Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
251
Cevap
21
Favori
79.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    komiksin ya sana soruyorum kardeşim sen hem torsiyonlu hem bağımsız süspansiyonlu aracı aynı yolda aynı manevralarla aynı hava koşullarında test ettinmi etmedinmi sadece bunun cevabını ver bu 1 ikinci olarak ta yol tutuşun bağımsız kadar iyi olduğuna bağımsız süspansiyonlu golfü test etmeden neye göre hangi kritere göre karar verdin.ben resimlere göre konuşmusum sende başkalarının yaptığı testlere göre konuşmussun.üstelik testi yapanlar kim?mühendismi oto uzmanımı kim hangi sıfatla yapıp yazıyorlar video nerede veriler nerede viraja girerken yapılan çekimler nerede .konuyu çarpıttığım yok sizin tabularınız var.

    Kusura bakmazsan biraz daha basit anlatıp, noktalayacağım;

    1. C segmentinde en iyi yol tutuşa 10 puan verelim.

    2. Ben, kullanıcısı olarak ve benim dışımda da bir çok amatör kullanıcının düşüncesi ve ayrıca sayısız yerli-yabancı otomobil dergilerindeki test sürüşlerindeki yorum, yol tutuşun çok iyi olduğudur..Bu nedenle "torsiyon çubuklu" Golf benim nazarımda rahatlıkla 10 üzerinden 9 alır..

    3. Resimler eğer sizi çok etkilediyse o zaman 1.4 Golf'e 12 puan verelim..Oldu mu?

    4. Son bir test ve değerlendirme; Golf 1.6 TDİ DSG hakkında;
    http://e-otodergi.com/ ; "..kullanım sırasında herhangi bir konfor ve yol tutuş konularında bir olumsuzluk yaşamadım..virajlarda güven veren Golf ayrıca otoyolda da stabil.."

    Sağlıklı bilgi alışverişi ve polemik için önce karşındakine saygı duymalısın, sonra da anlamaya çalışmalısın..Ancak o zaman bir şeyler öğrenebilirsin.. Yoksa duyduğun, okuduğun her şey sana "komik" gelebilir..


    bişeyler yazmışsın yine ama ben hala sorumun cevabını alamadım.ayrıca sen önce benim sorumu anlamaya ve kavramaya çalış belliki anlayamamışsın cevap ta yazamamışsın şunu diyebilirdin ''evet arkadaşım ben test etmedim benim aracım torsiyonlu iyi yol tutuyor ancak bağımsız nasıl bilmiyorum test edip denemek lazım''
    bunu yazsaydın konu buralara gelmezdi ancak kendi aracın diye yere göğe sığdıramıyosan o ayrı tabi işte işin o tırnak içerisinde yazdığın komik kısmıda burada başlıyor zaten.verdiğin linkte de hızlanma zamanları var yol tutuşla ilgili herhangi birşey söylenmemiş.eğer link paylaşaksan lütfen torsiyonlu ve bağımsız iki golfün yapılmış testlerini paylaş herkes aydınlansınve beni burda golf düşmanı olarakta lanse etmeye çalışma kesinlikle bu forumda hiçbir aracı kötülemedim senin gibide göklere çıkarmadım buna kendi aracımda dahil.OLDU MU?

    verdiğin linki şimdi açabildim ve okudum dediğin gibi virajlarda güven veriyor diyor buda aynı derginin bağımsız süspansiyonlu golf testi 1.4 tsı act ve birebir yapıştırıyorum


    Yeri gelmişken yukarıdaki satırlarda bahsi geçen sürüş karakterini değiştirmeye yarayan sistemden de bahsedelim. Bu sistem sayesinde sürücü kendi isteğinde göre sportif, konforlu, normal, ekonomik veya kişiselleştirilmiş ayarlar yapabiliyor. Sistem, direksiyon tepkileri, gaz pedalı tepkileri, şanzıman, klima ve eğer varsa DCC (Dynamic Chassis Control) süspansiyon sistemine etki ediyor.



