Şimdi Ara

renaulth sayfasında Yeni Symbol versiyon ve fiyatlarını açıklamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
0
Favori
6.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  renaulth sayfasında Yeni Symbol  versiyon ve fiyatlarını açıklamış" data-href="http://
     renaulth sayfasında Yeni Symbol  versiyon ve fiyatlarını açıklamış
    ">http://
     renaulth sayfasında Yeni Symbol  versiyon ve fiyatlarını açıklamış
    araçlar 2013 Model Yılı Tavsiye Edilen Finansman Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı lpg li şeklinde olanı yok ,
    Yeni Symbol Joy 1.2 16v 75 bg
    27.990 TL
    Opsiyonlar
    Stepne 185/65/R15 250 TL
    Metalik Renk 700 TL eklenirse 28.940
    *******
    Yeni Symbol Joy 1.5 dCi 75 bg
    36.490 TL
    artı metalik stepne =37.440 TL

    *******
    Yeni Symbol Touch Turbo 90 bg
    33.490 TL
    artı metalik stepne rnav -konfor paketi =37.390

    Yeni Symbol Touch 1.5 dCi 75 bg
    37.490 TL artı metalik stepne rnav -konfor paketi =41.390 TL
    Opsiyonlar
    Konfor Paketi : Deri Direksiyon, Hız Ayar ve Sınırlayıcı, Elektronik Klima, Arka Park Sensörü 1.600 TL
    Stepne 185/65/R15 250 TL
    RENAULT R-NAV navigasiyon ve Multimedya sistemi 1.350 TL
    Metalik Renk 700 TL

    joy modelinde aynalar elektriksiz arka camlar manuel , touch modelinde arka camlar elektirkli aynalarda elektirkli,hepsinde stepne ve metalik renk fiyatı var touch modelinde ek konfor paketi ve rnav seçilebiliyor

    abs ,esp, asr ,afu,yolvu ve sürücü standart touch da yan hava yastıklarıda var

    en boş modelinde keşke aynaları elektirkli olsaydı bu asla sanırım olmucak :) ama , 26 bine +lpg kiti ile 28 e satılsaydı fena olmazdı belki ilerde lpg kitlisi gelir ve fiyatları inşallah aşağı iner .Vatana millete hayırlı olsun :) yeni Symbol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainman76 -- 13 Şubat 2013; 20:49:17 >







  • Icon donanımlısı ne kadar?
  • icon modeli yok ,joy ve touch olarak düzenlenmiş.ilerde belki gelir
  • donanımları inceledim, fiyatlar diğer rakiplerine göre (C-Elysee, 301, gibi) daha iyi...

    Sandero'nun daha donanımlısı gibi olmuş.

    Bence çok satar bu araç...
  • Beklediğim fiyattı ancak bu kadar donanımı görünce şaşırdım bir symbol için

    Esp-Asr-Yan Hava yastıkları-Hız Sabitleyici-Navigasyon-Bluetooth-Usb Girişi

    B Sınıfı bir araç için bu donanımlar az diyen çıkmaz inşallah

    Artık sümbül tarihe karışacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Capulcu M -- 13 Şubat 2013; 21:01:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o paraya 1.4 Linea Classic alınır bence.
  • Konfor Paketi : Deri Direksiyon, Hız Ayar ve Sınırlayıcı, Elektronik Klima, Arka Park Sensörü 1.600 TL

    Uygun fiyat burada. Akla ve duygulara hitap ediyor.

    Hız ayar ve sınırlayıcı. Elektronik klima olmazsa olmazlarımdan.

    Bu araç yine rekorlar kıracak gibi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ooooo bu çok satar valla.Bana bile mantıklı geldi.
  • En boş modeline '' RENAULT R-NAV navigasiyon ve Multimedya sistemi 1.350 TL '' opsiyon olarak satın alınıp,yıllarca kullanılabilir.Yalnız 1.2 16v 75bg bana az geldi.Diğer modellerin toyota,ford...motorları beygir ve performans olarak daha iyi.

    İnşallah reno gene 2013 model arabalarında da arka camları manuel yapmamıştır
  • Siler supurur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tiple isterse koltukları masaj yapsın yine alınmaz sümbül, logar kapağı yemiş sümbüliye olmuş
  • Bıkmadılar hala aynı kapı kolu. Şaseside Logan şasedir bunların :)

    O paraya Linea alınır. Daha güvenli binilir. Lansman yapacaklarına crash tesleri yayınlasınlar.
  • Sümbül olmuş 40 lira arkadaş şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio'da standart donanım olarak sınıfında uzak ara yapmıştı, Symbol'da aynı yoldan gitmiş. Renault çok akıllıca hamleler yapıyor yeni nesil araçlarında.. Fiyat/Performans kriterlerinde resmen rakiplerine harakiri yaptırdı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roque_Jn -- 13 Şubat 2013; 21:36:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    bu tiple isterse koltukları masaj yapsın yine alınmaz sümbül, logar kapağı yemiş sümbüliye olmuş

    Cebinde 50.000 TL var ise evet alınmaz. Ama maximum 25.000 lira çıkarabiliyorsan ve sıfır arabam olsun diyorsan gider paşa paşa alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    bu tiple isterse koltukları masaj yapsın yine alınmaz sümbül, logar kapağı yemiş sümbüliye olmuş

    Cebinde 50.000 TL var ise evet alınmaz. Ama maximum 25.000 lira çıkarabiliyorsan ve sıfır arabam olsun diyorsan gider paşa paşa alırsın.



    Öyle bir seçeneğim olsa da gidip almam. Eski 206'nın yenilenmişi 206+ bile daha mantıklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    bu tiple isterse koltukları masaj yapsın yine alınmaz sümbül, logar kapağı yemiş sümbüliye olmuş

    Cebinde 50.000 TL var ise evet alınmaz. Ama maximum 25.000 lira çıkarabiliyorsan ve sıfır arabam olsun diyorsan gider paşa paşa alırsın.



    Öyle bir seçeneğim olsa da gidip almam. Eski 206'nın yenilenmişi 206+ bile daha mantıklı

    206+ ın bundan bir farkı var mı? Hepsi sonuçta "ucuz" aile arabası. Aracı eleştirirken fiyatına satış satış kitlesine dikkat etmek lazım.




  • Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.
  • İyi fiyatla girdi, rakipleri toledo ve rapid daha piyasaya bile giremedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    Bu paraya alınabilecek en uygun araç . Bir symbol den beklenmeyecek kadar donanım var. Meşhur trendline polo-golf'ten bile daha dolu. Sadece tipi bozuk , "modifiyeli dacia logan". Fiat Linea satışlarını keser bu araba.

    Araba donanım değildir.

    Bir zahmet direksiyondan müzik değiştirme ama çukura girdiğinde arabadan tangır tungur sesler çıkmasın. Sert viraja girerken bir o tarafa bir bu tarafa yatmasın. İnsanlardaki donanım ve esp takıntısını anlamıyorum. Böyle leylek gibi araba yaparsan tabi esp standart olmalı. Ama yol tutuşu çokk iyi araçta espye gerek bile yok.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.