Şimdi Ara

S40,laguna,bravo,astra.. bi el atsanız.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    arkadaşlar herşey iyi güzel laguna III de çok hoş bir araç, astra da çok kaliteli ve iyi bir araç ama.....volvo diyorsanız orda durun....evet volvo s40 ın da 4 teker bildiğimiz bir şasi si var...evet volvo s40 ın içine binildiğinde o kadar da ekstra birşey göremiyorsunuz belki.....evet belki lagunanın içine astranın içine bindiğiniz de kendinizi sanki bir gelin arabasında veya diskoda hissedebilir olabilirsinizz.....amaaaa gel gelelim ki uzun yıllar avrupa da malzeme mühendisliği yapan ben kesinlikle volvo nun yerinin ayrı olduğunu söylemek zorunluluğundayımm......

    volvo denince akla ilk gelen şey güvenliktir.....peki nedir bu güvenlik? güvenlik önem sırası kişiden kişiye göre değişebilecek otomobil üreticilerine volvo sayesinde ve tüketici talepleri doğrultusunda zaman içinde üreticlerde önem verilmesi gereken zorunlu bir kavram olarak yer edinmiştir...

    peki emniyet kemerinin ve bunun gibi bilimum birçok patentin sahibi olan volvo yu renault dan veya opel den ayıran nedir ki?
    artık tüm araçlar güvenli bak euroncap a hepsi 4 5 yıldız alıyor.....heleki renoya bak hepsi 5 yıldız almış gibisinden bir düşünceye sahip olmanız da çok doğaldır.....Lakin ingiliz bakanlığının kurmuş olduğu euroncap volvo tarafından önerilmiş ve kurulması volvo sayesinde gerçekleşmişti.....peki neden volvo farklı olasın ki???

    çünkü volvo için güvenlik sadece düz duvarlara çarpmak demek değil, volvo için güvenlik etkileşim demektir....yani olaki euroncap 5 yıldızlı laguna ile bir takla atsanız yada düz bir duvara 90 derece değilde 65 derece açı ile çarpmakta olsanız veyahut reno laguna ile düz bir ducara değilde bir elektrik direğine çarpmak durumunda kalsanız ne olurde sizce acaba ??? ne olacak canım reno 5 yıldızlı araç hiçbirşey olmaz diyebilecek mühendislik bilgisine sahip olabilirmisiniz? hayır olamazsınız.....rano laguna nın tavanında çelik barlar mevcut mudur ? iç iskeletin yapımında kullanılan çelik malzemenin dayanım katsayısı kaçtır? bunun önemi nedir?

    daha bir sürü kavram araç çarpışma eksperliğinde yer almaktdır ki bütün bunların euroncap ın mevcut yapısının çok yetersiz kaldığını göstermektedir....peki neden hani volvo kuruluşunda yardım etmişti euroncap ın ?


    çünkü bu testleri çok yönlü yapmak, takla teslerine tabi tutmak vs.... oldukça ama oldukça maliyetlidir. çok ama çok büyük yatırımlar paralar gerekmektedir......


    peki bu kadar yatırımı volvo yaptımı yapt ise nasıl yaptı?

    evet yaptı ama kendisi değil...ford volvo için 2000 yılında şu anda yeryüzündeki mevcut en büyük arge merkezini dünyaya kazandırdı....

    bu çarpışma testleri volvonnun zarar etmesinde önemli bir etken olarak raporlarda sunulmasına rağmen volvo asla bu testleri kısmadı vazgeçmedi ve son sürat hala devam ediyor...

    burdan sonuçla isterseniz volvodan nefret edin isterseniz güvenlik çok da önemli değil diyin....ama lütfen mühendislik ve bilime biraz saygınız varsa bu müthiş şirkete de biraz saygı gösteriniz....










    Alıntıları Göster
    İşte söylüyoruz da bazıları bizim arabanın a'sından anlamamakla suçluyor.Söyleyen çok anlıyor ya bize laf düşmüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    kesinlikle laguna III...volvonun laguna ayarındaki aracı s60 tır onunda fiyatı malum zaten astra ile laguna komik olmuş biraz laguna III (tasarım dışında) her açıdan İnsigniadan da iyi bir araçtır


    Bilenler bilir : Karakız türküsü (Ankaralı birçok sanatçımız söyler..)

    Vay ben öleydim, vay ben öleydim
    Görmeyeydim gözlerini kara kız
    Duymayaydım sözlerini kara kız


    *100






    yahu kardeşim kafan iyi mi senin


    laguna astra bu forum adamı deli eder vallahi astra ile laguna gerçekten ayıp oluyor şimdi...yazın bakalım egonuzu tatmin edin siz...astranın renault rakibi megane III tür...ama sadece o tasarım için bile olsa megane III seçerdim ben her zaman söylüyorum yeni astranın içi her taraf düğme ve çok boğucu dış tasarımı ise cherry mi tata indica mı bir çin modeline benziyor hangisi hatırlayamadım şu an velhasılı yeni astraya benzeyen çok araba var ama megane gerçekten daha iyi tasarım olarak mootor da iyi iç mekan da iyi f/p de iyi malzeme kalitesi de iyi yakıt sarf. da iyi kısaca megane III mü yeni asrta mı derseniz ben megane III diyorum her zaman...

    laguna nın opel deki rakibi insignia'dır lagunanın yanında astra araba değil arabacık tır...

