Şimdi Ara

renaulth sayfasında Yeni Symbol versiyon ve fiyatlarını açıklamış (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
6.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.

    Bir onceki kasa symboll'u 92.000 km kullandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • internetteki sayfalarına göre en boş modeli joy ve bu modelde hız sabitleyici vs alamıyoruz arkadaşlar .sadece touch modellerine ek alabiliyorsunuz.ben joy ile touch modeli dizeline bakınca düz olarak arada 1000 tl fark var

    örnek olarak Yeni Symbol Touch 1.5 dCi 75 bg
    37.490 TL
    Yeni Symbol Joy 1.5 dCi 75 bg
    36.490 TL

    bu durumda ilerde belki Yeni Symbol Joy 1.2 16v 75 bg
    27.990 TL bunun joy modelini çıkarırlarsa 28,990 TL ya o zaman da hız sabitleyici vs en full en düşük motor seçeneğini 33890 olabilir.şuan ki paketlere göre en full Yeni Symbol Touch Turbo 90 bg 37.390 ile
    Yeni Symbol Touch 1.5 dCi 75 bg 41.390 TL ye alabiliyoruz şuan ki durumu bu ama arkadaşlar haklılar symbol için bunca donanım vs :) güzel keşke sanderoyu yada stepwayide bu derece donatsalar .
  • Dacia loganlar symbol adıyla 10 bin tl daha pahalı fiyata gelmiş hayırlı olsun

    http://forum.donanimhaber.com/m_71562710/tm.htm

     renaulth sayfasında Yeni Symbol  versiyon ve fiyatlarını açıklamış

     renaulth sayfasında Yeni Symbol  versiyon ve fiyatlarını açıklamış




  • bu sınıfta accent blue'ya rakip kalmadı böylece
  • Fiat Linea ve C-elysee daha mantıklı bunu almaktan çok tipsiz bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.

    Hocam arabanın zaten kalitesi malum, symbol 140 tan sonra havalanır uçar, rüzgar , yol sesi aynen içerdedir, Allah'a emanet gider.

    Lakin o kaliteye göre de fiyatı var .

    Şu an açıklanan fiyatlarla bu arabayı donanımsız piyasaya sürseler bu arabanın Türkiye'de satış rekoru kıracağı sabittir. Bu sebeple bu donanım bu fiyata göre bence ekstra .




  • Her malın bir alıcısı vardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.

    Hocam arabanın zaten kalitesi malum, symbol 140 tan sonra havalanır uçar, rüzgar , yol sesi aynen içerdedir, Allah'a emanet gider.

    Lakin o kaliteye göre de fiyatı var .

    Şu an açıklanan fiyatlarla bu arabayı donanımsız piyasaya sürseler bu arabanın Türkiye'de satış rekoru kıracağı sabittir. Bu sebeple bu donanım bu fiyata göre bence ekstra .

    Uçmaz!!! Şimdi böyle dedik diye fanatik ilan ediliriz. İmzamda yazan araba ilk günden beri bende ve 135 bin km. boyunca benden başka kullanan olmadı. 140'da yaptım, 160'da yaptım 180'e kadar da çıktım. Uçsa burada bunları yazamazdım. 140'dan sonra güvenli olmadığı doğru. Hava birde rüzgarlıysa 120 hatta 110 en ideali. Ama normal, düz yolda ve yaprak kıpırdamadığı zamanlarda 140 - 150 - 160 gibi hızlara çıkılır, çıkılmaz değil. Ama uzun süreli gidilmez 140 üstü hızlarda. Rüzgar ve yol sesi zaten ritmik melodidir.

    Tasarım görecelidir. Ama çokda kötü değil. Keşke LOGAN'dan türemeseydi ama bence biraz daha geniş ve ferah olmuş araba. Canlısını görmek lazım, değişik renkleri görmek lazım. Yani POLO olsun, ne bileyim CORSA olsun bu arabadan aman aman farklı nasa üssü tasarıma sahip değiller.

    Fiyatıda donanıma göre makul bence. Zaten B segmenti arabalar 30 - 40 arası hatta kimi 40'ı bile geçiyor donanım arttıkça.

    İsteyen bunu alır, dileyen alternatiflerini alır. Şahsen LİNEA tercihim olur ikisi arasında. İllede B segment ve HB dersem CLIO IV olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.

    Hocam arabanın zaten kalitesi malum, symbol 140 tan sonra havalanır uçar, rüzgar , yol sesi aynen içerdedir, Allah'a emanet gider.

    Lakin o kaliteye göre de fiyatı var .

