Şimdi Ara

ROLLS ROYCE ÜRÜN GAMINI GENİŞLETİYOR (ROLLS ROYCE WRAITH) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    O değil de RR uçak motoru üretiyormuş ya la.

    Günaydııııın

    Sagolun size de günaydın.
    Sanırım bu bilgi size doğduğunuzda tebliğ edildi.

    hayır vahiyle geldi.

    Vahiy de tebliğ edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mayback isteneni yapamadi ve kendine has cizgileri olmadigindan tutmadi. ama sanmayınki boyle kalir. 10 yıl sonra mercedes maybacki yenileyip marjinal cizgiler ile o lüksü tekrar yaptıgında (bence royce rollsten daha lükstür), tüketicininde RR'den sıkılacagini göz önüne alirsak ultra lüks piyasasina girecek ve biraz söz sahibi olacaktir.

    ha bu demek degilki rolce rollys'u siler atar. sadece rakip olabilir
  • Yapsın 100 bin liraya alalım.

    3, 4 milyon dolar bizi çok aşıyor maalesef...
  • RR'yi ilk ne zaman duydunuz arkadaşlar hafızanızı bir geriye sarın bakalım

    ben yanlış hatırlamıyorsam ilkokul zamanlarıydı

    Manukyan'ın RR'si var çok ünlü araba demişlerdei o zaman RR hafızama girdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    o zaman satış rekorları neden daha önce gelmedi. ingiliz çizgileri o zamanlar yokmuydu? sadece tasarım yetmez. Continental GT denen aracın tasarımı ne kadar ingiliz?

    satış rekoru?? sadece çinde satmaya başlasa bile bunu satış rekoru adına değerlendirebilirsin. birazda düşünmek lazım milyonluk arabalarda satış patlaması arabaların iyi olduğundan mı arabaya verecek parası olanların çoğalmasındanmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    o zaman satış rekorları neden daha önce gelmedi. ingiliz çizgileri o zamanlar yokmuydu? sadece tasarım yetmez. Continental GT denen aracın tasarımı ne kadar ingiliz?

    satış rekoru?? sadece çinde satmaya başlasa bile bunu satış rekoru adına değerlendirebilirsin. birazda düşünmek lazım milyonluk arabalarda satış patlaması arabaların iyi olduğundan mı arabaya verecek parası olanların çoğalmasındanmı ?

    Bu tarz otomobillerin Çin gibi büyük pazarlara girip yüksek satış adetlerine ulaşması için İngiliz çizgisinin yanında sağlam bir teknik altyapıya da sahip olması gerekir.Burada Almanların desteği ve tecrübesi yadsınamaz.

    Almanların altyapı desteği olmasaydı sadece tasarımla Çin'e girebilir miydi RR?Demek ki Çin'e girdikten sonra satış rekoru kırmak mesele değil,mesele arabayı her anlamda Çin gibi pazarlarda satışa uygun hale getirebilmek.

    Ayrıca milyonluk arabalardaki satış patlaması,milyonerlerin çoğalmasının yanı sıra bu tarz otomobillerin mekanik ve tasarım anlamında günlük kullanıma daha uygun hale gelmesinden dolayıdır.

    Yoksa eskiden de vardı bu patlamayı yaratacak kadar milyoner.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    o zaman satış rekorları neden daha önce gelmedi. ingiliz çizgileri o zamanlar yokmuydu? sadece tasarım yetmez. Continental GT denen aracın tasarımı ne kadar ingiliz?

    satış rekoru?? sadece çinde satmaya başlasa bile bunu satış rekoru adına değerlendirebilirsin. birazda düşünmek lazım milyonluk arabalarda satış patlaması arabaların iyi olduğundan mı arabaya verecek parası olanların çoğalmasındanmı ?

    Bu tarz otomobillerin Çin gibi büyük pazarlara girip yüksek satış adetlerine ulaşması için İngiliz çizgisinin yanında sağlam bir teknik altyapıya da sahip olması gerekir.Burada Almanların desteği ve tecrübesi yadsınamaz.

    Almanların altyapı desteği olmasaydı sadece tasarımla Çin'e girebilir miydi RR?Demek ki Çin'e girdikten sonra satış rekoru kırmak mesele değil,mesele arabayı her anlamda Çin gibi pazarlarda satışa uygun hale getirebilmek.

    Ayrıca milyonluk arabalardaki satış patlaması,milyonerlerin çoğalmasının yanı sıra bu tarz otomobillerin mekanik ve tasarım anlamında günlük kullanıma daha uygun hale gelmesinden dolayıdır.

