Şimdi Ara

Renault Latitude - Ana Konu (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
196
Cevap
3
Favori
23.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimmjow JeagerJaques


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    kim napsınki latitudeyi , birsürü alternatifi varken ?
    mesela passat yada audi a4 ?

    Bence de.Bu fiyata daha iyi bir marka/model alınabilir

    latitude 30.000 TL ye mi satılacaktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimmjow JeagerJaques


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    kim napsınki latitudeyi , birsürü alternatifi varken ?
    mesela passat yada audi a4 ?

    Bence de.Bu fiyata daha iyi bir marka/model alınabilir

    ya kardeşim sanane daha iyi marka model alınabilirmiş saçma sapan yorum yapmayın kardeşim şuraad abu fiyata ne alsın golf ün en boşunu mu alsın ?D sınıfı ne alsın bu fiyata ne bulşursun ne alşırsın bize söyler misin ?
  • ne ilginç yorumlar var ya renoyla audi yi aynı kefeye bile koymaya çalışıyorlar daha neler görcez
  • latitude ve fluence'in euroncap testleri olmaması düşündürücü?
  • Ben şanzıanı beğenmedim. Kullanmadım ama fotolarda gördüğüm kadarıyla yine mandallı vites kolu var. Megane gibi geri vitesi pratik değil. Genel anlamda hoş gibi duruyor inşallah o fotoda bir hata vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan KARPUZ

    Ben şanzıanı beğenmedim. Kullanmadım ama fotolarda gördüğüm kadarıyla yine mandallı vites kolu var. Megane gibi geri vitesi pratik değil. Genel anlamda hoş gibi duruyor inşallah o fotoda bir hata vardır.



    Kullanmadığınız bir aracın şanzumanını beğenmediğinizi söylüyorsunuz. Mandallı vites kullanımı daha pratik ve hatasız. Latitude 6 ileri vites.

    Fotoğraflar başka bir araca ait. Gerçeği son derece çirkin(!) bir araç, imkanınız varsa canlı olarak görün.
  • Görmeden yorum yaptığım varsayımlara dayanarak düşündüğümü zaten söyledim. Tekerrüre neden gerek duydunuz anlamadım. Şahsi görüşümdür beğenip beğenmemek. Sizin gibi (!)
  • insanlar bu arabaya pahalı diyor ya neye göre pahalı peş para etmez fluance privilege si sözde en full fluance heryeri en full olsa ne olur oda ayrı bir konu 52,300tl latidude 57,000 tl nasıl pahalı oluyor anlamadım ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan KARPUZ

    Görmeden yorum yaptığım varsayımlara dayanarak düşündüğümü zaten söyledim. Tekerrüre neden gerek duydunuz anlamadım. Şahsi görüşümdür beğenip beğenmemek. Sizin gibi (!)


    Herkesin görüşüne saygılıyız. Kimseyi kırmak, üzmek gibi bir niyetim yok, zaten böyle bir hakkım da olamaz. Eğer sizin için uygun olursa, aracı görüp artılarıyla eksileriyle değerlendirip burada paylaşabilir misiniz. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Ayrıca bu cümlenizdeki düşünceniz doğru değil

    quote:

    "Çünkü benzin göstergesi, hareret göstergesi gibi götergeler bütün versiyonlarda ortaktır."



    alt versiyonlarla üst versiyonlar arasında daima fark olmuştur. Öyle de olması lazım. Örneğin Renault da alt versiyonlarda analog değil basit digital göstergeler bulunur.



    Aynen Fransa fiyatı 52700 EURO olan Espace initiale gibi basit modeller değil mi:))))


    http://arsiv.otomobil.ntvmsnbc.com/inceleme-t-RenaultESpace.asp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage


    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Ayrıca bu cümlenizdeki düşünceniz doğru değil

    quote:

    "Çünkü benzin göstergesi, hareret göstergesi gibi götergeler bütün versiyonlarda ortaktır."



    alt versiyonlarla üst versiyonlar arasında daima fark olmuştur. Öyle de olması lazım. Örneğin Renault da alt versiyonlarda analog değil basit digital göstergeler bulunur.