    Kullandığım otomobilde DCC mevcuttu ve bu sistem, yeni Golf’ün standart süspansiyon sistemine göre 10 mm daha alçak. Çeşitli viraj tiplerinde ıslak ve kuru zeminde denediğim otomobil eskisine göre hissedilir derecede daha iyi yol tutuyor. XDS adlı, daha önce Golf GTI’larda bulunan elektronik diferansiyel kilidinin bu otomobilde standart olarak sunulması, özellikle kaygan virajlarda önden kayma eğilimini azaltarak otomobile nötr bir karakter sağlıyor. Otomobilde önde McPherson, arkada ise modüler performans süspansiyonu adı verilen süspansiyon vardı. Süspansiyonun darbe emişi Sardunya yollarında iyiydi, ama Sardunya’nın yolları Türkiye’ye göre daha düzgün. Direksiyon tepkileri de güzel



    Sonuç

    Bu otomobilin hiç mi eksiği yok? Açık konuşmak gerekirse VW mühendisleri yeni Golf’ü eskiye göre yol tutuş, performans, tüketim ve iç mekan konusunda hissedilir şekilde iyileştirmişler. Ama ön yan cam hizasında oluşan rüzgar sesinin bu otomobilde daha az olmasını beklerdim





    şimdi sende hak verirsinki birinde güven veriyor denmiş nokta koyulmuş diğerinde yukarı bakarsan neler yazıldıktan sonra nokta koyulmuş .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız


    Kullandığım otomobilde DCC mevcuttu ve bu sistem, yeni Golf’ün standart süspansiyon sistemine göre 10 mm daha alçak. Çeşitli viraj tiplerinde ıslak ve kuru zeminde denediğim otomobil eskisine göre hissedilir derecede daha iyi yol tutuyor. XDS adlı, daha önce Golf GTI’larda bulunan elektronik diferansiyel kilidinin bu otomobilde standart olarak sunulması, özellikle kaygan virajlarda önden kayma eğilimini azaltarak otomobile nötr bir karakter sağlıyor.




    şimdi sende hak verirsinki birinde güven veriyor denmiş nokta koyulmuş diğerinde yukarı bakarsan neler yazıldıktan sonra nokta koyulmuş .


    Aradaşım , kusura bakma..Bu tartışma giderek daha da sağlıksızlaşıyor..Çünkü alıntı yaptığın yazıyı bile yanlış yorumluyorsun..Adaptif şasili bir aracı normal bağımsız süspansiyonluyla karıştırıyorsun. Ayrıca "eski Golf" derken, Golf6'yı kasettiğini farkedemiyorsun..XDS'nin tüm Golf'lerde standart olduğunu bilmiyorsun..Daha ben ne diyeyim..Keşke bundan öncekiyle bıraksaydın da bana da bunları yazdırtmasaydın..Neyse, bunlar hayatta küçük nüanslar..Kolay gelsin..Kasasız keyfli sürüşler diliyorum..
    Son olarak; Aracımı yere göğe sığdıramadığım yok..kendi topiğime bakarsanız eleştirdiğim yönleri de oluyor..Varsın , düşündüğün gibi olsun.. Golf1.2'ler ve 1.6 HDİ'ler iyi değil hatta vasat olmuş olsun..1.4'ler ultra iyi olsun. Bize de züürt teselliliği kalsın..Bu konudaki son yazım..Biraz dinlenmek istiyorum..: )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 7 Şubat 2013; 13:47:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız


    Kullandığım otomobilde DCC mevcuttu ve bu sistem, yeni Golf’ün standart süspansiyon sistemine göre 10 mm daha alçak. Çeşitli viraj tiplerinde ıslak ve kuru zeminde denediğim otomobil eskisine göre hissedilir derecede daha iyi yol tutuyor. XDS adlı, daha önce Golf GTI’larda bulunan elektronik diferansiyel kilidinin bu otomobilde standart olarak sunulması, özellikle kaygan virajlarda önden kayma eğilimini azaltarak otomobile nötr bir karakter sağlıyor.




