Şimdi Ara

Renault Mais ve Hedef otomotiv'e teşekkürler (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
320
Cevap
1
Favori
21.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ipo_aga


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Bugün az daha ölüyorduk tüm ailemle. saatte 90 km hızla virajlı otoban yolunda , viraj içinde yeni laguna 3 aracımın direksiyon sistemi komple gitti. Direksiyonu döndürmek mümkün değil. Refuje cm ler kala emniyet kemerimi çözüp tüm gücümle koltuktan kalkıp abanarak aracı zar zor döndürdüm ve emniyet şeridine zar zor ulaştırdım. Araç daha öncede baskı balata ve volanı 16 km de yakmıştı.

    Şimdi her türlü hukuki yolu kullanacağız. Tüm avukatlarımızı bu işe kanalize ediyoruz. Ve Laguna 3 ün bu rezilliğini cümle alem duysun. Alman kalitesi diyenler evet haklıymışsınız... 1000 Km ye gelmemiş bir araçta toplam 1 ay serviste yatmanın dışında şimdide bu sorun. baskı balta ve volan için 2.984 ytl cebimizden ödettirildik. Şimdi bu parayla beraber arabanın fatura bedelini geri alacağız.

    Siz siz olun laguna 3 alırken 100000000 kere düşünün.

    lagunayı almanlar mı üretiyor? fransızların kendi öz mallarına almanlara ürettirmesi kıyamet alemeti sayılır.


    o cümleden renoya alman malı dediğini nerden çıkardınız?
    gerekli açıklama yapılmış zaten..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizza -- 28 Haziran 2008; 0:21:04 >




  • cok buyuk gecmıs olsun . arac alırken bıdaha dusunmemız lazım artık renault u bole bısı bencede affedılemez . sız dua edın 90 km gıderken bole bısey yasamıssın ya 4 serıtlı bı otobanda boyle bısı gelseydı basınıza 140 160 km suratle gıttıgınızı dusunsenıze bı . allah korumus bence sızı . bole yenı cıkan bır aracın bu tıp seylerı yasatmasıda bı enterasan . tekrar gecmıs olsun . demekkı renault okdrda cıddı bır fırma deıl
  • bir arabanın ekyerlerinde bu tür sorunların çıkması maliyeti düşürmek için üretim sonrası yeterli bir Q/C yapılmadan piyasaya sürüldüğü anlamına gelir ama elimizde tek bir örnek var o açıdan genelleme yapmak için erken
    baskı balatayıyı acaba caddylere baskı balata veren firmadanmı temin ediyor reno
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Geçmişler olsun sayın alfist , forumda marka düşmanı o kadar çok varki bir araç hakkında kötü yorum yapılınca hemen yalan olduğu sanılıyor yada üyenin fake olduğu düşünülüyor bu yuzden hemen bir araştırma eylemi içine giriyoruz fotoğrafları görmeden de ben inandım başınıza gelene çünkü gerçekten her zaman her yerde diyorum araba işi şans işi ve bunun marka model ile ilgisi yok , daha önce defalarca belirttiğim gibi 2002 yılında Land Rover'ın yeni kasasını çıkarttığı Range Rover ( HSE ) sayısız servise gitti ve araç kronik sorunlu çıktı sıfır almamıza rağmen elimizde patladı sinirlenip iç çekerek satmak zorunda kaldık belki hatalar boyle ciddi değildi fakat yinede bir almandan ( BMW ) bu tip hatalar görmeye alışık değiliz bunlar olur önemli olan müştermemnuniyeti çerçevesinde size olan ilgi ve alakadır. Hatanın kabul edilmesi , yardımcı olmaları bunlar önemlidir. Ama ne olursa olsun bu kadar bas bas kalite kokuyorum diye bağıran bir araca yakışan şeyler değildir kişisel fikrimdir , tekrar geçmiş olsun konuyu takip ediyorum lütfen gelişmelerden haberdar ediniz ve yaptıklarınızı belgelemek zorunda değilsiniz burası kamu alanı değil .

    Saygılar



    Çok geçmiş olsun.

