Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
251
Cevap
21
Favori
79.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadi gidin 60 bin tl verin alin bagimli suspansiyonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylasim icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet AMS dergisi tarafından yapılan güzel ve oldukça yararlı bir test. 1.4 tsi motor versiyonunda bu düzeyde fark meydana getiren bir konu da aracın adaptif şasiye sahip olması. Konfor ve sürüş dinamikleri açısından bağımsız süspansiyonun avantajlı olduğu metin bölümünde de ifade ediliyor. Almancası olan arkadaşlar çevirirse daha detaylı bilgi edinebiliriz.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/testbericht/technik-golf-hinterachsen-mehrwert-mit-mehrlenker-6334766.html
  • Benim merak ettiğim birden bire ne oldu bağımsız süspansiyonlara?Önce Civic sonra Golf şimdi de Auris.Devlet ÖTV ayarı falan mı yaptı bağımsız süspansiyonlu araçlara diye düşünmüyor değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Benim merak ettiğim birden bire ne oldu bağımsız süspansiyonlara?Önce Civic sonra Golf şimdi de Auris.Devlet ÖTV ayarı falan mı yaptı bağımsız süspansiyonlu araçlara diye düşünmüyor değilim.

    maliyet düşürme operasyonları işte rekabet kızıştıkça fiyatları aşağı çekebilmek için üretimi daha ucuz işçiliği daha az parçalar kullanılmakta. otomobil şirketleri ise mekanik olarak güvenlikten feragat edip belini esp gibi elektronik güvenlik ekipmanlarına bağlamakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Benim merak ettiğim birden bire ne oldu bağımsız süspansiyonlara?Önce Civic sonra Golf şimdi de Auris.Devlet ÖTV ayarı falan mı yaptı bağımsız süspansiyonlu araçlara diye düşünmüyor değilim.

    Auris eskiden de torsiyonlu idi. Şimdi 1.6 benzinli olanlar multilink.
    Edit motor hacmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 5 Şubat 2013; 14:37:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Astranınki biraz daha gelişmiş sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_ferit

    resim çok fena ama ya

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)

    Kepazelik diz boyu.




  • güzel paylaşım ben de golf 7 çıktığından beri aradaki farkı merak ediyordum. resimlerle görmek iyi oldu.
  • Rainer Günzler:
  • Ben de benim arabanın arka süspansiyonlarını merak eder dururum. Kullanım kılavuzunda şöyle anlatılıyor.

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)


    Teknik özelliklerde de şöyle geçiyor.

    "Yardımcı bir kola bağlı bağımsız tip, denge çubuklu arka süspansiyon sistemi"

    Tam olarak nedir bu süspansiyon sistemi? Kullanıldığı başka modeller de var mıdır?

    Konuda yetkili bir abi var mı acaba?
  • Tam bagımsız süspansiyonlu kamyonet

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irmscher



    Astranınki biraz daha gelişmiş sanırım.

    Videoyu izleyemedim mobilden girdigim icin ama watts arka bagimsiz suspansiyon kullaniliyor olmasi lazim. Bununla ilgili bilgiyi pc ye gecince veririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomobil seçerken arkalarda da tam bağımsız süspansiyon kullanılması tercih sebebi olabilir, diğer sistemlere avantajları olabilir ama torsiyonu da çöpmüş gibi kaldırıp bir kenara atamazsınız. Yol tutuş ve gövde kontrolünü en iyi sağlayan sistem her zaman bağımsız süspansiyon değildir. Hot Hatch'lerin en iyisi olarak kabul edilen ve pist kralı Megane RS, yol tutuş ve gövde kontrolü konularında rakipleri tarafından referans alınabilecek düzeyde iyi bir araç. Hatta bu konuda rakiplerini aşmış, daha önemli spor araçlarla karşılaştırılıyor. Arkada torsiyon çubuğu kullanmasına rağmen yapıyor bunları.
  • 1. Aracım Golf1.2 şimdiye kadar sürdüklerim içerisinde viraj kabiliyeti en iyi olanı. Daha önce bu segmentte Civic, 308, Fluence sürmüşlüğüm var..Sizin beğenmediğiniz torsiyon çubuklu Golf bunların hepsinden belirgin bir şekilde daha iyi yol tutuyor..