    Aynen Fransa fiyatı 52700 EURO olan Espace initiale gibi basit modeller değil mi:))))


    http://arsiv.otomobil.ntvmsnbc.com/inceleme-t-RenaultESpace.asp







    kusura bakmayın ama bence göstergenin basitliğinden bahsetmiş

    örneğin dacia loganda olan gösterge

    espace modeline kimse basit diyemez zaten




  • Asıl niyet fluence magane hb konusundaki analog dijital gösterge olayına atıf yapmak yoksa gösterge formu ile çok alakalı değil. Vurgu analog yani fluence daha iyidir dijital basittir vurgusu. Ayrıca latitude laguna formunda şık göstergelere sahip, avrupa versiyondaki göstergeler ise qashqai-megane 2 formunda.
  • Çok hoş bir aile arabası. Uzun yolda hiç yormaz yolcularını. Tebrikler Röno



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emr256 -- 3 Mart 2011; 13:44:58 >
  • Renault sitesinde hata var gib bakamadım o yüzden şimdi bayiyi telefonla arayıp sordum SUNROOF olayını. 1.5 motor olanlarda sunroof şu an için yok ileride olabilir belki dedi. Ben de senin gibi asla sunroof olmayan araç almam diyenlerdenim. En azından opsiyonel olarak olmalıydı, büyük eksiklik. Sırf bu yünden almayanlar olacaktır..
    quote:

    Orijinalden alıntı: cat33

    Bugün Anamur bayisine gittim. Buraya da latitude gelmiş. 1,5 dci exclusive baz versiyon. Arabaya bindim ve çok konforlu olduğunu gördüm. Sadece opsiyonları yoktu. Ama navigasyon vardı. Az önce renaultun sitesine baktım. Bir şey dikkatimi çekti. 1,5 dci seçeneklerinin hiç birinde sunroof veya cam tavan seçeneği yoktu. Yani opsiyon listesinde bile yok. Ben mi yanlış gördüm acaba? Bir bakın bakalım. Yoksa cam tavansız latitude mi alacağız? Ben cam tavansız yapamam. Eğer cam tavan alamayacaksak, başka seçeneklere yöneleceğim artık....




  • Evet... Benim için cam tavan olmazsa olmazdır. Şu anki arabam megane II hb de panaromik tavan var. Açınca perdelerini yayla gibi oluyor. Cam tavansız araba sahibi olmak istemem şahsen...
  • 3 farklı latitüde konusu vardı hangisine yazacağıma karar vermedim, diğer birine daha yazdım, kalbalık ettiysem kusura bakmayın,

    Dün Latitüde Executive 1.5 dCi yi inceledim ve test ettim.

    Genel izlenimlerim,

    Artılar

    1- Dış görünüşü bence çok güzel olmuş, resimlerde görüldüğünden daha oturaklı görünüyor gibi geldi bana.
    2- iç görüntüde gözüme güzel geldi.
    3- Kullandığımız yol çok düzgün atılmış sıcak asfalt ve yine çok düzgün atılmış stabilize asfalt yoldu, sıcak asfaltta aracı sakin kullanınca pak fazla ses gelmiyor fakat 3.000 devirin üzerine aracı çıkarıtırsanız motor sesi içeriye gelmeye başlıyor. Stabilize yolda araç yol sesini azda olsa içeri alıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil ki zaten stabilize yolda araç içine hiç ses almayacak araçlar sanırım Meredes S BMW 7 serisi gibi araçlardır,

    Eksiler,

    Not: öncelikle ilk iki maddeye geçmeden önce şunu belirteyim, benim için bir araç yere ne kadar yakın hissettirirse kendimi o kadar rahat hissediyorum,

    1- Boyum 1.85 cm, aracın içine ilk oturduğumda araç önünü çok rahat görebilmeme rağman resmen sandalyede oturuyormuşum gibi hissettim, yanımdaki görevliye söyledim ve koltuğun çok yukarı kalmış olabileceğini söyledi, gerçektende koltuk çok yukardaydı, koltuğu indirmeye başladım fakat bu seferde yavaş yavaş aracın içine gömülüyormuşum gibi hissettim ve ön görüş açım giderek düştü, araç önünü rahat görebileceğim şekilde koltuğu ayarladım ama bu pozisyonda iken sanki çok havadaymışım hissi verdi, kısacası aracın oturma pozisyonu bana göre uygun değil.

    2- Arka koltuklara gelince, bu aracın reklemları yapılırken sınıfının en geniş arka diz mesafesi deniliyordu ama ilgisi alakası yok, arkası o kadarda geniş değil, koltuğu kendime göre ayarladıktan sonra arkaya oturdum ortada diz mesafesi açısından rahatsız edici bir durum yok ama söylenildiği gibi çok da geniş değil, Skoda Suberb bundan çok çok daha geniş, arka koltuklarlar ilgili ikinci bir durum, ön koltukta sandalyede oturuyormuş hissini arkada daha çok hissettim.