    şimdi sende hak verirsinki birinde güven veriyor denmiş nokta koyulmuş diğerinde yukarı bakarsan neler yazıldıktan sonra nokta koyulmuş .


    Aradaşım , kusura bakma..Bu tartışma giderek daha da sağlıksızlaşıyor..Çünkü alıntı yaptığın yazıyı bile yanlış yorumluyorsun..Adaptif şasili bir aracı normal bağımsız süspansiyonluyla karıştırıyorsun. Ayrıca "eski Golf" derken, Golf6'yı kasettiğini farkedemiyorsun..XDS'nin tüm Golf'lerde standart olduğunu bilmiyorsun..Daha ben ne diyeyim..Keşke bundan öncekiyle bıraksaydın da bana da bunları yazdırtmasaydın..Neyse, bunlar hayatta küçük nüanslar..Kolay gelsin..Kasasız keyfli sürüşler diliyorum..
    Son olarak; Aracımı yere göğe sığdıramadığım yok..kendi topiğime bakarsanız eleştirdiğim yönleri de oluyor..Varsın , düşündüğün gibi olsun.. Golf1.2'ler ve 1.6 HDİ'ler iyi değil hatta vasat olmuş olsun..1.4'ler ultra iyi olsun.bize de züürt teselliliği kalsın..Bu konudaki son yazım..Biraz dinlenmek istiyorum..: )

    eski kasaya göre olduğunu bende biliyorum.paylaştığımı benim yorumlama şeklim yanlış değil senin farklı yerlere çektiğin aşikar.ayrıca sorduğum sorunun cevabını hala yazmadın bu konuyu sağlıksız hale getiren de sensin daha önceki mesajlarım da belirttim sende bana bunları yazmak zorunda bırakmasaydın.resimleri geçtim videolar var yukarıda onlarıda mı izlemedin gerçi bana laf sokmaya çalışmaktan fırsatın olmamıştır izlemeye.verdiğim linkide iyice oku oyle kırpma yapıp belli bi kısmını paylaşma.
    sen ne kadar istemesende bağımsız süspansiyon torsiyona göre daha konforlu ve daha iyi yol tutar.yukarıda bir arkadaş söylemiş eğerki torsiyon iyi yol tutup iyi konfor sğlasaydı vw hepsini torsiyon yapar piyasaya sunardı yada bağımsızın üzerine para isteyip milleti yolmazdı.paylaştığın linkteki testi iyice oku iyi anla vede dinlen buda benim son mesajım iyi forumlar.


    edit imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 7 Şubat 2013; 13:46:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız


    Kullandığım otomobilde DCC mevcuttu ve bu sistem, yeni Golf’ün standart süspansiyon sistemine göre 10 mm daha alçak. Çeşitli viraj tiplerinde ıslak ve kuru zeminde denediğim otomobil eskisine göre hissedilir derecede daha iyi yol tutuyor. XDS adlı, daha önce Golf GTI’larda bulunan elektronik diferansiyel kilidinin bu otomobilde standart olarak sunulması, özellikle kaygan virajlarda önden kayma eğilimini azaltarak otomobile nötr bir karakter sağlıyor.




    şimdi sende hak verirsinki birinde güven veriyor denmiş nokta koyulmuş diğerinde yukarı bakarsan neler yazıldıktan sonra nokta koyulmuş .


    Aradaşım , kusura bakma..Bu tartışma giderek daha da sağlıksızlaşıyor..Çünkü alıntı yaptığın yazıyı bile yanlış yorumluyorsun..Adaptif şasili bir aracı normal bağımsız süspansiyonluyla karıştırıyorsun. Ayrıca "eski Golf" derken, Golf6'yı kasettiğini farkedemiyorsun..XDS'nin tüm Golf'lerde standart olduğunu bilmiyorsun..Daha ben ne diyeyim..Keşke bundan öncekiyle bıraksaydın da bana da bunları yazdırtmasaydın..Neyse, bunlar hayatta küçük nüanslar..Kolay gelsin..Kasasız keyfli sürüşler diliyorum..
    Son olarak; Aracımı yere göğe sığdıramadığım yok..kendi topiğime bakarsanız eleştirdiğim yönleri de oluyor..Varsın , düşündüğün gibi olsun.. Golf1.2'ler ve 1.6 HDİ'ler iyi değil hatta vasat olmuş olsun..1.4'ler ultra iyi olsun.bize de züürt teselliliği kalsın..Bu konudaki son yazım..Biraz dinlenmek istiyorum..: )