    2. Resimlere herkes mükemmel, harika demiş ama, sorun var..İlk karşılaştırmada ki virajlar aynı değil..Viraj açıları ve daha önemlisi hızlar da belirsiz..2. karşılaştırmada resmin hangi anda çekildiği de önemli..1 saliselik fark bile ikisi arasında çok fark varmış gibi gösterebilir..Varsayalım ki herşey objektif yapılmış olsun..Bu ikisi arasındaki fark ancak spor sürüşlerde ve limitlerde ortaya çıkar..Bu işi bizden daha iyi anlayan yerli yabancı bir çok sürüş uzmanı yorumlarında "belirgin fark yok" diye belirtiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    1. Aracım Golf1.2 şimdiye kadar sürdüklerim içerisinde viraj kabiliyeti en iyi olanı. Daha önce bu segmentte Civic, 308, Fluence sürmüşlüğüm var..Sizin beğenmediğiniz torsiyon çubuklu Golf bunların hepsinden belirgin bir şekilde daha iyi yol tutuyor..

    2. Resimlere herkes mükemmel, harika demiş ama, sorun var..İlk karşılaştırmada ki virajlar aynı değil..Viraj açıları ve daha önemlisi hızlar da belirsiz..2. karşılaştırmada resmin hangi anda çekildiği de önemli..1 saliselik fark bile ikisi arasında çok fark varmış gibi gösterebilir..Varsayalım ki herşey objektif yapılmış olsun..Bu ikisi arasındaki fark ancak spor sürüşlerde ve limitlerde ortaya çıkar..Bu işi bizden daha iyi anlayan yerli yabancı bir çok sürüş uzmanı yorumlarında "belirgin fark yok" diye belirtiyor..

    1. Aracınızı güle güle kullanın 1. 2 Aynı segmentte Golf'ten daha iyi yol tutan araçlar da var308 ve Fluence da torsiyon çubuğu kullanıyor.

    2. Buna katılıyorum. Arabanın içinde sürücünün konumu ve elinin direksiyon üzerindeki konumuna bakarak, 2. fotoğrafta daha sert manevra yapıyormuş gibi bir izlenime kapılıyor insan. İkisi arasındaki fark pek çok durumda ortaya çıkar. Arabalardan ve otomobil dünyasından bihaber insan bile ikisinin arasındaki farkı bazı durumlarda anlar. Sadece farkı yaratan durumun neyden kaynaklandığını bilemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    1. Aracım Golf1.2 şimdiye kadar sürdüklerim içerisinde viraj kabiliyeti en iyi olanı. Daha önce bu segmentte Civic, 308, Fluence sürmüşlüğüm var..Sizin beğenmediğiniz torsiyon çubuklu Golf bunların hepsinden belirgin bir şekilde daha iyi yol tutuyor..

    2. Resimlere herkes mükemmel, harika demiş ama, sorun var..İlk karşılaştırmada ki virajlar aynı değil..Viraj açıları ve daha önemlisi hızlar da belirsiz..2. karşılaştırmada resmin hangi anda çekildiği de önemli..1 saliselik fark bile ikisi arasında çok fark varmış gibi gösterebilir..Varsayalım ki herşey objektif yapılmış olsun..Bu ikisi arasındaki fark ancak spor sürüşlerde ve limitlerde ortaya çıkar..Bu işi bizden daha iyi anlayan yerli yabancı bir çok sürüş uzmanı yorumlarında "belirgin fark yok" diye belirtiyor..

    Konudaki en mantıklı yorum diyebilirim..

    2. yazdıgınız yazıya aynen katılıyorum..iki süspansiyon arasındaki fark bu fotoğraflara bakılarak belirlenemez..Video olsa çok daha sağlıklı olacaktır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayak kokusu

    Son fotoğraf ürkütücü.

    bencede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yıldızyıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayak kokusu

    Son fotoğraf ürkütücü.

    bencede

    Torsiyonluyum ben, atarım kendimi virajdan
    Zıplarim yollarda, anlamam pek konfordan
    Fiyatım daha yüksektir tam bağımsızlidan
    4 çekerim bile var benim bakın kataloktan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    1.4 TSI en iyi seçenek bence de.

    Ben de böyle düşünüyorum. 1.4 TSI ile 1.6 TDI arasında 9.300TL fark var bir de.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.