    Yusuf abim söylenmesi gerekenleri söylemiş zaten.




  • Baskı balata cidden umrumda değil ama direksiyon sisteminin komple çökmesi yaşamımı ve ailemin yaşamını tehlikeye düşürdü. Hemen hemen 1 sn sonra direksiyonu çevirmiş olsam çok geçti. Refüje girmiş olacaktık. Cidden araba refüjü yalayarak döndü. belki 30 cm bile yoktu. Baskı-balata yaktığı için asla yaygara koparmadım bu yüzden de zaten yanlış anlaşıldım. 3.000 YTL yi sineye çekebilirim ama Ailemin hayatı benim için paha biçilmez.

    quote:

    Orjinalden alıntı: enmutlu11-insan


    bir arabanın ekyerlerinde bu tür sorunların çıkması maliyeti düşürmek için üretim sonrası yeterli bir Q/C yapılmadan piyasaya sürüldüğü anlamına gelir ama elimizde tek bir örnek var o açıdan genelleme yapmak için erken
    baskı balatayıyı acaba caddylere baskı balata veren firmadanmı temin ediyor reno




  • alfisti zaten o direksiyon mevzusu telafisi ve tartışması bile olamayacak bir konu olduğu için baskı balatayı yazıyorum
  • Çok çok geçmiş olsun. Tahammül edilemeyecek olaylar zinciri yaşamışsınız. Bu olan rezillikten başka birşey değil. Hepsinde olacak diye birşey yok, ama bu araçta bütün arızaları toplamışlar gibi. Baskı balata ücreti de çok pahalıymış bu arada. VW Caddy'lerin de baskı balata sorunu var. Volanı da değiştiriyorlar, işçilik dahil 1600 lira civarı istiyorlar. Benim balata da bitti ben dışarıda değiştirdim. Araç kesinlikle iade alınmalı. Bilirkişi inceleme yapıp sağlam bir rapor hazırladıktan sonra iş yoluna girer inşallah.
  • Geçmiş olsun dileklerini sunan tüm forum dostlarına teşekkürler...
  • öncelikle çok geçmiş olsun.
    araç sanırım mayısın başında trafiğe çıkmış.daha yepyeni.ama zamanının çoğunu serviste geçirmesi çok üzücü.
    paranla rezil olmak bu gibi birşey oluyor heralde.16km ne demek ya.daha aracın karşısına geçip bakamadan...
    donanımı basıp göz boyuyorlar.ama kalite yok.ne zaman yolda bırakacağı malum.çok sinirlendim.ben yeni lagunayı hiç böyle beklemiyordum.
    tekrardan geçmiş olsun.umarım bu dertten kurtulursunuz.
  • Öncelikle Alfisti arkadaşıma çok büyük geçmiş olsun diyorum.Biz bu ekranlar başında biliyoruzki senin kadar o anı ciddi düşünemeyiz ve yapacağımız yorumlarda birer soğuk cümleden ibaret kalır.Sonuçta bu dehşet anını sen yaşadın ve en iyi bilen sensin.Saygıyla sadece bunu anlamak ve "olduğunu" bilmek zorundayız.
    Yaşadığın bu kötü direksiyon arızasından sonra düşündümki,gerçekten Renault tam bir tipik Fransız olduğunu belli ediyor.Dik kafalı ve anlaşılmaz! Tabii mekanik olduğu kadar yönetim olarakta.
    Ya sizlere soruyorum geçmişte Hidrolik Direksiyon sistemleriyle -özellikle laguna modeliyle!- eleştirmenlerden 10 üzerinden 10 alabilen bir otomobil nasıl oluyorda hala yeni nesil -elektro hidrolik- kontrollü direksiyonlardaki bir o kadar başarısızlığını devam ettirebiliyor!
    Rakipleri sınıfına göre mükemmel direkt sürüş zevki verirken -özellikle vw ve ford- Renault neden hala bu konuda bir adım atmıyor?..Evet arkadaşın yaşadığı o dehşet olay:Direksiyon resmen şaşırmış kendini.Bu hissizliğinin haddini aşmış hali oluyor.
    Ben benim şehirdede rastlıyorum şu aralar.Megane dan çok laguna 3 görüyorum şahsen.Gidip ineceledimde.Kalite çok iyi,süspansiyonları,konforu çok iyi,tasarım zaten kendine özgü.Frenlerin kısa durma mesafesi artık bilinen birşey.Ama..Direksiyon sistemleri berbat!!
    Bence Renault derhal bu sorunu ciddiye alacak,eğer bu kadar güveniyorsa araca gelecek Fransadan bizzat inceleyecek,gerekirse tedarik ettiği firmanın yakasına yapışacak,yada karından birz feragat edip komple yeni bir sistem geliştirecek.Vw golf 5 den biliyorsunuz.Sırf golf 4 ün eleştri alan yumuşak süspansiyonu uğruna koyduğu maliyetli arka karmaşık sistemli süspansiyon yeterli karı veremiyor ama satışları her zaman iyi.
    Pes doğrusu...Böylesine büyük hedeflere girmiş bir fransız devinden böylesine bir politika...