    3- Masaj yapan koltuk bence abartılacak bi olay değil ve bir noktadan sonra insana rahatsızlık veriyor. Yıllar önce istanbulda bir fuarda gezerken koltuğa takılan ve masaj yapan bir ürün almıştık, satışı yapan kişi Dolar üzerinden fiyat TL ye çevirerek fiyat veriyordu o zaman için yanlış hatırlamıyorsam 250 dolar falan ödemiştik, Latitude nin masaj yapan koltuğu ile aldığımız bu ürün arasında fark yok.

    4- aracın çekişini beğenmedim, bu araçta en azından 1.6 motor ve 130-140 beygir olması gerekiyordu, düz yolda dahi hızlanırken aracı üst devirlere çıkartarak vites yükseltmem gerekti, rampalarda aracın nasıl tepki vereceğini görmek için hafif rampanın olduğu yerde 90 ile ilerlerken frene basarak 60 a kadar indim ve araç tekrar 90 a gelinceye kadar baya zorlandı,

    6- Aracın süspansiyon sistemi bana oldukça yumuşak geldi ve sanırım bu yüzden olsa gerek virajlarda eğer aracı zorlarsanız arac yana yatma eğilimi gösteriyor ve bu durum bana pek güven vermedi, özellikle viraja girdiğinizde yolda bir bozukluk varsa araç çizgisini sanki hemen bozacakmış gibi bir his veriyor, yüksek hızlarda sanırım bozar,


    Özet olarak, dış ve iç görünümü dışında aracı beğenmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    3 farklı latitüde konusu vardı hangisine yazacağıma karar vermedim, diğer birine daha yazdım, kalbalık ettiysem kusura bakmayın,

    Dün Latitüde Executive 1.5 dCi yi inceledim ve test ettim.

    Genel izlenimlerim,

    Artılar

    1- Dış görünüşü bence çok güzel olmuş, resimlerde görüldüğünden daha oturaklı görünüyor gibi geldi bana.
    2- iç görüntüde gözüme güzel geldi.
    3- Kullandığımız yol çok düzgün atılmış sıcak asfalt ve yine çok düzgün atılmış stabilize asfalt yoldu, sıcak asfaltta aracı sakin kullanınca pak fazla ses gelmiyor fakat 3.000 devirin üzerine aracı çıkarıtırsanız motor sesi içeriye gelmeye başlıyor. Stabilize yolda araç yol sesini azda olsa içeri alıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil ki zaten stabilize yolda araç içine hiç ses almayacak araçlar sanırım Meredes S BMW 7 serisi gibi araçlardır,

    Eksiler,

    Not: öncelikle ilk iki maddeye geçmeden önce şunu belirteyim, benim için bir araç yere ne kadar yakın hissettirirse kendimi o kadar rahat hissediyorum,

    1- Boyum 1.85 cm, aracın içine ilk oturduğumda araç önünü çok rahat görebilmeme rağman resmen sandalyede oturuyormuşum gibi hissettim, yanımdaki görevliye söyledim ve koltuğun çok yukarı kalmış olabileceğini söyledi, gerçektende koltuk çok yukardaydı, koltuğu indirmeye başladım fakat bu seferde yavaş yavaş aracın içine gömülüyormuşum gibi hissettim ve ön görüş açım giderek düştü, araç önünü rahat görebileceğim şekilde koltuğu ayarladım ama bu pozisyonda iken sanki çok havadaymışım hissi verdi, kısacası aracın oturma pozisyonu bana göre uygun değil.

    2- Arka koltuklara gelince, bu aracın reklemları yapılırken sınıfının en geniş arka diz mesafesi deniliyordu ama ilgisi alakası yok, arkası o kadarda geniş değil, koltuğu kendime göre ayarladıktan sonra arkaya oturdum ortada diz mesafesi açısından rahatsız edici bir durum yok ama söylenildiği gibi çok da geniş değil, Skoda Suberb bundan çok çok daha geniş, arka koltuklarlar ilgili ikinci bir durum, ön koltukta sandalyede oturuyormuş hissini arkada daha çok hissettim.

    3- Masaj yapan koltuk bence abartılacak bi olay değil ve bir noktadan sonra insana rahatsızlık veriyor. Yıllar önce istanbulda bir fuarda gezerken koltuğa takılan ve masaj yapan bir ürün almıştık, satışı yapan kişi Dolar üzerinden fiyat TL ye çevirerek fiyat veriyordu o zaman için yanlış hatırlamıyorsam 250 dolar falan ödemiştik, Latitude nin masaj yapan koltuğu ile aldığımız bu ürün arasında fark yok.

