Şimdi Ara

>>Rover Kullanıcıları Kulübü<< (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.837
Cevap
71
Favori
351.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakan dibek

    arkadaşlar rover 216 coupe benzin 1998 model 205 bin km yapmış 9.000 bin tl ye anlaştık araçta bulunan Özellikler:

    -camlar filmli

    -Sunroof

    -abs asr

    -Elektrikli aynalar

    -İmbolizer

    -Sürücü ve yolcu hava yastığı

    -merkezi kilit
    muayne 2013 marta kadar.motor hiç işlem görmemiş..6 ay önce ön takım komple yenilenmiş alıp almamakta kararsızım fikrinizi paylaşırsanız sevinirim..

    rover'ın 75'ler hariç hiç bir modelinde ASR yoktur. ilan verenler neye göre bu seçeneği işaretliyor anlamıyorum. insan bindiği arabayı biraz olsun tanır da biner. bu ilanda ASR'yi işaretleyenlerin %250'si ASR'nin ne olduğu konusunda zerre kadar bilgi sahibi değildirler. ASR'yi sigara çakmağı zannedenler bile olabilir... (bu arada 75'lerde de var mı emin değilim. "75 hariç" dedim ama 75'de kesin varmış izlenimi doğmasın. sadece daha yeni nesil ve üst ınıf olduğu için olma ihtimali yüksek diye söyledim. araştırmasını yapmadım. kesin bir bilgi vermem için araştırmama lazım).


    bu ilandaki araca gelince, her şeyden önce @le cola'nın dediği gibi önden kazalı olması ihtimali çok yüksek, çünkü o ön tampon bu araca ait orjinal tamponu değil. 200 serisinin o yıllardaki tamponu bu değil. bu tampon çok daha eski model 20-400 serisi tamponuna benziyor. bununla birlikte @le cola aracı tanıdığı için mi önden kazalı diyor yoksa benim gibi tamponun değişmesi durumundan dolayı mı o yorumu yaptı bilmiyorum ancak tamponun değişmesinin sebebi mutlak kaza olmayailir ya da her tampon değişimi gerektirecek önden kaza, aracın alınmaması için geçerli sebep olmayabilir. yine de baktırmak lazım ancak, baktırırken de tamponun değişmiş olması durumunu sorgulamak lazım...




  • slm arkadaşlar
    1 aydır Rover Streetwise kullanıyorum
    çorluda oturuyorum bu bölgede bildiğiniz servis varmı
  • bilgilendrme teşekkürler.. aracın ilanı bu burda motorun resmide mevcut çok kararsızım kime sorduysam alma elinde kalır rover diyor ne yapmalıyım bilemedim..
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-rover-216-coupe-acill-satilik-53276608/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakan dibek

    arkadaşlar rover 216 coupe benzin 1998 model 205 bin km yapmış 9.000 bin tl ye anlaştık araçta bulunan Özellikler:

    -camlar filmli

    -Sunroof

    -abs asr

    -Elektrikli aynalar

    -İmbolizer

    -Sürücü ve yolcu hava yastığı

    -merkezi kilit
    muayne 2013 marta kadar.motor hiç işlem görmemiş..6 ay önce ön takım komple yenilenmiş alıp almamakta kararsızım fikrinizi paylaşırsanız sevinirim..

    rover'ın 75'ler hariç hiç bir modelinde ASR yoktur. ilan verenler neye göre bu seçeneği işaretliyor anlamıyorum. insan bindiği arabayı biraz olsun tanır da biner. bu ilanda ASR'yi işaretleyenlerin %250'si ASR'nin ne olduğu konusunda zerre kadar bilgi sahibi değildirler. ASR'yi sigara çakmağı zannedenler bile olabilir... (bu arada 75'lerde de var mı emin değilim. "75 hariç" dedim ama 75'de kesin varmış izlenimi doğmasın. sadece daha yeni nesil ve üst ınıf olduğu için olma ihtimali yüksek diye söyledim. araştırmasını yapmadım. kesin bir bilgi vermem için araştırmama lazım).


