Şimdi Ara

ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İngiliz ultra lüks otomobil üreticisi Rolls Royce Mart ayında yapılacak Cenevre otomobil fuarında Ghost modelinin Coupe versiyonu Wraith modelini tanıtacak. Tanıtımdan önce marka araca ait 2 teaser yayınladı. Tüm Rolls Royce'larda olduğu gibi 6.6 litrelik bir V12 motora ev sahipliği yapacak olan aracın gücü şimdiye kadar en güçlü Rolls Royce olmasını sağlayacak; 608 Beygir.

     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 19 Şubat 2013; 13:14:04 >







  • Maybach'ı piyasadan silip attı, şimdi ürün gamını genişletiyor.

    Mükemmel bir araç geleceğini düşünüyorum, boru mu bu Rolls Royce, otomobilde gelinen son nokta.
  • Süper bişey olucak galiba
  • maybach ayri bir dunya o silinmez bir efsane olarak tarihe gomuldu.(o kadarda abartilacak bir seyi yok ikiside israf)(zugurt mode:off)
  • Rolls Royce.. adı yeter
  • SUV geliyor sandım

    Her ölümlünün herhangi bir modelinin içerisinde en az 1 defa seyahat etmesi gereken bir marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Maybach'ı piyasadan silip attı, şimdi ürün gamını genişletiyor.

    Mükemmel bir araç geleceğini düşünüyorum, boru mu bu Rolls Royce, otomobilde gelinen son nokta.

    Maybach fiyat politikası yüzünden tutunamadı benim düşüncem. Rolls Royce'den bile pahalıydı fiyatları.

    Maybach'ın piyasada tutunamamasının sebebi, Mercedes'in saçma bir şekilde otomobili W220 S Class'ın üzerine inşa etmesiydi. Tasarım olarakta bir geçmişi olmadığı için Mercedes aracı W220 S Class'ın biraz değiştirilmiş haliyle piyasaya sundu. İç mekan bile W220'ye çok benzerdi ve Rolls-Royce kadar büyük bir imaja sahipti değildi. Çünkü 2. dünya savaşından 1997 yılına kadar ortalarda yoktu. 2002 yılında da 57s ve 62s modellerini piyasaya sundu.

    Çin ve ABD pazarına bir türlü entegre olamayınca satışlar artmadı. Mercedes 2002 yılında sedece ABD'de yılda 2000 Maybach satmayı planlıyordu ama marka 10 yılda dünyada sadece 3000 adet araç satabildi. Buda hedeflerin gerisinde kalmayı bırakın adeta araç satmıyordu. Potansiyel Maybach müşterilerine aracı neden satın almadıklarını sorduklarında S Class'a 2 kat fazla ödemektense Rolls Royce almak daha mantıklı şeklinde cevaplar vermişlerdi. Yani aracı alabilecek kesim araca S Class diyordu. Hal böyle olunca da Maybach satış yapamadı ve Kepenk kapattı. Rolls Royce ise tasarım geçmişi olduğu için ana firma BMW ile alakası olmayan modeller piyasaya sundu ve son 3 yıldır satış rekoru kırıyor. Keza aynı şekilde Bentley'de.

    Maybach S Class'a benzer araçlar yerine farklı bir tasarımla piyasaya çıksaydı kesinlikle iş yapardı.

    İç mekanlar:

    Maybach:
     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    S Class:
     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    Direksiyon vites topuzu ana çizgiler aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 22 Ocak 2013; 17:52:55 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şimdiden merak ettim





  • Konu ile dolaylı olarak bağlantısı bulunduğu için, "Maybach ne idi" diye hatırlatmak amacıyla bu videoyu paylaşmayı uygun gördüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Maybach'ı piyasadan silip attı, şimdi ürün gamını genişletiyor.

    Mükemmel bir araç geleceğini düşünüyorum, boru mu bu Rolls Royce, otomobilde gelinen son nokta.

    Maybach fiyat politikası yüzünden tutunamadı benim düşüncem. Rolls Royce'den bile pahalıydı fiyatları.

