Şimdi Ara

Rift: Planes of Telara (ÇIKTI) (F2P Oldu!) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.364
Cevap
5
Favori
170.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veleciraptor

    Ya arayüzdeki bir şey benim de gözümü rahatsız etti. Bir yeteneği kullandıktan sonra soğuma süresi bitene kadar bütün yetenek pencerelerinde aynı soğuma animasyonu görünüyor ve insanın gözü ister istemez oraya takılıyor.


    Paylaşılan videolar Alpha aşamasından olduğu için düzeltilmiştir diye umuyorum o kısmı,interface i bende beğendim çoğu oyundakinden pek farklı değil,beğenmeyenede saygı duyarım o ayrı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhunter

    http://www.youtube.com/watch?v=NB1moIKLMQM videodan interface i daha temiz görebilirsin. Bilmiyorum neyi beğenmediğini ama bence gayet güzel.


    Çok itici geldi gözüme.Ayrıca çok fazla yer kaplıyor.Videoları izlerken arayüze odaklanıp duruyorum.
  • tabi zevk meselesi değişir tabiii kişiye göre senin oynadığun oyunlar nedir acaba merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juvixted

    Çok itici geldi gözüme.Ayrıca çok fazla yer kaplıyor.Videoları izlerken arayüze odaklanıp duruyorum.


    Bu kadar büyük bütçeli bir oyunda UI (user interface) boyutlarını ayarlamak mümkün olsa gerek, taktığın şey çokta itici durmuyor o halde bile.
  • Umarım arayüzdeki o soğutma efektlerini tam sürüme ulaştığında değiştirirler. Hepsinin aynı anda yanıp sönmesine ister istemez gözüm takılıyor. Benim takıldığım tek nokta burası. Hangi skill kullanıldıysa onun soğutma efekti yansa yetmez mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhunter

    tabi zevk meselesi değişir tabiii kişiye göre senin oynadığun oyunlar nedir acaba merak ettim.


    Şu sıralar odaklandığım bi MMO yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veleciraptor

    Umarım arayüzdeki o soğutma efektlerini tam sürüme ulaştığında değiştirirler. Hepsinin aynı anda yanıp sönmesine ister istemez gözüm takılıyor. Benim takıldığım tek nokta burası. Hangi skill kullanıldıysa onun soğutma efekti yansa yetmez mi?


    İzah etmek istediğin "Global Cooldown" ise o olmazsa aynı anda bir çok skilli kullanabilirsin bu yüzden değişmesi imkansız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nazar Eyle -- 30 Kasım 2010; 17:11:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parqual

    quote:

    Orijinalden alıntı: veleciraptor

    Umarım arayüzdeki o soğutma efektlerini tam sürüme ulaştığında değiştirirler. Hepsinin aynı anda yanıp sönmesine ister istemez gözüm takılıyor. Benim takıldığım tek nokta burası. Hangi skill kullanıldıysa onun soğutma efekti yansa yetmez mi?


    İzah etmek istediğin "Global Cooldown" ise o olmazsa aynı anda bir çok skilli kullanabilirsin bu yüzden değişmesi imkansız.


    Alışması zor olacak o zaman. Rift biraz farklı olacak senin sözlerinden anladığım. Her skilin bir casting time olayı olsaydı aynı anda birden fazla skill kullanılamazdı. Eğer oynarsam umarım gözlerim de bu duruma alışır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veleciraptor


    quote:

    Orijinalden alıntı: Parqual

    quote:

    Orijinalden alıntı: veleciraptor

    Umarım arayüzdeki o soğutma efektlerini tam sürüme ulaştığında değiştirirler. Hepsinin aynı anda yanıp sönmesine ister istemez gözüm takılıyor. Benim takıldığım tek nokta burası. Hangi skill kullanıldıysa onun soğutma efekti yansa yetmez mi?


    İzah etmek istediğin "Global Cooldown" ise o olmazsa aynı anda bir çok skilli kullanabilirsin bu yüzden değişmesi imkansız.


    Alışması zor olacak o zaman. Rift biraz farklı olacak senin sözlerinden anladığım. Her skilin bir casting time olayı olsaydı aynı anda birden fazla skill kullanılamazdı. Eğer oynarsam umarım gözlerim de bu duruma alışır.