    gerçi kime laf anlatıyoruz yapıp geçmek lazım sanırım

    aslanemre kardeş sen ne iş yaparsın laf anlamama gibi bir özelliğin var sanırım

    ben laguna e segmenti demedim ilk tartışma ondan çıkmadı hatta passatın adı sanı bile yoktu ortada... passat fanatiklerinden birisi norlmal bir şekilde konuşurken passat d sınıfı ve laguna d sınıfı bunda bir sorun var vs gibisinden bişeyler yazdı yani o arkadaş aslında bu ikisinin aynı sınıf olmadığını yazan manada bişeyler yazdı BENDE ONA TEPKİ OLARAK CEVABEN ''HAYIR TAM TERSİ İŞİN ASLI ÖYLE DEĞİL MADEM BÖYLE DİYORSUN O ZAMAN BANA GÖRE DE LAGUNE E PASSAT C DEDİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    kesinlikle laguna III...volvonun laguna ayarındaki aracı s60 tır onunda fiyatı malum zaten astra ile laguna komik olmuş biraz laguna III (tasarım dışında) her açıdan İnsigniadan da iyi bir araçtır


    Bilenler bilir : Karakız türküsü (Ankaralı birçok sanatçımız söyler..)

    Vay ben öleydim, vay ben öleydim
    Görmeyeydim gözlerini kara kız
    Duymayaydım sözlerini kara kız


    *100






    yahu kardeşim kafan iyi mi senin


    laguna astra bu forum adamı deli eder vallahi astra ile laguna gerçekten ayıp oluyor şimdi...yazın bakalım egonuzu tatmin edin siz...astranın renault rakibi megane III tür...ama sadece o tasarım için bile olsa megane III seçerdim ben her zaman söylüyorum yeni astranın içi her taraf düğme ve çok boğucu dış tasarımı ise cherry mi tata indica mı bir çin modeline benziyor hangisi hatırlayamadım şu an velhasılı yeni astraya benzeyen çok araba var ama megane gerçekten daha iyi tasarım olarak mootor da iyi iç mekan da iyi f/p de iyi malzeme kalitesi de iyi yakıt sarf. da iyi kısaca megane III mü yeni asrta mı derseniz ben megane III diyorum her zaman...

    laguna nın opel deki rakibi insignia'dır lagunanın yanında astra araba değil arabacık tır...

    gerçi kime laf anlatıyoruz yapıp geçmek lazım sanırım

    aslanemre kardeş sen ne iş yaparsın laf anlamama gibi bir özelliğin var sanırım

    ben laguna e segmenti demedim ilk tartışma ondan çıkmadı hatta passatın adı sanı bile yoktu ortada... passat fanatiklerinden birisi norlmal bir şekilde konuşurken passat d sınıfı ve laguna d sınıfı bunda bir sorun var vs gibisinden bişeyler yazdı yani o arkadaş aslında bu ikisinin aynı sınıf olmadığını yazan manada bişeyler yazdı BENDE ONA TEPKİ OLARAK CEVABEN ''HAYIR TAM TERSİ İŞİN ASLI ÖYLE DEĞİL MADEM BÖYLE DİYORSUN O ZAMAN BANA GÖRE DE LAGUNE E PASSAT C DEDİM

    Alıntıları Göster
    konuyu açan arkadaşım siz bu foruma bakmayın inanın ki o paraya alacağınız en güzel araba lagunadır tam sizizn kriterlerize uyan bir arabadır ve diğerlerine nazaran nispeten daha sorunsuzdur.gerçi sıfır pahalı sanırım ama o fiyatlara buluyorsanız bence alın ve fransız lüxünü ve avrupalı konforunu yaşayın...polemik için değil bakın inanın ki seri üretim alman araçlarından çok daha konforlu ve kullanışlıdır.

    sportif bir d sınıfı laguna sportif karoser yapısıyla ve sportif sürüşü ile diğerlerinden ayrılır...aslında d sınıfı araçlar hantal karoserlere sahiptir ama laguna liftback yapısı konforu ve dinamizmi bir arada sunar.

    bizde bir anlayış vardır araba dediğin sedan olur lagunanın sedanını çıkarsınlar adım başı laguna dolar..aslında renault başkaave laguna başka ayrı incelemek ele almak gerekir inanın ki bu durum maalesef böyle
    clioya bakıyosun daracık çok kötü 2004 2006 megane bakıyosun acaip dandik plastik malzeme bi sürü sorunlar bunu bilenler de amaaan deyip geçiyor
    yani durum birazcık şöyle renault başkaa laguna başka böyle düşünün

    Aslında konuyu yanlış açmışsınız bu durumda tabi ki laguna diğerleri c sınıfı hele astranın sizin işinizi göreceğini zannetmiyorum kesinlikle volvo da iyi arabadır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 12 Mayıs 2010; 20:46:48 >




  • Hangisi temizse o ama hepsi hemen hemen aynıysa s40 fena araba değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    konuyu açan arkadaşım siz bu foruma bakmayın inanın ki o paraya alacağınız en güzel araba lagunadır tam sizizn kriterlerize uyan bir arabadır ve diğerlerine nazaran nispeten daha sorunsuzdur.gerçi sıfır pahalı sanırım ama o fiyatlara buluyorsanız bence alın ve fransız lüxünü ve avrupalı konforunu yaşayın...polemik için değil bakın inanın ki seri üretim alman araçlarından çok daha konforlu ve kullanışlıdır.

