Şimdi Ara

Renault Taliant > 400.000 TL (başlangıç fiyatı) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
5.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aslında dacia sandero sedan  

  • Yapı Ustası kullanıcısına yanıt

    boş konuşma civic ide çok abartma civic elbette taliant tan üstün ancak civic in rakibi megane dır ve megane de her türlü civic den daha iyi bir araçtır yeni gelecek megane 5 ile yeni civic zaten karşılaştırılamaz bile hala civic diyen ağır beyinsizdir o 2 araç arasında

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Civic iyidir demedim ki hocam ne bu şiddet bu celal. Daswagen'i savunuyorsanız bir şey diyemem tabii. Yine de B ve C vitamini alın bence ek olarak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ilk cıktıgında 199 bindi. 99 bin olsa gene vermem diyodum. şimdi 400 bin şuna veren net MALDIR.

  • Ben sero B kullanıcısına yanıt

    Taliant almanya da yok ama


    fiyatlara bakınca insanın coğrafya kaderine tüküresi geliyor.


    www.renault.de
    Renault Deutschland - Neuwagenkauf - Offizielle Webseite
    https://www.renault.de/?rleads=broschuere&intern=1
  • Şaka gibi ya, koca dünyada bu haramilerin arasinda doğ. Afedersiniz ama şansımı..........

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu millet nelere alıştı bunada alışırız.

  • Almanyada bu arac Dacia Logan olarak geciyor ( arka stoplar farkli ) , sayilari cok kisitli olsada , özel Firmalar tarafindan Romanya dan getirilip
    EU Auto yani AB araci ismi altinda ortalama 15.000 Euroya
    satiliyor ( 90 tce / 100 eco Lpg paket )





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 18 Aralık 2021; 23:42:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • astegon kullanıcısına yanıt

    Coğrafya değil kavim. Mesela kuranda coğrafyaya atıf yapılmaz ama kavimler hakkında çok net ifadeler vardır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taliant dediğiniz aslında symbol
    Symbol dediğiniz aslında clio
    Clio dediğiniz aslında Logan
    Logan dediğiniz aslında solenza
    Solenza dediğiniz aslında Broadwayyyyyy oleyyyyy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasanın vay haline.

    Hala araç olsa kapış kapış gidecekçilerin gözleri umut dolu.
    Aynen kardeşim parayı binbir zorlukla kazanan doktor, öğretmen, mühendis de 50 aylık maaşlarını teneke parçasına atmak için sıraya girecekti.

    Piyasanın sonunun başlangıcına hoş geldiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapı Ustası kullanıcısına yanıt

    Almanları katmadım işin içine konumuz megane civic di neyse ilerleyen yıllarda elektrik geliştiğinde kimin daha iyi olduğunu göreceğiz benim düşüncem içten yanmalı motorlar tamamen bittiğinde birçok firma buna ayak uyduramayacak Renault un bu konudaki hamleleri yeni değil 11 sene önce Bursa da başladı fluence ZE ile

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Hocam bu elektrik işinde Avrupa uzak doğuya kıyasla daha erken ve agresif davranıyor. Japonlar hala hibrit peşinde. Bana hibrit daha mantıklı geliyor aslında Türkiye için. Bizim elektrik altyapımız henüz çok başında elektrikli otomobiller için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapı Ustası kullanıcısına yanıt

    aynen kardeşim şu aşamada elbette hibrit çok iyi ama 10 sene sonrası için hibrit inde pek anlamı kalmayacak çünkü içten yanmalı fosil dönemi tarih olacak bu yüzden hibritte sonuç olarak içten yanmalı fosil yakıta ihtiyaç duyan bir ünite ha şuda var Türkiye gibi ülkeler tamamen elektriğe geçmesi bence çok uzun zaman gerekiyor hem alt yapı hem elektrikli araçlara halkın ulaşabilmesi bunlar için ben minimum 20 sene diyorum belki 2040 civarı gibi piyasada benzin/dizel araçlar parmakla gösterilecek şekilde kalacaktır ama avrupa için bu süreç çok daha kısa zaten birçok ülkede dizellerin şehir içine girmeleri yasaklandı veya ekstra vergiler konularak önüne geçiliyor çok değil 5 sene içinde tamamen elektriğe dönerler mesele Renault un C sınıfındaki yıllardır temcilsi i olan modeli megane nın yeni çıkan megane 5 serisi tamamen elektrikli olarak üretilecek dizeli zaten yok benzinlide üretilmeyecekmiş şimdi megane 5 i şu ekonomik şartlarda renault Türkiye ye getirse kim nasıl alacak o paralara mümkün değil o yüzden Renault megane 4 ün üretimini karsan a vererek Türkiye ve Türkiye gibi olan ülkeler için bir müddet daha devam ettirecek Avrupa da ise megane 4 tarih oldu maalesef biz her konuda olduğu gibi bu konuda da çok gerideyiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharkemre -- 19 Aralık 2021; 13:7:33 >




  • Ben sero B kullanıcısına yanıt

    Kuran zamanı bilmiyorlardı ki. Neyse o konuda tartışmaya girmeyelim. Manyak çok bu forumda.

  • Bu teneke 400 liraysa benim bmw 800 lira eder saka gibi. Sonra piyasa niye artiyor artar tabi, arabami niye teneke parasina satayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 - 1.2 atmosferik araçlar fiyatına göre makul bir performans sunarken düşük hacim atmosferiğe o para verilir mi diyenler vardı. Bu kişileri haklı çıkarmak için müdahale edilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Hocam bu günler de geçer elbet. Yalan yok bence halk hak etmediği bir refah dönemi yaşadı 2010lu yıllarda. Şimdi cezasını çekiyoruz ancak Türkiye bu kadar yüksek araç fiyatlarını hak eden bir ülke de değil. Olması gereken 2019 fiyatları bence. Önümüzdeki yıllar otomobil piyasası için çok renkli geçecek gibi, ucundan kıyısından tanık oluruz umarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuna bu parayı verenler olacaktır sırf sıfır diye. Şimdiden alınlarından öpüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 19 Aralık 2021; 20:28:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.