Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün gözüm gibi baktığım arabam beni üzdü!Daha 3.000 km de sıkışık bir trafiğe dahi girmemiş olduğum aracımda bir problem hem de büyük bir problem keşfettimBu sabah,bilenler bilir İzmir Ege Üniversitesi önünde ki malum sıkışık trafiğe maruz kaldım birkaç dakika dur kalktan sonra aracım silkeleme yapmaya başladı.1.viteste kalkışlarda inanılmaz bir titreme vites sanki yerinden çıkacakmış gibi oldu aynı zaman da sanki buz pistinde araba sürüyormuş hissi falan!Devamında herhangi bir problem gözlemleyemedim hızlanma falan normaldi sadece kalkışlarda bir tuhaflık vardı.Sanırım baskı balatalarında bir sorun var aracımın!Servisten pazartesi ye randevu aldım.Aynı sorunu yaşayan varmı aranızda bana yardımcı olur musunuz?En azından servise dolu gideyim!İnşallah ufak bir problemdir!Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shelby_88

    Bende bunun TOURNEO CONNECT inden istiyorum... Bi zahmet görsek



    Yaparız efem :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agino

    Bugün gözüm gibi baktığım arabam beni üzdü!Daha 3.000 km de sıkışık bir trafiğe dahi girmemiş olduğum aracımda bir problem hem de büyük bir problem keşfettimBu sabah,bilenler bilir İzmir Ege Üniversitesi önünde ki malum sıkışık trafiğe maruz kaldım birkaç dakika dur kalktan sonra aracım silkeleme yapmaya başladı.1.viteste kalkışlarda inanılmaz bir titreme vites sanki yerinden çıkacakmış gibi oldu aynı zaman da sanki buz pistinde araba sürüyormuş hissi falan!Devamında herhangi bir problem gözlemleyemedim hızlanma falan normaldi sadece kalkışlarda bir tuhaflık vardı.Sanırım baskı balatalarında bir sorun var aracımın!Servisten pazartesi ye randevu aldım.Aynı sorunu yaşayan varmı aranızda bana yardımcı olur musunuz?En azından servise dolu gideyim!İnşallah ufak bir problemdir!Selamlar



    Geçmiş olsun. Umarım ciddi bir durum yoktur. Ne tür bir sorun tespit edildi serviste ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agino

    Bugün gözüm gibi baktığım arabam beni üzdü!Daha 3.000 km de sıkışık bir trafiğe dahi girmemiş olduğum aracımda bir problem hem de büyük bir problem keşfettimBu sabah,bilenler bilir İzmir Ege Üniversitesi önünde ki malum sıkışık trafiğe maruz kaldım birkaç dakika dur kalktan sonra aracım silkeleme yapmaya başladı.1.viteste kalkışlarda inanılmaz bir titreme vites sanki yerinden çıkacakmış gibi oldu aynı zaman da sanki buz pistinde araba sürüyormuş hissi falan!Devamında herhangi bir problem gözlemleyemedim hızlanma falan normaldi sadece kalkışlarda bir tuhaflık vardı.Sanırım baskı balatalarında bir sorun var aracımın!Servisten pazartesi ye randevu aldım.Aynı sorunu yaşayan varmı aranızda bana yardımcı olur musunuz?En azından servise dolu gideyim!İnşallah ufak bir problemdir!Selamlar


    Bende de benzer bır sey oldu.

    Gecenlerde Kırmızı Isıkta Durdum.Kalkarken Sankı Arabayı bır yere vurmusum gıbı bır sey oldu hem ses geldı.Hem aracın ıcındekılerı sılkeledı.

    Sonra duzeldı.Bır daha yapmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shelby_88


    quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Aşağıdaki çalışmayı hazırlayacak promosyon ürünleri üreticisi aranıyor.
    Yapacak olan firmalara şimden nottur : Telif ücreti istemiyorum, yeterki basın :)

     >>>RENAULT SYMBOL<<<





    Bende bunun TOURNEO CONNECT inden istiyorum... Bi zahmet görsek


    eline saglık arkadasım cok guzel bır calısma olmus cok hosuma gıttı.




