|
Bildirim
|
Enjektör onarımını yapan Bosch car servisi, yaşamış olduğum sıkıntıyla ilgili ödemiş olduğum ücreti geri ödedi. Kurumsal firma olmanın avantajını gösterdiler. Firma yetkililerine teşekkür ederim.
|
Dedik o kadar PSAnın bu motorları sorumlu diye motor bloğu olarak ömrü uzun olsa da yan parçaların Ömrü çok kısa EGR dpf Turbo enjektör mazot pompası volan problemleri var ve bunlar kronik 110 bindeki bir araç için bu yapılan masraflar gerçekten komik yakıtta problem olsa dahi bunu bir şekilde aracın tolere edebilmesi lazım şehirlerarası otobüsler 1,5 - 2 ayda sırasına göre 90 100 bin kilometre neredeyse yol yapıyor kullandıkları mazotları görseniz içiniz, ağlar Onların da common rail sistemi ortalama 2100 bar basınçlı çalışıyor PSA nın dizeli gibi sorunlu olsa bu ağır vasıtaların sanayiden çıkamaması lazım
|
Burada teorik bilgi veren arkadaşlar sanayideki fiyatlardan bir haber sanırım bir bakım için aracın fiyatının yüzde 15'i kadarlık bir Mevla'yı tek seferde ödemek enayiliktir bu durum değer kaybı amortisman gibi olgularında düşününce bu Ekonomide bile çok ters bir olgu dediğim gibi PSA motorları 150000 kilometreden sonra ekonomik ömrünü tamamlıyor enjektör arızası Turbo arızası dpf arızası EGR arızası egzantrik zinciri arızası gibi kronik daha yüksek kilometrelerde vermesi gereken arızaları aracın diğer parçaların ekonomik ömrü dolmadan vermesi büyük bir problem çöpe atsan atamazsın yaptrsan yaptıramazsın
Düşünsenize enjektör 4 bin lira turbo 3 bin 500 lira devirdaim 500 600 lira dpf 6-7 bin lira egr 1.5 bin lira işçilik hariç birde bunları bir toplayın araç ekonomik ömrünü tamamlayıp tamamlamadığına siz karar verin |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreGLC -- 9 Haziran 2019; 15:54:58 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|