Şimdi Ara

Renault'un 1.2 atmosferik motoru? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
6.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Polo 1.0 75Hp maksimum hiz 175km.

    Sanzimani ona gore ayarlamislar Adamlar yapmis abi.

    75hp araba teknik verisi bile 175 ise 180 felan yapar araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasto_37

    Bahsettiğiniz motorun kodu e7j olması lazım. Tek kişi kullandığınızda yeterli performansı vardır. Tam şehiriçine göre yapılmış bi motordur.

    K7j motor hocam. Kesinlikle hak veriyorum. Araçta 3kişiden fazlaysanız bariz bir düşüş oluyor. Uzun yolculuklara hep 5 kişi+ bagaj çıktığım için sıkıntı oluyor. Bir de yakıtının arabası değil hakikaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni en çok mutsuz eden durum, vites oranlarının kısalığı nedeniyle sürekli vitesle oynamanızı istemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 lpg li 2012 model vardı.
    Uçup kaçmıyor. Ama kötü de değil.
    Tork hissetmek isterim, gazlarım, 100 km/s hızın altına inmem diyorsanız almayın.
    Klasik B sınıfı araç motoru işte.

    Şehir içinde üzmez, şehirler arası sabır gerektirir..
    Şehir içi dik yokuşlarda zaten atmosferik olduğu için vites düşürürsünüz olur gider.

    Lpg ile müthiş bir ikilidir.

    Not: Kendisi ile arada sırada 2. ve 3. Viteslerde gayet eğlenceli vakit geçirmişliğimde vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 13 Mayıs 2015; 1:31:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Senin arabaya lpg uyumu ne alemde bu işi bir çözseler çok güzel olur aslında.
    Milletin düşük hacim atmosferikde olan alt devir hissizliğine olan tepkisi için turbo güzel iş görüyor.

    Ha ama hacim ne olursa olsun atmosferik gayet güzel iş görüyor. (Bence)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Senin arabaya lpg uyumu ne alemde bu işi bir çözseler çok güzel olur aslında.
    Milletin düşük hacim atmosferikde olan alt devir hissizliğine olan tepkisi için turbo güzel iş görüyor.

    Ha ama hacim ne olursa olsun atmosferik gayet güzel iş görüyor. (Bence)

    bende prins lpg kiti var 316i atmosferik motor en uygun olan kit mevcut kesinlikle sorun yaşamadım

    doğa çevre sorunsuzluk derim her zaman onun içinde atmosferik motor japonlar boşuna atmosferik motorlarını geliştirmeye devam etmiyo adamlar turboyla uğraşmıyo koy yağını bin bas git diyor :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Bulaşılacak cinsten değil hb olanı bile eziyet lpg varsa işkence artar 16 valf olsada 1.2 olduğu bir gerçek atmosferik bence 1.6 dan başlar.

    Lpgde nasıl işkence oluyor?

    Evet lpg varsa işkence bir megane 1 2.0 rxt gibi yürürmü sizce yada 1.4 1.6 ben almam binmem 1.2 insanlığa hakarettir.

    Elbette 2.0 gibi olmaz. ne kkadar ekmek o kadar köfte. Yakıtı vergisidir ona göre olur. S.içinde yeterli S.ddışındaDa bana göre yeterli. Az yakmasida çabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Düşünüyorsanız 1.4 16v modellerinden alın güçlü motordan zarar gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Beni en çok mutsuz eden durum, vites oranlarının kısalığı nedeniyle sürekli vitesle oynamanızı istemesi.