    sportif bir d sınıfı laguna sportif karoser yapısıyla ve sportif sürüşü ile diğerlerinden ayrılır...aslında d sınıfı araçlar hantal karoserlere sahiptir ama laguna liftback yapısı konforu ve dinamizmi bir arada sunar.

    bizde bir anlayış vardır araba dediğin sedan olur lagunanın sedanını çıkarsınlar adım başı laguna dolar..aslında renault başkaave laguna başka ayrı incelemek ele almak gerekir inanın ki bu durum maalesef böyle
    clioya bakıyosun daracık çok kötü 2004 2006 megane bakıyosun acaip dandik plastik malzeme bi sürü sorunlar bunu bilenler de amaaan deyip geçiyor
    yani durum birazcık şöyle renault başkaa laguna başka böyle düşünün

    Aslında konuyu yanlış açmışsınız bu durumda tabi ki laguna diğerleri c sınıfı hele astranın sizin işinizi göreceğini zannetmiyorum kesinlikle volvo da iyi arabadır

    Her biri ayrı ayrı efsane olur bunların demedi deme ibrahim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    konuyu açan arkadaşım siz bu foruma bakmayın inanın ki o paraya alacağınız en güzel araba lagunadır tam sizizn kriterlerize uyan bir arabadır ve diğerlerine nazaran nispeten daha sorunsuzdur.gerçi sıfır pahalı sanırım ama o fiyatlara buluyorsanız bence alın ve fransız lüxünü ve avrupalı konforunu yaşayın...polemik için değil bakın inanın ki seri üretim alman araçlarından çok daha konforlu ve kullanışlıdır.

    sportif bir d sınıfı laguna sportif karoser yapısıyla ve sportif sürüşü ile diğerlerinden ayrılır...aslında d sınıfı araçlar hantal karoserlere sahiptir ama laguna liftback yapısı konforu ve dinamizmi bir arada sunar.

    bizde bir anlayış vardır araba dediğin sedan olur lagunanın sedanını çıkarsınlar adım başı laguna dolar..aslında renault başkaave laguna başka ayrı incelemek ele almak gerekir inanın ki bu durum maalesef böyle
    clioya bakıyosun daracık çok kötü 2004 2006 megane bakıyosun acaip dandik plastik malzeme bi sürü sorunlar bunu bilenler de amaaan deyip geçiyor
    yani durum birazcık şöyle renault başkaa laguna başka böyle düşünün

    Aslında konuyu yanlış açmışsınız bu durumda tabi ki laguna diğerleri c sınıfı hele astranın sizin işinizi göreceğini zannetmiyorum kesinlikle volvo da iyi arabadır

    Alıntıları Göster
    Aslında bu saatten sonra size ne söylesek boş aklınızı başınızdan almış bu sevda
    Çok şükür anlama kabiliyetim yüksek o kadar ifade alıp, soruşturmalar açıyorum, teftişe gidiyorum...

    Sportif denilen aracın en hızlısını inceleyelim 2.0 T 170 BG+BVA 9.2 sn'de 0'dan 100'e ulaşıyor.1467 KG ağırlığında ve max. hız 220

    O küçük gördüğün Passat'lara bakalım ele alınan motor 2.0 TDI(dikkat)170 HP+DSG.0-100 8.6 sn ve max. hız yine 220 üstelik hem dizel bir araç hem de 1552 KG ağırlığında.Tabi bir de 2.0 TFSI 200 HP var ki onu hiç almadım bile

    Sizin sürekli Laguna diretmeniz gerçekten baydı.Herkes istediği aracı alır ve biner.Seri üretim Alman'lardan daha iyiymiş.Bu lafı Renault duysa fabrikayı kapatır Mercedes'e BMW'e saygısından herkes haddini bilmeli.Renault geldi Vel Satis dedi ne oldu? Hüsran.VW geldi Pheaton dedi ne oldu? yine hüsran Passat alanlara laf dokundurmayı biliyorsunuz da gidin bakın bakalım Renault Mais nasıl milleti kazıklıyor?
    49000 TL'lik Laguna 1.6 Expression'da ESP opsiyonel.42000 TL'lik Passat'taki bütün güvenlik donanımları 104.000 TL'lik Highline ile aynı.Ha tabi 50000 TL'e Passat 1.4 TSI Trendline varken Laguna'nın yüzüne bakmam bu da benim görüşüm...
    Ayrıca bana göre de Astra'nın tasarımı Laguna'ya göre daha hoş ama onu bırakta alacak arkadaşımız idrak etsin

    Yine polemik oluşturuldu ama kesinlikle S40+R Design derim mükemmel gösteriyor aracı.Motoru da zaten bildiğin TDCI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    kesinlikle laguna III...volvonun laguna ayarındaki aracı s60 tır onunda fiyatı malum zaten astra ile laguna komik olmuş biraz laguna III (tasarım dışında) her açıdan İnsigniadan da iyi bir araçtır



    Insignia,Laguna'dan daha iyi bir model.Tasarım olsun,kalite hissi olsun,yol tutuş olsun vs.

    Laguna,D segmentinde başarısız olmuş bir modeldir.Satış adetleri de ortada zaten,kat kat fark yiyip duruyor.Arkalarda yer buluyor kendinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanemre58

    Aslında bu saatten sonra size ne söylesek boş aklınızı başınızdan almış bu sevda
    Çok şükür anlama kabiliyetim yüksek o kadar ifade alıp, soruşturmalar açıyorum, teftişe gidiyorum...

