Şimdi Ara

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU] (116. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.019
Cevap
5
Favori
160.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax

    Artifackları dikkatli kullan artılarının yanında eksileride var ama sadece Radyasyonu indirgeyen artifaklar var bitane onlardan kullan özellikle RAD -6 verenden sonra diğerlerini dengeli kullan. Yanında bol bol sucuk taşı, artı vodka da radyasyonu azaltıyo ama az iç sonra kafan 1500 oluyo sora sağa sola başın dönüyo bide gözü kapanıyo bazen böle şaşı felan oluyo komik oluyo yaa, dur ben biraz içem....


    1- Evet SHoC'in en sıkıcı özelliğidir belkide. Ama Sende Galiba "Stalker Complate 2009" modu var dı değilmi? eğer evet ise "ESC + J" tuş kombinasyonu ile hızlı yolculuk yapabilirsin...

    2- Eğer yan görevleride yapıyorsan 30 lardasın felan diyebilirim, ama yan görevleri yapmıyorsan 60-65 arasındasındır. Daha iki tane daha labaratuvar var Yantar da X16 ondan sonra Army deposunda X10 var X18 den tırstıysan eğer X16 da resmen altına edecen demektir . Harbiden çok korkunç ya....

    çok saolasın...

    Complete yi yeni öğrendim diyebilirm..ama böyle bi bitireyim oyunu sonra devamını da getirirm..

    daha 2 oyun var

    bu arada lab18 cidden çok kötüydüdiğer lablarda napıcaz bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRACON1C

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT


    doğru arkadaş, stalker oyunu baştan aşağı zayıf, atmosferi yetmiyor; vurma hissini algılatmıyor en önemli olay, adama nişan alıyorsun vurmuş olman gerek ama vurmamış oluyorsun, çok temel zayıflık bunlar maalesef


    Tamam.

    http://www.stalker-game.com/en/?page=awards


    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]



    @DRACON1C

    arkadaş hedefleri vuramadığından bahsetmiş. Aslında Silah sistemi bu kadar gerçekçi bir oyun görmedim ben şu ana kadar. Mermi çeşitliliği, nişangah hassasiyeti o kadad gerçekçidir ki, oyunun başında elinize geçen 9mm lik resmen dağlara taşlara vurur ancak bu oyunun değil silahın özelliğidir. Bunu kimse bilmez, silah tiplerine göre bu hassasiyet artmaktadır. Arkadaş bilmedipi için yorum yapmış işte. Ayrıca mermi hızları silahtan silaha değişir, mesela 200 mt ilerdeki bir sabit hedefi vurmak kolay iken hareket halindeki bir hedefi vurmak çok zordur özellikle AK47 gibi geri tepmesi çok yüksek silahlarla denenirse. Çünkü mermi hızı denen birşey var oyunda aynı gerçekte olduğu gibi, tetiğe basınca anında hedefi vurmassın Counter-Strike oynar gibi, merminin gidişini görürsün stalker'da. ortalama 400 mt 1 sn gecikme hissedersin. Artı yerçekimi çok önemlidir. Her yüz metrede yaklaşık 10 cm irtifa kaybeder mermiler, aynen gerçekte olduğu gibi yani 400 mt de bir hedefi Sniper ile kafadan vurmaya çalışırsanız ancak karnını tutturabilirsiniz. Arkadaş bunları bilmediği için eline direk silah alıp ateş ettiğinde tak diye indireceği oyun sandı heralde. Ama biraz gerçekçilikten haberi olsaydı o kadar zevk alırdıki, o zevk buralarda anlatılamazdı. İyi akşamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax


    quote:

    Orijinalden alıntı: DRACON1C

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT


    doğru arkadaş, stalker oyunu baştan aşağı zayıf, atmosferi yetmiyor; vurma hissini algılatmıyor en önemli olay, adama nişan alıyorsun vurmuş olman gerek ama vurmamış oluyorsun, çok temel zayıflık bunlar maalesef


    Tamam.

    http://www.stalker-game.com/en/?page=awards


    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]



