Şimdi Ara

Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
7.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yani biz bakalım oraya diyelim ki f1'de iyi bir firma ferrari o zaman fiat alalım dimi?

    Hadi onu da geçtim madem le mans tam bir stress testi araçlar için hadi onun üzerinden devam edelim "o zaman istersen lemans'a bak" dediğini de düşünerek..Bakalım o zaman; gözün kapalı inanmışsın başarılılar diye... AUDI nedir? TDI ile kazandıklarını da söylemiyorsun da hemen f1 oluyor? R8 ile R10TDI'ın başarılarından ne haber?Ya da R15 Ve R18? Bi bak bakalım son 11 yılda le mans'da bi kere peugeot ve bi kere bentley dışında kim birinci olmuş ha diceksiniz ki AUDI o VW değil... 9 yıl audi birinci 3-4 yıl önce bi peugeot birinci olmuş lemans'da ama lemans'da da diyorsunuz ki fransızlar açık ara önde... Yani tamam atın da destekli olsun biraz

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_24_Hours_of_Le_Mans_winners

    bu liste ile birlikte olsun biraz son seneler hangi ülke bayrakları var bi bakın..

    Kimin seçtiğini nereden biliyorsunz ayrıca? Gazeteciler bizi çok sevdi diyerek mi YEAR OF THE CAR diye yazabiliyorlar araçlarının üzerine?
    International Egines of The Year yazıp sitesine girip bir bakın isterseniz jüridekiler kimlermiş? Kimlere danışılmış Kimlere denetilmiş araçlar? 3-5 tane gazeteci diyerek bence siz küçümsüyorsunuz, gayet de dergilerde yıllarca araç incelemeleri yapmış, bizim şurda 3 kuruşluk bilgimizden daha çok 3-5 araç deneyimimizin 100lerce katı kadar araç denemiş (çünkü araç denemek onların işi.. ) insanların yaptığı şeye bakarak böyle demeniz pek akılcı değil... öyle bir demişsiniz ki hürriyet milliyetin köşe yazarlarına denetmişler araçları

    konu vw konusu o yüzden VAG tarafından yapılmış bir F1 aracı yok o yüzden F1'e bakmak bişi ifade etmiyor maalesef...

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 12 Kasım 2011; 15:08:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    aha çıktı bi troll... neymiş açık açık liderliğini sürdürüyormuş... Neye göre?Kime göre?Birinciliklerde PSA var evet ama tüm liste baştan sonra PSA diye gitmiyor... Hani tmm psa motorlu bir aracınız var tamam da sizde var diye dünyanın en iyisi demeniz de biraz saçma değil mi?