    4- aracın çekişini beğenmedim, bu araçta en azından 1.6 motor ve 130-140 beygir olması gerekiyordu, düz yolda dahi hızlanırken aracı üst devirlere çıkartarak vites yükseltmem gerekti, rampalarda aracın nasıl tepki vereceğini görmek için hafif rampanın olduğu yerde 90 ile ilerlerken frene basarak 60 a kadar indim ve araç tekrar 90 a gelinceye kadar baya zorlandı,

    6- Aracın süspansiyon sistemi bana oldukça yumuşak geldi ve sanırım bu yüzden olsa gerek virajlarda eğer aracı zorlarsanız arac yana yatma eğilimi gösteriyor ve bu durum bana pek güven vermedi, özellikle viraja girdiğinizde yolda bir bozukluk varsa araç çizgisini sanki hemen bozacakmış gibi bir his veriyor, yüksek hızlarda sanırım bozar,


    Özet olarak, dış ve iç görünümü dışında aracı beğenmedim.

    İşte benim anlatmak istediğim ve bence en önemlisi bu tespitin açılımıydı.Sizin 6 cı şık taki süspansiyon yumuşaklığını bende anlatmaya çalışmıştım ama arkadaşlar tepki gösterince sustum.Evet gene diyorum benim önceki aracım 2008 megane gibi aynı bu araçtada hafif tümsekte,çukurda arka tekerler izini kaybediyor.Yahu düz yolda 80-90 km süratte ufak çukurlarda bile arka tekerler hemen titretiyor.




  • Yorumları biraz acımasız yapmışsınız . Piyasayla rekabet edebilmek için 1.5 110 bg motorlu seçenek sunmuşlar.

    Bu motorun 1600 kiloluk aracı 90 dan 60 a düşürünce birden toparlamasını beklememek lazım derim ben .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Yorumları biraz acımasız yapmışsınız . Piyasayla rekabet edebilmek için 1.5 110 bg motorlu seçenek sunmuşlar.

    Bu motorun 1600 kiloluk aracı 90 dan 60 a düşürünce birden toparlamasını beklememek lazım derim ben .



    Bu motorun yanında daha farklı motor seçenekleride olsa daha iyi olurdu, araç ağır bir araç ve üzerindeki motor bu araç için yeterli değil,

    Piyasada aynı şekilde kasası büyük ağır olan ama motoru düşük olan araçlar mevcut, bunun sebebide ülkemizdeki MTV oranları olsa gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    3 farklı latitüde konusu vardı hangisine yazacağıma karar vermedim, diğer birine daha yazdım, kalbalık ettiysem kusura bakmayın,

    Dün Latitüde Executive 1.5 dCi yi inceledim ve test ettim.

    Genel izlenimlerim,

    Artılar

    1- Dış görünüşü bence çok güzel olmuş, resimlerde görüldüğünden daha oturaklı görünüyor gibi geldi bana.
    2- iç görüntüde gözüme güzel geldi.
    3- Kullandığımız yol çok düzgün atılmış sıcak asfalt ve yine çok düzgün atılmış stabilize asfalt yoldu, sıcak asfaltta aracı sakin kullanınca pak fazla ses gelmiyor fakat 3.000 devirin üzerine aracı çıkarıtırsanız motor sesi içeriye gelmeye başlıyor. Stabilize yolda araç yol sesini azda olsa içeri alıyor fakat çok rahatsız edici boyutta değil ki zaten stabilize yolda araç içine hiç ses almayacak araçlar sanırım Meredes S BMW 7 serisi gibi araçlardır,

    Eksiler,

    Not: öncelikle ilk iki maddeye geçmeden önce şunu belirteyim, benim için bir araç yere ne kadar yakın hissettirirse kendimi o kadar rahat hissediyorum,

    1- Boyum 1.85 cm, aracın içine ilk oturduğumda araç önünü çok rahat görebilmeme rağman resmen sandalyede oturuyormuşum gibi hissettim, yanımdaki görevliye söyledim ve koltuğun çok yukarı kalmış olabileceğini söyledi, gerçektende koltuk çok yukardaydı, koltuğu indirmeye başladım fakat bu seferde yavaş yavaş aracın içine gömülüyormuşum gibi hissettim ve ön görüş açım giderek düştü, araç önünü rahat görebileceğim şekilde koltuğu ayarladım ama bu pozisyonda iken sanki çok havadaymışım hissi verdi, kısacası aracın oturma pozisyonu bana göre uygun değil.

    2- Arka koltuklara gelince, bu aracın reklemları yapılırken sınıfının en geniş arka diz mesafesi deniliyordu ama ilgisi alakası yok, arkası o kadarda geniş değil, koltuğu kendime göre ayarladıktan sonra arkaya oturdum ortada diz mesafesi açısından rahatsız edici bir durum yok ama söylenildiği gibi çok da geniş değil, Skoda Suberb bundan çok çok daha geniş, arka koltuklarlar ilgili ikinci bir durum, ön koltukta sandalyede oturuyormuş hissini arkada daha çok hissettim.