    Sportif denilen aracın en hızlısını inceleyelim 2.0 T 170 BG+BVA 9.2 sn'de 0'dan 100'e ulaşıyor.1467 KG ağırlığında ve max. hız 220

    O küçük gördüğün Passat'lara bakalım ele alınan motor 2.0 TDI(dikkat)170 HP+DSG.0-100 8.6 sn ve max. hız yine 220 üstelik hem dizel bir araç hem de 1552 KG ağırlığında.Tabi bir de 2.0 TFSI 200 HP var ki onu hiç almadım bile

    Sizin sürekli Laguna diretmeniz gerçekten baydı.Herkes istediği aracı alır ve biner.Seri üretim Alman'lardan daha iyiymiş.Bu lafı Renault duysa fabrikayı kapatır Mercedes'e BMW'e saygısından herkes haddini bilmeli.Renault geldi Vel Satis dedi ne oldu? Hüsran.VW geldi Pheaton dedi ne oldu? yine hüsran Passat alanlara laf dokundurmayı biliyorsunuz da gidin bakın bakalım Renault Mais nasıl milleti kazıklıyor?
    49000 TL'lik Laguna 1.6 Expression'da ESP opsiyonel.42000 TL'lik Passat'taki bütün güvenlik donanımları 104.000 TL'lik Highline ile aynı.Ha tabi 50000 TL'e Passat 1.4 TSI Trendline varken Laguna'nın yüzüne bakmam bu da benim görüşüm...
    Ayrıca bana göre de Astra'nın tasarımı Laguna'ya göre daha hoş ama onu bırakta alacak arkadaşımız idrak etsin

    Yine polemik oluşturuldu ama kesinlikle S40+R Design derim mükemmel gösteriyor aracı.Motoru da zaten bildiğin TDCI

    Alıntıları Göster
    Laguna D , Astra ise C segmentidir ; buna itiraz olmaz zaten.


    Ben diyorum ki Laguna , Insignia'dan nasıl kat kat üstün oluyor ?




    ---------||||||--------------------|||||---------------------------||||||----------------------|||||------------------------||||||




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    kesinlikle laguna III...volvonun laguna ayarındaki aracı s60 tır onunda fiyatı malum zaten astra ile laguna komik olmuş biraz laguna III (tasarım dışında) her açıdan İnsigniadan da iyi bir araçtır



    Insignia,Laguna'dan daha iyi bir model.Tasarım olsun,kalite hissi olsun,yol tutuş olsun vs.

    Laguna,D segmentinde başarısız olmuş bir modeldir.Satış adetleri de ortada zaten,kat kat fark yiyip duruyor.Arkalarda yer buluyor kendinde.

    Alıntıları Göster
    Volvo S40




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanemre58

    Aslında bu saatten sonra size ne söylesek boş aklınızı başınızdan almış bu sevda
    Çok şükür anlama kabiliyetim yüksek o kadar ifade alıp, soruşturmalar açıyorum, teftişe gidiyorum...

    Sportif denilen aracın en hızlısını inceleyelim 2.0 T 170 BG+BVA 9.2 sn'de 0'dan 100'e ulaşıyor.1467 KG ağırlığında ve max. hız 220

    O küçük gördüğün Passat'lara bakalım ele alınan motor 2.0 TDI(dikkat)170 HP+DSG.0-100 8.6 sn ve max. hız yine 220 üstelik hem dizel bir araç hem de 1552 KG ağırlığında.Tabi bir de 2.0 TFSI 200 HP var ki onu hiç almadım bile

    Sizin sürekli Laguna diretmeniz gerçekten baydı.Herkes istediği aracı alır ve biner.Seri üretim Alman'lardan daha iyiymiş.Bu lafı Renault duysa fabrikayı kapatır Mercedes'e BMW'e saygısından herkes haddini bilmeli.Renault geldi Vel Satis dedi ne oldu? Hüsran.VW geldi Pheaton dedi ne oldu? yine hüsran Passat alanlara laf dokundurmayı biliyorsunuz da gidin bakın bakalım Renault Mais nasıl milleti kazıklıyor?
    49000 TL'lik Laguna 1.6 Expression'da ESP opsiyonel.42000 TL'lik Passat'taki bütün güvenlik donanımları 104.000 TL'lik Highline ile aynı.Ha tabi 50000 TL'e Passat 1.4 TSI Trendline varken Laguna'nın yüzüne bakmam bu da benim görüşüm...
    Ayrıca bana göre de Astra'nın tasarımı Laguna'ya göre daha hoş ama onu bırakta alacak arkadaşımız idrak etsin

    Yine polemik oluşturuldu ama kesinlikle S40+R Design derim mükemmel gösteriyor aracı.Motoru da zaten bildiğin TDCI