    @DRACON1C

    arkadaş hedefleri vuramadığından bahsetmiş. Aslında Silah sistemi bu kadar gerçekçi bir oyun görmedim ben şu ana kadar. Mermi çeşitliliği, nişangah hassasiyeti o kadad gerçekçidir ki, oyunun başında elinize geçen 9mm lik resmen dağlara taşlara vurur ancak bu oyunun değil silahın özelliğidir. Bunu kimse bilmez, silah tiplerine göre bu hassasiyet artmaktadır. Arkadaş bilmedipi için yorum yapmış işte. Ayrıca mermi hızları silahtan silaha değişir, mesela 200 mt ilerdeki bir sabit hedefi vurmak kolay iken hareket halindeki bir hedefi vurmak çok zordur özellikle AK47 gibi geri tepmesi çok yüksek silahlarla denenirse. Çünkü mermi hızı denen birşey var oyunda aynı gerçekte olduğu gibi, tetiğe basınca anında hedefi vurmassın Counter-Strike oynar gibi, merminin gidişini görürsün stalker'da. ortalama 400 mt 1 sn gecikme hissedersin. Artı yerçekimi çok önemlidir. Her yüz metrede yaklaşık 10 cm irtifa kaybeder mermiler, aynen gerçekte olduğu gibi yani 400 mt de bir hedefi Sniper ile kafadan vurmaya çalışırsanız ancak karnını tutturabilirsiniz. Arkadaş bunları bilmediği için eline direk silah alıp ateş ettiğinde tak diye indireceği oyun sandı heralde. Ama biraz gerçekçilikten haberi olsaydı o kadar zevk alırdıki, o zevk buralarda anlatılamazdı. İyi akşamlar..

    Cok doğru yazmışsın üstad aynen katılıyorum dediklerine ama silahı zoom yapınca keşke bir nişangah dairesi gibi birşey koysalardı. Tamam böyle cok gercekci oluyor. Gercek hayatta da önümüzde yuvarlak bir nişangah dairesi cıkmaz ama yine de öyl bir secenek olsaydı. Ben modlu şekilde oynuyorum şu grafikleri değiştiren modla ve o nişangah işaretini bir türlü bulamadım. Silah normal elimdeyken sorun yok ama yakınlaştırınca sadece namludan bakabiliyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax


    quote:

    Orijinalden alıntı: DRACON1C

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT


    doğru arkadaş, stalker oyunu baştan aşağı zayıf, atmosferi yetmiyor; vurma hissini algılatmıyor en önemli olay, adama nişan alıyorsun vurmuş olman gerek ama vurmamış oluyorsun, çok temel zayıflık bunlar maalesef


    Tamam.

    http://www.stalker-game.com/en/?page=awards


    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]



    @DRACON1C

    arkadaş hedefleri vuramadığından bahsetmiş. Aslında Silah sistemi bu kadar gerçekçi bir oyun görmedim ben şu ana kadar. Mermi çeşitliliği, nişangah hassasiyeti o kadad gerçekçidir ki, oyunun başında elinize geçen 9mm lik resmen dağlara taşlara vurur ancak bu oyunun değil silahın özelliğidir. Bunu kimse bilmez, silah tiplerine göre bu hassasiyet artmaktadır. Arkadaş bilmedipi için yorum yapmış işte. Ayrıca mermi hızları silahtan silaha değişir, mesela 200 mt ilerdeki bir sabit hedefi vurmak kolay iken hareket halindeki bir hedefi vurmak çok zordur özellikle AK47 gibi geri tepmesi çok yüksek silahlarla denenirse. Çünkü mermi hızı denen birşey var oyunda aynı gerçekte olduğu gibi, tetiğe basınca anında hedefi vurmassın Counter-Strike oynar gibi, merminin gidişini görürsün stalker'da. ortalama 400 mt 1 sn gecikme hissedersin. Artı yerçekimi çok önemlidir. Her yüz metrede yaklaşık 10 cm irtifa kaybeder mermiler, aynen gerçekte olduğu gibi yani 400 mt de bir hedefi Sniper ile kafadan vurmaya çalışırsanız ancak karnını tutturabilirsiniz. Arkadaş bunları bilmediği için eline direk silah alıp ateş ettiğinde tak diye indireceği oyun sandı heralde. Ama biraz gerçekçilikten haberi olsaydı o kadar zevk alırdıki, o zevk buralarda anlatılamazdı. İyi akşamlar..


    Karınca kararınca kendi çapımızda işte

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]




  • Yaw benim uykum geldi bu gece çok erken yatacam artı yarın çok çok işim var, herkese iyi geceler....
  • @themanyax;
    Haklısın, yanlış anlamışım.

    @BoBaFeTT;
    Kusura bakma yanlış anlamışım. Cümleye "stalker oyunu baştan aşağı zayıf" diyerek giriş yaptığınızdan dolayı; "Stalker'ın Atmosferi de yetersiz" gibi birşey çıkardım oradaki "atmosferi yetmiyor" dan.

