Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
251
Cevap
21
Favori
80.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayak kokusu

    Son fotoğraf ürkütücü.

    bencede

    Torsiyonluyum ben, atarım kendimi virajdan
    Zıplarim yollarda, anlamam pek konfordan
    Fiyatım daha yüksektir tam bağımsızlidan
    4 çekerim bile var benim bakın kataloktan.



    döktürmüşsün yine ama akif gelene kadar şiir yazmıcam




  • güzel konu olmuş eline sağlık.
  • one fırt ferdi bey bundan satmış arabayı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    1. Aracım Golf1.2 şimdiye kadar sürdüklerim içerisinde viraj kabiliyeti en iyi olanı. Daha önce bu segmentte Civic, 308, Fluence sürmüşlüğüm var..Sizin beğenmediğiniz torsiyon çubuklu Golf bunların hepsinden belirgin bir şekilde daha iyi yol tutuyor..

    2. Resimlere herkes mükemmel, harika demiş ama, sorun var..İlk karşılaştırmada ki virajlar aynı değil..Viraj açıları ve daha önemlisi hızlar da belirsiz..2. karşılaştırmada resmin hangi anda çekildiği de önemli..1 saliselik fark bile ikisi arasında çok fark varmış gibi gösterebilir..Varsayalım ki herşey objektif yapılmış olsun..Bu ikisi arasındaki fark ancak spor sürüşlerde ve limitlerde ortaya çıkar..Bu işi bizden daha iyi anlayan yerli yabancı bir çok sürüş uzmanı yorumlarında "belirgin fark yok" diye belirtiyor..

    1. Aracınızı güle güle kullanın 1. 2 Aynı segmentte Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar da var308 ve Fluence da torsiyon çubuğu kullanıyor.

    2. Buna katılıyorum. Arabanın içinde sürücünün konumu ve elinin direksiyon üzerindeki konumuna bakarak, 2. fotoğrafta daha sert manevra yapıyormuş gibi bir izlenime kapılıyor insan. İkisi arasındaki fark pek çok durumda ortaya çıkar. Arabalardan ve otomobil dünyasından bihaber insan bile ikisinin arasındaki farkı bazı durumlarda anlar. Sadece farkı yaratan durumun neyden kaynaklandığını bilemez.

    Teşekkür ederim..Bu segmentte elbette Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar var ( Focus ve Guiletta gibi)..Ama bunlarla Golf arasındaki fark, Golf ve diğerleri arasındakinden çok daha az..Ayrıca iki Golf arasındaki yol tutuş farkı benim okuduğum hiç bir test sürüşünde bu resimlerdeki gibi abartılı olarak yer almıyor..Auto&motor sports'un bu konuda özel bir karşılaştırması olursa o zaman viraj giriş ve çıkış hızları farkı rakamsal olarak verecektir..Ben farkın çok az olacağını tahmin ediyorum..
    Yerli test yorumları;
    http://www.selimerkek.com/2012/10/yeni-vw-golf-7-test-surusu-ve-ilk.html "..Bağımsız süspansiyonun olmayışının konfor ve yol tutuş konusunda büyük olumsuzluklar yarattığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Otomobilinin limitlerini zorlamayan pek çok kullanıcı yola tutunmadaki zayıflamayı hissetmeyecek.."

    http://ismailterzi.com/2013/01/29/vw-golf/ "..Yol tutuşu bu sınıfın standartları için çok çok iyi.."

    http://www.seatclubturkey.com/threads/34565-Vw-Golf-MK7-1-6-TDI-DSG-Comfortline-Test "Bagimsiz suspansiyon bu aracta yoktu. En buyuk cekincem yol tutusuydu. Ayni konu gelecek olan leondada bir negaatif beklenti olacagi icin ozellikle virajlarda yokladim. Golflerde virajlarda tatli bir yatma olur bundan zerre eser yoktu. Suspansiyon ayarlari leon mk2 den daha soft. ancak viraj kabiliyeti daha yuksek. Cok guzel bir is basarmislar. Sahsen bagimsiz suspansiyonlu golften bagimsiz suspansiyonlu olmayana cekinmeden gecmekte bir sakinca gormuyorum suan"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 5 Şubat 2013; 22:22:22 >




  • İlla yol tutuş isteyen yay + 225 taban lastik +17/18 jant taktırsın. TDI ve 1.2TSI'a binsin.

    Olmadı Leon FR alsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Bu durumda fırt Ferdi biraz sallamış. Burada 1 fırt değil, fırrrrrrrrrt fark görünüyor.