  • MDE kardeş,henüz servise giriş yaptırmadım pazartesiye randevu aldım.Servis şefine danışma mahiyetinde sordum,çevremdekilere sordum kötü benzin olabilir dediler!Neyse içim rahatlasın yine de servise gidecem!Herhalde baskıda sorun olsa yokuş falan çıkmazdı araba cayk cuyk öterdi.Bir haftadır da yatmıştı araba onun da bir etkisi olabilir mi benzin vs.konusunda danışacağım.Selamlar
  • Sızın Symbolunuz 100 Km ne Yakıyor ben bugun baktım.Yol bılgısayarında 6.7 Lt gosterıyor.Cok degıl mı bu?
  • kilometrede 140 000 , 1.5 dizel tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agino

    MDE kardeş,henüz servise giriş yaptırmadım pazartesiye randevu aldım.Servis şefine danışma mahiyetinde sordum,çevremdekilere sordum kötü benzin olabilir dediler!Neyse içim rahatlasın yine de servise gidecem!Herhalde baskıda sorun olsa yokuş falan çıkmazdı araba cayk cuyk öterdi.Bir haftadır da yatmıştı araba onun da bir etkisi olabilir mi benzin vs.konusunda danışacağım.Selamlar



    Aracınızın "gerçekten" baskı-balata parçalarında sorun olsaydı aşağıdaki durumlardan herhangi biri olurdu :

    Vitese takıp ayağınızı debriyajdan çektiğinizde devir görünür bir şekilde yükselir sonra o viteste olması gereken normal devrine dönerdi. ( Bu hareketi gördüğünüz an anlayın ki debriyajın 100-150 km'lik ömrü kalmıştır. ) Bu durumda debriyaj diski ( balata ) değişir.

    Viteslerin geçişi sırasında sebepsiz kemikleşme, takılı vitesin kendisini atması ya da gözle görünür şekilde atacak gibi yapması durumlarında da baskı üzerindeki yaylardan biri ya da birkaçı kırılmış demektir ki, bu durumda ya her iki parça da değişir ya da sadece baskı değişir.

    Ayrıca, debriyaj ve aktarma organlarında bazı küçük parçaların arızalanması titremelere sebep olabilir.

    Aracınızdaki sorunun yukarıdakilerden herhangi biri olacağını düşünmüyorum. Dediğiniz gibi yakıttan kaynaklanabilir. Eğer sorun bu ise tespit sonucunda yakıt püskürtme sisteminin temizliği yapılabilir.

    Servis sonrası bu konuya not düşerseniz, diğer Symbol kullanıcılarına da önemli bir not olacaktır.

    Tekrar geçmiş olsun dileklerimle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutbul

    eline saglık arkadasım cok guzel bır calısma olmus cok hosuma gıttı.



    Teşekkür ederim :)
  • Yukardaki anahtarlığı bulabileceğimiz bir yer var mı?
  • Sevgili symbol kullanıcı dostlarım.. malumunuz kış artık gelmek üzere.. benim ise sizlere sormak istediğim bir soru var.. Expression modelinde dijital klima olanlarda kalarüfer nasıl çalıştırılıyor.. klimayı açıp soğutmak için nasıl 18 dereceye düşürüyorsak ısıtmak için gene klimadan 30 derece gibi mi ayarlıyacağız.. eğer klimadan ısıtılıyorsa araç o zaman yakıt olarak daha çok yakmaz mı?.. ya da dijital klimadan kalarüferin nasıl açıldığı hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?.. mesela ben geçen gün bir şey denedim.. ön cam buğu çözücü düğmesine bastığımda klima devreye giriyor.. ben anlayamadım bu işi.. bilen bir arkadaş anlatırsa memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b1ood

