Şimdi Ara

Renault Latitude - Ana Konu (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
3
Favori
23.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın sezginaydogan

    Yorumuma saygı duyduğunuz ve aynı seviyede cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, son zamanlarda otomobil bölümünde üyeler çok kırıcı olmakla birlikte sen anlarsın havasına giriyor,

    seviyeli cevabınız için bir kez daha teşekkür ederim,

    Haklısınız, Renault araçlar genelde yüksek oturumlu, ve sizinde dediğiniz gibi bazı kişiler yüksek oturumu daha çok sever bazıları alçak olanı,
    3 farklı örnek vermek isterim,

    Ben araca oturduğum zaman aracın ön kaputu görülmeyecek ama başımı 10 cm kadar ileri götürüp hafifde yukarı baktığımda en azından ön kaputun nerde bittiğini görmek göremesem bile hissetmek isterim

    Kardeşim araçta remen gömülmeyi sever ve bana herzaman arabaya bindiğinden ön kaputu hiç bir şekilde görmek istemediğini söylerdi, kendisi benden biraz daha uzun olmasına rağmen direksiyonda olduğu zaman aracın dışından baktığımda omuzlarını bile görmekte zorlanırım,

    Muhasebecimiz ise çok daha farklıdır, ikimizinde boyu eşit olmasına rağmen kendisi koltuğu o kadar havaya kaldırırki ben aynı koltuğu oturduğum zaman başım ile tavan arasında sanırım 5 parmak kadar bi mesafe kalır,


    Aracın arka diz mesafesi kesinlikle yeterli seviyede, en ufak bir rahatsızlık hissi yok, ben sadece tanıldığında sınıfının en geniş arka diz mesafesine sahip olduğu söylendiği için bu konuya özellikle dikkat ettim, fakat dediğim gibi Superb modelindede ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya binince daha geniş bir mesafe vardı, fakat tekrar belirtmek isterimki Latitude nin arka diz mesafesi oldukça başarılı,

    Motor konusunda haklısınız, uygun vergi dilimi ve yakıt ekonomisi için bu şekilde bir ayarlamaya gidilmiş ama bu araç için farklı motor seçenekleride olsa çok iyi olurdu bence,

    Süspansiyon konusuna gelince, evet sizinde katıldığınız gibi yumuşak bir süspansiyona sahip ve yüksek hızlarda ( 120-130) girilen virajlarda, virajlar çok sert olmada bile araç yana yatıyor bunu hissediyorum, ve eğer virajda bozukluk varsa ( ağır yüklü araçlar sürekli aynı yerde fren atınca yolu bozar ve yolda inişli çıkışlı engebili bir bozukluk olur, umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir ) araç hemen çizgisini bozakmış gibi oluyor ve belki biraz daha zorlarsam arkadan kayma eğilimi gösterecekmiş gibi bir his veriyordu.

    Aracın iç ve dışı çok güzel, çok oturaklı duruyor derler ya , benim gözümede öyle görünüyor. benim açımdan olumsuz olan diğer özellikler neyse çokda önemli değil bir süre sonra insan alışır fakat şu süspansiyon olayı biraz daha iyi olsaymış gerçekten iyi bir araç olurmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    Sayın sezginaydogan

    Yorumuma saygı duyduğunuz ve aynı seviyede cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, son zamanlarda otomobil bölümünde üyeler çok kırıcı olmakla birlikte sen anlarsın havasına giriyor,

    seviyeli cevabınız için bir kez daha teşekkür ederim,

    Haklısınız, Renault araçlar genelde yüksek oturumlu, ve sizinde dediğiniz gibi bazı kişiler yüksek oturumu daha çok sever bazıları alçak olanı,
    3 farklı örnek vermek isterim,

    Ben araca oturduğum zaman aracın ön kaputu görülmeyecek ama başımı 10 cm kadar ileri götürüp hafifde yukarı baktığımda en azından ön kaputun nerde bittiğini görmek göremesem bile hissetmek isterim

