Şimdi Ara

Ryzen 5 Görüntü alamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar gectigimiz ay bilgisayar toplamaya karar vermiştim fiyat performans açısından AMD sistemin daha karlı olacagini düşündüğümden aşağıdaki parçaları satın aldım.

    Gigabyte A320M-S2H anakart.
    Ryzen 5 1600 12nm.
    Aparcer panter 8 GB 2666 MHz RAM.
    M.2 Longline 240 GB SSD.
    Aorous 4 GB RX 570 ekran karti.
    500 GB PSU.
    Montaja basladim anakart pini 24 soketli PSU baglantisi ekran kartı 8 pinlik bağlantı vb bütün bağlantıları yaptım bilgisayarı açtığımda ekrana görüntü gelmedi. BIOS pilini soktum taktım RAM soketini degistirdim farklı monitör denedim fakat sonuç değişmedi işin ilginç kısmı işlemci fanı dönüyor ve ekran kartının fanlari da dönüyor şu islemciden kaynaklı bir sorun olabilir mi diyerek sogutucusuz çalıştırdım ve işlemcinin isindigini fark ettim yani fikrimce işlemci dede sorun yoktu ekran kartım sorunsuz bir şekilde çalışıyordu daha sonra bilgisayarcı ya götürdüm ve BIOS'un güncel olmadığını söyledi anakartida islemciyi de garantiye gönderdim işlemcide sorun yok test edildi dendi geri verildi anakartta BIOS güncellendi dendi geri gönderildi uzay montaj yaparak sistemi tekrar topladım fakat hala görüntü alamıyorum. ekran kartına hdmı takarak test ediyorum.







  • Anakarta bios update yapıldıysa kesin açılması gerek. Ram zaten tek slot. Bağlantılarda veya kablolarda sıkıntı olma ihtimalinden başka bir şey gelmiyor aklıma.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ramden şüpheleniyorum fakat deneyebilecegim bi ram bulamadım
  • zwanzig kullanıcısına yanıt
    montaj kesinlikle dogru her işlemi 2'şer hatta 3'er kez kontrol ettim :(
  • emrekaracax E kullanıcısına yanıt
    Anakart ram seçiyor olabilir. Dediğiniz gibi ram bulup denemek gerek. Ram pek bilinmedik bir şey sanırım. Biliyorum zor iş yeni ram bulması ama deneme yanılma yapmadan çözüme ulaşılamıyor malesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.