  • 1 yıl sonraki sahibinden.com ilanlarını görür gibiyim

    sahibinden hatasız boyasız orj km de bağımsız (lütfen torsiyonlular ile karıştırmayın sıfır alınırken 400 euro fark verildi) süspansiyonlu golf 7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    1. Aracım Golf1.2 şimdiye kadar sürdüklerim içerisinde viraj kabiliyeti en iyi olanı. Daha önce bu segmentte Civic, 308, Fluence sürmüşlüğüm var..Sizin beğenmediğiniz torsiyon çubuklu Golf bunların hepsinden belirgin bir şekilde daha iyi yol tutuyor..

    2. Resimlere herkes mükemmel, harika demiş ama, sorun var..İlk karşılaştırmada ki virajlar aynı değil..Viraj açıları ve daha önemlisi hızlar da belirsiz..2. karşılaştırmada resmin hangi anda çekildiği de önemli..1 saliselik fark bile ikisi arasında çok fark varmış gibi gösterebilir..Varsayalım ki herşey objektif yapılmış olsun..Bu ikisi arasındaki fark ancak spor sürüşlerde ve limitlerde ortaya çıkar..Bu işi bizden daha iyi anlayan yerli yabancı bir çok sürüş uzmanı yorumlarında "belirgin fark yok" diye belirtiyor..

    1. Aracınızı güle güle kullanın 1. 2 Aynı segmentte Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar da var308 ve Fluence da torsiyon çubuğu kullanıyor.

    2. Buna katılıyorum. Arabanın içinde sürücünün konumu ve elinin direksiyon üzerindeki konumuna bakarak, 2. fotoğrafta daha sert manevra yapıyormuş gibi bir izlenime kapılıyor insan. İkisi arasındaki fark pek çok durumda ortaya çıkar. Arabalardan ve otomobil dünyasından bihaber insan bile ikisinin arasındaki farkı bazı durumlarda anlar. Sadece farkı yaratan durumun neyden kaynaklandığını bilemez.

    Teşekkür ederim..Bu segmentte elbette Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar var ( Focus ve Guiletta gibi)..Ama bunlarla Golf arasındaki fark, Golf ve diğerleri arasındakinden çok daha az..Ayrıca iki Golf arasındaki yol tutuş farkı benim okuduğum hiç bir test sürüşünde bu resimlerdeki gibi abartılı olarak yer almıyor..Auto&motor sports'un bu konuda özel bir karşılaştırması olursa o zaman viraj giriş ve çıkış hızları farkı rakamsal olarak verecektir..Ben farkın çok az olacağını tahmin ediyorum..
    Yerli test yorumları;
    http://www.selimerkek.com/2012/10/yeni-vw-golf-7-test-surusu-ve-ilk.html "..Bağımsız süspansiyonun olmayışının konfor ve yol tutuş konusunda büyük olumsuzluklar yarattığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Otomobilinin limitlerini zorlamayan pek çok kullanıcı yola tutunmadaki zayıflamayı hissetmeyecek.."

    http://ismailterzi.com/2013/01/29/vw-golf/ "..Yol tutuşu bu sınıfın standartları için çok çok iyi.."

    http://www.seatclubturkey.com/threads/34565-Vw-Golf-MK7-1-6-TDI-DSG-Comfortline-Test "Bagimsiz suspansiyon bu aracta yoktu. En buyuk cekincem yol tutusuydu. Ayni konu gelecek olan leondada bir negaatif beklenti olacagi icin ozellikle virajlarda yokladim. Golflerde virajlarda tatli bir yatma olur bundan zerre eser yoktu. Suspansiyon ayarlari leon mk2 den daha soft. ancak viraj kabiliyeti daha yuksek. Cok guzel bir is basarmislar. Sahsen bagimsiz suspansiyonlu golften bagimsiz suspansiyonlu olmayana cekinmeden gecmekte bir sakinca gormuyorum suan"

    selim bey e sorulan soru:

    1.soru:Selim Bey, Golf 7 hakkındaki yorumlarınız için teşekkür ederim. Size birkaç sorum olacak? 1.2 TSI ve 1.6 TDI motor seçeneklerinde bağımsız arka süspansiyonların olmayışını test sürüşü sırasında farkedebildiniz mi? Ciddi bir farklılık var mı? Golf 7'nin Türkiye'de ne zaman satışa sunulacağı hakkında bilgi verildi mi?

