Şimdi Ara

Renault Mais ve Hedef otomotiv'e teşekkürler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
320
Cevap
1
Favori
21.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .c.o arkadasım bana diyosan ben renaultu savunmuyorum ve fanatiğiymişim gibi konusmayın lütfen. ben sadece bir sürü renault kullanan insan war ve aracından memnun olanlar ve arabası onlar için herşey olan kişiler war onlara haksızlık yapılıyomus gibi geldi renault u kötülememiz. dünyada bircok prestij sahibi marka defolu arabayı yanlışlıkla piyasaya sürüyo. tabiiki kabullenemez bi hata ki en basta alan insan onunla can tasıycak ama olmus bı kere daha kotusude olabılırmıs Allah bereket versın olamamıs bende cok uzuldum arkadasın basına gelenlere ama olmus bı kere unutmayalım hıc kımse hıc bısey mükemmel diildir. eleştirelim tamam ama eleştirinin dozunu kacırmayalım ben sadece bunu kastetmıstim.
  • Geçmiş olsun, daha yeni alınmış bir aracı , o fotoğraflardaki gibi darmaduman görmek çok üzücü bi durum ya, o kadar para veriyosunuz , bi heves araba alıyorsunuz, ama arac serviste onarım görüyor, olucak iş değil.
    Bundan sonra renault mu, fransızmı aman benden uzak olsunlar. Yıllardır japon, alman arabalarına binerim, bundan sonrada bineceğim.
    Ne demiş volkswagen transporter : biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Bence önemli olan markanın bu durumda göstermiş (daha doğrusu göstermemiş) olduğu tavırdır. Renault o kadar gelir ve müşterisi ile 2500 - 3000 YTL lik bir şirket olmamalı ve
    sizden bir önceki değişimde volan ve balata ücretini almamalıydı.

    Şimdi ise hiç itirazsız sizi ve ailenizi rahatlatmak adına paranızı iade etmeli.

    Ama bunlardan önemlisi size ve ailenize birşey olmaması. Allah tekrarından saklasın
  • Hocam para konusundaki çingeneliği nerdeyse bütün firmalar yapıyor ona birşey diyemeyeceğim ama

    Allah korumuş gerçekten güven sarsıcı.
  • oldukça sinir bozucu bir durum.
    adamı parasıyla rezil etmek diye buna denilir.Burnunuzdan gelmiştir.
    zaten hiçte sevememiştim tasarımını.Yok herşeyin buluştuğu arabaymış tipe bakıyorsun karga gibi birşey nesi buluşmuşsa alay eder gibi reklam
  • çok geçmiş olsun allah esirgemiş .

    hala aramızdasınız ya buna şükretmek gerek.
  • öncelikle geçmiş olsun,verilmiş sadakanız varmış ,
    yıllardır hep renault kullandım halen megane1 im var ,ancak bir araç daha ihtiyacım var aylardır bu guruptan araştırıyordum,sizide ordan biliyordum,ailem için sağlam bir araba olsun o kadar para vermişken full olsun derken,passatmı lagunamı diye düşünürken son kararım 2009 laguna almaktı ,hem renault servisinde çalışan motor ustası arkadaşımın olması meganede çok faydasını gördüm,hem kasa yeni daha uygun diye karar vermiştim,passat seneye kasa değiştiriyor birde birinin benzinlisini alırken diğerinin aynı paraya dizel alabiliyordun,
    şimdi tamam her seri üretimde hatalar olabilir ,baskı balata,ıvır zıvır hepsi olabilir derim ama direksiyonun bu duruma gelmesi affedilecek bir şeyde değil,olur şey değil,tam karar vermişken buz gibi soğudum,gönlüm hep tiguandan yanaydı ama benim gözümde 50 nin üstü 4 teker üstü bir araç için fazla ,artık passata bakarım herhalde




  • geçmiş olsun.
  • çok büyük geçmiş olsun.

    yaşadığınız olayı okuyunca klıma bir akrabamdaki safrane geldi.

    kötülemek için yazmıyorum kesinlikle ama sorun yaşanıyor işte. onların aracında da ankara yolu üzerine çıktığı anda araç gaz yememeye başladı. sadece rolanti. pedalı döşemeye yapıştırsanızda gaz namına bişey kalmamıştı.

    sorun ise araçta gaz teli yok. elektronik ve yazılım nedeniyle bu hale geldi.

    bilgisayara bağlayıp yazılım yüklenince gaz pedalı çalışmaya başladı.

    böyle bir sorun belki hayati birşey değil ama otoyolun ortasında kalabiliyorsunuz.
  • çok geçmiş olsun hocam. nerde o eski renolar (toroslar filan daha iyiydi)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: captain_turkiye

    çok geçmiş olsun hocam. nerde o eski renolar (toroslar filan daha iyiydi)

    Hareket halinde yumuşayan, durduğunda sertleşen akıllı direksiyon sistemi...
  • alfisti159 geçmiş olsun,renault'un savunulacak bir durumu kalmamış bu durumda.
    ancak aracınız baskı balata problemi yüzünden şanzıman indirdikten sonra yeterli yeterli kalitede toplanmış olmayabilir yada servis elemanlarınca demontaj ve montaj sürecinde bir hata yapılmıştır.
    şu an aracın mekanik raporunu merak ediyorum.acaba hata sebebi nedir?
    bu arada paranızı geri almanız en doğal hakkınızdır.
    saygılar..
  • gereken herşey yapılıyor zaten.
    bi konuya değinmek istiyorum,araçlar servise getirildikten sonra çalıştırılır,belli bir kmde test edilir. örneğin biz aracımızı aldığımızda 9 kmde idi ve sorunsuz olduğu söylenmişti.