    Sen Le mans 24 yarışları diye hiç birşey duydunmu dostum bi araştır istersen haa? 24 saat hiç durmadan 13.500km yapmak sence sana neyi ifade ediyor ve buda yarış ortamında arabanın tüm mekanik parçalarının zorlanması hele? Bırakın gidin arkadaşlar kaç gündür saçma sapan veriler veriler... Bu iş öyle verilere bırakılacak kadar basit bir iş değildir aşın biraz kendinizi. O buna ödül verdi bu ona kalite ödülü verdi. Bu işler böyle oluyor ancak bu işlere kendileride inanmıyorlar. Dünyada en iyi araba seçilir gazeteciler oylar, en iyi motor seçilir bimnemne oylar seçer. Yaa şu motor sporlarının kimse farkında değil asıl piyasa ve olay orada. Haa o yarış pistlerinde yarışan araçların teknik özellikleri bizim araçlara yansıtılıyormu onları tartışalım eğer bilgilerimiz yeterse. Ben fransız araba kullanan birisi olarak Eğer süper motorlu bi araba almak istiyorsanız gidin Polo GTI 1.4, 180hp, 230 - 240 Nm tork, 0-100: 6,6 sn olan arabasını 50.000TL gibi ucuz bi fiyata alın. Ama bırakın bu işleri Formula 1 de , Ralli yarışlarıda , Lemans 24 yarışlarında bakın bakalım Fransızlar nasıl açık ara önde. Bugattide Fransız arabasıdır ve Dünya'nın en hızlı arabasını 2. Dünya savaşı sıralarında Fransız Mühendisleri yapmıştır ve teknolojisi üst seviyededir ancak 1998 yılında VW, Bugattinin isim hakkını alarak VW teknolojisi ancak bir yerlere gelmiştir. O nedenle VW'in geçmişini bilmeden ahkam satmak uygun değil, dediğim gibi şu Le mans 24 yarışlarının markalar için önemine bi bakın sizler bunları önemsiz hatta ülkemizde öne çıkmadığı için kale alınmayacak birşey gibi görebilirsiniz ancak Markaların Dünya'da en önem verdikleri bir yarıştır. Çünkü bu yarışta Formula 1 gibi yarıştan ibaret değil aynı zamanda markaların araçlarının mekanik motor dayanıklılık testi olarak görülmektedir ve Dünyanın en zorlayıcı yarışıdır. Evet neye göre kime göre Fransız motorlarının açık ara önde olduğu buradan bellidir bilmeyenlere söyleyeyim ancak bazı kişiler bunu kabullenebilirmi, bu gerçeği görmek istermi ben bilemem. Yaaa bu ülkede o kadar Alman sevdalısı varki Euroncap'da 2004 yılında BMW 5.20d 4 yıldız, Renault Modus 5 yıldız almış diye EuroNcap'ı Fransız kuruluşu yapan Alman araçlarını savunacak derken kendisini komik düşüren insanlar var. Aslında Euroncap'ın İngiliz kuruluşu ve en büyük destekçisinin de Almanya olduğunu bilmeden bu kadar saçma sapan uyduruk laflar söyleniyor forumlarda. Bi kere bu piyasada ki motorlar tek amaca hizmet etmek için üretilmez ki siz neyin tartışmasını veriyorsunuz. Kimisi performans için çalışır yatırım yapar, kimisi ekonokik motorlar üretir, kimisi yarı performanslı yarı tasarruflu motorlar üretir. Eğer bir firmanın gerçekten motor üreticisi olup olmadığını bilmek istiyorsanız motor sporlarına bakın azıcık zaten gerçekleri göreceksiniz!

    Siz hiç Formula 1 'de alman motorunun markalar şampiyonu olduğunu gördünüz mü?

    Formula 1 tarihinde markalar şampiyonluğunda

    Mercedes motoru 1 kere
    Ferrari motoru 30 kere
    Renault motoru 10 kere

    şampiyon oldular.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Formula_1_D%C3%BCnya_Markalar_%C5%9Eampiyonlar%C4%B1_listesi



    Al bak buda World Rally championship kaç tane alman aracı 1. olmuş tarihte.

    http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

    İstersen Le mans 24 ' e bak :D

    http://en.wikipedia.org/wiki/24_Hours_of_Le_Mans

    Ondan sonra gelin burada şu marka şöyle sağlam bu marka böyle süper motor üretiyo deyin arkadaşlar. 3 , 5 tane gazetecinin seçtiği motorla ahkam kesmeyin buralarda...

    Arkadaş bilmiyorsanız konuşmayın bari, al sana lemans, link verdiğin yere bari baksaydında komik duruma düşmeseydin

    Audi kimin, kullandığı TDI kimin adına tescilli, Le Mans gibi bir yarışta ilk dizel motorla kim yarış kazanmış bir araştır, google' yazsan çıkıyor zaten



    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_24_Hours_of_Le_Mans_winners#Most_Wins

    Rank Constructor Wins Years
    1 Germany Porsche 16 1970, 1971, 1976, 1977, 1979, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1994[2], 1996, 1997[3], 1998
    2 Germany Audi 10 2000, 2001, 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2010, 2011
    bunlar herhalde alman kılığına girmiş fransız veya japonlar
    3 Italy Ferrari 9 1949, 1954, 1958, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965
    4 United Kingdom Jaguar 7 1951, 1953, 1955, 1956, 1957, 1988, 1990
    5 United Kingdom Bentley 6 1924, 1927, 1928, 1929, 1930, 2003
    6 Italy Alfa Romeo 4 1931, 1932, 1933, 1934
    7 United States Ford 1966, 1967, 1968, 1969
    8 France Matra-Simca 3 1972, 1973, 1974
    9 France Peugeot 1992, 1993, 2009
    10 France Lorraine-Dietrich 2 1925, 1926
    11. France Bugatti 1937, 1939
    12. Germany Mercedes-Benz 1952, 1989[4]
    13 France Chenard & Walcker 1 1923
    14 United Kingdom Lagonda 1935
    15 France Delahaye 1938
    16 France Talbot-Lago 1950
    17 United Kingdom Aston Martin 1959
    18 United Kingdom Mirage 1975
    19 France Renault-Alpine 1978
    20 France Rondeau 1980
    21 Japan Mazda 1991
    22 United Kingdom McLaren 1995
    23 Germany BMW 1999



