Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
251
Cevap
21
Favori
79.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler güzel paylaşım
  • Son fotoğraf ürkütücü.
  • tek kelime ile REZALET.
  • Paylaşım mükemmel. Son 5 yıla ve önümüzdeki 5 yıla damga vuracak türden. Belki de bu paylaşım sayesinde Golf VII tam bağımsız süspansiyona sahip olacak ve 100.000TL etiketi olacak.
  • Umarım artık anlamışlardır farkını
  • mı desem

  • Biri çıkıp ESP var zaten yeter demesinde güvenlik için.
  • Mukemmel bir paylasim elinize saglik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler. Aradaki fark bariz bir şekilde ortada.
  • Güzel paylaşım teşekkürler.
  • Youtube'da şunu buldum



    Yeni Civic torsiyon çubuğu kullanıyor ancak videoda Golf kadar yığıldığını ben göremedim. Bir de siz bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Yalnız bağımsız süspansiyon tork çubuklu olan sisteme göre biraz daha karmaşık ve daha dayanıksız duruyor bana göre.

    Dayanıklılık anlamında sorun yaratacağını sanmıyorum. Ancak çok karmaşık olduğu ve aracın montaj süresinde ciddi fark yarattığını biliyorum.
    Focus 3 öncesinde de Focus'un alt modellerinde tam bağımsız süspansiyondan vazgeçilebileceği gibi söylentiler okumuştum, kaynağını hatırlamıyorum ama. Kısmet Golf ve Auris'eymiş.

    Bir de bozuk zemin testini çapraz yükseltilerden (aracın sağ ve sol tekerlerinin yükseltilerden farklı anlarda geçeceği) geçerken yapın da aracın tepkilerini o zaman görün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan0075 -- 4 Şubat 2013; 23:39:47 >




  • Harika paylaşım.
  • Çok güzel paylaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    C sınıfı araçları pist arabası zanneden zihniyete hayır.

    Pist arabası olmadığı aşikar, ancak yol şartları gereği ani bir manevra yapmanız gerekebilir ya da dalgınlıkla hızlı girilen bir virajı dönmeniz gerekebilir. Normal kullanımdaki konfor farkından bahsetmiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel paylaşım süper bir araç olmuş hemen bir golf 7 almalıyım ama
  • Ekteki resimde de Beetle R modifiyesi aşamasında Haldex 4-motion montajı yapılmış Beetle arka süspansiyonunu görebilirsiniz. Buradaki de PQ35 platformu, ancak bazı bileşenleri sanırım Audi'den alarak modifiye yaptılar.

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)

    Bu da TTRS'den alınma aluminyum süspansiyon parçasının montajı.

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)


    Link:http://www.vwvortex.com/features/project-cars/superbeetle/super-beetle-suspension-and-brakes/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan0075 -- 4 Şubat 2013; 23:55:30 >




  • Yanlış hatırlamıyorsam 96 Maximaların arka tekerlerinin arasında bu multilink dediğiniz sisteme benzer bir şey mevcut. Bir videosunda izlemiştim. Konfor içinmiş.

    Bentley de o çamurda iyi kaldırmış

    Edit: Buldum..

    http://www.youtube.com/watch?v=9lCQKn2Ptmg

    1.44 den devam edebilirsiniz... Ama sanırım biraz farklı bir sistem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi greencher -- 4 Şubat 2013; 23:56:59 >
  • TR'de en çok satan iki model olan 1.6TDI ve 1.2TSI'de bağımsız süspansiyon yok.

    Gerçi olmasa nolacak, sürü psikolojisi ile Doğuş Oto'ya doluşanlarda o bilinç, o bilgi ne gezer ?

    Çoğuna sorsan bağımsız süspansiyonun ne olduğunu bilmiyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu da Bentley. Buna ne diyeceksiniz?

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)


    Top Gear 19x01




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.