    Kardeşim araçta remen gömülmeyi sever ve bana herzaman arabaya bindiğinden ön kaputu hiç bir şekilde görmek istemediğini söylerdi, kendisi benden biraz daha uzun olmasına rağmen direksiyonda olduğu zaman aracın dışından baktığımda omuzlarını bile görmekte zorlanırım,

    Muhasebecimiz ise çok daha farklıdır, ikimizinde boyu eşit olmasına rağmen kendisi koltuğu o kadar havaya kaldırırki ben aynı koltuğu oturduğum zaman başım ile tavan arasında sanırım 5 parmak kadar bi mesafe kalır,


    Aracın arka diz mesafesi kesinlikle yeterli seviyede, en ufak bir rahatsızlık hissi yok, ben sadece tanıldığında sınıfının en geniş arka diz mesafesine sahip olduğu söylendiği için bu konuya özellikle dikkat ettim, fakat dediğim gibi Superb modelindede ön koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya binince daha geniş bir mesafe vardı, fakat tekrar belirtmek isterimki Latitude nin arka diz mesafesi oldukça başarılı,

    Motor konusunda haklısınız, uygun vergi dilimi ve yakıt ekonomisi için bu şekilde bir ayarlamaya gidilmiş ama bu araç için farklı motor seçenekleride olsa çok iyi olurdu bence,

    Süspansiyon konusuna gelince, evet sizinde katıldığınız gibi yumuşak bir süspansiyona sahip ve yüksek hızlarda ( 120-130) girilen virajlarda, virajlar çok sert olmada bile araç yana yatıyor bunu hissediyorum, ve eğer virajda bozukluk varsa ( ağır yüklü araçlar sürekli aynı yerde fren atınca yolu bozar ve yolda inişli çıkışlı engebili bir bozukluk olur, umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir ) araç hemen çizgisini bozakmış gibi oluyor ve belki biraz daha zorlarsam arkadan kayma eğilimi gösterecekmiş gibi bir his veriyordu.

    Aracın iç ve dışı çok güzel, çok oturaklı duruyor derler ya , benim gözümede öyle görünüyor. benim açımdan olumsuz olan diğer özellikler neyse çokda önemli değil bir süre sonra insan alışır fakat şu süspansiyon olayı biraz daha iyi olsaymış gerçekten iyi bir araç olurmuş.






    Size aynen katılıyorum. Cevabınız ve yorumunuzdan dolayı ben de size teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_eylül

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Yorumları biraz acımasız yapmışsınız . Piyasayla rekabet edebilmek için 1.5 110 bg motorlu seçenek sunmuşlar.

    Bu motorun 1600 kiloluk aracı 90 dan 60 a düşürünce birden toparlamasını beklememek lazım derim ben .



    Bu motorun yanında daha farklı motor seçenekleride olsa daha iyi olurdu, araç ağır bir araç ve üzerindeki motor bu araç için yeterli değil,

    Piyasada aynı şekilde kasası büyük ağır olan ama motoru düşük olan araçlar mevcut, bunun sebebide ülkemizdeki MTV oranları olsa gerek.



    Renault yeni çıkaracağı 1.6 130bg dci motoru bu araca ve lagunaya EDC ile birlikte koyarsa gercekten çok satacaktir.




  • Laguna kalkacak diye duydum ben ama.
  • merhaba arkadaşlar,

    ben de uzun zamandır araba arıyorum, neredeyse tüm marka ve modellerin C/D segmentindeki arabalarını inceledim. eğer dizel bir araç almak istiyorsanız biraz dolu bir araç için minimum 47 - 48.000 yi gözden çıkartacaksınız. örneğin toyota coralla, ford focus, octavia, fuluance .... hepsi üç aşağı beş yukarı bu rakamlardan alınabiliyor. sonuç olarak latitude nin satış fiyatı bence bu piyasaya göre normal. açıkcası ben ciddi ciddi ilgilenmeye başladım. test sürüşü yaptıktan sonra karar vereceğim. ancak görüştüğüm bayideki test sürüşü arabası 2.0 dci. izmirde hangi bayilerde 1,5 dci motora sahip test sürüşü aracı olduğunu bilen arkadaşlar varsa bilgi verirlerse sevinirim.

