Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  >>>RENAULT SYMBOL<<<
  • Turkıye de Neden Privilege Modelı Yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Symbol ön far grubu ile ilgili ilk denememiz.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<





    Süper olmuş, inşallah renaultta yapar aynısını...
  • Bızde 2008 Megan II var.Symbollerı cok begenıyoruz.Belkı degıstırırız ama tek sorunu bıraz ıc mekanın dar olması onun dısında bence baya ıyı.

    Bagaj v.s cok ıyı ıcı mekanıda genıs olsaymıs bence cok satardı.
  • Arkadaslar bır sey sorcam.

    Yokus asagı bos vıteste ınmek mı yoksa vıteste ama gaza basmadan mı Arac Daha Az Yakar.

    Bazen duyuyorum yenı nesıl arabalar daha fazla yakar bos vıteste dıye ama devır saatı fılan hıc calısmaz kı bos vıteste.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    Turkıye de Neden Privilege Modelı Yok.



    Romanya'daki Privilege donanım paketi, Türkiye'deki Expression donanım paketine denk geliyor. Romanya'daki Authentique gerçekten "baz" bir donanım paketi. Çünkü fiyatı bir miktar daha aşağı çekebilmek için ön ve arka camlar manuel olarak sunuluyor ve bizdeki Authentique paketinde mevcut olan birkaç donanım daha mevcut değil bu pakette.

    Güney Amerika'da Türkiye'de olduğu gibi 2 paket mevcut. Tek fark, yine adlandırma. Buradaki Expression paketi, Güney Amerika'da Privilege adı ile sunuluyor.

    Tabi bu saydıklarımız içerisinde en büyük fark, Türkiye'de halen 1.6 16V 105 Hp BVA ( Otomatik ) seçeneğin sunulmuyor olması.

    Otomatik şanzıman seçeneği bazı ülkelerde ( örneğin Rusya ) 1.4 16V seçeneği ile birlikte sunuluyor.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mde -- 4 Ekim 2009; 12:24:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Bourn

    Arkadaslar bır sey sorcam.

    Yokus asagı bos vıteste ınmek mı yoksa vıteste ama gaza basmadan mı Arac Daha Az Yakar.

    Bazen duyuyorum yenı nesıl arabalar daha fazla yakar bos vıteste dıye ama devır saatı fılan hıc calısmaz kı bos vıteste.





    Bu konu 6-7 başlıkta uzun uzun konuşuldu Donanımhaber içerisinde. Ben yazılanları tekrar etmek yerine, en kısa ve kolay anlaşılır bir alıntı yapayım :


    VGroove demiş ki :

    "Olaya teknik açıdan bakalım..

    Eğer viteste inerseniz , arabayı geriye çeken bir motor kompresyonu olur.Hatta motor biraz bağırır , çoğu kişi bunu yanlış anlar ; Motor yokuş aşağı giderken bağırınca çok benzin yaktığını hatta motorun yorulduğunu düşünür.

    Oysaki yanlıştır. Motor viteste aşağı inerken her ne kadar bağırsa da , çok cüzi bir benzin yakar (0'a yakın). Hatta bu kompresyon kuvveti motoru soğutur.

    Hatta hararet yapan bir motoru soğutmanın en iyi yolu , yokuş aşağı 1.viteste bağırta bağırta inmektir

    Bu şekilde pistonlar soğuyunca , motor dinlenir , yakıt tüketimi düşer"


    Yukarıdaki yorumun bulunduğu konu başlığı :http://forum.donanimhaber.com/m_34831826/tm.htm




  • Bu arada, geçen günlerde nette Symbol turu atarken karşılaştığım bir durumu aktarayım :

    Aşağıdaki teknik çizimler, Yeni Symbol'ün piyasaya çıkmadan önceki ilk çizimleri. Dış görünüm aynı, ancak iç görünümde yoğun olarak Clio III çizgileri görülüyor.

    Bir tahmin olarak diyebiliriz ki, piyasaya ilk çıkış sırasında vazgeçilmiş olsa da, makyaj döneminde Symbol'e Clio III çizgileri damgasını vurabilir.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LouisRenault

    Süper olmuş, inşallah renaultta yapar aynısını...



    Yukarıda eklediğim teknik çizimde siyah temalı far grubunu görünce gülümsedim. Demek ki, Renault ile aynı şeyleri düşünmüşüz, onlar benden önce çizmiş olsa da :)

    Makyaj döneminde siyah temalı far bekliyorum artık :)
  • En azından direksiyon simidi değişseymiş. 2002'de makyajlanan kasa ile halen aynı direksiyon simidi. Tek fark, Expression paketde orta göbekde krom görünümlü yuvarlak. Ama yinede hoşuma gider yeni Symbol.
    2005 model arabamı Ekim 2004'den beri kullanıyorum, şartlar el verirde alırsam yine düşünmeden alırım Symbol'ü. Hatta eski teknoloji bile olsa 8V gayet iyi bir motor. Ama 1.4 16V/98 HP tabiki biraz daha cazip.
  • Rusya'da önceki nesil Symbol ile gerçekleştirilmiş Crash Test görüntüleri :

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


    Yukarıdaki görüntülerden sonra EuroNCAP'in Clio II HB için verdiği değerlendirme ile Rusların önceki nesil Symbol için verdiği değerleri yanyana koyalım :

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


    İlgili testin yer aldığı sayfa için bknz. :http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n17/crush_test/1.htm

    Ruslar Renault Symbol'ün, Clio II HB'in Euro NCAP'te gösterdiği güvenlik performansını aynı şekilde gösterdiğini belirtmişler. Buna ek olarak kaza sonrası, kazazedeleri tahliye etme sürecinde kapıların zorluk çıkarmadığını, kaza sırasında ise dummy'nin havayastığı ile düzgün bir şekilde buluştuğunu, emniyet kemeri geri mekanizmalarının olması gerektiği anda ve uygun gerginlikte devreye girdiğini not olarak düşmüşler.