    bu ilandaki araca gelince, her şeyden önce @le cola'nın dediği gibi önden kazalı olması ihtimali çok yüksek, çünkü o ön tampon bu araca ait orjinal tamponu değil. 200 serisinin o yıllardaki tamponu bu değil. bu tampon çok daha eski model 20-400 serisi tamponuna benziyor. bununla birlikte @le cola aracı tanıdığı için mi önden kazalı diyor yoksa benim gibi tamponun değişmesi durumundan dolayı mı o yorumu yaptı bilmiyorum ancak tamponun değişmesinin sebebi mutlak kaza olmayailir ya da her tampon değişimi gerektirecek önden kaza, aracın alınmaması için geçerli sebep olmayabilir. yine de baktırmak lazım ancak, baktırırken de tamponun değişmiş olması durumunu sorgulamak lazım...

    o tampon aracın kendi tamponu değil dikkat ettiysen farlarda bi yamukluk ta var




  • S.a bende bir rover kullanıcısı olarak forumu gördüm geldim.Bnde rover 414si var 99 model 180binde.Aracı aldığımızda km okuyucu ozuktu Allah bilir kaç km daha yaptı.Ayrıca motordan şıkır şıkır ses geliyor uzun yolda ısınınca o ses bi nebze azalıyor.Ankaradayım ostim sanayi sitesine gittim.Orada iticilerde fincanlarda subaplarda sorun var denildi ses onlar yapıyor denildi.Herneyse aracımın üst kapak silindi kaynak atıldı korozyona uğramış gördüm.Ayrıca iticiler subaplar işte onlar değişti.Triger seti değişti ortalama işcilik malzeme 1500 ü geçti.Araç oradan çıktıkdan sonra çekişi 5 kat arttı diyebilirim.Fakat o şıkır şıkır sesler hala devam ediyor.Yağını değiştirdik yağ pompasını değiştirdik yağ fitlresini değiştirdik.Yağ filtresi hiç değişmemiş baktık orjinali duruyordu.Fakat ne yaptık ne ettiysek o ses hala devam etmekte anlayacağınız araç bezdirdi binmek dahi istemiyorum.Şuan ise benzinde çalışıyor fakat gaz verdiğimde stop ediyor boğuluyor sanırım.Lpg de sıkıntısı yok gibi sadece aracı biraz zorladığımda lpg de patlama yapıyor sanırım pat pat diye atıyor.Son olarak aracımı galeriden aldım resimlerinde orjinal iç kapı kolları duruyordu fakat aldığımda sonradan farkettim renaultun broadway in iç kapı açma kolları takılmış adi herifler satmış olmalılar.Gittim servise bana tanesini 120 tl dediler sadece bir tane iç kapı açma koluna.Gttim bnde toyotaların bi modeli var şuan hatırlamadığım onun kapı kolları neredeyse aynı bej renkli zaten döşemelerim buldum ikisini 30 a aldım ve taktım fakat arka kolları nerden bulabilirim ucuza bilmiyorum.Çıkmacılar da aynı şekilde fiyatları uçuk.Yardım edebilir misiniz sorunlarım baya fazla..teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghetto Style

    S.a bende bir rover kullanıcısı olarak forumu gördüm geldim.Bnde rover 414si var 99 model 180binde.Aracı aldığımızda km okuyucu ozuktu Allah bilir kaç km daha yaptı.Ayrıca motordan şıkır şıkır ses geliyor uzun yolda ısınınca o ses bi nebze azalıyor.Ankaradayım ostim sanayi sitesine gittim.Orada iticilerde fincanlarda subaplarda sorun var denildi ses onlar yapıyor denildi.Herneyse aracımın üst kapak silindi kaynak atıldı korozyona uğramış gördüm.Ayrıca iticiler subaplar işte onlar değişti.Triger seti değişti ortalama işcilik malzeme 1500 ü geçti.Araç oradan çıktıkdan sonra çekişi 5 kat arttı diyebilirim.Fakat o şıkır şıkır sesler hala devam ediyor.Yağını değiştirdik yağ pompasını değiştirdik yağ fitlresini değiştirdik.Yağ filtresi hiç değişmemiş baktık orjinali duruyordu.Fakat ne yaptık ne ettiysek o ses hala devam etmekte anlayacağınız araç bezdirdi binmek dahi istemiyorum.Şuan ise benzinde çalışıyor fakat gaz verdiğimde stop ediyor boğuluyor sanırım.Lpg de sıkıntısı yok gibi sadece aracı biraz zorladığımda lpg de patlama yapıyor sanırım pat pat diye atıyor.Son olarak aracımı galeriden aldım resimlerinde orjinal iç kapı kolları duruyordu fakat aldığımda sonradan farkettim renaultun broadway in iç kapı açma kolları takılmış adi herifler satmış olmalılar.Gittim servise bana tanesini 120 tl dediler sadece bir tane iç kapı açma koluna.Gttim bnde toyotaların bi modeli var şuan hatırlamadığım onun kapı kolları neredeyse aynı bej renkli zaten döşemelerim buldum ikisini 30 a aldım ve taktım fakat arka kolları nerden bulabilirim ucuza bilmiyorum.Çıkmacılar da aynı şekilde fiyatları uçuk.Yardım edebilir misiniz sorunlarım baya fazla..teşekkürler