    selamlar

    türker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunsal

    merhaba arkadaşlar,

    ben de uzun zamandır araba arıyorum, neredeyse tüm marka ve modellerin C/D segmentindeki arabalarını inceledim. eğer dizel bir araç almak istiyorsanız biraz dolu bir araç için minimum 47 - 48.000 yi gözden çıkartacaksınız. örneğin toyota coralla, ford focus, octavia, fuluance .... hepsi üç aşağı beş yukarı bu rakamlardan alınabiliyor. sonuç olarak latitude nin satış fiyatı bence bu piyasaya göre normal. açıkcası ben ciddi ciddi ilgilenmeye başladım. test sürüşü yaptıktan sonra karar vereceğim. ancak görüştüğüm bayideki test sürüşü arabası 2.0 dci. izmirde hangi bayilerde 1,5 dci motora sahip test sürüşü aracı olduğunu bilen arkadaşlar varsa bilgi verirlerse sevinirim.

    selamlar

    türker


    Lagunada da kullanılan; eknomik yakıt tüketimi ve yeterli performansıyla kendini kanıtlamış, aynı zamanda nissan ve daciada da değişik motor güçleriyle hizmet veren, sorunsuz 1.5 dCİ motor kullanıcıyı memnun ediyor.
    Eğer birinci sırada yüksek performans isteğiniz varsa 2.0 motor, bu isteğinizi karşılayacaktır. Fakat yakıt tüketimi de parelel olarak artacaktır.

    Konu hakkında "Latitude ve Latitude adı geçen DH formlarında" çok fazla bilgi var.

    Fiyat ve donanımıyla, dizel motoruyla ve en geniş olmasıyla sınıfında bir numara olan bu aracın 1.5 dCİ motorlusuyla test isteğinizle ilgili olarak İzmir'deki bayilere telefon yoluyla ulaşabilirsiniz. (Renault İnternet sitesinde adres ve telefonlar var.)




  • dün bu arabayı bayide gördüm. çok güzel ve kaslı duruyor
  • az önce test sürüşü yapma şansım oldu, gerçekten çok konforlu ve sürüşü, keyif veren bir araç. Tabii test sürüşü olması ve araca tam olarak alışmam için yeterli süre olmaması nedeniyle aracın tüm özelliklerine fokuslanamadım fakat özellikle ses ve çekiş gücüne odaklandım ki bu iki konuda da aracı yeterli buldum.
    Yakın fiyata sahip c segmenti arabalarla bu arabayı kıyaslamak haksızlık olur. onların yanında bu araç şampinyonlar ligi. eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse, aracın boyu şehir içi kullanım için çok uzun. gerek kalabalık trafikte gerekse park yerlerinde biraz zorluk çıkarabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunsal

    az önce test sürüşü yapma şansım oldu, gerçekten çok konforlu ve sürüşü, keyif veren bir araç. Tabii test sürüşü olması ve araca tam olarak alışmam için yeterli süre olmaması nedeniyle aracın tüm özelliklerine fokuslanamadım fakat özellikle ses ve çekiş gücüne odaklandım ki bu iki konuda da aracı yeterli buldum.
    Yakın fiyata sahip c segmenti arabalarla bu arabayı kıyaslamak haksızlık olur. onların yanında bu araç şampinyonlar ligi. eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse, aracın boyu şehir içi kullanım için çok uzun. gerek kalabalık trafikte gerekse park yerlerinde biraz zorluk çıkarabilir.