  • Cevap ıcın tesekkurler.

    Bence artık dıreksıyon sımıdını yenılemelıler.

    Bırde dıstakı aynalar cok kucuk bıraz buyuk olabılırmıs.Bana bıraz sorun yaratıyor.

    Son olarak sofor tarafındakı dıs aynanın ortasından noktalarla ayırmıslar bırsı uzak gosterıyor,bırısı otekıne
    gore daha yakın gosterıyor bunun amacı nedır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    Cevap ıcın tesekkurler.

    Bence artık dıreksıyon sımıdını yenılemelıler.

    Bırde dıstakı aynalar cok kucuk bıraz buyuk olabılırmıs.Bana bıraz sorun yaratıyor.

    Son olarak sofor tarafındakı dıs aynanın ortasından noktalarla ayırmıslar bırsı uzak gosterıyor,bırısı otekıne
    gore daha yakın gosterıyor bunun amacı nedır?




     >>>RENAULT SYMBOL<<<


    Çift açılı ayna olarak geçer teknik kataloglarda. Konkav, dışbükey, kör nokta engelleyici ayna gibi adlandırmaları da mevcuttur.

    Noktalı kısmın sol tarafı dışa dönük, sağ tarafı içe dönüktür. Sol kısımda kalan alandan, aracın orta direkten itibaren geniş açıya giren alanını görürsünüz. Bu alanı normal aynalar göstermez. Bu şekilde göstermeyen aynalarda bu alanı görmek için ya dönüp bakmalısınız ya da aynaya doğru eğilmelisiniz. Bu açılı görüş normal aynalarda görüş alanına girmeyen nesneleri görmenizi sağlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı


    quote:

    Orijinalden alıntı: b1ood


    Zaten doğrusu süngerle yıkamak.. fırça kesinlikle kullanılmamalı.. eskiden oto yıkamacılar bile fırça kullanıyordu.. şimdi köpüklü yıkama ve süngerle yıkama uyguluyorlar.. bulunduğun il neresi bilmiyorum ama istanbul carrefour gibi büyük marketlerde bu iş için özel süngerler satılıyor 2.5-3 TL arası fiyatlarda.. ben almıştım baya güzel temizliyordu.



    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    Arkadaslar arabayı Sungerle yıkamayı tavsıye edermısınız?Eskıden fırcayla yıkıyordum.Cok cızık oluyordu.

    Cızıklerı onlemek maksadıyla sungerle yıkasam nasıl olur?

    Yada daha baska araba yıkama yontemlerı var mı?






    Istanbulda oturuyorum.Carrefour 20 dk mesafede arabayla.Aldıgın sungerın Markasını yazabılırmısın?Aynısından alıyım.





    Dostum.. muhtemelen almışsındır süngeri.. biraz geç cvp olucak ama ben inan markasına bakmamıştım.. tek çeşit vardı ben aldığım zaman.. farklı renklerde oto shampuan bölümlerinden almıştım.




  • @mde

    Bılgılendırdıgınız ıcın tesekkur ederım.

    @b1ood

    Bızım mahalledekı bır temızlıkcıden sunger aldım.Onunla yıkadım.
    Carrefoura gıdınce soyledıgın yerden alırım.
  • Arkadaslar Orjınal bır Araba Anahtarlıgı tavsıyesı Istıyorum.

    Var mı bıldıgınız Guzel Anahtarlıklar.

    Sert bır cısım olmasın arabanın anahtarının gırdıgı yerın altını cızıyor. (orjınalse resım koyabılırsınız) .Derı Guzel bır anahtarlık olabılır.Guzel anahtarlıklar beklıyorum.Sımdıden Tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmavı

    Arkadaslar Orjınal bır Araba Anahtarlıgı tavsıyesı Istıyorum.

    Var mı bıldıgınız Guzel Anahtarlıklar.

    Sert bır cısım olmasın arabanın anahtarının gırdıgı yerın altını cızıyor. (orjınalse resım koyabılırsınız) .Derı Guzel bır anahtarlık olabılır.Guzel anahtarlıklar beklıyorum.Sımdıden Tesekkurler.




    Şurada bazı deri anahtarlıklar mevcut :http://www.mertpromosyon.com/promosyon.asp?id=2

    Bu sayfada "1998" ve "774" ün stili gayet hoş. Metal kısımlarına da orijinal şekilde SYMBOL yazdırıldı mı tamamdır :)




  • Aşağıdaki çalışmayı hazırlayacak promosyon ürünleri üreticisi aranıyor.
    Yapacak olan firmalara şimden nottur : Telif ücreti istemiyorum, yeterki basın :)

     >>>RENAULT SYMBOL<<<
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Aşağıdaki çalışmayı hazırlayacak promosyon ürünleri üreticisi aranıyor.
    Yapacak olan firmalara şimden nottur : Telif ücreti istemiyorum, yeterki basın :)

     >>>RENAULT SYMBOL<<<





    Bende bunun TOURNEO CONNECT inden istiyorum... Bi zahmet görsek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde

    Aşağıdaki çalışmayı hazırlayacak promosyon ürünleri üreticisi aranıyor.
    Yapacak olan firmalara şimden nottur : Telif ücreti istemiyorum, yeterki basın :)

     >>>RENAULT SYMBOL<<<






    Cok Guzel Olmus Begendım.
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.