi yere basmaz havada gidiyormuşsun gibi olur direksiyonu tutmuş olmak için tutarsın çünkü o süratte tüy gibi olur . O kadar zorlamalara hiç problem çıkmadıydı , aynısı kuzende vardı 175 de takılırdı motor açma meselesinden kaynaklanıyor herhalde. Depo yanılmıyorsam 45lt idi ankaraya gidip 60km civarında dolandıktan sonra benzin aldıydım yani 510 gibi felan yaptıydı o zaman yeniydi. mazide kaldı....
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.