    Şu an açıklanan fiyatlarla bu arabayı donanımsız piyasaya sürseler bu arabanın Türkiye'de satış rekoru kıracağı sabittir. Bu sebeple bu donanım bu fiyata göre bence ekstra .

    bunlar dacia logan. Renault amblemi takılıp fiyatı ucan araçlar. Şimdi ben size aynı fiyatlara accent blue bakmanızı öneririm. Accent Blue otomobilse symbol tornet segmenti oluyor su durumda. Sadece bi taksi maksi bulun inceleyin görun derim




  • Sahsen Aracı köy yollarinda cukur ve camurda 100 bin km devirdigimden bu sumbullere saygim sonsizdur, hic bi alman bu arabanin gittigi yollarla basedemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.

    Hocam arabanın zaten kalitesi malum, symbol 140 tan sonra havalanır uçar, rüzgar , yol sesi aynen içerdedir, Allah'a emanet gider.

    Lakin o kaliteye göre de fiyatı var .

    Şu an açıklanan fiyatlarla bu arabayı donanımsız piyasaya sürseler bu arabanın Türkiye'de satış rekoru kıracağı sabittir. Bu sebeple bu donanım bu fiyata göre bence ekstra .

    Uçmaz!!! Şimdi böyle dedik diye fanatik ilan ediliriz. İmzamda yazan araba ilk günden beri bende ve 135 bin km. boyunca benden başka kullanan olmadı. 140'da yaptım, 160'da yaptım 180'e kadar da çıktım. Uçsa burada bunları yazamazdım. 140'dan sonra güvenli olmadığı doğru. Hava birde rüzgarlıysa 120 hatta 110 en ideali. Ama normal, düz yolda ve yaprak kıpırdamadığı zamanlarda 140 - 150 - 160 gibi hızlara çıkılır, çıkılmaz değil. Ama uzun süreli gidilmez 140 üstü hızlarda. Rüzgar ve yol sesi zaten ritmik melodidir.

    Tasarım görecelidir. Ama çokda kötü değil. Keşke LOGAN'dan türemeseydi ama bence biraz daha geniş ve ferah olmuş araba. Canlısını görmek lazım, değişik renkleri görmek lazım. Yani POLO olsun, ne bileyim CORSA olsun bu arabadan aman aman farklı nasa üssü tasarıma sahip değiller.

    Fiyatıda donanıma göre makul bence. Zaten B segmenti arabalar 30 - 40 arası hatta kimi 40'ı bile geçiyor donanım arttıkça.

    İsteyen bunu alır, dileyen alternatiflerini alır. Şahsen LİNEA tercihim olur ikisi arasında. İllede B segment ve HB dersem CLIO IV olur.

    Estagfurullah ne fanatizmi, bende de imzamdaki symbol var. Ordan biliyorum, Symbolle en çok 170 gördüm mü gördüm. Dümdüz yolda ama. O hızlarda giderken Allah korusun önüme bir şey çıksa ,ya da sağ şeritten bir araba hafiften bana doğru yaklaşsa , symbolle en ufak manevra yapamam o hızlarda direk takla. Sen de bunu iyi bilirsin. Ama harbiden az yakar çok kaçar :)




  • dacia logan çıksaydı klimalı en boş modeli tahminen hb ile aynı olurdu klimalı sandero fiyatı 25.790- renault symbol ise 27.990 TL yani 2200 daha pahalı çıkarmış reno :) keşke logan adı altında bu arabayı çıkarsaydı o zaman en az 2 milyar aşagı olacaktı pazarlıkla belkide 3 milyar aşağı :) donanımlısı alınırdı.

    bir şeyi atlamışım logan 31.900 klimalı 1.5 dCi 75 bg- renault bunu kaça satıyor 36.490 TL aradaki fark çok büyümüş oldu yalnız aradaki fiyata bakarken loganınki joy,renaultunkini touch modeli düşünün :) ama eklentisiz klimalı düz hali aynalar elektriklı ve yan hava yastıkları var (aradaki fark bunlarla beraber 4590 tl ) - çünkü ambiance modeli sanderonun 31900

    sandero 90 turbolusu satılmadığı için karşılaştırma yapamadım ama
    1.2 16V 75 bg ve 1.5 dCi 75 bg logan adı altında satılsaydı :) çok daha ucuza bu arabayı alabilirdik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainman76 -- 13 Şubat 2013; 22:29:08 >
  • millet opsiyon olarak deri koltuk ,hafızalı ısıtmalı koltuk ,park sensörü satar ,reno Stepne satıyor ?