    Kapı kollarını alabiliyorsan ebaycoukdan al alamazsan sahibindende tanzer başar var o yardımcı olur teli şu 05322111769 ebayda çok ucuz bu parçalar Şıkırdama sesi içinse kat.konvektöre bakın muhtemelen o yapıyordur.İptal edip duz boru bağlatın .detaylı açıklamayı aya nickli yavuz abimiz yapacaktır.Kendisi rover profesörüdürÇıkmacıların hepsi kazıkçı bu arada ebay co uktan çıkma veya rimmerbrostan sıfır alabilirisiniz trye gönderim yapıyorlar.Civatasına kadar sıfır orjinal parça var adamlarda.TRdeki Çıkma fiyatına sıfır var mesela ebayda 7 pound +4pound posta 30-35 tlye mal olur mesela linkteki çıkmadahttp://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-400-SERIES-REAR-LEFT-INTERIOR-DOOR-HANDLE-1997-/320727277328?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aacd5df10 ben hep ebaydan çıkma alıyorum parçalar gerçekten bakımlı ve temizler.




  • buda orj. sıfırı rimmerborstanhttp://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-FVC101900LPZ 90 tlye mal oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lé Cola

    buda orj. sıfırı rimmerborstanhttp://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-FVC101900LPZ 90 tlye mal oluyor



    çok teşekkürler.Fakat benm bir sorum daha olacak aracımın içi bej rengi döşemeleri bu renkte bulabilme imkanımız var mıdır ?
  • le cola'nın dediği gibi, kapı kolu gibi ufak tefek parçalar ebay'da çerez parası. ben bile ordan alıyorum, gümrükte sorun çıkarmayacak ucuz ve küçük, hafif paketler için türkiye'den alışveriş yapmıyorum. çok da karlı çıkıyorum. size ufacık bir örnek vermem gerekirse, aracımın ECU'sunun çıkmasına burda 600-800 lira isterlerken ben ebay'dan 70 liraya aldım. kapıma kadar geldi (ECU'da sorun yoktu bu arada, sırf 10'da biri fiyata olduğu için yedek dursun diye aldım. sonra sattım ayrı mesele :) ).


    motorla ilgili sorunlara gelirsek ;

    bahsettiğiniz fincan (asıl adı hidrolik subap iticidir, hidrolik tapet de denir) şıkırtısı için kapak işlemi yapılırken boşu boşuna para vermişsiniz. bu şıkırtı, zamanla çalışa çalışla esnekliği kaybolan hidrolik subap iticilerinin bozulan yaylarından dolayı gelir ve bu bozulmanın bahsettiğiniz şıkırtı sesini yapması dışında hiç bir zararı yoktur. yenisini taktırsanız bile onlarında ortalama 30-40 bin km'lik bir ömrü vardır ve yine bozulup ses yaparlar. dolayısıyla sırf o ses için bu tapetleri değiştirmeye hiç gerek yoktu. yapmanız gereken tek şey aracınızın hafiften dizel sesi çıkarmasına alışık olmaktı. gereksiz masraf yapmışsınız.