    Sevgili symbol kullanıcı dostlarım.. malumunuz kış artık gelmek üzere.. benim ise sizlere sormak istediğim bir soru var.. Expression modelinde dijital klima olanlarda kalarüfer nasıl çalıştırılıyor.. klimayı açıp soğutmak için nasıl 18 dereceye düşürüyorsak ısıtmak için gene klimadan 30 derece gibi mi ayarlıyacağız.. eğer klimadan ısıtılıyorsa araç o zaman yakıt olarak daha çok yakmaz mı?.. ya da dijital klimadan kalarüferin nasıl açıldığı hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?.. mesela ben geçen gün bir şey denedim.. ön cam buğu çözücü düğmesine bastığımda klima devreye giriyor.. ben anlayamadım bu işi.. bilen bir arkadaş anlatırsa memnun olurum.


    arkadaşım benim arabada otomatik klima sıcaklığı nasıl düşürüyorsan , aynı şekilde artıracaksın 21,22,23,24,25 gibi sıcaklığı artırınca klima devreye girmez ancak klimanın üzerinde CE (klima açma tuşu) var onu açarsan daha çabuk ısıtır (ışığı yanar)........... ön cam buğu düğmesine de basınca klima direk açıyor çabuk buğu gidermek için yapacak bişey yok varsın buğu giderene kadar klima çalışsın,, ii sürüşler




  • quote:

    Sevgili symbol kullanıcı dostlarım.. malumunuz kış artık gelmek üzere.. benim ise sizlere sormak istediğim bir soru var.. Expression modelinde dijital klima olanlarda kalarüfer nasıl çalıştırılıyor.. klimayı açıp soğutmak için nasıl 18 dereceye düşürüyorsak ısıtmak için gene klimadan 30 derece gibi mi ayarlıyacağız.. eğer klimadan ısıtılıyorsa araç o zaman yakıt olarak daha çok yakmaz mı?.. ya da dijital klimadan kalarüferin nasıl açıldığı hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?.. mesela ben geçen gün bir şey denedim.. ön cam buğu çözücü düğmesine bastığımda klima devreye giriyor.. ben anlayamadım bu işi.. bilen bir arkadaş anlatırsa memnun olurum.


    Benim araç düz expression olduğu için hiç bunlarla uğraşmıyorum.

    quote:

    kilometrede 140 000 , 1.5 dizel tabi.


    Çok iyiymiş.




  • Başka forumlarda okuyorum.Bazı Yeni Symbol kulanıcılarının kapıları otamatik kilitleniyormuş.Ben arabayı teslim alırken sordum öyle bir özellik yok demişlerdi.Sizde durum nasıl?Bende otomatik kilitlenmiyor?Çok önemli değil aslında ama olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b1ood

    Sevgili symbol kullanıcı dostlarım.. malumunuz kış artık gelmek üzere.. benim ise sizlere sormak istediğim bir soru var.. Expression modelinde dijital klima olanlarda kalarüfer nasıl çalıştırılıyor.. klimayı açıp soğutmak için nasıl 18 dereceye düşürüyorsak ısıtmak için gene klimadan 30 derece gibi mi ayarlıyacağız.. eğer klimadan ısıtılıyorsa araç o zaman yakıt olarak daha çok yakmaz mı?.. ya da dijital klimadan kalarüferin nasıl açıldığı hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?.. mesela ben geçen gün bir şey denedim.. ön cam buğu çözücü düğmesine bastığımda klima devreye giriyor.. ben anlayamadım bu işi.. bilen bir arkadaş anlatırsa memnun olurum.


    kardeş aynı sorun bende yaşıyorum kışın aracın kaleriferini direk devreye sokamıyosun öncelikle auto tuşunu basıyosun sonra alta -ac- tuşuna basarak klimayı devre dışı bırakıyosun ancak öle oluyor yani direk kaleriföre geciş yok çok saçma olmuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    Başka forumlarda okuyorum.Bazı Yeni Symbol kulanıcılarının kapıları otamatik kilitleniyormuş.Ben arabayı teslim alırken sordum öyle bir özellik yok demişlerdi.Sizde durum nasıl?Bende otomatik kilitlenmiyor?Çok önemli değil aslında ama olsun.



    evt kardeş bende de yok sanrıım 2010 çıkışlarda bu özelliği koymuşlar biz ötv ile aldık ya bize böle kastılar yani helal olsun renoya




  • Ne saçma bir olay .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    Başka forumlarda okuyorum.Bazı Yeni Symbol kulanıcılarının kapıları otamatik kilitleniyormuş.Ben arabayı teslim alırken sordum öyle bir özellik yok demişlerdi.Sizde durum nasıl?Bende otomatik kilitlenmiyor?Çok önemli değil aslında ama olsun.

