Şimdi Ara

s40 1.6d triger değişimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
13.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar triger setini ne zaman değiştirmeliyim 2008 model 90 bin km de



  • triger setinizi değiştirmelisiniz :)
  • volvolarda 10 yılda diye biliyorum ben..
  • 110000km yada 4 yıl...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    volvolarda 10 yılda diye biliyorum ben..


    10 yılda 5milyon km yaparsa sonuç ne olur bilmem :) 10 yıl diye bişey olmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    110000km yada 4 yıl...


    Max 4yıl Max 110000 km değişir.

    İdeal olanı 80000 ile 100000 km arasında usta kontrolü ile değişimdir.
  • zntvolvo; acaba triger değişimi için fiyat alabilirmiyiz? akrabam yakında değiştirecek bu nedenle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    zntvolvo; acaba triger değişimi için fiyat alabilirmiyiz? akrabam yakında değiştirecek bu nedenle..


    Araç nedir?
  • s40 1.6d...
  • Bence servise sorun, burdaki bilgiler yanıltıcı olabilir. Zira ben Grup Volvoda bakımda sordum 120.000 km dediler. Ayrıca aynı motoru kullanan peugeot 407 nin de yine 120.000 km de değiştiğini bildiğimden en doğru yanıt bu gibi geldi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylçntş

    s40 1.6d...

    5 parça set triger ve v seti için 290TL dir rakam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    Bence servise sorun, burdaki bilgiler yanıltıcı olabilir. Zira ben Grup Volvoda bakımda sordum 120.000 km dediler. Ayrıca aynı motoru kullanan peugeot 407 nin de yine 120.000 km de değiştiğini bildiğimden en doğru yanıt bu gibi geldi bana

    120000km değişim zamanıdır. Ancak ben kendi adıma hayatımda hiç bişeyin son anını beklemedim biraz daha biraz daha zorlaması ile.
    Volvoyu yada 1.6 tdci motoru bulanlar yetkili servisler değil.Ford Peugeot Volvo....... 80 ila 100 arası usta kontrolü ile değişmeli dememiz şudur ki;
    Usta kayış durumunu kontrol ederek değişim zamanını belirler.
    Ben bir kayış vs için komple motorumu riske atmam.Hava filtresi değil sonuçta 2000 geçsede bişi olmaz diyemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    Bence servise sorun, burdaki bilgiler yanıltıcı olabilir. Zira ben Grup Volvoda bakımda sordum 120.000 km dediler. Ayrıca aynı motoru kullanan peugeot 407 nin de yine 120.000 km de değiştiğini bildiğimden en doğru yanıt bu gibi geldi bana

    120000km değişim zamanıdır. Ancak ben kendi adıma hayatımda hiç bişeyin son anını beklemedim biraz daha biraz daha zorlaması ile.
    Volvoyu yada 1.6 tdci motoru bulanlar yetkili servisler değil.Ford Peugeot Volvo....... 80 ila 100 arası usta kontrolü ile değişmeli dememiz şudur ki;
    Usta kayış durumunu kontrol ederek değişim zamanını belirler.
    Ben bir kayış vs için komple motorumu riske atmam.Hava filtresi değil sonuçta 2000 geçsede bişi olmaz diyemem.



    güzel diyorsunuz da fabrikanın verdiği süreler-kmler de zaten her zaman için belirli paylar bırakılarak elde edilen, başka bir değişle maksimum değil optimum sürelerdir.

    daha da onun altına inmeye gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    Bence servise sorun, burdaki bilgiler yanıltıcı olabilir. Zira ben Grup Volvoda bakımda sordum 120.000 km dediler. Ayrıca aynı motoru kullanan peugeot 407 nin de yine 120.000 km de değiştiğini bildiğimden en doğru yanıt bu gibi geldi bana

    Evet bilginiz doğru, aracı ilk satın aldığımda Volcar, en yüksek maliyetli yetkili servis bakımının 120 000 km'de olduğunu, zira bu bakımda triger setini değiştirdiklerini söylemişti. Bir arkadaşımızın daha belirttiği gibi bu servis aralıkları emniyet süreleri de hesaplanarak belirleniyor. Yani aslında 10 veya 20 bin km daha yapabilecek bir parçayı daha erken değiştirmeyi tavsiye ediyorlar. Amma ve lakin, yine de şüphe duyulursa bir kontrol yaptırmanın maliyeti sadece yarım veya 1 saat.

    Daha önce kullandığım benzinli bir aracın triger kayışı koptuğunda piston kollarından biri dahil olmak üzere bir sürü parça darmadağın olmuştu ve araç 2001 yılında 2 milyar TL'ye onarılmıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük Bilge

    quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer23

    Bence servise sorun, burdaki bilgiler yanıltıcı olabilir. Zira ben Grup Volvoda bakımda sordum 120.000 km dediler. Ayrıca aynı motoru kullanan peugeot 407 nin de yine 120.000 km de değiştiğini bildiğimden en doğru yanıt bu gibi geldi bana

    Evet bilginiz doğru, aracı ilk satın aldığımda Volcar, en yüksek maliyetli yetkili servis bakımının 120 000 km'de olduğunu, zira bu bakımda triger setini değiştirdiklerini söylemişti. Bir arkadaşımızın daha belirttiği gibi bu servis aralıkları emniyet süreleri de hesaplanarak belirleniyor. Yani aslında 10 veya 20 bin km daha yapabilecek bir parçayı daha erken değiştirmeyi tavsiye ediyorlar. Amma ve lakin, yine de şüphe duyulursa bir kontrol yaptırmanın maliyeti sadece yarım veya 1 saat.

    Daha önce kullandığım benzinli bir aracın triger kayışı koptuğunda piston kollarından biri dahil olmak üzere bir sürü parça darmadağın olmuştu ve araç 2001 yılında 2 milyar TL'ye onarılmıştı.

    Yedek parça ve servis işi yaptığımız için biraz erken değişse dediğimiz zaman...
    "işte bak para kazanmak için yapıyorlar" vs gibi tepkiler yada yorumlar alıyoruz.
    Motor malzemesi satmak ta işimize gelir ama doğrucu olmakta fayda var.
    Ben kayışların 80000de kontrolüne başlanmasını ve gereklise 80 100bin arasında değişmesi konusunda ısrarcıyım...
    ha tertemizdir ürün gidin 110binde değişin problem değil ancak limiti beklemeye gerek yoktur bence.




  • volvo 1.6d icin ilk triger degişimi 120.000 km de yapılıyor ya. bundan sonrada her 120.000 km de mi yapılıyor? yani ikinci degişim 240.000 km de, ucuncu degişim 360.000 km de mi olacak?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.