    Alıntıları Göster
    Ben de S40 ile Citroen C5 arasında kalmıştım ve ikisi arasından C5'i tercih ettim. Motorları aynı ama D sınıfı olması, hemen hemen tüm donanımlarının standart olması nedeni ile daha iyi gibi geldi bana. Henüz sorun yaşamadım ve gayet güzel bir araç. Zaten 2 hafta oldu alalı. İçi de S40 ile kıyaslanmayacak kadar geniş. Laguna'nın çok kaliteli bir araç olduğunu düşünüyorum ama tipi hiç hoşuma gitmiyor.
    Listede C5 yok ama bana göre (sınıf ayırımını bir kenara bırakırsak) C5>S40>Laguna>Bravo>Astra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    arkadaşlar herşey iyi güzel laguna III de çok hoş bir araç, astra da çok kaliteli ve iyi bir araç ama.....volvo diyorsanız orda durun....evet volvo s40 ın da 4 teker bildiğimiz bir şasi si var...evet volvo s40 ın içine binildiğinde o kadar da ekstra birşey göremiyorsunuz belki.....evet belki lagunanın içine astranın içine bindiğiniz de kendinizi sanki bir gelin arabasında veya diskoda hissedebilir olabilirsinizz.....amaaaa gel gelelim ki uzun yıllar avrupa da malzeme mühendisliği yapan ben kesinlikle volvo nun yerinin ayrı olduğunu söylemek zorunluluğundayımm......

    volvo denince akla ilk gelen şey güvenliktir.....peki nedir bu güvenlik? güvenlik önem sırası kişiden kişiye göre değişebilecek otomobil üreticilerine volvo sayesinde ve tüketici talepleri doğrultusunda zaman içinde üreticlerde önem verilmesi gereken zorunlu bir kavram olarak yer edinmiştir...

    peki emniyet kemerinin ve bunun gibi bilimum birçok patentin sahibi olan volvo yu renault dan veya opel den ayıran nedir ki?
    artık tüm araçlar güvenli bak euroncap a hepsi 4 5 yıldız alıyor.....heleki renoya bak hepsi 5 yıldız almış gibisinden bir düşünceye sahip olmanız da çok doğaldır.....Lakin ingiliz bakanlığının kurmuş olduğu euroncap volvo tarafından önerilmiş ve kurulması volvo sayesinde gerçekleşmişti.....peki neden volvo farklı olasın ki???

    çünkü volvo için güvenlik sadece düz duvarlara çarpmak demek değil, volvo için güvenlik etkileşim demektir....yani olaki euroncap 5 yıldızlı laguna ile bir takla atsanız yada düz bir duvara 90 derece değilde 65 derece açı ile çarpmakta olsanız veyahut reno laguna ile düz bir ducara değilde bir elektrik direğine çarpmak durumunda kalsanız ne olurde sizce acaba ??? ne olacak canım reno 5 yıldızlı araç hiçbirşey olmaz diyebilecek mühendislik bilgisine sahip olabilirmisiniz? hayır olamazsınız.....rano laguna nın tavanında çelik barlar mevcut mudur ? iç iskeletin yapımında kullanılan çelik malzemenin dayanım katsayısı kaçtır? bunun önemi nedir?

    daha bir sürü kavram araç çarpışma eksperliğinde yer almaktdır ki bütün bunların euroncap ın mevcut yapısının çok yetersiz kaldığını göstermektedir....peki neden hani volvo kuruluşunda yardım etmişti euroncap ın ?


    çünkü bu testleri çok yönlü yapmak, takla teslerine tabi tutmak vs.... oldukça ama oldukça maliyetlidir. çok ama çok büyük yatırımlar paralar gerekmektedir......


    peki bu kadar yatırımı volvo yaptımı yapt ise nasıl yaptı?

    evet yaptı ama kendisi değil...ford volvo için 2000 yılında şu anda yeryüzündeki mevcut en büyük arge merkezini dünyaya kazandırdı....

    bu çarpışma testleri volvonnun zarar etmesinde önemli bir etken olarak raporlarda sunulmasına rağmen volvo asla bu testleri kısmadı vazgeçmedi ve son sürat hala devam ediyor...

    burdan sonuçla isterseniz volvodan nefret edin isterseniz güvenlik çok da önemli değil diyin....ama lütfen mühendislik ve bilime biraz saygınız varsa bu müthiş şirkete de biraz saygı gösteriniz....


















  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    arkadaşlar herşey iyi güzel laguna III de çok hoş bir araç, astra da çok kaliteli ve iyi bir araç ama.....volvo diyorsanız orda durun....evet volvo s40 ın da 4 teker bildiğimiz bir şasi si var...evet volvo s40 ın içine binildiğinde o kadar da ekstra birşey göremiyorsunuz belki.....evet belki lagunanın içine astranın içine bindiğiniz de kendinizi sanki bir gelin arabasında veya diskoda hissedebilir olabilirsinizz.....amaaaa gel gelelim ki uzun yıllar avrupa da malzeme mühendisliği yapan ben kesinlikle volvo nun yerinin ayrı olduğunu söylemek zorunluluğundayımm......

    volvo denince akla ilk gelen şey güvenliktir.....peki nedir bu güvenlik? güvenlik önem sırası kişiden kişiye göre değişebilecek otomobil üreticilerine volvo sayesinde ve tüketici talepleri doğrultusunda zaman içinde üreticlerde önem verilmesi gereken zorunlu bir kavram olarak yer edinmiştir...

    peki emniyet kemerinin ve bunun gibi bilimum birçok patentin sahibi olan volvo yu renault dan veya opel den ayıran nedir ki?
    artık tüm araçlar güvenli bak euroncap a hepsi 4 5 yıldız alıyor.....heleki renoya bak hepsi 5 yıldız almış gibisinden bir düşünceye sahip olmanız da çok doğaldır.....Lakin ingiliz bakanlığının kurmuş olduğu euroncap volvo tarafından önerilmiş ve kurulması volvo sayesinde gerçekleşmişti.....peki neden volvo farklı olasın ki???