    Eskilerde böyle biyer var diye biliyorum neyse koymuslar artık.
  • arkadaslar bu kapıların arac hareket edınce otomatik kilitlenmesini ben de merak edip sordum aracı pc ye bagladılar ve boyle bır ozellıgın olmadıgını soyledıler 2009 model aracta bende nasıl olmaz dedım ama yapacak bırsey yokkk...adamlar 2000 model kangoya koyuyorlar 2009 model yeni symbole koymuyorlar sasılacak bır durum ama reno yaparmı yapar sasırmamak gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Son dönemlerde sırf cevap yazmış olmak ya da sadece ortalığı karıştırmak için konulara cevap yazanlar artmaya başladı. Kendilerine "cevap verildiği" zaman da, akla ilk gelen "savunma" cümlelerinin "savurmaya" başladılar.

    Gelelim bahsedilen doğrulara ( bknz. cevizkabugu ) :

    (1) "bu ne biçim araçtır ki hakketen ne orantı var ne bişi. ince uzun bişi. arkadan bakıom sembol yazısını da yazmamış olsalar mahkeme duvarı gibi olacakmış."

    (2) "o ne biçim bagaj kapağı öle bea. yan taraflardan 5 cm açık var. resmen 4 parmağım dalıyor içeri. kaldırsam yamulacak. ne cam fitili koymuşlar ne bişi. arkadan bakınca acaip orantısız görnüyor"

    (3) "ön taraf ise daha bir başka. kaputta ki açıklıklar haricinde. metalik çelimsiz bir plastik bişi koymuşlar nerede ise 1 cm aralık var yanlarında. farlar ile kaput arasında da aralık var. yaw tamponu alttan biraz sallayayım dedim nerede ise elimde kalacaktı.. farlar da hiç güzel durmuyor."

    (4) "arka tarafta ne kafalık var ne bişi. arka camlar manuel kaldırmalı."

    (5) "hele hele o ne biçim kapı kolu öle be. nerede ise kapıyı açarken elimde kalıyordu."

    Hayatımda doğru nedir görmesem, bu arkadaşın "kişisel" alanın dışına çıkamayacak yorumlarına doğru diyeceğim. Ama Allah'a bin şükür ki, doğru nedir, nelere doğru denir biliyorum. Doğru denilen şey "gerçekten" doğru olandır. Birkaç kişinin kendi düşünceleri ile ortaya attığı şeylere doğru denmez, "kişisel görüş" denir ve öyle kalmalıdır, fazlasını iddia etmek yanlışın ta kendisidir.

    Yukarıda doğru olarak bize gösterilenlerden, (1) ve (2) numaralı olanların "bu ne biçim araçtır" kısımlarını "şimdilik pas geçerek" ( nedenini birazdan belirteceğim ), önemli bir noktaya gelmek istiyorum. Arkadaş demiş ki, 4 parmağım giriyor aralıklara. Kendisine aşağıdaki linki tıklamasını ve 4 parmağının nereye girdiğini göstermesini istiyorum. Tabi bununla yetinmiyorum. Kendisine görmesi için Mercedes-Benz C-Serisi ve S-Serisi'nin "karoser parçaları birleşme noktalarını" da gösteriyorum ve incelemesini "rica ediyorum" :

    http://img5.imageshack.us/gal.php?g=cserisi.jpg

    Arkadaşlar "Allahın her günü bir bizon deviren avcı gibi atıp tutmaktan" vazgeçelim. Bir otomobilin karoser parçaları arasına siz 4 parmağınızı sokabiliyorsanız, bu aralıklar bu kadar geniş ise, siz o aracı bırakın yüksek süratlerde, düşük süratlerde bile yolda tutamazsınız. Yalpalamadan kafayı yersiniz. Ayrıca yağan ilk yağmurda gusül abdesti alırsınız. Günümüzde bütün otomobiller neredeyse aynı teknik montaj şartlarında üretilmektedir. Bugün laser kaynak teknolojisinden, 300 tonluk preslerden bahsediyoruz. Yapmayın böyle "gülünecek" yorumları.