    Senin çok önem verdiğin Le Mans yarışlarında say bakalım kaç tane audi var ve motorları neymiş

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    TDI kime aitmiş ekleyelim kolaylık olsun diye, onu da japon yada fransız dersiniz sonra

    http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection

    TDI or Turbocharged Direct Injection[1] is a design of turbodiesel engines, which feature turbocharging and cylinder-direct fuel injection,[1] developed and produced by Volkswagen Group.[2] These TDI engines are widely used in all mainstream Volkswagen Group marques of passenger cars and light commercial vehicles produced by the company[3] (particularly those sold in Europe). They are also used in marine engine - Volkswagen Marine,[4][5][6] and Volkswagen Industrial Motor[7] applications.

    In many countries, TDI is a registered trademark of Volkswagen AG.




    2011 lemans 24

    http://en.wikipedia.org/wiki/2011_24_Hours_of_Le_Mans

    Reason Entered LMP1 LMP2 LMGT
    1st in the 24 Hours of Le Mans Germany Audi Sport North America United Kingdom Strakka Racing Germany Team Felbermayr-Proton
    2nd in the 24 Hours of Le Mans Germany Audi Sport Team Joest France OAK Racing Germany Hankook Team Farnbacher
    1st in the Le Mans Series France Team Oreca Matmut United Kingdom RML Germany Team Felbermayr-Proton
    2nd in the Le Mans Series France Signature Plus United Kingdom Strakka Racing Italy AF Corse
    1st in the Petit Le Mans France Team Peugeot Total United States Patrón Highcroft Racing United States Corvette Racing
    1st in the American Le Mans Series No Recipient United States Patrón Highcroft Racing United States BMW Rahal Letterman Racing
    1st in Intercontinental Le Mans Cup France Team Peugeot Total France OAK Racing Germany Team Felbermayr-Proton
    1st in the LMS Green X Challenge France OAK Racing

    1 2 Audi Sport Team Joest Audi R18 TDI LMP1 3:25.738 1
    2 1 Audi Sport Team Joest Audi R18 TDI LMP1 3:25.799 +0.061 2
    3 9 Team Peugeot Total Peugeot 908 LMP1 3:26.010 +0.272 3
    4 8 Peugeot Sport Total Peugeot 908 LMP1 3:26.156 +0.418 4
    5 3 Audi Sport North America Audi R18 TDI LMP1 3:26.272 +0.427 5
    6 7 Peugeot Sport Total Peugeot 908 LMP1 3:26.165 +0.534 6
    7 10 Team Oreca Matmut Peugeot 908 HDi FAP LMP1 3:30.084 +4.346 7
    8 12 Rebellion Racing Lola B10/60 Coupe-Toyota LMP1 3:32.883 +7.145 8
    9 16 Pescarolo Team Pescarolo-Judd LMP1 3:33.066 +7.328 9
    10 13 Rebellion Racing Lola B10/60 Coupe-Toyota LMP1 3:34.573 +8.835 1






    http://en.wikipedia.org/wiki/2010_24_Hours_of_Le_Mans
    1 3 Peugeot Sport Total LMP1 3:19.711 3:20.212 1
    2 1 Team Peugeot Total LMP1 3:20.317 3:22.007 +0.606 2
    3 2 Team Peugeot Total LMP1 3:20.325 3:20.961 +0.614 3
    4 4 Team Oreca Matmut LMP1 3:21.129 3:23.141 +1.481 4
    5 9 Audi Sport North America LMP1 3:23.578 3:21.981 +2.270 5
    6 7 Audi Sport Team Joest LMP1 3:24.688 3:22.176 +2.465 6
    7 8 Audi Sport Team Joest LMP1 3:24.430 3:23.605 +3.894 7
    8 007 Aston Martin Racing LMP1 3:26.680 3:29.369 +6.969 8
    9 009 Aston Martin Racing LMP1 3:26.747 3:28.869 +7.036 9
    10 6 AIM Team Oreca Matmut LMP1 3:30.056 3:29.506 +9.795 10