    2.soru: enterasan eğer bağımsız süspansiyon yoksa savrulma olabilecek bunu engelleme amaçlıda heralde bu seride esp standart sunulmuş bence yol tutuşu eski 6. seri dah iyi ama esp ile 7.seri bağımsız süspansiyonlu olabilirdi.

    selim bey in cevabı :Maalesef lansmandaki araçların tamamı bağımsız süspansiyonlu 1.4 TSI 140 hp ve 2.0 TDI motorlu araçlardı. Ancak VW yetkilileri bu durumun dezavantaj yaşatmayacağını üstüne basarak birkaç kez söylediler. Kullanınca gerçek açığa çıkacak:) Saygılar


    paylaştığınız linkteki yazı: Bağımsız süspansiyonun olmayışının konfor ve yol tutuş konusunda büyük olumsuzluklar yarattığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Otomobilinin limitlerini zorlamayan pek çok kullanıcı yola tutunmadaki zayıflamayı hissetmeyecek.."

    ve selim beyin yazdığı cevap (yukarıda)birbirini tutmuyor galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    1. Aracım Golf1.2 şimdiye kadar sürdüklerim içerisinde viraj kabiliyeti en iyi olanı. Daha önce bu segmentte Civic, 308, Fluence sürmüşlüğüm var..Sizin beğenmediğiniz torsiyon çubuklu Golf bunların hepsinden belirgin bir şekilde daha iyi yol tutuyor..

    2. Resimlere herkes mükemmel, harika demiş ama, sorun var..İlk karşılaştırmada ki virajlar aynı değil..Viraj açıları ve daha önemlisi hızlar da belirsiz..2. karşılaştırmada resmin hangi anda çekildiği de önemli..1 saliselik fark bile ikisi arasında çok fark varmış gibi gösterebilir..Varsayalım ki herşey objektif yapılmış olsun..Bu ikisi arasındaki fark ancak spor sürüşlerde ve limitlerde ortaya çıkar..Bu işi bizden daha iyi anlayan yerli yabancı bir çok sürüş uzmanı yorumlarında "belirgin fark yok" diye belirtiyor..

    1. Aracınızı güle güle kullanın 1. 2 Aynı segmentte Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar da var308 ve Fluence da torsiyon çubuğu kullanıyor.

    2. Buna katılıyorum. Arabanın içinde sürücünün konumu ve elinin direksiyon üzerindeki konumuna bakarak, 2. fotoğrafta daha sert manevra yapıyormuş gibi bir izlenime kapılıyor insan. İkisi arasındaki fark pek çok durumda ortaya çıkar. Arabalardan ve otomobil dünyasından bihaber insan bile ikisinin arasındaki farkı bazı durumlarda anlar. Sadece farkı yaratan durumun neyden kaynaklandığını bilemez.

    Teşekkür ederim..Bu segmentte elbette Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar var ( Focus ve Guiletta gibi)..Ama bunlarla Golf arasındaki fark, Golf ve diğerleri arasındakinden çok daha az..Ayrıca iki Golf arasındaki yol tutuş farkı benim okuduğum hiç bir test sürüşünde bu resimlerdeki gibi abartılı olarak yer almıyor..Auto&motor sports'un bu konuda özel bir karşılaştırması olursa o zaman viraj giriş ve çıkış hızları farkı rakamsal olarak verecektir..Ben farkın çok az olacağını tahmin ediyorum..
    Yerli test yorumları;
    http://www.selimerkek.com/2012/10/yeni-vw-golf-7-test-surusu-ve-ilk.html "..Bağımsız süspansiyonun olmayışının konfor ve yol tutuş konusunda büyük olumsuzluklar yarattığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Otomobilinin limitlerini zorlamayan pek çok kullanıcı yola tutunmadaki zayıflamayı hissetmeyecek.."

    http://ismailterzi.com/2013/01/29/vw-golf/ "..Yol tutuşu bu sınıfın standartları için çok çok iyi.."

