Şimdi Ara

ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    ilk öğrendiğimde bende çok şaşırmıştım. tanesinin 15-20 milyon dolar olduğunu ve şu an aktif uçak sayısını düşündükçe dudaklarım uçukluyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    Dünya'nın en büyük uçak motoru üreticisinden biri, Diğeri General electric. Çok yakın ciroları var.
  • bmw el atmasa, maybach'lar hala satışta olurdu.
  • Airbus A380'e de Boeing 787'ye de yeni çıkacak Airbus A350'ye de uçak motoru üreten bir marka Rolls Royce. Ama Otomobil üreten departman Rolls Royce Motor Cars olarak isimlendiriliyor ve 1998 yılında Rolls Royce Limited firması araç bölümü ekonomik olarak zora girince Rolls Royce ve Bentley markalarını satışa çıkardı. Rolls Royce'u BMW'ye (İlginçtir Volkswagen daha fazla ücret önermesine rağmen ''(430 Milyon Paund)'' Rolls Royce Limited, BMW'ye satılmasının prestij açısından daha önemli olacağına kanaat getirip BMW'ye satmış. BMW, Rolls Royce'u 340 Milyon Paund'a satın almış) Bentley'i ise Volkswagen'e satıyor. Şuan ki uçak üreten Rolls Royce Limited ile araba üreten Rolls Royce Motor Cars arasında 15 yıldır bir bağ bulunmamakta ve Rolls Royce araçlarının motorlarını BMW üretmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 24 Ocak 2013; 0:50:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    bmw el atmasa, maybach'lar hala satışta olurdu.

    alakası yok. rolls royce un marka imajı var bu 1. maybach ı çoğu kişi bilmez ancak rolls ayrıdır. ikincisi maybach tasarımları ve kabinleri rolls gibi tarz değildi, kendine özgün bir havası yoktu, kimliksiz araçlardı. bildiğiniz hormonlu S serisi satıyordular maybach adı altında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    bmw el atmasa, maybach'lar hala satışta olurdu.

    alakası yok. rolls royce un marka imajı var bu 1. maybach ı çoğu kişi bilmez ancak rolls ayrıdır. ikincisi maybach tasarımları ve kabinleri rolls gibi tarz değildi, kendine özgün bir havası yoktu, kimliksiz araçlardı. bildiğiniz hormonlu S serisi satıyordular maybach adı altında.

    ona bir şey demiyorum ki. marka imajları illaki olacak. ama bmw motor, şanzıman vs. teknik konularda çok ileri taşıdı rr'yi. diğer konularda da ilerledi tabi rr bu sayede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    bmw el atmasa, maybach'lar hala satışta olurdu.

    alakası yok. rolls royce un marka imajı var bu 1. maybach ı çoğu kişi bilmez ancak rolls ayrıdır. ikincisi maybach tasarımları ve kabinleri rolls gibi tarz değildi, kendine özgün bir havası yoktu, kimliksiz araçlardı. bildiğiniz hormonlu S serisi satıyordular maybach adı altında.

    ona bir şey demiyorum ki. marka imajları illaki olacak. ama bmw motor, şanzıman vs. teknik konularda çok ileri taşıdı rr'yi. diğer konularda da ilerledi tabi rr bu sayede.

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    Günaydııııın
  • BİGÜN BİZİMDE RR SÜRME ŞANSIMIZ OLCAK MI ACABA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    çin'e bile girdiler derken? çin şu an en çok gelişen pazar durumunda. premium markalar oradan ekmek yer hale geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    çin'e bile girdiler derken? çin şu an en çok gelişen pazar durumunda. premium markalar oradan ekmek yer hale geldi

    tamam işte, ben de onu diyorum. birkaç sene öncesine kadar oraya gitmiyordu bu markalar. lambo geçen seneye göre 12'ye katladı satışlarını çin'de. çok yeni bir pazar bu tip markalar için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    Günaydııııın

    Sagolun size de günaydın.
    Sanırım bu bilgi size doğduğunuzda tebliğ edildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 24 Ocak 2013; 23:20:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6.6 L V12

  • ROLLS ROYCE ULTRA LÜX !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    Günaydııııın

    Sagolun size de günaydın.
    Sanırım bu bilgi size doğduğunuzda tebliğ edildi.

    hayır vahiyle geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    önceki mesajımda belirtmiştim ''almanlar altyapı, motor gibi konularda büyük destek sağladı.'' diye. tabi ki bentley hala bentley, rr hala rr. öyle de kalacaklar, kalmalılar. satılma nedenleri tarzları değil mi zaten? yoksa kim ne yapsın sıradan bir rr'yi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    o zaman satış rekorları neden daha önce gelmedi. ingiliz çizgileri o zamanlar yokmuydu? sadece tasarım yetmez. Continental GT denen aracın tasarımı ne kadar ingiliz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 25 Ocak 2013; 1:03:03 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.