  • sayın @alfisti159 arkadaşım büyük geçmiş olsun;arabayı ne kadar hevele anlattığının;bindiğini biliyordum;yani forumda okuduğum kadarıyla;ama keşke olmasaymış böyle birşey.
    Bereket versin ucuz kurtulmuşsunuz.

    Aracınız zaten yeni;madem dava da açıcaksınız Renault Fransa'ya da açın;sonuçta orada üretilip burada satılan bir araç;neyi nasıl ürettiklerini bilmiyorlar heralde.Hukuki süreç uzun sürebilir ama sonunda muhakkak ya yeni bir araçla değiştirilir aracınız ya da ödediğiniz para iade edilir maldan yeteri kadar faydalanamadığınız için.

    Şunu da söyleyeyim;bunca yıl yetkili Tofaş servisliği yaptık;sıfır satılan Şahin-Doğan'lar bile böyle volan;baskı-balata diye gelmediler..
  • Çok Çok geçmiş olsun. Allah bidaha yaşatmasın. İnanılır gibi değil gerçekten arabanın km sine baktığımızda çıkarttığı sorunlar sanki 250.000 km deymiş gibi
  • Geçmiş olsun Alfisti,inşallah bir daha bu tür olaylar yaşamazsınız soğukkanlılığını koruyabilmen sayesinde belkide hala aramızdasınız..

    Olay yeni araçta bebeklik hastalıklarını düşündürüyor ancak bunları tecrübe etmek için ailelerin riske girmesi son derece üzücü elbette.

    Laguna II aracımda -faz II olduğundan belkide- ciddi bir problemim olmamıştı ama yeni kasa Corolla sağlamlığıyla meşhur bir markanın ürünü olmasına rağmen can sıkıcı problemler çıkarıyordu örneğin..
  • Allah korumuş çok geçmiş olsun ne kadar elektronik o kadar sıkıntı en güzeli eski amerikanlar
  • oncelıkle herkese selamlar yaka9 arkadasım passatın seneye kasa değiştirdiğinide nerden cıkardın bu sınıftakı arabaların omurlerı 6-7 yıldır ve passat daha 2005 te bu kasaya gectı yanı yenı kasaya 2011-2012 de falan gecıcek gonul rahatlıgıyla alabılırsın. su dıreksıyon muhabbetıne gelınce ınsallah 2009 modellerde bu sorunu cozmus olurlar şayet başlarına büyük dert açılacagını biliyorlardır heralde. tekrar geçmiş olsun alfisti159 arkadaşım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Geçmiş olsun Alfisti,inşallah bir daha bu tür olaylar yaşamazsınız soğukkanlılığını koruyabilmen sayesinde belkide hala aramızdasınız..

    Olay yeni araçta bebeklik hastalıklarını düşündürüyor ancak bunları tecrübe etmek için ailelerin riske girmesi son derece üzücü elbette.