    http://www.seatclubturkey.com/threads/34565-Vw-Golf-MK7-1-6-TDI-DSG-Comfortline-Test "Bagimsiz suspansiyon bu aracta yoktu. En buyuk cekincem yol tutusuydu. Ayni konu gelecek olan leondada bir negaatif beklenti olacagi icin ozellikle virajlarda yokladim. Golflerde virajlarda tatli bir yatma olur bundan zerre eser yoktu. Suspansiyon ayarlari leon mk2 den daha soft. ancak viraj kabiliyeti daha yuksek. Cok guzel bir is basarmislar. Sahsen bagimsiz suspansiyonlu golften bagimsiz suspansiyonlu olmayana cekinmeden gecmekte bir sakinca gormuyorum suan"

    ve seat club turkey adresinden paylaştığınız link altta 6 yorumdan sonrasını okumadım çünkü 6 yorumda olumsuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    ve seat club turkey adresinden paylaştığınız link altta 6 yorumdan sonrasını okumadım çünkü 6 yorumda olumsuz

    O yorumların hiç biri "bağımlı süspansiyonun yol tutuş kabiliyeti ile ilgili" değil, çarpıtmayalım lütfen..
    ESP konusuna gelince, ben kendi aracımı tanımak amaçlı zaman zaman limitlerde de kullandım..Daha henüz ESP'yi devreye sokacak bir durumla karşılaşmadım..Siz de iyisi mi bir Golf1.2 veya TDİ test edin, ondan sonra yorumlayın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    ve seat club turkey adresinden paylaştığınız link altta 6 yorumdan sonrasını okumadım çünkü 6 yorumda olumsuz

    O yorumların hiç biri "bağımlı süspansiyonun yol tutuş kabiliyeti ile ilgili" değil, çarpıtmayalım lütfen..
    ESP konusuna gelince, ben kendi aracımı tanımak amaçlı zaman zaman limitlerde de kullandım..Daha henüz ESP'yi devreye sokacak bir durumla karşılaşmadım..Siz de iyisi mi bir Golf1.2 veya TDİ test edin, ondan sonra yorumlayın..

    konuyu çarpıttığımı nereden çıkardın hadi çarpıttım diyelim senin o linkini paylaştığın topgear sunucusu selim beyin sorular karşısında yazdığı yoruma ne diyeceksin ayrıca test etmeme gerek yok görünen köy klavuz istemiyor tamam golf aracın vardır belki saygı duyarım ama hem bağımlı hemde bağımsız bir aracı aynı şartlarda sen bak özellikle sen test ettinmi örnek bir parkurda o devreye bile girmeyen esp yi test ettinmi önce sen iki aracı karşılaştır ama sen sonra gel burada bağımlı bağımsız kadar yol tutuyor diye yorum yaz.

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)


     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)




  • Paylaşım için teşekkürler. Golf formundaki ''fark anlaşılmıyor'' diyen arkadaşı bulup göstermek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    Bu segmentte elbette Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar var ( Focus ve Guiletta gibi)..

    Focusun golften daha iyi yol tuttuğuna dair görüşünüze katılmıyorum. Slalom, VDA, ISO-şerit değiştirme test sonuçlarında bağımsız süspansiyonlu golfün verileri focustan belirgin bir şekilde üstün çıkmaktadır. Sürüş profili seçeneği ile gelen normal, spor, eko ve kişisel modlar ile de standart golflere göre daha iyi bir direksiyon sistemine sahip olmak mümkün. 250 lira civarındaki bu opsiyonu standart yapmayan doğuşun kulakları çınlasın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    ve seat club turkey adresinden paylaştığınız link altta 6 yorumdan sonrasını okumadım çünkü 6 yorumda olumsuz

    O yorumların hiç biri "bağımlı süspansiyonun yol tutuş kabiliyeti ile ilgili" değil, çarpıtmayalım lütfen..
    ESP konusuna gelince, ben kendi aracımı tanımak amaçlı zaman zaman limitlerde de kullandım..Daha henüz ESP'yi devreye sokacak bir durumla karşılaşmadım..Siz de iyisi mi bir Golf1.2 veya TDİ test edin, ondan sonra yorumlayın..

    konuyu çarpıttığımı nereden çıkardın hadi çarpıttım diyelim senin o linkini paylaştığın topgear sunucusu selim beyin sorular karşısında yazdığı yoruma ne diyeceksin ayrıca test etmeme gerek yok görünen köy klavuz istemiyor tamam golf aracın vardır belki saygı duyarım ama hem bağımlı hemde bağımsız bir aracı aynı şartlarda sen bak özellikle sen test ettinmi örnek bir parkurda o devreye bile girmeyen esp yi test ettinmi önce sen iki aracı karşılaştır ama sen sonra gel burada bağımlı bağımsız kadar yol tutuyor diye yorum yaz.