    çünkü volvo için güvenlik sadece düz duvarlara çarpmak demek değil, volvo için güvenlik etkileşim demektir....yani olaki euroncap 5 yıldızlı laguna ile bir takla atsanız yada düz bir duvara 90 derece değilde 65 derece açı ile çarpmakta olsanız veyahut reno laguna ile düz bir ducara değilde bir elektrik direğine çarpmak durumunda kalsanız ne olurde sizce acaba ??? ne olacak canım reno 5 yıldızlı araç hiçbirşey olmaz diyebilecek mühendislik bilgisine sahip olabilirmisiniz? hayır olamazsınız.....rano laguna nın tavanında çelik barlar mevcut mudur ? iç iskeletin yapımında kullanılan çelik malzemenin dayanım katsayısı kaçtır? bunun önemi nedir?

    daha bir sürü kavram araç çarpışma eksperliğinde yer almaktdır ki bütün bunların euroncap ın mevcut yapısının çok yetersiz kaldığını göstermektedir....peki neden hani volvo kuruluşunda yardım etmişti euroncap ın ?


    çünkü bu testleri çok yönlü yapmak, takla teslerine tabi tutmak vs.... oldukça ama oldukça maliyetlidir. çok ama çok büyük yatırımlar paralar gerekmektedir......


    peki bu kadar yatırımı volvo yaptımı yapt ise nasıl yaptı?

    evet yaptı ama kendisi değil...ford volvo için 2000 yılında şu anda yeryüzündeki mevcut en büyük arge merkezini dünyaya kazandırdı....

    bu çarpışma testleri volvonnun zarar etmesinde önemli bir etken olarak raporlarda sunulmasına rağmen volvo asla bu testleri kısmadı vazgeçmedi ve son sürat hala devam ediyor...

    burdan sonuçla isterseniz volvodan nefret edin isterseniz güvenlik çok da önemli değil diyin....ama lütfen mühendislik ve bilime biraz saygınız varsa bu müthiş şirkete de biraz saygı gösteriniz....
















    Alıntıları Göster
    @bestekar87 gerçektende harika bir bina yapılmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Judge34

    Arkadaşlar 40.000 civarı nakit tedarik edebilirim. Üzerine kredi de mümkün. Kamu personeliyim. Günde 150 km yol yapacağım. Aile şimdilik 2 kişi. Dizel olmak zorunda. Önce güvenlik, sonra ekonomik, konforlu bir araç almak istiyorum. Pişman olmam diyeceğim C-D segmenti temiz 2. el bi araç istiyorum. Fikirleriniz önemli. Sağolun şimdiden.



    Güvenlik Ekonomi konfor. bu üç özellik Bravo'da birleşir. Volvo güvenli olabilir ama kesinlikle ekonomik değil. Bir kasko fiyatını sorun bakalım ne fiyat verecekler. Veya periyodik bakım veya parça fiyatları.

    Bravo ise EuroNcapten 5 yıldız almış, diz hava yastığından tutun ESP,MSR,HBA, aktif koltuk başlıkları vs. gibi güvenlik ekipmanlarıyla kesinlikle güvenli bir otomobil. 1,6 multijet zaten sınıfının en iyi motoru. Yol tutuştan ödün vermeden ayarlanmış yumuşak süspansiyonu, çift bölgeli tam otomatik klima hız sabitleyici, far-yağmur sensörü vs. ile de yeterince konforlu.
    Emotion donanımlı bir Bravo size en uygun araçlardan biri, emin olun.

    Tabi daha önce Passat,Laguna,Avensis gibi bir araç kullanmış iseniz ve de yedek parça, bakım ,kasko gibi konular 2. planda ise Volvo da olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Judge34

    Arkadaşlar 40.000 civarı nakit tedarik edebilirim. Üzerine kredi de mümkün. Kamu personeliyim. Günde 150 km yol yapacağım. Aile şimdilik 2 kişi. Dizel olmak zorunda. Önce güvenlik, sonra ekonomik, konforlu bir araç almak istiyorum. Pişman olmam diyeceğim C-D segmenti temiz 2. el bi araç istiyorum. Fikirleriniz önemli. Sağolun şimdiden.



    Güvenlik Ekonomi konfor. bu üç özellik Bravo'da birleşir. Volvo güvenli olabilir ama kesinlikle ekonomik değil. Bir kasko fiyatını sorun bakalım ne fiyat verecekler. Veya periyodik bakım veya parça fiyatları.

    Bravo ise EuroNcapten 5 yıldız almış, diz hava yastığından tutun ESP,MSR,HBA, aktif koltuk başlıkları vs. gibi güvenlik ekipmanlarıyla kesinlikle güvenli bir otomobil. 1,6 multijet zaten sınıfının en iyi motoru. Yol tutuştan ödün vermeden ayarlanmış yumuşak süspansiyonu, çift bölgeli tam otomatik klima hız sabitleyici, far-yağmur sensörü vs. ile de yeterince konforlu.
    Emotion donanımlı bir Bravo size en uygun araçlardan biri, emin olun.

    Tabi daha önce Passat,Laguna,Avensis gibi bir araç kullanmış iseniz ve de yedek parça, bakım ,kasko gibi konular 2. planda ise Volvo da olur.