    3- Masaj yapan koltuk bence abartılacak bi olay değil ve bir noktadan sonra insana rahatsızlık veriyor. Yıllar önce istanbulda bir fuarda gezerken koltuğa takılan ve masaj yapan bir ürün almıştık, satışı yapan kişi Dolar üzerinden fiyat TL ye çevirerek fiyat veriyordu o zaman için yanlış hatırlamıyorsam 250 dolar falan ödemiştik, Latitude nin masaj yapan koltuğu ile aldığımız bu ürün arasında fark yok.

    4- aracın çekişini beğenmedim, bu araçta en azından 1.6 motor ve 130-140 beygir olması gerekiyordu, düz yolda dahi hızlanırken aracı üst devirlere çıkartarak vites yükseltmem gerekti, rampalarda aracın nasıl tepki vereceğini görmek için hafif rampanın olduğu yerde 90 ile ilerlerken frene basarak 60 a kadar indim ve araç tekrar 90 a gelinceye kadar baya zorlandı,

    6- Aracın süspansiyon sistemi bana oldukça yumuşak geldi ve sanırım bu yüzden olsa gerek virajlarda eğer aracı zorlarsanız arac yana yatma eğilimi gösteriyor ve bu durum bana pek güven vermedi, özellikle viraja girdiğinizde yolda bir bozukluk varsa araç çizgisini sanki hemen bozacakmış gibi bir his veriyor, yüksek hızlarda sanırım bozar,


    Özet olarak, dış ve iç görünümü dışında aracı beğenmedim.


    İlgili araçla test sürüşü yapıp burada paylaştığınız için teşekkür ederim. Önyargısız artı ve eksileriyle aracı değerlendirip yorumlamışsınız ve sonuçta bu aracın sizin beklentilerinizi karşılamadığını belirterek kısaca beğenmediğinizi yazmışsınız. Saygı duymamak mümkün değil.


    Bu aracı inceledim fakat test sürüşü yapmadım. Araçla ilgili test sürüşlerini okudum ve çevremdeki bu araçla test sürüşü yapanlarla konuştum. Değişik kaynakları inceledim.

    1. Şu anda kullandığım araç dahil reno araçları genelde yüksek oturumlu, boyumdan dolayı bu durumdan zaman zaman ben de rahatsız oluyorum. Aracın Türkiye yol şartlarına göre yerden yüksek olması da bunda etkili. Ayrıca görüş açıları sorunsuz ve yüksek oturum sanki insana daha fazla güven veriyor. Bu durum bir başka kullanıcı tarafından farklı şekilde de değerlendirilebilir. İşin doğrusu ben de yüksek oturumlu araçlardan daha fazla hoşlanıyorum ama boyum uzun olduğundan zaman zaman sıkıntı olabiliyor.

    2. Sınıfının en genişi ve en geniş arka diz mesafesine sahip aracı olduğu burada defalarca sayısal verilerle açıklandı. Renaultta zaten böyle olduğunu söyledi. Kaldı ki eğer böyle olmasa rakipler çıkar açıklama yapar ve hatta iş mahkemeye giderdi.

    Siz ön koltuğu kendinize göre ayarlayıp arkaya oturursanız tabiki arka diz mesafesi azalacaktır. Ön koltuğu standart olarak bırakıp hesaplamalar ona göre yapılmıştır. Ön koltuğu ileri çekip, arkaya geçip "Bak bu aracın arka koltuğu ne kadar geniş." demenin kabul edilemeyeceği gibi.
    Burada aracın insana verdiği hissi de gözardı edemeyiz.

    3. Masaj yapan koltuk konusu bence de çok fazla abartıldı. Ama tercihler de etkili olabilir.

    4. Dediğiniz şekilde performans bekleyenler, 2.0 moturlu olanı tercih edecektir. Şu anda kullandığım araçla aynı motora sahip olan bu araç normel bir performans ve karşılığında ekonomik yakıt tüketimi ve az vergi ödeme, dolayısıyla uygun fiyata alım ve uygun kullanım giderleri isteğimizi karşılıyor.

    5. Süspansiyon Laguna 3' te sert fakat konforlu aynı zamanda yol tutuş ve viraj dönme mükemmel. Latitude de süspansiyonun yumuşak olduğu doğrudur. Bu durum insanda güvensizlik hissi uyandırabilir ama asla laguna ile ortak olan alt takımlı bu aracın güvensiz olduğunu göstermez.

    Saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.