    motorun LPG'de patlama yapmasının nedeni, yakıt karışımının doğru olmamasıyla alakalı olmalı. LPG konusunda çok bilgim yok. ama benzinde gaza yüklenince boğulma sorunu için biraz daha detaylı bilgi verirseniz daha net bir şeyler söyleyebilirim. boğulma sorunu, motorun yeterli havayı alamadığı ya da yeterli hava alsa bile ona uygun benzin karışımını sağlayamadığını, havanın karşılığı göndermesi gereken benzinden fazlasını gönderiyor olabileceğini gösterir.

    bunun için olası bir çok sebep var...

    hava akışmetre arızalı, dolayısıyla geçen havayı ECU'ya yanlış ölçüp gönderiyor olabilir, hava besleme hattındaki tıkanıklıklar olabilir ya da tam tersine emme manifoldunun bir yerlerden (mesela manifold contasından) delik veya yıpranmaya baglı aşırı hava çekmesi ve bu hava akışmetre sensöründen geçmediği için ECU'ya bildirilmemesi yani yine yanlış karışım olması olabilir. yani her halukarda boğulmanın sebebi AFR yani hava-yakıt karışımı hatalarıdır.

    yine de sorunu daha açık anlatın, rölantide ne yapıyor, gaza basınca ne yapıyor, başka ne belirtiler var? ona göre daha net ve anlaşılır tahminler yapmak kolay olacaktır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lé Cola

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ghetto Style

    S.a bende bir rover kullanıcısı olarak forumu gördüm geldim.Bnde rover 414si var 99 model 180binde.Aracı aldığımızda km okuyucu ozuktu Allah bilir kaç km daha yaptı.Ayrıca motordan şıkır şıkır ses geliyor uzun yolda ısınınca o ses bi nebze azalıyor.Ankaradayım ostim sanayi sitesine gittim.Orada iticilerde fincanlarda subaplarda sorun var denildi ses onlar yapıyor denildi.Herneyse aracımın üst kapak silindi kaynak atıldı korozyona uğramış gördüm.Ayrıca iticiler subaplar işte onlar değişti.Triger seti değişti ortalama işcilik malzeme 1500 ü geçti.Araç oradan çıktıkdan sonra çekişi 5 kat arttı diyebilirim.Fakat o şıkır şıkır sesler hala devam ediyor.Yağını değiştirdik yağ pompasını değiştirdik yağ fitlresini değiştirdik.Yağ filtresi hiç değişmemiş baktık orjinali duruyordu.Fakat ne yaptık ne ettiysek o ses hala devam etmekte anlayacağınız araç bezdirdi binmek dahi istemiyorum.Şuan ise benzinde çalışıyor fakat gaz verdiğimde stop ediyor boğuluyor sanırım.Lpg de sıkıntısı yok gibi sadece aracı biraz zorladığımda lpg de patlama yapıyor sanırım pat pat diye atıyor.Son olarak aracımı galeriden aldım resimlerinde orjinal iç kapı kolları duruyordu fakat aldığımda sonradan farkettim renaultun broadway in iç kapı açma kolları takılmış adi herifler satmış olmalılar.Gittim servise bana tanesini 120 tl dediler sadece bir tane iç kapı açma koluna.Gttim bnde toyotaların bi modeli var şuan hatırlamadığım onun kapı kolları neredeyse aynı bej renkli zaten döşemelerim buldum ikisini 30 a aldım ve taktım fakat arka kolları nerden bulabilirim ucuza bilmiyorum.Çıkmacılar da aynı şekilde fiyatları uçuk.Yardım edebilir misiniz sorunlarım baya fazla..teşekkürler

    Kapı kollarını alabiliyorsan ebaycoukdan al alamazsan sahibindende tanzer başar var o yardımcı olur teli şu 05322111769 ebayda çok ucuz bu parçalar Şıkırdama sesi içinse kat.konvektöre bakın muhtemelen o yapıyordur.İptal edip duz boru bağlatın .detaylı açıklamayı aya nickli yavuz abimiz yapacaktır.Kendisi rover profesörüdürÇıkmacıların hepsi kazıkçı bu arada ebay co uktan çıkma veya rimmerbrostan sıfır alabilirisiniz trye gönderim yapıyorlar.Civatasına kadar sıfır orjinal parça var adamlarda.TRdeki Çıkma fiyatına sıfır var mesela ebayda 7 pound +4pound posta 30-35 tlye mal olur mesela linkteki çıkmadahttp://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-400-SERIES-REAR-LEFT-INTERIOR-DOOR-HANDLE-1997-/320727277328?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aacd5df10 ben hep ebaydan çıkma alıyorum parçalar gerçekten bakımlı ve temizler.