    Riftin bi farklılığı yok bu konuda.Bu sistemi kullanan çok çeşitli mmorpg var.Warhammer,WoW,Aion(Kısmen) vs.Yani çok alışık olduğumuz birşey.
    İnterface'e gelirsek.Bende hiç sevmiyorum böyle kalbalık ekranı çok kaplayan interfaceleri.Bu konuda Ncsoft ve Arena Net'i gerçekten tebrik etmek lazım.GuildWars'da da Aion'da da az ve öz interface kullandılar.Keşke diğer oyunlardada bu duruma raslayabilsek.WoW'da aynı kaderi paylaşıyor malesef.Ekranda o kadar çok skill oluyorki üstüne bide raiddeysen party penceresiyle addonslar...Karakteri bile göremiyicek duruma gelicez utanmasak




  • rift'de interface'i düzenleyebileceğimiz söyleniyor forumlarda ama resmileşmemiş durumda henüz.
  • Alpha versiyonu deneyen ZAM sitesinden alıntı;
    quote:

    Overall, Rift: Planes of Telara was incredibly polished for the alpha build. While it may be another fantasy MMO, the dynamic content and soul system, not to mention the detailed lore, certainly sets it apart from its competition.

    Çok övmemişler ama fenada konuşmamışlar

    Edit:Seçilip seçilmediğinizle ilgili(ve client indirme) mailler yoldaymış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-47CB66FB8 -- 30 Kasım 2010; 23:17:51 >
  • beta için email bir kaç saat içerisinde gönderilecek emaillerinizi kontrol etmeyi untumayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhunter

    beta için email bir kaç saat içerisinde gönderilecek emaillerinizi kontrol etmeyi untumayın.


    Teşekkürler bilgilendirme için.
  • Pargual bildiğin gibi PM atamıyorum :) bana PM ile email adresini yollarsan konuştuğumuz konu hakkında yardımcı olacağım.

    Bu arada beta oynayacak arkadaşlar ben shaman deneyeceğim ilk önce. Oyun içinde haberleşelim :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi headhunter -- 1 Aralık 2010; 0:30:40 >

  • Sistemi oynamadan yorumlamak pek doğru değil gerçi ama sizcede fazla seçenek yok mu denge biraz zor sağlanır gibi..
  • Zamanla taşlar yerine oturur ve denge sağlanır diye düşünüyorum şimdi bir yorum yapmak yada karamsar olmak için çok çok erken.
  • class sistemi çok farklı warrior, cleric, rogue veya mage seçtiğin zaman altında olan senin ırkına ait tüm sınıfların 3 tanesinin skillerini alabiliyorsun. İstersen tek bir sınıfın tüm skillerini alırsın istersen karıştırırsın böylelikle kimse aynı olamıyacak. İstediğin zamanda skill puanlarını veya alt sınıflardan seçtiğin class ı değiştirip diğeri ile oynıyabiliyorsun. Bazı sınıfllar sadece guardianslar için bazıları defiant ve bazılarıda her iki taraf için seçilebiliyor.


    NOT: ben email attım sana mesajını alır almaz.

    selam

    fguler to aliserkansezgin - 57 min ago
    From: fguler <fguler@*****>
    To: aliserkansezgin <aliserkansezgin@********>
    Wed, Dec 1, 2010 12:46 am



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi headhunter -- 1 Aralık 2010; 1:45:52 >
  • oyun f2p mi ?
  • http://www.youtube.com/watch?v=VtL8_TkpGtE videodan daha rahat görebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhunter

    class sistemi çok farklı warrior, cleric, rogue veya mage seçtiğin zaman altında olan senin ırkına ait tüm sınıfların 3 tanesinin skillerini alabiliyorsun. İstersen tek bir sınıfın tüm skillerini alırsın istersen karıştırırsın böylelikle kimse aynı olamıyacak. İstediğin zamanda skill puanlarını veya alt sınıflardan seçtiğin class ı değiştirip diğeri ile oynıyabiliyorsun.


    Evet soul sistemini biliyorum ve dediğin gibi karakterinin aynısı bulmak zor olacak,yinede başlangıç için(final sürümü yani) bu kadar skill tree çok gibime geldi,ama Parqual'ında dediği gibi yorum yapmak için çok erken,1-2 gün sonra kısmende olsa öğreniriz




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.