    tunsal bey. aracın kokpiti renault sitesindeki resimlerle aynımı, farklımı
  • Arkadaşlar bugün RENAULT LATİTUDE 2.0 DCI - EXCECUTIVE DONANIM test ettim.
    - Arabanın içerisinde kendimi kendş arabamda gibi hissettim, oldukça benziyor lagunaya. Tabi bazı faarklar vardı hele de exec. olunca.. Sonuçta iç dizaynı lagunaya çok benzer ve çok güzeldi. İçerideki malzeme kalitesi, ön konsoli kapılar, orta konsol v.b gayet güzeldi.. Direksiyon ve gösterge paneli laguna ile aynı zaten.
    - Arabanın önü ve arkası oldukça geniş, arka diz mesafesi çok bol.
    - Dış dizayn zevk meselesidir o yüzden çok birşey söylemek istemem ama sonuçta kötü değil, çok mükemmel bir dizayn da değil, çirkin hiç değil. Geçer not alabilecek bir dizayna sahip, gayet iyi..
    - 2.0 olanının bile içerisinde motor sesinden felan eser yoktu. (1.5 olanında daha da yoktur heralde) İzolasyon lagunada oldugu gibi çok iyi.
    - Yol tutuşu veya virajları felan test edecek şekilde kullanmadım. Düz yolda 2-3 kilometre gittim.
    - Direksiyon benim lagunaya göre daha yumuşaktı.
    - Otomatik vitesin geçişleri çok çok iyiydi. Çok yumuşak ve hızlı geçişlerle rahatsızlık vermeden, birşey hissettirmeden araba gayet güzel hızlanıyordu. Özellikle 1. - 2. 3 viteslerdeki geçişleri ve kalkışını denedim vites geçişkeri çok güzeldi, pamuk gibi :)
    - Arabada donanım doğal olarak çok boldu...
    - Ön konsolda navigasyon güzel duruyordu.
    - İç dizayn şekli (ön konsol) yukarıdaki arkadaşın eklediği resimlerden alttaki gibi, yani lagunaya benzer olan.
    - Ses sistemi bose yazıyordu ama test etmedim.

    SONUÇ: Güzel araba. Alınır. Binilir. Ama bu segmentteki bütün arabalarda olduğu gibi ben 2.0 olanlarını sırf vergi sisteminden dolayı almam ve önermem, (test ettiğim araba 90000 tl dediler) ama 1.5 düz vites olanı gayet güzel fiyata alınır, binilir, tavsiye edilir Lagunada olduğu gibi mümkünse sunrooflu tercih etmek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 18 Mart 2011; 19:01:42 >




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ken_618 -- 21 Mart 2011; 17:52:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer

    ilk defa reno iyi bir araba yaptı diycez mi acaba yoksa 15,000 den sonra gene arabanın her tarafından ses mi gelecek?

    Senı bılmem arkadasım ama 99 model lagunaya bındım 8 yıl.aracı 130 bnde sattım..3.18ti almasam o aracı cok aradım.ve ne ses nede baska b sorunu vardı.neden sattın derse,arac bana fazla buyuktu
  • birkaç fotoğraf ve video

     Renault Latitude - Ana Konu

     Renault Latitude - Ana Konu

     Renault Latitude - Ana Konu

     Renault Latitude - Ana Konu

     Renault Latitude - Ana Konu

     Renault Latitude - Ana Konu





  • Beyaz renk bu otomobile çok yakışmış. Son zamanlarda beyaz renk popüler oldu.
  • Arkadaşlar Merhaba. Ben de uzun ve zahmetli araştırmalarım sonucunda özellikle Peugeot 508 in lansmanını bekledikten ve onu da gördükten sonra Latitude almaya karar verdim. Aracımı geçen hafta cuma günü teslim aldım. Rengi siyah ve Privilege versiyonu. İlave olarak elektrikli park freni ve naivgasyonu da aldım. Toplam liste fiyatı 57.600 + 2.000 (opsiyonlar) = 59.600 idi. Ben 59.000 TL. ye aldım. Ayrıca daha fazla indirim isteyince kabul etmediler ancak dış ve iç koruma yaptılar. Genel anlamda araçtan oldukça memnunum. 2000 den beri Peugeot binen biri olarak 508 almayı kendime daha yakın buluyordum ancak bu aracın içini 508 'den daha fazla beğendim. Bunun dışında 508 de opsiyon donanımları ilave edince rakam birden çok daha fazla oluyor.