    le cola arkadaşım buradan alış verişi nasıl yapacağız bu ebayın çevirisi türkçesi varmı kredi kart alışverişinde tehlikesi varmı mesela benim aracım 414 bana çeşitli parçalar lazım ordan ama beceremedim izah edermisin




  • Arkadaşlar merhaba, şu sıralar rover 75 lere takmış durumdayım. Çok ama çok hoşuma gidiyor. 2000 ve üstü modellere bakıyorum. 2.0 ya da 1.8 T motorları hoşuma gitti. Şöyle temiz lpg işlenmemiş. Hasarı problemi olmayan bulmamız mümkün müdür acaba ? Alırsam üzer mi ? masrafı çok olur mu ? birde çok önemli olmasada benzinde aşağı yukarı kaç litre yaktığı hakkında bilgi verebilir misiniz ? Bu arada Konya da yaşıyorum. Neredeyse hiç göremedim 75 Konya da. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    le cola'nın dediği gibi, kapı kolu gibi ufak tefek parçalar ebay'da çerez parası. ben bile ordan alıyorum, gümrükte sorun çıkarmayacak ucuz ve küçük, hafif paketler için türkiye'den alışveriş yapmıyorum. çok da karlı çıkıyorum. size ufacık bir örnek vermem gerekirse, aracımın ECU'sunun çıkmasına burda 600-800 lira isterlerken ben ebay'dan 70 liraya aldım. kapıma kadar geldi (ECU'da sorun yoktu bu arada, sırf 10'da biri fiyata olduğu için yedek dursun diye aldım. sonra sattım ayrı mesele :) ).


    motorla ilgili sorunlara gelirsek ;

    bahsettiğiniz fincan (asıl adı hidrolik subap iticidir, hidrolik tapet de denir) şıkırtısı için kapak işlemi yapılırken boşu boşuna para vermişsiniz. bu şıkırtı, zamanla çalışa çalışla esnekliği kaybolan hidrolik subap iticilerinin bozulan yaylarından dolayı gelir ve bu bozulmanın bahsettiğiniz şıkırtı sesini yapması dışında hiç bir zararı yoktur. yenisini taktırsanız bile onlarında ortalama 30-40 bin km'lik bir ömrü vardır ve yine bozulup ses yaparlar. dolayısıyla sırf o ses için bu tapetleri değiştirmeye hiç gerek yoktu. yapmanız gereken tek şey aracınızın hafiften dizel sesi çıkarmasına alışık olmaktı. gereksiz masraf yapmışsınız.

    motorun LPG'de patlama yapmasının nedeni, yakıt karışımının doğru olmamasıyla alakalı olmalı. LPG konusunda çok bilgim yok. ama benzinde gaza yüklenince boğulma sorunu için biraz daha detaylı bilgi verirseniz daha net bir şeyler söyleyebilirim. boğulma sorunu, motorun yeterli havayı alamadığı ya da yeterli hava alsa bile ona uygun benzin karışımını sağlayamadığını, havanın karşılığı göndermesi gereken benzinden fazlasını gönderiyor olabileceğini gösterir.

    bunun için olası bir çok sebep var...

    hava akışmetre arızalı, dolayısıyla geçen havayı ECU'ya yanlış ölçüp gönderiyor olabilir, hava besleme hattındaki tıkanıklıklar olabilir ya da tam tersine emme manifoldunun bir yerlerden (mesela manifold contasından) delik veya yıpranmaya baglı aşırı hava çekmesi ve bu hava akışmetre sensöründen geçmediği için ECU'ya bildirilmemesi yani yine yanlış karışım olması olabilir. yani her halukarda boğulmanın sebebi AFR yani hava-yakıt karışımı hatalarıdır.

    yine de sorunu daha açık anlatın, rölantide ne yapıyor, gaza basınca ne yapıyor, başka ne belirtiler var? ona göre daha net ve anlaşılır tahminler yapmak kolay olacaktır...

    Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.Fakat bn kapak işlemini gereksiz görmüyorum çok farketti gidişi çekişi.Benzinde ki sıkıntı şu rolantide sıkıntı yapmıyor gayet normal çalışıyor.Fakat vitese atıp kalkmaya başladığında araça sürekli gaz vermem gerekiyor gazı kesince stop ediyor.Gazda hiç sıkıntı yok gazda gidiyor.FAkat benzinde böyle bi hastalığı var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghetto Style

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    le cola'nın dediği gibi, kapı kolu gibi ufak tefek parçalar ebay'da çerez parası. ben bile ordan alıyorum, gümrükte sorun çıkarmayacak ucuz ve küçük, hafif paketler için türkiye'den alışveriş yapmıyorum. çok da karlı çıkıyorum. size ufacık bir örnek vermem gerekirse, aracımın ECU'sunun çıkmasına burda 600-800 lira isterlerken ben ebay'dan 70 liraya aldım. kapıma kadar geldi (ECU'da sorun yoktu bu arada, sırf 10'da biri fiyata olduğu için yedek dursun diye aldım. sonra sattım ayrı mesele :) ).


    motorla ilgili sorunlara gelirsek ;

    bahsettiğiniz fincan (asıl adı hidrolik subap iticidir, hidrolik tapet de denir) şıkırtısı için kapak işlemi yapılırken boşu boşuna para vermişsiniz. bu şıkırtı, zamanla çalışa çalışla esnekliği kaybolan hidrolik subap iticilerinin bozulan yaylarından dolayı gelir ve bu bozulmanın bahsettiğiniz şıkırtı sesini yapması dışında hiç bir zararı yoktur. yenisini taktırsanız bile onlarında ortalama 30-40 bin km'lik bir ömrü vardır ve yine bozulup ses yaparlar. dolayısıyla sırf o ses için bu tapetleri değiştirmeye hiç gerek yoktu. yapmanız gereken tek şey aracınızın hafiften dizel sesi çıkarmasına alışık olmaktı. gereksiz masraf yapmışsınız.

    motorun LPG'de patlama yapmasının nedeni, yakıt karışımının doğru olmamasıyla alakalı olmalı. LPG konusunda çok bilgim yok. ama benzinde gaza yüklenince boğulma sorunu için biraz daha detaylı bilgi verirseniz daha net bir şeyler söyleyebilirim. boğulma sorunu, motorun yeterli havayı alamadığı ya da yeterli hava alsa bile ona uygun benzin karışımını sağlayamadığını, havanın karşılığı göndermesi gereken benzinden fazlasını gönderiyor olabileceğini gösterir.

    bunun için olası bir çok sebep var...

    hava akışmetre arızalı, dolayısıyla geçen havayı ECU'ya yanlış ölçüp gönderiyor olabilir, hava besleme hattındaki tıkanıklıklar olabilir ya da tam tersine emme manifoldunun bir yerlerden (mesela manifold contasından) delik veya yıpranmaya baglı aşırı hava çekmesi ve bu hava akışmetre sensöründen geçmediği için ECU'ya bildirilmemesi yani yine yanlış karışım olması olabilir. yani her halukarda boğulmanın sebebi AFR yani hava-yakıt karışımı hatalarıdır.

    yine de sorunu daha açık anlatın, rölantide ne yapıyor, gaza basınca ne yapıyor, başka ne belirtiler var? ona göre daha net ve anlaşılır tahminler yapmak kolay olacaktır...

    Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.Fakat bn kapak işlemini gereksiz görmüyorum çok farketti gidişi çekişi.Benzinde ki sıkıntı şu rolantide sıkıntı yapmıyor gayet normal çalışıyor.Fakat vitese atıp kalkmaya başladığında araça sürekli gaz vermem gerekiyor gazı kesince stop ediyor.Gazda hiç sıkıntı yok gazda gidiyor.FAkat benzinde böyle bi hastalığı var

    kapakta yaptığınız subap iticilerini değiştirme işlemi için gereksiz masraf dedim ben. aracınızın gdişinin değişmesinin sebebi iticilerin değişmesi değil anlayacağınız. o tapetler değişmese de gidişi değişirdi. bu performansın değişiminin ana sebeplerinden birisi, kapağınızın açıldıktan sonra taşlanmış olması ve dolayısıyla sıkıştırma oranının yükselmesidir. diğerleri tali sebeplerdir ancak bu tali sebeplerin içinde subap iticileri yok. neyse, siz tatmin olmuşsanız bize diyecek bir şey düşmez...