    Daha önce ford fiesta kullanmıştım 1.4 TDCı ekonomi süperdi ama perte çıktı. Şimdi daha kalıplı olsun istiyorum. Beyaz bravo 120 hp skydome emotion donanım gayet iyi gözüküyor ama bir laf vardır "bigger is better" diye. Sürekli uzun yol yapacağım uzun yolda konforlu güvenli ve ekonomik olsun istiyorum, D sınıfı daha mı uygun olur acaba diyorum. Hanım da çok uçma diyor bana kalsa 3.20 D de alırım gözü karartıp ama fiyat/kalite olarak optimum seçenek bravo,laguna gibi araçlar sanırım. Volvo hele beyaz bir 2010 model 1.6D dyanimc versiyon böyle güzel bir araba olamaz diyorum tip olarak ama istediklerim de 2. el bile olsa 50 binin altında değil. Çok karıştı kafam. Televizyon almadan 3 ay araştırmıştım otomobilde heralde 1 yıl karar veremiyecez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: June34

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Judge34

    Arkadaşlar 40.000 civarı nakit tedarik edebilirim. Üzerine kredi de mümkün. Kamu personeliyim. Günde 150 km yol yapacağım. Aile şimdilik 2 kişi. Dizel olmak zorunda. Önce güvenlik, sonra ekonomik, konforlu bir araç almak istiyorum. Pişman olmam diyeceğim C-D segmenti temiz 2. el bi araç istiyorum. Fikirleriniz önemli. Sağolun şimdiden.



    Güvenlik Ekonomi konfor. bu üç özellik Bravo'da birleşir. Volvo güvenli olabilir ama kesinlikle ekonomik değil. Bir kasko fiyatını sorun bakalım ne fiyat verecekler. Veya periyodik bakım veya parça fiyatları.

    Bravo ise EuroNcapten 5 yıldız almış, diz hava yastığından tutun ESP,MSR,HBA, aktif koltuk başlıkları vs. gibi güvenlik ekipmanlarıyla kesinlikle güvenli bir otomobil. 1,6 multijet zaten sınıfının en iyi motoru. Yol tutuştan ödün vermeden ayarlanmış yumuşak süspansiyonu, çift bölgeli tam otomatik klima hız sabitleyici, far-yağmur sensörü vs. ile de yeterince konforlu.
    Emotion donanımlı bir Bravo size en uygun araçlardan biri, emin olun.

    Tabi daha önce Passat,Laguna,Avensis gibi bir araç kullanmış iseniz ve de yedek parça, bakım ,kasko gibi konular 2. planda ise Volvo da olur.


    Daha önce ford fiesta kullanmıştım 1.4 TDCı ekonomi süperdi ama perte çıktı. Şimdi daha kalıplı olsun istiyorum. Beyaz bravo 120 hp skydome emotion donanım gayet iyi gözüküyor ama bir laf vardır "bigger is better" diye. Sürekli uzun yol yapacağım uzun yolda konforlu güvenli ve ekonomik olsun istiyorum, D sınıfı daha mı uygun olur acaba diyorum. Hanım da çok uçma diyor bana kalsa 3.20 D de alırım gözü karartıp ama fiyat/kalite olarak optimum seçenek bravo,laguna gibi araçlar sanırım. Volvo hele beyaz bir 2010 model 1.6D dyanimc versiyon böyle güzel bir araba olamaz diyorum tip olarak ama istediklerim de 2. el bile olsa 50 binin altında değil. Çok karıştı kafam. Televizyon almadan 3 ay araştırmıştım otomobilde heralde 1 yıl karar veremiyecez

    Alıntıları Göster
    Hocam dikkat ediyorum da neden arac almak isteyenler oncelikle hangi tip bir arac almaya karar verdikten sonra foruma danismazlar... Arkadasin biri rahatlikla konuyu acip, UNO mu ? Astra mi ya da Palio mu, Passat mi ? diyebiliyor.

    Oncelikle ne alacaginiza karar verin? Mini kompakt istemek baska, orta genis birseyler dusunmek baska, daha genis konfor + surus keyfi falan baska... Cok arac kullanmisligim yok ama B,C,D segmentlerini kullandim. Mevcutta B ve D sahibiyim. Abartmiyorum, esekten ata binmek gibi fark olusturuyor.

    bence gereksiz tartisma yapmayalim, elma ile elmayi karsilastiralim. Laguna ile Avensis deseniz kimse sorun cikarmaz... Ama Laguna ile Astra'ya iyi kotu otomobilden anlayan herkesin yorumu tuhaf kacacaktir. Eger C segmentine karar kildiysaniz, Astra sizin icin yeterli ise (genislik+konfor+surus keyfi) ya da Opel markasina servisine guveniyorsaniz. Satis sonrasi kendinizi guvende hissediyorsaniz. Gidip alin hocam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Hocam dikkat ediyorum da neden arac almak isteyenler oncelikle hangi tip bir arac almaya karar verdikten sonra foruma danismazlar... Arkadasin biri rahatlikla konuyu acip, UNO mu ? Astra mi ya da Palio mu, Passat mi ? diyebiliyor.