    muhtemelen sizin aracınızında test sürüşü yapılmıştır servis görevlilerince. size resmen ayıplı araç satmışlar.16 km de çıkan volan sorununu size yüklemeleri bu yüzden büyük bir yanlış.. 16 km de o sorunu çıkarttıysa daha önceden kendini belli etmiş olması lazım sonuçta belli bir km test sürüşü yapılmış olması lgerekir ki yapılmıştır da..

    bilmiyorum belki bir yardımı dokunur mu ama yine de aklınızda bulunsun.bu onların haksız olduklarını belki az da olsa gösteren bir husus olabilir..

    geçmiş olsun,Allah korumuş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizza -- 27 Haziran 2008; 23:58:30 >
  • aklıma şöylede birşey geliyor
    aracı kullanan teyzeniz acaba tecrübelimiydi
    el freni çekili gitmek lazım o baskı balatayı yakmak için
    volanda muhtemelen çember volan değil dolayısı ile volanda baskı balata değişirken değişir
    eskiden çemberdi biraz ısıt diş sayısını say genelde 119 gibi bir rakamda olur renonun volan diş sayısı çember volan geçirilirdi
    böyle birşey olmuş olabilirmi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enmutlu11-insan -- 28 Haziran 2008; 0:05:59 >
  • Teslim aldığım araba daha 16. km'de baskı balata yakacak ve ben kuzu kuzu tamir parası ödeyeceğim???


    Aslaaaaa!
    O servisi başlarına yıkarım!
    Arabayla camdan içeri dalarım.
  • olay sırasında aracı ben kullanmadığım için bu konuda hiçbir şey dememiştim. Kesinlikle garanti kapsamına alınmayacağınıda söylediler. Servisi başlarına o zaman yıkmadık ama bu pazartesi çok çok fena olacak.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70

    Teslim aldığım araba daha 16. km'de baskı balata yakacak ve ben kuzu kuzu tamir parası ödeyeceğim???


    Aslaaaaa!
    O servisi başlarına yıkarım!
    Arabayla camdan içeri dalarım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Bugün az daha ölüyorduk tüm ailemle. saatte 90 km hızla virajlı otoban yolunda , viraj içinde yeni laguna 3 aracımın direksiyon sistemi komple gitti. Direksiyonu döndürmek mümkün değil. Refuje cm ler kala emniyet kemerimi çözüp tüm gücümle koltuktan kalkıp abanarak aracı zar zor döndürdüm ve emniyet şeridine zar zor ulaştırdım. Araç daha öncede baskı balata ve volanı 16 km de yakmıştı.

    Şimdi her türlü hukuki yolu kullanacağız. Tüm avukatlarımızı bu işe kanalize ediyoruz. Ve Laguna 3 ün bu rezilliğini cümle alem duysun. Alman kalitesi diyenler evet haklıymışsınız... 1000 Km ye gelmemiş bir araçta toplam 1 ay serviste yatmanın dışında şimdide bu sorun. baskı balta ve volan için 2.984 ytl cebimizden ödettirildik. Şimdi bu parayla beraber arabanın fatura bedelini geri alacağız.

    Siz siz olun laguna 3 alırken 100000000 kere düşünün.

    lagunayı almanlar mı üretiyor? fransızların kendi öz mallarına almanlara ürettirmesi kıyamet alemeti sayılır.




  • Lagunanın el freni otomatik. siz indirmezsenizde o otomatik olarak kendini bırakıyor. Teyzem 14 senelik şöför ve 250.000 km üzerinde yol tecrübesi var. Hiç otomatik araçta kullanmadı. Tamamı manuel araçla yapılmıştır.

    Volanın tamamen yandığı , taşlanacak durumda bile olmadığı söylenmişti.

    quote:

    Orjinalden alıntı: enmutlu11-insan

    aklıma şöylede birşey geliyor
    aracı kullanan teyzeniz acaba tecrübelimiydi
    el freni çekili gitmek lazım o baskı balatayı yakmak için
    volanda muhtemelen çember volan değil dolayısı ile volanda baskı balata değişirken değişir
    eskiden çemberdi biraz ısıt diş sayısını say genelde 119 gibi bir rakamda olur renonun volan diş sayısı çember volan geçirilirdi
    böyle birşey olmuş olabilirmi






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Lagunanın el freni otomatik. siz indirmezsenizde o otomatik olarak kendini bırakıyor. Teyzem 14 senelik şöför ve 250.000 km üzerinde yol tecrübesi var. Hiç otomatik araçta kullanmadı. Tamamı manuel araçla yapılmıştır.

    Volanın tamamen yandığı , taşlanacak durumda bile olmadığı söylenmişti.



    hani olması muhtemel değilde o seçeneği elemek adına sormuştum kullanıcı hatası olmasıda mümkün değil bunu kastetmiştim
    aslında ben neden olduğunu biliyorum bu hadiseninde nasıl izah ederim onu düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enmutlu11-insan -- 28 Haziran 2008; 0:16:46 >
  • Hayır lagunayı frensızlar üretiyor ve almanlar daha kaliteli mal üretir diyenler evet haklıymışsınız dedim. Oldukça net bir ifade nasıl böyle anlayabiliyorsunuz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ipo_aga


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Alman kalitesi diyenler evet haklıymışsınız...


    lagunayı almanlar mı üretiyor? fransızların kendi öz mallarına almanlara ürettirmesi kıyamet alemeti sayılır.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.