    1. Konuyu çarpıttığınız çok açık..Çünkü Seat forumunda o aracın yol tutuşu ile ilgili hiç bir olumsuz yorum yokken varmış gibi göstermeye çalıştınız..
    2. Ben kendi aracımı biliyorum ve yol tutuşu çok iyi diyorum..Siz hiç birini kullanmadan yorum yapıyorsunuz..Sadece resimlere bakarak üstelik..Ve belirttiğim gibi bu resimlerden hız farkını, manevra açılarını anlamak mümkün değil..Eğer 1.4 bağımsız süspansiyonla benimkinin arasında bu kadar fark var ise bu durumda 1.4'ler ultra iyi yol tutuyor demektir..O da bu sınıfı aşan bir performans demektir..Ona da şapka çıkarmak benim kadar sizin de göreviniz olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    ve seat club turkey adresinden paylaştığınız link altta 6 yorumdan sonrasını okumadım çünkü 6 yorumda olumsuz

    O yorumların hiç biri "bağımlı süspansiyonun yol tutuş kabiliyeti ile ilgili" değil, çarpıtmayalım lütfen..
    ESP konusuna gelince, ben kendi aracımı tanımak amaçlı zaman zaman limitlerde de kullandım..Daha henüz ESP'yi devreye sokacak bir durumla karşılaşmadım..Siz de iyisi mi bir Golf1.2 veya TDİ test edin, ondan sonra yorumlayın..

    konuyu çarpıttığımı nereden çıkardın hadi çarpıttım diyelim senin o linkini paylaştığın topgear sunucusu selim beyin sorular karşısında yazdığı yoruma ne diyeceksin ayrıca test etmeme gerek yok görünen köy klavuz istemiyor tamam golf aracın vardır belki saygı duyarım ama hem bağımlı hemde bağımsız bir aracı aynı şartlarda sen bak özellikle sen test ettinmi örnek bir parkurda o devreye bile girmeyen esp yi test ettinmi önce sen iki aracı karşılaştır ama sen sonra gel burada bağımlı bağımsız kadar yol tutuyor diye yorum yaz.

    1. Konuyu çarpıttığınız çok açık..Çünkü Seat forumunda o aracın yol tutuşu ile ilgili hiç bir olumsuz yorum yokken varmış gibi göstermeye çalıştınız..
    2. Ben kendi aracımı biliyorum ve yol tutuşu çok iyi diyorum..Siz hiç birini kullanmadan yorum yapıyorsunuz..Sadece resimlere bakarak üstelik..Ve belirttiğim gibi bu resimlerden hız farkını, manevra açılarını anlamak mümkün değil..Eğer 1.4 bağımsız süspansiyonla benimkinin arasında bu kadar fark var ise bu durumda 1.4'ler ultra iyi yol tutuyor demektir..O da bu sınıfı aşan bir performans demektir..Ona da şapka çıkarmak benim kadar sizin de göreviniz olur..

    komiksin ya sana soruyorum kardeşim sen hem torsiyonlu hem bağımsız süspansiyonlu aracı aynı yolda aynı manevralarla aynı hava koşullarında test ettinmi etmedinmi sadece bunun cevabını ver bu 1 ikinci olarak ta yol tutuşun bağımsız kadar iyi olduğuna bağımsız süspansiyonlu golfü test etmeden neye göre hangi kritere göre karar verdin.ben resimlere göre konuşmusum sende başkalarının yaptığı testlere göre konuşmussun.üstelik testi yapanlar kim?mühendismi oto uzmanımı kim hangi sıfatla yapıp yazıyorlar video nerede veriler nerede viraja girerken yapılan çekimler nerede .konuyu çarpıttığım yok sizin tabularınız var.




  • Bağımlı süspansiyon ile yollardaki kasislerden çapraz geçince farkeder mi?

    Benim kullandığım araçlarda arka süspansiyonlar bağımsız ve genelde çapraz geçerim, araba çok az sallanır.
    Tam dik geçince arkayı hoplatıyor gibi oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    Bu segmentte elbette Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar var ( Focus ve Guiletta gibi)..

    Focusun golften daha iyi yol tuttuğuna dair görüşünüze katılmıyorum. Slalom, VDA, ISO-şerit değiştirme test sonuçlarında bağımsız süspansiyonlu golfün verileri focustan belirgin bir şekilde üstün çıkmaktadır. Sürüş profili seçeneği ile gelen normal, spor, eko ve kişisel modlar ile de standart golflere göre daha iyi bir direksiyon sistemine sahip olmak mümkün. 250 lira civarındaki bu opsiyonu standart yapmayan doğuşun kulakları çınlasın..