    yahu 30 milyarlık bi araba bi stepne bu kadar mı maliyetli ki opsiyon olarak sunuyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    bunlar dacia logan. Renault amblemi takılıp fiyatı ucan araçlar. Şimdi ben size aynı fiyatlara accent blue bakmanızı öneririm. Accent Blue otomobilse symbol tornet segmenti oluyor su durumda. Sadece bi taksi maksi bulun inceleyin görun derim



    Tavsiyeniz için teşekkürler, Renault'lar her ne kadar beni sanayiden çıkarmasalar da, seviyorum ve kullanıyorum. Hyundai son yıllarda her ne kadar kalite artırmış gibi görünse de hala bana çok dandik geliyo. 2000-2001 model Accent ler hurdaya dönmüşken, 2001 model Symboller hala diri durmaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    millet opsiyon olarak deri koltuk ,hafızalı ısıtmalı koltuk ,park sensörü satar ,reno Stepne satıyor ?

    yahu 30 milyarlık bi araba bi stepne bu kadar mı maliyetli ki opsiyon olarak sunuyorsun

    60.000'lik VW'lerin plastik jant kapağıyla satılması pek gözünüze batmıyo sanırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    millet opsiyon olarak deri koltuk ,hafızalı ısıtmalı koltuk ,park sensörü satar ,reno Stepne satıyor ?

    yahu 30 milyarlık bi araba bi stepne bu kadar mı maliyetli ki opsiyon olarak sunuyorsun

    60.000'lik VW'lerin plastik jant kapağıyla satılması pek gözünüze batmıyo sanırım :)

    Onun tok kapı sesi var

    şaka bi yana gerçekten rezil bir durum sen git adamlara yılların emeğini paranı ver.Adamlar sana 200 tl lik bi lastiği ,jantı parayla versin.

    Yeminle araba 3 tekerle gidebilse bi lastik daha söküp 2 tane opsiyonel olarak satar bunlar.Ah ualn şu Ötv Mtv ve vergi saçmalığı olmasda 60 bin verip Vosvagene değilde mercedeslere bmwlere binebilsek en azından hakkıdır.




  • Vay bee yemez içmez üstüne birkaç bin daha biriktirir sıfıra yakın avensis elegant extra alırdım..Donanım ve kalite zaten akar..Yokmu o zaman 2008-2009 seat cordoba stylance 1.4 tdi alırdım.Aynen 2010 da yaptığım gibi.Cruze kontrol yol bilgisayarı klimatonik klima otomatik katlanan elektrikli ısıtmalı yan aynalar.B sınıfı araç 470 lt bagaj hacmi.Kesinliklede sümbülden daha sağlam işçiliği malzeme kalitesi var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    millet opsiyon olarak deri koltuk ,hafızalı ısıtmalı koltuk ,park sensörü satar ,reno Stepne satıyor ?

    yahu 30 milyarlık bi araba bi stepne bu kadar mı maliyetli ki opsiyon olarak sunuyorsun

    60.000'lik VW'lerin plastik jant kapağıyla satılması pek gözünüze batmıyo sanırım :)

    bu sorular ve cevaba 2 ucu moklu değnek derim.İki olayda rezalet bence..Aracım doğuş grubu ama sırf bu malzemeden çalmalar sebebiyle ayar oluyorum hiç sevmiyorum.Üstüne basa basa söylüyorum 1.6 hitler passat bitti ondan sonra vw de alınacak araç kalmadı..Haa bide exeo vardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    bunlar dacia logan. Renault amblemi takılıp fiyatı ucan araçlar. Şimdi ben size aynı fiyatlara accent blue bakmanızı öneririm. Accent Blue otomobilse symbol tornet segmenti oluyor su durumda. Sadece bi taksi maksi bulun inceleyin görun derim



    Tavsiyeniz için teşekkürler, Renault'lar her ne kadar beni sanayiden çıkarmasalar da, seviyorum ve kullanıyorum. Hyundai son yıllarda her ne kadar kalite artırmış gibi görünse de hala bana çok dandik geliyo. 2000-2001 model Accent ler hurdaya dönmüşken, 2001 model Symboller hala diri durmaktadır.

    eski hyundailerle yeniler arasında çok fark var. Zaten 5 yıl garanti veriyor adamlar. Aynı arabalar avrupada 7, amerikada 10 yıl garantili satılıyor. Şimdi tutupta symbolle pardon loganla kıyaslama bile yapılmaz arasında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.

    Bkz. Grande Punto. ESP Standard değil. Ama yol tutuşu harika.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.