Şimdi Ara

s23 Ultra Aramalarda Ses Gelmeme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba


    Gelen aramalarda telefonu cevapladığımda karşı tarafın sesini alamıyorum.

    Hoparlörü açıp kapatınca ahizeden ses gelmeye başlıyor.

    Ahize testi yaptık sorun yok.


    Araştırmalarıma göre ise Samsung s23 Ultra telefonum ile Huawei Watch GT2 Pro akıllı saatimi birlikte kullanmakta olduğum için bu sorun akıllı saatim ile telefonum arasındaki bağlantıdan kaynaklandığı beliritlmiş.


    Mobil ağ sıfırlama, wifi bluetooth sıfırlama yaptım. Saatimi sıfırladım, telefondan arama ve telefon veri temizleme önbellek sil yaptım ama çözüm aynı. Saat ile telefon bağlantısı yokken bu sorun olmuyor.


    Samsung forumlarda da bu şikayetler var

    örnek;

    "S23 ultra, Android 14 ve UI 6 güncellemesinden sonra ahizede sıkıntı olmaya başladı. Gelen ve giden aramalarda ses kesilmeleri oluyor. Çağrıya cevap vermek için açtığımda ses gelmiyor. Hoparlöre geçiyorum oyle cevap veriyorum. Höperlerden ahizeye geçiş yapınca normale dönüyor. Çözüm?!!"




    Başına gelen ve çözüm üretebilen var mıdır acaba?








  • aynı sorun bende de var. yaklaşık bir haftadır s23 ultra kullanıcısıyım. daha öncesinde s20 plus kullanıyordum ve o cihazda da akıllı saat kullanıyordum ancak böyle bir sorun olmuyordu. Alınca direkt One uı 6.0 yüklediğim için öncesinde de böyle bir sorun var mıydı bilmiyorum. Ancak ben de senin gibi şimdilik çözümü bluetoothu kapatarak buldum. bir güncelleme ile bu sorunun çözüleceğini umuyorum...

  • Beyler konuyu gordumde yaziyorum sorununuz huwai akilli saat. Baglantisini koparin sorun duzelir. Huwai saatlerle uyumsuzluk var android 14 de suan. Iki taraftan birinin yazilim guncellemesi yapmasi gerek
  • Samsung telefona bağlanıp veri topladı ve detaylıca sorunu anlattım. Umarım bir çözüm bulabilirler

  • huawei saat kullanan herkes bu sorunu yasiyor gordugum kadari ile android 14 ile. guncelleme gelene kadar saatin konusma ozelliklerini kapatmak gecici cozum oluyor.
  • bendede aynı durum var telefonum s22 ultra 14 geldiğinde beri aynı gt2 saatimi kullanamıyorum members dan samsunga yazdım fabrika yaralarına sıfırla vs. dedi ama yaptım olmadı ... tekrara olmuyor diye yazdım servise getirin diyor...

  • Aynı sorun bende de var 2 arkadaşımda da var ayrıca.

    Bu sorun başladıktan sonra Samsung Ocak güncellemesi yayınladı ama bir çözüm getirmedi.

    telefonu sıfırlamak falan kesinlikle çözüm değil. Boşuna samsung un müşteri oyalama taktiğine kanmayın.

    Güncelleme ile çözülmesi gerekiyor. Saat güncelleme alıp bu durumu ortaya çıkarmadığına göre Samsung mutlaka çözmesi gerekiyor bu sorunu.

    6.1 gelince umarım çözülür çok can sıkıcı çünkü.

  • One UI 6.1 çıktı ve yükledim, sonunda sorun çözülmüş gözüküyor..

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.