    Olumlu yönlerini belirteyim:
    1- Aracın ses yalıtımı çok iyi
    2-Aracın donanım seviyesi çok iyi
    3- Bej renkli iİç döşeme rengi ve kalitesi bence süper
    4- İç tasarım benim en beğendiğim ve tercihimde etkili olan bir husustu.
    5- Arka koltuk diz mesafesi çok etkileyici
    6- Dış tasarımı hoş
    7-Tabi benim sonradan begendiğim en güzel özelliği ELLER SERBEST kilit sistemi. Bu pratik anlamda en güzel konfor.

    Olumsuz yönlerini söylemem gerekirse:
    1- Bose ses sistemi en üst versiyonunda. Ama orda da fiyat farkı çok fazla. (Deri koltuklar da olduğu için) Sadece Ses sistemini opsiyon olarak sunsalarda çok iyi olurdu. Gerçi en üst versiyonunu inceledim. Hoporlorler Bose ve ilave olarak bağajda bir amfi ve sub wower ile ön-ordada ayrıca bir hoporlor var. Benim arabanın bagajında sub ve amfinin yerleri boş, önde de sanırım yeri mevcuttur. Belki ileride mümkün olabilirse Bose ses sistemini taktırabilirim diye umut ediyorum.

    2- Gösterge tablosunda yol bilgisayarının olduğu ekranı hiç mi hiç beğenmedim. Gündüzleyin oldukça parlak ve kontrası yüksek bir arka aydınlatma var, daha da kötüsü yazı biçimi ve tasarımı oldukça kötü. Diğer kullandığım Peugeot 206+ da bile km yazılara LCD değil kırmızı lambalı digital karakter ve çok hoş. Işıkları açınca ve sol alt tarafta iç aydınlatmanın ışık ayarından ışık ayarını düşürünce şiddetli arka aydınlatma ve kontras azalıyor, ancak bu sefer de aracın diğer tüm aydınlatmaları çok azalıyor.

    3- Benzin göstergesini hiç beğenmedim. Yuvarlak ve analog olan gösterge en azından yarım daireye yakın ve daha hassas gösterim şeklinde tasarlanabilirdi. Burda gösterdiği 0-yarım-tam bölüm çok dar bir bantta ve doğal olarak hassasiyet çok az.

    4- Süspansiyonunun yumuşak olduğu zaten diğer arkadaşlar tarafından belirtildi. Şehir içinde bu durum çok iyi. Şehir dışı denemelerimde gerçi 100 km. hızı geçmedim ama yol tutuşunda bunun negatif bir etkisinin olacağı kesin. Ilımlı bir sürüş ile sorun çıkacağını sanmıyorum.

    Ayrıca çok ılımlı bir kullanımla yakıt tüketim bilgilerimi vereyim. Şu ana kadan 400 km. gittim ortalama yakıt tüketimim 6.4 lt/100 km. Zamanla daha da aşağıya inecektir. Fabrika verileri şehir dışı 4.4 şehir içi 6.1 ortalaması 5.5 litre.