    1. Vites çok kısa hızlanamadan 2 ye atıyorsun mecburen bu seferde araba silkeleniyor , aslında ilk4 vites çok kısa sürekli vites değistirmek gerekiyor minibüsçüler gibi, 60 dan sonra 5. Viteste çok rahat kullanılıyor tamamen ekonomi amaçlı başka bir cekilir tarafı yok,yokuşta hiç çekmiyo sürekli arkandan gelenler korna çalıyor
    otoyolda rezil ediyor , milletin uçarak çıktığı hafif yokuşlu yolları 3. Viteste çıkıyorsun abartmıyorum otoyolda kamyonlar bile yol istiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 atmosferik motorun yürümesi için 950 kg civarı olması lazım. Günümüzde b segment araçların 1100-1150 civarı olduğunu düşünürsek bu kilolar için 1.4 ün altına inmemek lazım
  • Gidiyor vs demek tamamen züğürt tesellisi. Önceki aracım 1.0dı şimdiki aracım 2.0. 1.2 donanımsız clio alacağınıza eski araç alın. Daha güvenli, daha konforlu. Sürdüğünüz araçtan zevk alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 13 Mayıs 2015; 11:00:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende var 1.2 clio. Aracin sehiricinde hiçbir sorunu yok ben gayet memnunum. Uzun yolda da 100u gecmezsen bence gayet iyi. 110 civarına çıkınca uğultu başlıyor motor ve yol gürültüsü. Birde vites oranları çok kısa sürekli vites ile oynamanız gerekiyor. Bunun dışında ben bir problem gözlemedim. Birde bu araçlardan beklenti ne onu çözemedim. Şehir içinde 200bg araban olsa ne olacak sanki trafikte ikinizde aynısınız. Tabiki ara hizlanmalar vs daha kötü kalıyor ama şehir içinde hiçbir farkı yok. Uzun yolda da kurallara uyarsan 2 saatte ankaraya gitmeye calismazsan bence yeterli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Gidiyor vs demek tamamen züğürt tesellisi. Önceki aracım 1.0dı şimdiki aracım 2.0. 1.2 donanımsız clio alacağınıza eski araç alın. Daha güvenli, daha konforlu. Sürdüğünüz araçtan zevk alırsınız.

    Hangi aracı alalım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuvars10

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Gidiyor vs demek tamamen züğürt tesellisi. Önceki aracım 1.0dı şimdiki aracım 2.0. 1.2 donanımsız clio alacağınıza eski araç alın. Daha güvenli, daha konforlu. Sürdüğünüz araçtan zevk alırsınız.

    Hangi aracı alalım?

    Butce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuvars10

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Gidiyor vs demek tamamen züğürt tesellisi. Önceki aracım 1.0dı şimdiki aracım 2.0. 1.2 donanımsız clio alacağınıza eski araç alın. Daha güvenli, daha konforlu. Sürdüğünüz araçtan zevk alırsınız.

    Hangi aracı alalım?

    Butce?

    Bende Clio 2 Hb var. Sizin öneriniz nedir, eski araç olarak? Onu düşünelim. Lakin donanımsız güvensiz araca binmeyelim tavsiyelerinizi belirtinde.
  • Uzun yolda o motorla 180yaptigimizi bilirim. Arac clio 1.2 ama sehir icinde ille de gitsin diye basarsan beklediginden fazla yakar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Verticall

    Bende var 1.2 clio. Aracin sehiricinde hiçbir sorunu yok ben gayet memnunum. Uzun yolda da 100u gecmezsen bence gayet iyi. 110 civarına çıkınca uğultu başlıyor motor ve yol gürültüsü. Birde vites oranları çok kısa sürekli vites ile oynamanız gerekiyor. Bunun dışında ben bir problem gözlemedim. Birde bu araçlardan beklenti ne onu çözemedim. Şehir içinde 200bg araban olsa ne olacak sanki trafikte ikinizde aynısınız. Tabiki ara hizlanmalar vs daha kötü kalıyor ama şehir içinde hiçbir farkı yok. Uzun yolda da kurallara uyarsan 2 saatte ankaraya gitmeye calismazsan bence yeterli..

    Benim logan 1.2 140-150 gibi gidiyorum hiç ses yok .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.