    benzinde kalkarken stop etmesinin sebebi de büyük olaslıkla stepper motor da denilen rölanti motorunuzdur. yakınınızda başka bir rover varsa, onun rölanti motorunu sizinkine takıp arızalı olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. eğer ondan değilse başka sebepler aranabilir ancak rölanti motoru bu sorunun en büyük sebeplerinden birisi olduğu için bulunması daha zor diğer sebeplere bakmadan önce bu şıkkı elemek gerekiyor...




  • meraba arkadaş yaklaşık 2 ayır 1999model rover 216 kullanıyorum lastiklerini degiştirmek istiyorum ama orjinal ebatlarını bilmiyorum benden önce kullanan arkadaş önlere 195 60 14 arkalarada 185 60 14 lastik takmış birde hangi markayı tavsiye edersiniz? şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_yavas

    meraba arkadaş yaklaşık 2 ayır 1999model rover 216 kullanıyorum lastiklerini degiştirmek istiyorum ama orjinal ebatlarını bilmiyorum benden önce kullanan arkadaş önlere 195 60 14 arkalarada 185 60 14 lastik takmış birde hangi markayı tavsiye edersiniz? şimdiden teşekkürler...

    rover'da sac jantların çapı 14", alaşım jantların çapı ise 15" ve büyük modellerde de 16"'tir.

    216'larda türkiye'ye ithal edilen modeller ise hep alaşım jantlı ithal edilmiştir. bu durumda aracınız 216 ise, orjinal jantlarınızın 15" alaşım jant olması gerekir. ancak sizin jant ölçüleriniz 14" görünüyor. bu durumda ya kantlarınız sonradan değiştirilmiş olmalı ya da aracınız 216 değil, 214 olmalı.


    sac jantlar için lastik ölçülerini şu an net hatırlamıyorum ve mobildeyim. eve dönünce kayıtlara bakar yazarım. alaşım jant ölçüleri ise, 185/55/15 olmalı.

    marka olaraksa nokian markasını tek geçerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 11 Mart 2012; 9:53:42 >




  • aracın ruhasat bilgilerinde 216 SLI oldugu yazıyo motorda 1.6 214 serisi 1,4 motor hacmıne sahip olmuyomuydu? jantlar rover amblemli 6 kollu genelde gördügüm orjinal jantlardan degil aslında ama ben amblemden dolayı orjinal oldugunu düşünmüştüm eger orjinal degillerse üzülürüm biraz:( vermiş oldugun bilgi için cok teşekkür ederim selamlar saygılar:)
  • aracınızın service manual'e göre lastik ölçüleri şöyle :

    1.6 "K" Series :

    Steel Wheel................175/65 - R14 82H
    Alloy Whel..................185/55 - R15 81V




    jantlarda rover logosu olabilir. sonuçta jant göbeğini istediğiniz janta uydurabilirsiniz. bir fotoğraf koyabilirseniz, jantların orjinal olup olmadığını daha kolay söyleyebilirim...
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-sahibinden-satilik-temiz-garaj-arabasi-75140718/detay fotograf yüklemeyi benceremedim ama bu linkteki jant benim jantlarımın aynısı ve birkaç ilanda daha gördüm aslında bu jantları ben bide kapı döşemelerim cok bozuk bunlara ne yapabilirim acaba?
  • bu jantlar da 15" olması lazım diye biliyorum...

    kapı döşemelerinin bozulması, tavan döşemesinin sarkması, zamanında kötü kullanılmasından ve bakılmamasından kaynaklanıyor ve maalesef piyasadakilerin çoğu aynı durumda. tamam döşemeler biraz zayıf bunun da etkisi var elbette ama, döşemeleri halen pırıl pırıl ve sapasağlam olan emsallerini düşünüseniz, onlar sağlam ve temiz kaldığına göre sorunlu olanlar için tek seçenek, kötü kullanım kalıyor...

    bir döşemeci ile görüşmenizde fayda var...
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.