    Yoksa eskiden de vardı bu patlamayı yaratacak kadar milyoner.

    Çok dar düşünmektesiniz rr eskiden beri uçak motoru üreten bir firma iken sadece alman sermayesi geçmişten beri kazandığı tecrübe ve itibarı almanlara mal etmek fantiklikten başka bir şey değil. mesele almanlarda olsaydı eğer maybacha nur yağardı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    teknik altyapı olarak maybach ın eksiği yoktu RR den zaten, belki de daha iyiydi. mercedes varını yoğunu yükledi sonuçta bu otomobillere. RR yi de bentley i de adam eden almanlar oldu bu gerçek tabi. arnage-silver seraph lı günler halen aklımda.

    arnage dendi mi ulaşılmaz tork değerleri gelir aklıma hep. neyse, maybach zaten mercedes'e fazla yakın olduğu için kaybetti bence. çok sıradan, fazla tahmin edilebilirdi maybach'lar. yüzyıllarca üretilseler, kadınlar bile bilirdi maybach olduklarını. ama rr, bentley sürekli güncellendi, gelişti, farklılıklarını artırdı ve belki de son nokta olan çin'e bile girdiler sonunda. ve de satış rekorları, suv tasarımları (bentley'in üretilecek olan konsepti) geldi ardından. bunların hepsi almanlar sayesinde.

    uzun lafın kısası;
    maybach'ı dibe götürenler de almanlar,
    rr ve bentley'i göklere çıkaranlar da.

    Yanlış kanaat almanlar tasarıma müdahale edemez ıngiliz çizgileri satıyor arabayi

    o zaman satış rekorları neden daha önce gelmedi. ingiliz çizgileri o zamanlar yokmuydu? sadece tasarım yetmez. Continental GT denen aracın tasarımı ne kadar ingiliz?

    satış rekoru?? sadece çinde satmaya başlasa bile bunu satış rekoru adına değerlendirebilirsin. birazda düşünmek lazım milyonluk arabalarda satış patlaması arabaların iyi olduğundan mı arabaya verecek parası olanların çoğalmasındanmı ?

    Bu tarz otomobillerin Çin gibi büyük pazarlara girip yüksek satış adetlerine ulaşması için İngiliz çizgisinin yanında sağlam bir teknik altyapıya da sahip olması gerekir.Burada Almanların desteği ve tecrübesi yadsınamaz.

    Almanların altyapı desteği olmasaydı sadece tasarımla Çin'e girebilir miydi RR?Demek ki Çin'e girdikten sonra satış rekoru kırmak mesele değil,mesele arabayı her anlamda Çin gibi pazarlarda satışa uygun hale getirebilmek.

    Ayrıca milyonluk arabalardaki satış patlaması,milyonerlerin çoğalmasının yanı sıra bu tarz otomobillerin mekanik ve tasarım anlamında günlük kullanıma daha uygun hale gelmesinden dolayıdır.

    Yoksa eskiden de vardı bu patlamayı yaratacak kadar milyoner.

    Çok dar düşünmektesiniz rr eskiden beri uçak motoru üreten bir firma iken sadece alman sermayesi geçmişten beri kazandığı tecrübe ve itibarı almanlara mal etmek fantiklikten başka bir şey değil. mesele almanlarda olsaydı eğer maybacha nur yağardı...

    Dar düşündüğümü sanmıyorum,mesajımı dikkatli okuyunuz lütfen;

    quote:

    Bu tarz otomobillerin Çin gibi büyük pazarlara girip yüksek satış adetlerine ulaşması için İngiliz çizgisinin yanında sağlam bir teknik altyapıya da sahip olması gerekir.Burada Almanların desteği ve tecrübesi yadsınamaz.


    Rolls Royce'u Almanlar diriltti demiyorum mesajımda,Rolls Royce'un daha sağlam bir teknik altyapıya kavuşmasında Almanların desteği ve tecrübesi yadsınamaz diyorum.

    Bu konuda bir anlaşmazlığımız yok sanırım.

    Fanatiklik konusunda da şunu söyleyebilirim;tarz konusunda her zaman İngilizleri daha iyi bulmuşumdur.




  • 5 Martta tanıtılacak araç. Yeni teaser fotoğrafta eklendi.
  • Bu motor bu kasayı çekmez.
  • 2 yeni Teaser fotoğraf yayınlandı.
  • abarttı bunlarda. tanıtacaksanız tanıtın artık. rolls royce sanki çok farklı bir tasarım yapacak. kimse heyecanlanmıyor merak etmeyin.
  • Aracın sadece kapısındaki kalitenin karşılığı olan parayla benim Delta alınır herhalde .
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.