    Oncelikle ne alacaginiza karar verin? Mini kompakt istemek baska, orta genis birseyler dusunmek baska, daha genis konfor + surus keyfi falan baska... Cok arac kullanmisligim yok ama B,C,D segmentlerini kullandim. Mevcutta B ve D sahibiyim. Abartmiyorum, esekten ata binmek gibi fark olusturuyor.

    bence gereksiz tartisma yapmayalim, elma ile elmayi karsilastiralim. Laguna ile Avensis deseniz kimse sorun cikarmaz... Ama Laguna ile Astra'ya iyi kotu otomobilden anlayan herkesin yorumu tuhaf kacacaktir. Eger C segmentine karar kildiysaniz, Astra sizin icin yeterli ise (genislik+konfor+surus keyfi) ya da Opel markasina servisine guveniyorsaniz. Satis sonrasi kendinizi guvende hissediyorsaniz. Gidip alin hocam..




    Çok doğru söylüyorsunuz da, Daha Volvo s40 ın hangi segmentte olduğuna dair bile fikir bütünlüğü yokken C mi D mi karar vermek zor oluyor. Ayrıca saydığım C sınıfı araçların donanımlı modelleri D sınıfı otomobillerle neredeyse aynı fiyatta.




  • İlk tercihiniz S40 olsun
    test sürüşü yapıp aracı inceleyin muhtemelen beğenirsiniz
    beğenmezseniz diğer aracları ınceleyın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    İlk tercihiniz S40 olsun
    test sürüşü yapıp aracı inceleyin muhtemelen beğenirsiniz
    beğenmezseniz diğer aracları ınceleyın
    laguna ile s40 arasında kalırdım ben olsam.




    ekleme:laguna sınıf farkından dolayı diğer araçlardan üstündür.
    s40 ise bir volvo,d sınıfına yaklaşan kalitesi ve dizaynı nedeniyle kafa karıştırıyor.
    laguna,astra ve bravo ile karşılaştırılacak araç değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antares07 -- 13 Mayıs 2010; 21:45:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    laguna ile s40 arasında kalırdım ben olsam.




    ekleme:laguna sınıf farkından dolayı diğer araçlardan üstündür.
    s40 ise bir volvo,d sınıfına yaklaşan kalitesi ve dizaynı nedeniyle kafa karıştırıyor.
    laguna,astra ve bravo ile karşılaştırılacak araç değil.

    Alıntıları Göster
    İç mekan ferahlığı, sessizlik, konfor, iç mekan kalitesi ve ekonomik yakıt tüketimi durumlarında SINIF FARKINDAN dolayı Laguna yukarıda tartışılan araçlardan öndedir.

    Arkasından bence S40 gelir ki 1.6D motoru ile oldukça ekonomik seri ve yeterli bir araçtır ancak konsolu oldukça minimalisttir iç mekanını herkes sevmeyebilir yinede oldukça konforlu ve kaliteli bir araçtır.

    Eski kasa Astrayı baştan eleyin dedim yeni kasaı çıktı+ motoru yeterli değil sadece ekonomik donanım ve konfor olarakta üstteki iki araçtan oldukça geri.

    Bravo düşünülebilir zira 120hp dizel+ otomatik şanzımanı ile oldukça güzel ve yakışıklı bir araç ancak ben test sürüşünde pek keyif alamadım yinede oldukça iyi bir araç.

    Benim tavsiyem eğer temiz 2009 model dolu bir dizel Laguna bulabiliyorsunuz ilk tercihiniz o olsun.

    İkinci olarak ise Volvo S40 1.6D derim.

    Üçüncü bir seçenel söleyim size ki bence son dönemde çok mantıklı;

    Sıfır 1.6 102hp Trendline Passat 2010 model.

    42 civarına sıfır olarak alabiliyorsunuz donanım olarak Trendline yazmasına rağmen eski Comfortline donanımına yakın baya güzel bir araç.

    LPG ile oldukça makul tüketimi var D sınıfı sıfır Passata binmiş olacaksınız ki bence mantıklı.

    Karar sizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İç mekan ferahlığı, sessizlik, konfor, iç mekan kalitesi ve ekonomik yakıt tüketimi durumlarında SINIF FARKINDAN dolayı Laguna yukarıda tartışılan araçlardan öndedir.

    Arkasından bence S40 gelir ki 1.6D motoru ile oldukça ekonomik seri ve yeterli bir araçtır ancak konsolu oldukça minimalisttir iç mekanını herkes sevmeyebilir yinede oldukça konforlu ve kaliteli bir araçtır.

    Eski kasa Astrayı baştan eleyin dedim yeni kasaı çıktı+ motoru yeterli değil sadece ekonomik donanım ve konfor olarakta üstteki iki araçtan oldukça geri.

    Bravo düşünülebilir zira 120hp dizel+ otomatik şanzımanı ile oldukça güzel ve yakışıklı bir araç ancak ben test sürüşünde pek keyif alamadım yinede oldukça iyi bir araç.

    Benim tavsiyem eğer temiz 2009 model dolu bir dizel Laguna bulabiliyorsunuz ilk tercihiniz o olsun.

    İkinci olarak ise Volvo S40 1.6D derim.

    Üçüncü bir seçenel söleyim size ki bence son dönemde çok mantıklı;

    Sıfır 1.6 102hp Trendline Passat 2010 model.

    42 civarına sıfır olarak alabiliyorsunuz donanım olarak Trendline yazmasına rağmen eski Comfortline donanımına yakın baya güzel bir araç.

    LPG ile oldukça makul tüketimi var D sınıfı sıfır Passata binmiş olacaksınız ki bence mantıklı.

    Karar sizin.

    Budur.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.