    Bugün bu konuda meraklı olan arkadaşlara multimedya konusunda da bazı denemelerimi paylaşmak istiyorum: Navigasyon güncellemesini yaptım. Ayrıca USB ye harici HDD ve flash bellek ile, mp3 ve farklı video formatları görüp görmediğine baktım. Ne yazıkki harici HDD yi hiç görmedi. Flash bellekte ise sadece mp3 ü gördü. Video dosyalarını hiç görmedi. CD çalara orjinal DVD takıp deneme yaptım. Onu da görmedi. Acak müzik sistemi dışında navigasyonun yanından yerleştilinen SD karta fotograflar attım. Navigasyon menüsünde fotografların gösterilmesi ve slide show bölümü var ordan fotografları görebildim. Buraya attığım farklı video dosyalarını da göremedim. Acak Nokia N8 deki HD videomu Blotooth bağlantısı üserinden kablosuz bir şekilde aracın küzik sisteminden sesini duyabildim. Belki ileride bir şekilde video görüntüyü novigasyon ekranından gösterebilecek bir yolunu bulabilirim. (Komşumda Opel İnsignia var. Onun torpido gözünde DVD takılan yere DVD taktığında navigasyon ekranından gilm vs. izleyebiliyor. Ben de onun için bu denemeleri yaptım :)

    Son olarak komşum Yeni beyaz renkli BMW 3.20 aldı. Arabaları yan yana park ediyoruz. Tüm komşular arkadaşıma takılıyormuş: Renault senin arabandan daha büyük diye :))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juf1

    Arkadaşlar Merhaba. Ben de uzun ve zahmetli araştırmalarım sonucunda özellikle Peugeot 508 in lansmanını bekledikten ve onu da gördükten sonra Latitude almaya karar verdim. Aracımı geçen hafta cuma günü teslim aldım. Rengi siyah ve Privilege versiyonu. İlave olarak elektrikli park freni ve naivgasyonu da aldım. Toplam liste fiyatı 57.600 + 2.000 (opsiyonlar) = 59.600 idi. Ben 59.000 TL. ye aldım. Ayrıca daha fazla indirim isteyince kabul etmediler ancak dış ve iç koruma yaptılar. Genel anlamda araçtan oldukça memnunum. 2000 den beri Peugeot binen biri olarak 508 almayı kendime daha yakın buluyordum ancak bu aracın içini 508 'den daha fazla beğendim. Bunun dışında 508 de opsiyon donanımları ilave edince rakam birden çok daha fazla oluyor.

    Olumlu yönlerini belirteyim:
    1- Aracın ses yalıtımı çok iyi
    2-Aracın donanım seviyesi çok iyi
    3- Bej renkli iİç döşeme rengi ve kalitesi bence süper
    4- İç tasarım benim en beğendiğim ve tercihimde etkili olan bir husustu.
    5- Arka koltuk diz mesafesi çok etkileyici
    6- Dış tasarımı hoş
    7-Tabi benim sonradan begendiğim en güzel özelliği ELLER SERBEST kilit sistemi. Bu pratik anlamda en güzel konfor.

    Olumsuz yönlerini söylemem gerekirse:
    1- Bose ses sistemi en üst versiyonunda. Ama orda da fiyat farkı çok fazla. (Deri koltuklar da olduğu için) Sadece Ses sistemini opsiyon olarak sunsalarda çok iyi olurdu. Gerçi en üst versiyonunu inceledim. Hoporlorler Bose ve ilave olarak bağajda bir amfi ve sub wower ile ön-ordada ayrıca bir hoporlor var. Benim arabanın bagajında sub ve amfinin yerleri boş, önde de sanırım yeri mevcuttur. Belki ileride mümkün olabilirse Bose ses sistemini taktırabilirim diye umut ediyorum.

    2- Gösterge tablosunda yol bilgisayarının olduğu ekranı hiç mi hiç beğenmedim. Gündüzleyin oldukça parlak ve kontrası yüksek bir arka aydınlatma var, daha da kötüsü yazı biçimi ve tasarımı oldukça kötü. Diğer kullandığım Peugeot 206+ da bile km yazılara LCD değil kırmızı lambalı digital karakter ve çok hoş. Işıkları açınca ve sol alt tarafta iç aydınlatmanın ışık ayarından ışık ayarını düşürünce şiddetli arka aydınlatma ve kontras azalıyor, ancak bu sefer de aracın diğer tüm aydınlatmaları çok azalıyor.