    Aslında @themanyax'ın bahsettiği gibi Stalker'da mermi hızı ve fiziği gerçeğe oldukça yakındır. Ondan dolayı Arcade oyunlar ile kıyaslamamak lazım. Eleştirilecek bir durum yok ortada. Eğer Arma oynarsanız anlarsınız.

    Oyunun sadece ölüm animasyonları konusunda başarısız olduğunu söyleyebilirim. Bazı animasyonlar sırıtıyor ve çok keskin. Yumuşatılmalı.
  • arkadaşlar bu oyunda sadece ana görevleri yapmak istiyorum nasıl yapıcam ? yan görevlerle uğraşmak istemiyorum şimdilik.oyu nzaten zor. şimdi bende bi yere gittim zombiler var. bi bilim adam gibi birine yardım edicem,zombilerden koruyacam. işte yardım ettim tünel gibi bişeyin içinden çıktık bi anda bişeyler oldu o adam öldü otobüsün içinde uyandım bende. failed oldu görev nasıl yapcam ? birde bu yaptığım ana görevmi ?
  • Selam arkadaşlar..yine ben

    X16 ya doğru yolculuğa çıktım.Profosör Sakharev ile konuştum.Sonra Vasillinin dosyasına bakıp x16 ya gitmem gerekti...Daha fabrikanın girişindeyim...yani daha x16 ya girmedim..bir kaç sorularım var

    1-Oyunun ne kadarı kalmıştır sizce?

    2-x16 da dikkat etmem gereken şeyler var mı?

    3-Dışarısı biraz cızırtılı gibi karıncalanmalar var..o ne olabilir?

    biraz alakasız oldu sorular ama kusura bakmayın





  • @ThunderVolt Geldim dostum, çok yorucu bir gün geçirdim ama stalkerlar için 7/24 mesai yapıyorum.

    Cevaplar:

    1- Aşşağı yukarı yan görevlerle beraber 40% kalmıştır.

    2- Zombiler var birde Elektrik anormalyleri var, birde En üst katta Controller isimli iğrenç yaratık var onlara dikkat etsen yeter birde zaman olayı var ona göre sağlam bir save dosyası bırak yedek.

    3- Dışarısı cızırtılı dediğin orada Radyasyon kaçağı var ondan. fazla bekleme şaşı olursun vallaha

    Kendine iyi bak....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRACON1C

    @themanyax;
    Haklısın, yanlış anlamışım.

    @BoBaFeTT;
    Kusura bakma yanlış anlamışım. Cümleye "stalker oyunu baştan aşağı zayıf" diyerek giriş yaptığınızdan dolayı; "Stalker'ın Atmosferi de yetersiz" gibi birşey çıkardım oradaki "atmosferi yetmiyor" dan.

    Aslında @themanyax'ın bahsettiği gibi Stalker'da mermi hızı ve fiziği gerçeğe oldukça yakındır. Ondan dolayı Arcade oyunlar ile kıyaslamamak lazım. Eleştirilecek bir durum yok ortada. Eğer Arma oynarsanız anlarsınız.

    Oyunun sadece ölüm animasyonları konusunda başarısız olduğunu söyleyebilirim. Bazı animasyonlar sırıtıyor ve çok keskin. Yumuşatılmalı.




    Volkan kardeş ya, bizi kimse anlamıyor yaa, ama olsun böyle güzel bir oyunumuz olduğu sürece varsın kimse anlamasın bizi.... İyi akşamlar üstad. kendine iyi bak....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax

    @ThunderVolt Geldim dostum, çok yorucu bir gün geçirdim ama stalkerlar için 7/24 mesai yapıyorum.

    Cevaplar:

    1- Aşşağı yukarı yan görevlerle beraber 40% kalmıştır.

    2- Zombiler var birde Elektrik anormalyleri var, birde En üst katta Controller isimli iğrenç yaratık var onlara dikkat etsen yeter birde zaman olayı var ona göre sağlam bir save dosyası bırak yedek.

    3- Dışarısı cızırtılı dediğin orada Radyasyon kaçağı var ondan. fazla bekleme şaşı olursun vallaha

    Kendine iyi bak....