    bana birşeyden haberin yok diyosun daha markanın dizel motorunun kısaltmasından haberin yok.dur ben yazayım TDİ şimdi ben daha ne diyeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 7 Şubat 2013; 13:49:51 >




  • V40 bir çok araç incelemesinde çoğu üst segment araçlarından bile daha güvenli araba seçiliyor , bizim buradaki yorumlara gel yok 44 mt, çinli vs...

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/uks-safest-new-cars

    quote:



    If you’ve got a young family, then safety is almost certainly your top priority when buying a car. Economy, practicality and performance all factor, but compromises cannot be made when it comes to protecting your precious cargo. So with the help of crash safety body The European New Car Assessment Programme, or Euro NCAP, we’ve put together a list of the 10 safest cars currently on sale in the UK.

    Every car is scored out of 400, with 100 points available in each of the four key areas – adult occupancy, child occupancy, pedestrian protection and safety assistance systems. However, it's worth noting that if a car achieves only four stars in any one area, that's the maximum it can score overall.

    So, as you’d expect, safety experts Volvo top the list with their new V40. But BMW fares well, too – with two models in the top 10. The tiny Renault Clio also impresses with an eighth place finish, while the rest of the list consists largely of crossovers and SUVs.

    If you’re looking for a safe new car, look no further than our comprehensive top 10.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_ferit

    V40 bir çok araç incelemesinde çoğu üst segment araçlarından bile daha güvenli araba seçiliyor , bizim buradaki yorumlara gel yok 44 mt, çinli vs...

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/uks-safest-new-cars

    quote:



    If you’ve got a young family, then safety is almost certainly your top priority when buying a car. Economy, practicality and performance all factor, but compromises cannot be made when it comes to protecting your precious cargo. So with the help of crash safety body The European New Car Assessment Programme, or Euro NCAP, we’ve put together a list of the 10 safest cars currently on sale in the UK.

    Every car is scored out of 400, with 100 points available in each of the four key areas – adult occupancy, child occupancy, pedestrian protection and safety assistance systems. However, it's worth noting that if a car achieves only four stars in any one area, that's the maximum it can score overall.

    So, as you’d expect, safety experts Volvo top the list with their new V40. But BMW fares well, too – with two models in the top 10. The tiny Renault Clio also impresses with an eighth place finish, while the rest of the list consists largely of crossovers and SUVs.

    If you’re looking for a safe new car, look no further than our comprehensive top 10.




    Nickini her görüğümde gülmekten kendimi alamıyorum arkadaşım.

    Allah'ta seni güldürsün her daim.




  • 'Nilve' kardeş,

    Alman testlerindeki puanlamalara itibar etmeyin. Aynı oyunları bir ara Golf 6 da da yapmışlardı. Forum yine birbirine girmişti. Bu bazı neydiği belirsiz alman testleri dışında tüm dünyada tüm testlerde bu konuda Focus, sınıfının referansı olarak gösterilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Torsiyon böyle olur, öyle toros dingili gibi olmaz.

    [imagehttp://i28.photobucket.com/albums/c219/jord294/306%20rallye/014.jpg[/simage]

    Torsiyonlu arabada tekerler yine bağımsızdır.

    Bu trailing arms tipi bağımsız bir süspansiyon çeşidi.

    http://www.carsplusplus.com/specs1997/peugeot_306_gti-6.php

    Kendi arabamın arka süspansiyonu için araştırma yaparken öğrendim.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Torsiyon böyle olur, öyle toros dingili gibi olmaz.