    3- Benzin göstergesini hiç beğenmedim. Yuvarlak ve analog olan gösterge en azından yarım daireye yakın ve daha hassas gösterim şeklinde tasarlanabilirdi. Burda gösterdiği 0-yarım-tam bölüm çok dar bir bantta ve doğal olarak hassasiyet çok az.

    4- Süspansiyonunun yumuşak olduğu zaten diğer arkadaşlar tarafından belirtildi. Şehir içinde bu durum çok iyi. Şehir dışı denemelerimde gerçi 100 km. hızı geçmedim ama yol tutuşunda bunun negatif bir etkisinin olacağı kesin. Ilımlı bir sürüş ile sorun çıkacağını sanmıyorum.

    Ayrıca çok ılımlı bir kullanımla yakıt tüketim bilgilerimi vereyim. Şu ana kadan 400 km. gittim ortalama yakıt tüketimim 6.4 lt/100 km. Zamanla daha da aşağıya inecektir. Fabrika verileri şehir dışı 4.4 şehir içi 6.1 ortalaması 5.5 litre.

    Bugün bu konuda meraklı olan arkadaşlara multimedya konusunda da bazı denemelerimi paylaşmak istiyorum: Navigasyon güncellemesini yaptım. Ayrıca USB ye harici HDD ve flash bellek ile, mp3 ve farklı video formatları görüp görmediğine baktım. Ne yazıkki harici HDD yi hiç görmedi. Flash bellekte ise sadece mp3 ü gördü. Video dosyalarını hiç görmedi. CD çalara orjinal DVD takıp deneme yaptım. Onu da görmedi. Acak müzik sistemi dışında navigasyonun yanından yerleştilinen SD karta fotograflar attım. Navigasyon menüsünde fotografların gösterilmesi ve slide show bölümü var ordan fotografları görebildim. Buraya attığım farklı video dosyalarını da göremedim. Acak Nokia N8 deki HD videomu Blotooth bağlantısı üserinden kablosuz bir şekilde aracın küzik sisteminden sesini duyabildim. Belki ileride bir şekilde video görüntüyü novigasyon ekranından gösterebilecek bir yolunu bulabilirim. (Komşumda Opel İnsignia var. Onun torpido gözünde DVD takılan yere DVD taktığında navigasyon ekranından gilm vs. izleyebiliyor. Ben de onun için bu denemeleri yaptım :)

    Son olarak komşum Yeni beyaz renkli BMW 3.20 aldı. Arabaları yan yana park ediyoruz. Tüm komşular arkadaşıma takılıyormuş: Renault senin arabandan daha büyük diye :))))


    Arabanız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanın...

    Sizin navigasyonla ilgili yaptığınız denemeleri ben daha önce megane 3'de denemiştim ve aynı sonucu almıştım. Ama dün bu renault sayfasında bir arkadaş sorunu çözmüş. Okumanızı tavsiye ederim. Bazı linkler de vermiş. Ben de linklerdeki gerekli dosyaları hemen indirdim. İleride Scenic ya da Latitude alırsam uygularım diye...




  • Çok Çok teşekkür ederim. Belirttiğıiniz hususta hemen bakıyorum. Umarım ben de başarılı olurum.
  • cat33 arkadaşım. Bahsettiğin sayfayı ne yazıkki aramama rağmen bulamadım. Bana o sayfayla ilgili ayrıntılı bilgi veya linkini bildirirsen çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juf1

    cat33 arkadaşım. Bahsettiğin sayfayı ne yazıkki aramama rağmen bulamadım. Bana o sayfayla ilgili ayrıntılı bilgi veya linkini bildirirsen çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.


    Megane sayfasında yer alıyor. Ben de Renault Latitude veya Scenic alırsam, ilk işim bunu denemek olacak...

    http://forum.donanimhaber.com/m_47726983/mpage_1/f_/key_//tm.htm#47726983
  • Tekrar teşekkür ederim. Yarın sabah ilk işim bunu denemek olacak. Sonucunu paylaşacağım. Selamlar
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.