    çok saolasın..

    yarın girecem şu x16 ya inşallah.Controllerle ilk karşılaştığımda feci korkmuştum.elini kaldırıp kendine çekmesi falan..Bu sefer direk bi elbombası sallayıp kurtulcam o yaratıktan..sanırım 1 aya biter oyun..Youtube de videolar izliyorum millet koşa koşa oynuyor ..ben küçük bir bandit ölüderceğim zaman bile ağır ağır ilerleyip taktik yapark oynuyorum(korkudan)

    bu arada yardımların için teşekkürler




  • bu arada..Bayadır oynuyıorum ama elime hala bi sniper geçmedi..yeri belli olan alabileceğim bir yer varmı?..Drugnov falan hiç bi sniperla karşılaşmadım daha..Aslındasatılan bir yer olsa da alsam çok makbule geçer be
  • Pripyat ta karşına çıkacak ama oyunun sonuna çok yaklaştığın için pek bir işine yaramayacaK, valla ben şu ana kadar hiç kullanmadım desem doğrudur, birinci nedeni çok ağırlar, ikinci nedeni mermileri öyle kolya bulunmuyor, üçüncü nedeni yok.... Boşver sniper'i sen red foresta girince F2000 bulacaksın gerçekten harika bir silah... olmassa ondan önce Armywarehouse da alman silahı GP37 yi bulursun ikiside gerçekten harika silahlar. Ama senin şu ana kadar VSS Vintorez yani Vintar SS bulman lazımdı hem sniper hemde auto olarak çok dengelei silahtır. yanlızca şarjör kapasitesi biraz geriyor insanı sadece 10 mermi alıyor. Ama benim favorim tabiki de F2000 dir her zaman inşalllah bulursun red foresta ilk girince monolith leri öldürünce orda gizli stash var orda çıkıyo. iyice ara bulursun....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax

    Volkan kardeş ya, bizi kimse anlamıyor yaa, ama olsun böyle güzel bir oyunumuz olduğu sürece varsın kimse anlamasın bizi.... İyi akşamlar üstad. kendine iyi bak....


    Öyle hocam, haklısın.

    İyi akşamlar. Sağ olasın. Sen de kendine iyi bak.

    Bu arada;

    MSN grubu kurduk. 6 kişiyiz.
    Grubun ismi: S.T.A.L.K.E.R.

    group1134120@groupsim.com

    Bekleriz ThunderVolt ve themanyax.

    Sadece soru sormak amacında olan kişiler hariç, herkes gelebilir.




  • Complete modundan görüntülere devam

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]

    Bunca yıllık oyuncuyum,hayatımda oynadığım en iyi 5 FPSyi sıralasam STALKER kesinlikle içinde olur,iliklerime kadar atmosferin içine girdiğim ender oyunlardan biri oldu...

    Oyunda ilerledikçe silah sekiyor veya vuruş hissi yok diyen arkadaşların sabretmediğini anladım,ilerledikçe geri tepmesi daha az silahlara sahip olunca durumu kavrıyorsunuz.Vuruş hissi konusuna gelince,STALKER aslında yıllardır nasıl "ragdoll" düşmanlarla kandırıldığımızı ortaya çıkartıyor,düşmanlar diğer oyunlardaki gibi kurşunu yedikten sonra 5 metre savrulmak yerine ,oldukları yere yığılıyorlar ki gerçeğide bu olmalı zaten

    Bekle beni X18




  • @JOSEPH_STALin;

    Hocam SS'ler gerçekten güzel.

    Bloom biraz fazla kaçmış gibi geldi fakat güzeller.

    Gruba bekleriz, Stalker'ların mekanına. 1 mesaj üstte verdim adresi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRACON1C -- 19 Şubat 2010; 3:27:46 >
  • msn e ekleyeceğim...ama önce şu x16 olayını hallediyim

    not:Oha şu complete mod neymiş ya..hayran kaldım grafiklere..bu soc u bir de böyle bitirmek gerek aslında..herneyse ben x16 ya kaçar iyi işler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Echoes -- 19 Şubat 2010; 17:11:14 >
  • selam arkadaşlar .. sonunda şu lanet yer x16 dan da kurtuldum.Bar a geri döndüm..oyunun iyi sonla bitirmek için meet the guide görevini yapmam gerekiyormuş.bende gittim bulgum guideyi ölmüştü...Doctorun Strelok un gizli evinde olduğunu öğrendim..agroporom a gittim.Fakat o yeraltı deliğinin nerede olduğunu bir türlü bulamadım açıkçası..Yerini haritada gösterebilecek var mı?..

    teşekkürler..
  • S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]


    Kardeş aha burada ama dikkatli ol military burada olabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax

    S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007) [ANA KONU]


    Kardeş aha burada ama dikkatli ol military burada olabilir...

    hocam yine imdadıma yetiştiniz..

    bu arada silenceri de aliyim..mutlaka işe yarar.tekrardan teşekkürler..oyuna akıyorum




  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.