    Laguna II aracımda -faz II olduğundan belkide- ciddi bir problemim olmamıştı ama yeni kasa Corolla sağlamlığıyla meşhur bir markanın ürünü olmasına rağmen can sıkıcı problemler çıkarıyordu örneğin..



    Hocam böyle bebeklik hastalığımı olur Allah aşkına, Elin gavuru araba yapıcak benim insanımmı ölücek?

    Çok mantıksız bir düşünce bence ve araya Corolla yı katmanızda ilginç Corolla ile bu konunun ne gibi bir alakası var?

    Ailelerin riske girmesi değil ölmesi söz konusu riske girmekle ölmeyi karıştırmayın sakın.




  • Alman dizaynından şaşmıyacaksın
  • öncelikle geçmiş olsun
    moral bozucu bir durum gerçekten.

    16 km de debriyajın çökmesi normal gibi gözükse de asıl normal olmayan ücretin sizin tarafınızdan ödettirilmesi.
    büyük markalar kendi sorunlarını bir kenara bırakıp müşterinin de hatalarından çıkan sorunlara yardımcı olmaktalar.
    yukarıda bir arkadaşın dediği gibi avensisin garantisinin bitmesine rağmen motor için para alınmadığını yazmış.

    bu tür olaylar marka imajı için çok önemli.
    renault 3000 ytl için belki buradan kaç tane müşteri kaybedecek.
    oysaki bana yakın gelen markalardandır.
    lagunayı da nerde haberini görsem incelemişimdir.

    birde sorunu direk fransaya,merkeze bildirmeyi düşündünüz mü acaba?
  • 2006 da yerlidir güzeldir diye megane 2 almıştım ..aldım gibi hevesle de yolculuğa çıktım ..18 yıllık ehliyetim var ve çocuklugumdan beri araçlara aşinayım
    arabayı aldım yolculuga çıktım ama arabada bir tuhaflık var ..götürdüm aracı aldığım acentanın servisine abi birşey yok diyorlar ama araba yolda kayık gibi sallanıyor
    hiç güven vermiyor ..sonunda götürdüm özel servise içim rahat değil çünkü ..servis izah etti şunlar şunlar bozuk diye ..gittim renault servisine 50 milyon rüşvet verdim orada ustaya garantiden 800 milyonluk parça değiştiler ön takımdan ve arabadan ..zaten ilk fırsattada müşterisini buldum sattım ..o sattığım adamda 1 ay sonra geldi yolda giderken arka teker benzin deposunun bogazına sürtmüş parçalamış az daha yanıyorduk dedi oda sattı ..şimdi kim satmaya çalışıyor bilmiyorum

    renault diyecekki biz uzay mekiği ürettik en güvenli ı ıh benim gözümde kocaman sıfırdan öteye gitmez

    ha diyeceksiniz belkide sana denk gelmiş

    ben algıları açık bir insanım baktığım olayda derinlik görürüm ..o servise gittiğimde diğer arızalı araçlara baktığımda neyin ne olduğunu farkedebiliyorum

    yolda giderken frene basınca bir arabanın fren diski karpuz gibi yarılmaz

    bir arabanın yolda giderken benzin pompası asfaltta düşmez

    renault eskiden araç üretebiliyormuş belki toros broadway vs ..ama bu arabalar zaten fazla itinalı araçlar değil ve asgari donanımla üretilmiş araçlar

    amerikada bir insan forda benim arabam bu yolda normalde kayması gerekirken takla attı diye milyon dolarlık tazminat alabilirken
    şu işi daha plastik kokan aracın şu halinin ücretinin bile tüketiciye fatura edilmesi gerçekten ne kadar ucuz yaşadığımızı gösteriyor

    adamlar sen bir hiçsin demeye getirmişler resmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enmutlu11-insan -- 28 Haziran 2008; 12:22:16 >




  • Geçmiş olsun. Araba olayında şans faktörü olsa da yeni çıkan modeli ilk yılında almak biraz daha riskli malesef. Hakkınızı tabii ki sonuna kadar arayacaksınız. Bu arada Renault Fransa'yla da temasa geçin mutlaka derim.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.