    Arkadaş "tamponu biraz alttan sallamış ve eline gelecek gibi olmuş". Tamponları tutan "klemenslerin" yerine baktınız mı ? Tampona ne kadar asıldınız ? Ayrıca bir tampon yapısının aracın "genel kalitesi" ve "güvenliği" konusunda etkisi nedir biliyor musunuz ? Sıfırdır sıfır. Bir araçta önemli olan, sac karoser parçaları ya da dış plastik yapılar değil, bu yapıların "monte edildiği" asıl iç iskelettir.. Sizi koruyan da bu iç iskelettir. Eğer siz, hala ve hala kaportaya vurarak araç sağlamlığı ölçüyorsanız, yanılgının en büyüğünü yaşadığınızın farkında değilsiniz demektir. Hayatınızda hiç iç iskelet görmediyseniz, gidip sanayiye bir bakın, görün. Gidip gördüğünüzde, bütün otomobillerin ( evet, övülen üst sınıf alman markaları da buna dahil ) konsollarının ön iki direk arasına kaynaklanmış düz bir boruya "asıldığını" farkettiğinizde de şaşırmayın, sakin olun.

    (4) numaralı yorum için cevabım şudur ki, gidip bir "Expression" donanım paketli Symbol'ü inceleyin. Koca bir otomobilin imajını "manuel arka camlar" ile yerin dibine sokmaya çalışıyor iseniz, sizi gerçekten tebrik (!) etmek istiyorum. Arka koltuklarda kafalık yok denilmiş buna ek olarak. Fiat Linea'nın Active donanım paketine baktık mı ? Bu tür "donanım içeriği" azaltma ile "fiyatı aşağı çekme" metodunu sadece Renault'mu yapıyor ? Hyundai Accent Era'nın ilk üretimleri ile bugünki üretimleri arasında 30 küsür fark ( malzeme, kalıp vs. ) olduğunu Era'cıların toplandığı forumlardan hiç mi okumadınız ? Ben bir Nissan Note sahibi olarak okuduysam, sizin okumuş olmanız lazım.

    Gelelim (1), (2), (3) ve (5) no'lu doğrulardaki, "Symbol'ü günah keçisi ilan etmeye yönelik yazılmış" kişisel eklemelere :

    Araç orantısızmış, böyle araç mı olurmuş, elde kalıyormuş vs. Nedir bunlar ? Çamur atmaya yönelik sözlerden başka birşey değil de nedir ? Bilgi mi veriyor bunlar ? Donanımhaber'de otomotiv başlıkları altına nice insan gerçekten bilgi verici, yönlendirici yorumlar, eleştriler ararken, sadece savaş baltalarını çıkarıp atışmak, burayı ziyaret eden insanlara haksızlık değil midir ? Yeterin artık yahu. Bıkmadınız, usanmadınız. İnsanlar onca sene çalışıp kazanıp biraz para denkleştiriyor ve Symbol alıyorlar ve araçları hakkında artı ve eksi yönler nedir, yaşadığım soruna acaba çözüm bulan var mıdır önceden diyerek burada saatlerini harcıyorlar, siz hala "O mu daha süper, bu mu daha çekici" meselesindesiniz. 10 dakikalık showroom ziyaretinizden ya da yarım saatlik test sürüşünüzden veyahut tanıdığınızın size aktardığı birkaç bilgiden "güya Symbol uzmanı" edasında yazılar yazıyorsunuz. Yapmayın bunu.

    Bir otomobil sırf kişisel zevklerinize uymuyorsa, bu "uymama" size o otomobili yerden yere vurma hakkınız vermez.

    Hiddetlenmeden okunması, değerlendirilmesi ve ona göre yorumlanması dileği ile ve Saygılarımla.

    10 numara bir açıklama getirmişsin kardeş eline ve yüreğine sağlık beğenmeyen almasın bu kadar basit bir konu.




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.