    [imagehttp://i28.photobucket.com/albums/c219/jord294/306%20rallye/014.jpg[/simage]

    Torsiyonlu arabada tekerler yine bağımsızdır.

    Bu trailing arms tipi bağımsız bir süspansiyon çeşidi.

    http://www.carsplusplus.com/specs1997/peugeot_306_gti-6.php

    Kendi arabamın arka süspansiyonu için araştırma yaparken öğrendim.




    306 ile aynı benim aracımın süspansiyonu. Zaten değişik bir süspansiyon arka tekerlerde sağa sola dönüyor virajlarda vs... ama linkteki "Independent trailing arms with transverse torsion bars"
    yazısının tam anlayamadım bana ağır geldi. torsiyon ve bağımsız süspansiyon karışımı gibi bişey mi diyor artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream
    306 ile aynı benim aracımın süspansiyonu. Zaten değişik bir süspansiyon arka tekerlerde sağa sola dönüyor virajlarda vs... ama linkteki "Independent trailing arms with transverse torsion bars"
    yazısının tam anlayamadım bana ağır geldi. torsiyon ve bağımsız süspansiyon karışımı gibi bişey mi diyor artık...

    Eğer torsiyonlu bir arka süspansiyona sahip olsaydı orada "torsion beam axle" yazardı.

    Torsiyon çubuklu bir süspansiyon tam da 19can84'ün eklediği gibi. 308, Megane, Yeni Civic, dizel golf falan tam da öyle.

    ekleme: independent zaten bağımsız demek.

    "with transverse torsion bars" derken de anlatmak istediği, darbeyi emmek için yay yerine torsion bar kullanıldığı. Zaten farkettiysen eklediğin fotoğrasftaki süspansiyonda yay yok.

    Benim eklediğim resimdeki trailing arms sisteminde yay var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 8 Şubat 2013; 7:21:48 >




  • Araçlarda,yollarda,güvenlik donanımlarında geçmiş yıllarla kıyas bile edilemeyecek kadar ilerleme var ama kaza oranları düşmeyi geçtim sürekli artıyor.Hani derler ya cehalet aslında mutluluktur diye işte tam bu konuya uyuyor herhalde.Benim arabam bağımsız süspansiyon demek ki ben X ten şu hızla aldığı virajı daha hızlı almalıyım ondan sonra hooop güm.120 HP arabada tam bağımsız olsa ne olur olmasa ne olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Araçlarda,yollarda,güvenlik donanımlarında geçmiş yıllarla kıyas bile edilemeyecek kadar ilerleme var ama kaza oranları düşmeyi geçtim sürekli artıyor.Hani derler ya cehalet aslında mutluluktur diye işte tam bu konuya uyuyor herhalde.Benim arabam bağımsız süspansiyon demek ki ben X ten şu hızla aldığı virajı daha hızlı almalıyım ondan sonra hooop güm.120 HP arabada tam bağımsız olsa ne olur olmasa ne olur.

    Saçma ve öyleyse böyle şeklinde kurulan mantık ne kadar isabat kaydederse bu da o kadar. Bir araçda güvenlik donanımlarının öncesin de yer alacak birşey varsa o da yürüyen başarımıdır. Bağımsız süspansiyonlar veya etkin çözümler yarış araçları için değil sizin yollarınız için onlarda ki çözümleri zaten elde edemezsiniz ve yollar için dayanıklı değiller. Yürüyenin daha etkin bir çözüm ile sunulması virajları daha hızlı dönün diye size destek sunmaz mantık bunun üzerine kurulmaz, hayat felan da kurtarmaz sizi daha dengeli bir sürüklenmeye davet eder, riskli durumlar ile daha kolay başa çıkabilmeyi sağlar. Kısaca ESP vs ile başarılı bir yürüyen bir birlerine alternatif değildir.

    Ve sonucuyla işte insanlar bu bilince ulaşmaya çalışmaz ve gelişen sistemlere talep oluşturmazsa üreticiler de maliyet bahaneleri ile bunları alt segment de sunmak istemez. ABS koyduk ya, 4 hava yastığı çaktıkya biçimlerin de kandırmaya devam ederler.