    Focus'u da kulladım, Golf 6'yı kullandım. Focus bariz şekilde daha iyi yol tutuyor. Fark sadece lastiklerin yola tutunması ile de sınırlı değil, Focus'un gönde kontrolü de Golf'e göre daha iyi.

    Golf 7, Golf 6'daki gibi bağımsız süspansiyon da yok (1.2TSI, 1.6TDI'de). Aradaki fark artık iyice açılmıştır artık.

    Ben de bir sürü test okudum ama Golf'ün yol tutuşta bariz daha iyi olarak lanse edildiği test görmedim, neye dayanarak bunu iddia ettiğini de anlamadım.




  • Kendi tecrübelerime dayanarak soyliyim.
    1- golf 6 ve golf 7 test sürüş lerinde focustan daha iyi bir sürüş dinamiği alamadım. Hersey virajda kaymamak degil. Bir sürü kriter var.
    2- eğer golf7 de bağımsız ve torsiyonlu arasında az bir fark olsa idi vw hepsini torsiyonlu yapar geçerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    Bu segmentte elbette Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar var ( Focus ve Guiletta gibi)..

    Focusun golften daha iyi yol tuttuğuna dair görüşünüze katılmıyorum. Slalom, VDA, ISO-şerit değiştirme test sonuçlarında bağımsız süspansiyonlu golfün verileri focustan belirgin bir şekilde üstün çıkmaktadır. Sürüş profili seçeneği ile gelen normal, spor, eko ve kişisel modlar ile de standart golflere göre daha iyi bir direksiyon sistemine sahip olmak mümkün. 250 lira civarındaki bu opsiyonu standart yapmayan doğuşun kulakları çınlasın..


    Focus'u da kulladım, Golf 6'yı kullandım. Focus bariz şekilde daha iyi yol tutuyor. Fark sadece lastiklerin yola tutunması ile de sınırlı değil, Focus'un gönde kontrolü de Golf'e göre daha iyi.

    Golf 7, Golf 6'daki gibi bağımsız süspansiyon da yok (1.2TSI, 1.6TDI'de). Aradaki fark artık iyice açılmıştır artık.

    Ben de bir sürü test okudum ama Golf'ün yol tutuşta bariz daha iyi olarak lanse edildiği test görmedim, neye dayanarak bunu iddia ettiğini de anlamadım.

    Bu mesajımda bağımsız süspansiyonlu golf 7'yi kastetmiştim.

    Golf 6 ile focusun testini yapmış autozeitung dergisi yoltutuşta focusa daha yüksek puan vermişken golf7 ile focus testinde bu kez yeni golf daha yüksek puanlar almıştır.

    Herhalde önceki için objektif yenisi için yanlı davranıyorlar ifadesini kullanmazsınız.

    Yeni golf ile focusun Slalom, VDA, ISO-şerit değiştirme test verilerini de tam rakamlarını vermek için arşivime bir göz atmam lazım, fakat golf7 lehine önemli bir fark olduğunu net bir şekilde hatırlıyorum, bunları da bilahare paylaşırım.

    Golf6-focus benzer güçteki motorlar

    Yol tutuş:
    Golf6:73, Focus:78

    Slalom:
    Golf6:50, Focus:59

    Direksiyon:
    Golf6:82, Focus: 82

    http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-honda-civic-2012-vw-golf-ford-focus-citroen-c4-test/gesamtbewertung


    Golf7 -Focus benzer güçteki motorlar

    Yol tutuş:
    Golf7:60, Focus:52

    Slalom:
    Golf7:81, Focus:68

    Direksiyon:
    Golf7:84, Focus: 81

    http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-vw-golf-vii-ford-focus-kia-ceed-kompaktklasse-vergleich-2012/gesamtbewertung




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Bağımlı süspansiyon ile yollardaki kasislerden çapraz geçince farkeder mi?

    Benim kullandığım araçlarda arka süspansiyonlar bağımsız ve genelde çapraz geçerim, araba çok az sallanır.
    Tam dik geçince arkayı hoplatıyor gibi oluyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan0075


    Bir de bozuk zemin testini çapraz yükseltilerden (aracın sağ ve sol tekerlerinin yükseltilerden farklı anlarda geçeceği) geçerken yapın da aracın tepkilerini o zaman görün.


    Benim görüşüm bu yönde. Kasislerden çapraz geçildiğinde arkanın neredeyse kopacak gibi olacağını düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.