    Maybach'ın piyasada tutunamamasının sebebi, Mercedes'in saçma bir şekilde otomobili W220 S Class'ın üzerine inşa etmesiydi. Tasarım olarakta bir geçmişi olmadığı için Mercedes aracı W220 S Class'ın biraz değiştirilmiş haliyle piyasaya sundu. İç mekan bile W220'ye çok benzerdi ve Rolls-Royce kadar büyük bir imaja sahipti değildi. Çünkü 2. dünya savaşından 1997 yılına kadar ortalarda yoktu. 2002 yılında da 57s ve 62s modellerini piyasaya sundu.

    Çin ve ABD pazarına bir türlü entegre olamayınca satışlar artmadı. Mercedes 2002 yılında sedece ABD'de yılda 2000 Maybach satmayı planlıyordu ama marka 10 yılda dünyada sadece 3000 adet araç satabildi. Buda hedeflerin gerisinde kalmayı bırakın adeta araç satmıyordu. Potansiyel Maybach müşterilerine aracı neden satın almadıklarını sorduklarında S Class'a 2 kat fazla ödemektense Rolls Royce almak daha mantıklı şeklinde cevaplar vermişlerdi. Yani aracı alabilecek kesim araca S Class diyordu. Hal böyle olunca da Maybach satış yapamadı ve Kepenk kapattı. Rolls Royce ise tasarım geçmişi olduğu için ana firma BMW ile alakası olmayan modeller piyasaya sundu ve son 3 yıldır satış rekoru kırıyor. Keza aynı şekilde Bentley'de.

    Maybach S Class'a benzer araçlar yerine farklı bir tasarımla piyasaya çıksaydı kesinlikle iş yapardı.

    İç mekanlar:

    Maybach:
     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    S Class:
     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    Direksiyon vites topuzu ana çizgiler aynı.

    Bu tarz arabaları alırken ön 2 koltuk ve aracın göğüsüne bakıp alan kişilere laf etmem, sadece saygı duyar geçerim.

    62s ile Mercedes S Class arasında malzeme kalitesinden, arka koltuklarda oturan kişilerin fark edeceği dağlar kadar fark var.

    Benim düşüncem, yanlış fiyat politikası. Rolls Royce'nin 750.000€'larda gezdiği ortamda, Maybach milyon Euro'lardan bahsediyordu.

    Tabiki de kalite olarak uçurum olsa da tasarım olarak büyük bir S Class olması müşterilerin kararını rakiplere kaydırmış. Dediğin gibi 1 milyon € verdiğin bir aracın 200.000 €'luk S Class'ın neredeyse aynı olması büyük bir tezat. Zaten yukarıda da dedim S Class'a benzemek yerine farklı bir tasarıma sahip olsaydı iş yapardı Maybach.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Maybach'ı piyasadan silip attı, şimdi ürün gamını genişletiyor.

    Mükemmel bir araç geleceğini düşünüyorum, boru mu bu Rolls Royce, otomobilde gelinen son nokta.

    Maybach fiyat politikası yüzünden tutunamadı benim düşüncem. Rolls Royce'den bile pahalıydı fiyatları.

    Maybach'ın piyasada tutunamamasının sebebi, Mercedes'in saçma bir şekilde otomobili W220 S Class'ın üzerine inşa etmesiydi. Tasarım olarakta bir geçmişi olmadığı için Mercedes aracı W220 S Class'ın biraz değiştirilmiş haliyle piyasaya sundu. İç mekan bile W220'ye çok benzerdi ve Rolls-Royce kadar büyük bir imaja sahipti değildi. Çünkü 2. dünya savaşından 1997 yılına kadar ortalarda yoktu. 2002 yılında da 57s ve 62s modellerini piyasaya sundu.