  • Preminyum Killer ezer geçer her testte , torsiyon hikaye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kel_ferit -- 9 Şubat 2013; 20:44:41 >




  • kullandığım aracı alırken yol tutuşuna önem vererek aldım.
    benim gözümde aracın güveni olması sadece çarptığnda seni koruması değil, elektronik ve yapı özellikleriyle kaza denilen olaydan da koruyabilmesi lazım.
    36 saat nöbet çıkşı dalgın bir şeklide (bu şeklide araba kullanmaktan nefret ediyorum amamecburum) eve giderken ana yoldan tali yola gireceğim cebi kaçırdığımı fark ettim refleks gibi bir durumla direksiyonu aniden kırdım kırdıktan sonra zaman yavaşladı bi an hızımın o dönüş içn çok hızlı olduğunu fark ettim aracımdaki sistemler devreye girerek malımı ve canımı korudu kaza yapmadım. esp çok önemli ancak yapısal olarak eksik olan bir aracta esp ne yapsın. bunu golf eksik diyerek söylemiyorum ki yol tutuşunda selefine göre başarılı olduğu kanısı hakim.
    mazda üreticisinin söylediği gibi bi araçta ekonomi ve güvenlik özellikleri opsiyonel olamaz.
  • bendeki 2006 altea bağımsız
    kasa olarak 2004 de çıktı , golf V e denk geliyor
    o zaman 2006-2012 model Leonlarda da bağımsız olmalı
    golflerde ya da bir kısımları mı oluyor artık , ne diye torsiyon kullanırlar ki
  • Torsiyon çubuğundan bıktım vallahi, tam o viraja ani hareketle dalarsınız ve arka kısım size ihanet ederya. Söküp atasım geliyor.

    Çok düşündüm bağımsız tipe çevirebilirmiyim diye, olmuyor hemde olsa bile istenilen performansı vermiyormuş.
  • O değil de bu Golf 7'lerin tasarımı gerçekten kötü geliyor gözüme, bir kez daha anladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84
    Aynı hızla virajlarda gövde kontrolü (gri araç multilink, lacivert torsiyon çubuğu)





    Resimler üzerinden hesap kitap yapmak yanlış.

    Bu iki resme dikkat edelim.

    Ön süspansiyonları aynı değil mi bu araçların. Peki neden lacivert olan öne yığılmışken gri olan neredeyse burnu kaldırmış gidiyor ???

    Tabi ki üzerine etkiyen kuvvet farkı nedeniyle.

    Kuvvet farkı neden oluşur? Hız farkı nedeniyle merkezkaç kuvvetinden (araçların virajda olduğu söyleniyor) veya fren yapılması nedeniyle aracın öne yığılmasından.

    Bunun arka süspansiyonun torsiyon olması veya bağımsız olması ile ne alakası var.

    Bariz olarak fotoğraflarda araçlar farklı kuvvetlere maruz kalmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84
    Aynı hızla virajlarda gövde kontrolü (gri araç multilink, lacivert torsiyon çubuğu)





    Resimler üzerinden hesap kitap yapmak yanlış.

    Bu iki resme dikkat edelim.

    Ön süspansiyonları aynı değil mi bu araçların. Peki neden lacivert olan öne yığılmışken gri olan neredeyse burnu kaldırmış gidiyor ???

    Tabi ki üzerine etkiyen kuvvet farkı nedeniyle.

    Kuvvet farkı neden oluşur? Hız farkı nedeniyle merkezkaç kuvvetinden (araçların virajda olduğu söyleniyor) veya fren yapılması nedeniyle aracın öne yığılmasından.

    Bunun arka süspansiyonun torsiyon olması veya bağımsız olması ile ne alakası var.

    Bariz olarak fotoğraflarda araçlar farklı kuvvetlere maruz kalmış.

    Maruz kaldığı kuvvetten dolayı önden kayma eğilimi olmasın o




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.