    Çin ve ABD pazarına bir türlü entegre olamayınca satışlar artmadı. Mercedes 2002 yılında sedece ABD'de yılda 2000 Maybach satmayı planlıyordu ama marka 10 yılda dünyada sadece 3000 adet araç satabildi. Buda hedeflerin gerisinde kalmayı bırakın adeta araç satmıyordu. Potansiyel Maybach müşterilerine aracı neden satın almadıklarını sorduklarında S Class'a 2 kat fazla ödemektense Rolls Royce almak daha mantıklı şeklinde cevaplar vermişlerdi. Yani aracı alabilecek kesim araca S Class diyordu. Hal böyle olunca da Maybach satış yapamadı ve Kepenk kapattı. Rolls Royce ise tasarım geçmişi olduğu için ana firma BMW ile alakası olmayan modeller piyasaya sundu ve son 3 yıldır satış rekoru kırıyor. Keza aynı şekilde Bentley'de.

    Maybach S Class'a benzer araçlar yerine farklı bir tasarımla piyasaya çıksaydı kesinlikle iş yapardı.

    İç mekanlar:

    Maybach:
     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    S Class:
     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    Direksiyon vites topuzu ana çizgiler aynı.

    Bu tarz arabaları alırken ön 2 koltuk ve aracın göğüsüne bakıp alan kişilere laf etmem, sadece saygı duyar geçerim.

    62s ile Mercedes S Class arasında malzeme kalitesinden, arka koltuklarda oturan kişilerin fark edeceği dağlar kadar fark var.

    Benim düşüncem, yanlış fiyat politikası. Rolls Royce'nin 750.000€'larda gezdiği ortamda, Maybach milyon Euro'lardan bahsediyordu.

    Tabiki de kalite olarak uçurum olsa da tasarım olarak büyük bir S Class olması müşterilerin kararını rakiplere kaydırmış. Dediğin gibi 1 milyon € verdiğin bir aracın 200.000 €'luk S Class'ın neredeyse aynı olması büyük bir tezat. Zaten yukarıda da dedim S Class'a benzemek yerine farklı bir tasarıma sahip olsaydı iş yapardı Maybach.

    Şimdi Mercedes bünyesine geri çekilip, ağırlığı S Class'a vererek, hem çok satılan S Class'ın daha çok satılmasını hemde daha kaliteli olmasını sağlayacaklar. Bence yine kaybettikleri birşey olmayacak.

    Tabiki de 10 yılda 3000 adet satabilmiş bir araç yok diye büyük bir kayıp söz konusu değil. Ama S Class'la 7 Serisi'yle, Maybach ve Rolls Royce kıyaslamak ne derece doğru bilmiyorum. S Class lüks bir makam arabasına ihtiyacı olanlar için varken Maybach veya Rolls Royce tamamen ultra lüks araçlar ve keyif için alınan araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    SUV geliyor sandım

    Her ölümlünün herhangi bir modelinin içerisinde en az 1 defa seyahat etmesi gereken bir marka.

    Ölmemize daha çok var bu mantıkla hocam
  • Otomobil sektörünün zirve noktası bu marka.Daha iyisini herhangi bir kasa değişimiyle Rolls Royce'un bile yapabileceğini sanmıyorum.Phantom modeli için konuşuyorum ve bence araç trafiğe değil sarayların önüne yakışıyor.Sanat eseri olarak.

     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)




  • Maybach gibi bir şaheseri, bir tarihi silip atmış forum.
  • Rolls royce sadece otomobilde değil uçak motorunda gaz tirbunlerinde de uzman bir marka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Otomobil sektörünün zirve noktası bu marka.Daha iyisini herhangi bir kasa değişimiyle Rolls Royce'un bile yapabileceğini sanmıyorum.Phantom modeli için konuşuyorum ve bence araç trafiğe değil sarayların önüne yakışıyor.Sanat eseri olarak.

     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


    oldum olası hasta olmuşumdur bu modeline son nokta olarak gördüğüm 2 araç vardır birisi bu diğeride bentley mulsanne..




  • hey maşallah adamlar dur durak bilmiyor.
  • uçak motoru üreten iş kolu otomotiv kısmına destek veriyormudur ki :)
  • O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)


     ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH)




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.