    Race results

    Class winners are marked in bold. Cars failing to complete 70% of winner's distance or finish the race (Did Not Finish/DNF) are marked as Not Classified (NC).[20] (Cars marked as NC are moved to the back of the field, regardless of number of laps completed.)
    Pos. Class
    Pos. Class No. Team Drivers Chassis Tyre Laps
    Engine
    1 1 LMP1 9 Germany Audi Sport North America Germany Mike Rockenfeller
    Germany Timo Bernhard
    France Romain Dumas Audi R15 TDI plus M 397
    Audi TDI 5.5 L Turbo V10
    (Diesel)
    2 2 LMP1 8 Germany Audi Sport Team Joest Germany André Lotterer
    Switzerland Marcel Fässler
    France Benoît Tréluyer Audi R15 TDI plus M 396
    Audi TDI 5.5 L Turbo V10
    (Diesel)
    3 3 LMP1 7 Germany Audi Sport Team Joest Denmark Tom Kristensen
    United Kingdom Allan McNish
    Italy Rinaldo Capello Audi R15 TDI plus M 394
    Audi TDI 5.5 L Turbo V10
    (Diesel)
    4 4 LMP1 6 France AIM Team Oreca Matmut France Soheil Ayari
    France Didier André
    United Kingdom Andy Meyrick Oreca 01 D 369
    AIM YS5.5 5.5 L V10
    5 1 LMP2 42 United Kingdom Strakka Racing United Kingdom Nick Leventis
    United Kingdom Danny Watts
    United Kingdom Jonny Kane HPD ARX-01C M 367
    HPD AL7R 3.4 L V8





    http://en.wikipedia.org/wiki/2009_24_Hours_of_Le_Mans
    1st in 24 Hours of Le Mans Germany Audi Sport North America Netherlands Van Merksteijn Motorsport United Kingdom Aston Martin Racing United States Risi Competizione
    2nd in 24 Hours of Le Mans France Team Peugeot Total Denmark Team Essex United States Corvette Racing Italy BMS Scuderia Italia
    1st in Le Mans Series Germany Audi Sport Team Joest Netherlands Van Merksteijn Motorsport France Luc Alphand Aventures United Kingdom Virgo Motorsport
    2nd in Le Mans Series France Team Peugeot Total Denmark Team Essex United Kingdom Team Modena Germany Team Felbermayr-Proton
    1st in Petit Le Mans United States Audi Sport North America United States Penske Motorsports, Inc. United States Corvette Racing United States Risi Competizione
    1st in American Le Mans Series United States Intersport Racing1 United States Penske Racing United States Bell Motorsports2 United States Flying Lizard Motorsports



    http://en.wikipedia.org/wiki/2008_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Fastest Lap - #8 Peugeot 908 HDI - 3:19.394
    Average Speed - #2 Audi R10 TDI - 216.3 km/h
    Best Speed - #8 Peugeot 908 HDI-FAP - 350 km/h*
    * Indianapolis


    Germany Audi Sport North America 1st in 2007 24 Hours of Le Mans
    France Team Peugeot Total 2nd in 2007 24 Hours of Le Mans
    France Team Peugeot Total 1st in 2007 Le Mans Series championship
    France Pescarolo Sport 2nd in 2007 Le Mans Series championship
    United States Audi Sport North America 1st in 2007 Petit Le Mans
    United States Autocon Motorsports 2nd in 2007 American Le Mans Series championship1



    http://en.wikipedia.org/wiki/2007_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Fastest Lap - #2 Audi Sport North America - 3:27.176
    Distance - 5029.101 km
    Average Speed - 209.152 km/h
    Highest Trap Speed - qualifying: Audi R10 TDI - 344 km/h, race: Audi R10 TDI and Peugeot 908 HDi - 351 km/h


    Germany Audi Sport Team Joest 1st in 2006 24 Hours of Le Mans
    France Pescarolo Sport 2nd in 2006 24 Hours of Le Mans
    France Pescarolo Sport 1st in 2006 Le Mans Series championship
    United Kingdom Creation Autosportif 2nd in 2006 Le Mans Series championship
    Germany Audi Sport North America 1st in 2006 Petit Le Mans
    Germany Audi Sport North America 1st in 2006 American Le Mans Series championship


    http://en.wikipedia.org/wiki/2006_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Pole Position - #7 Audi Sport Team Joest - 3:30.466
    Fastest Lap - #7 Audi Sport Team Joest - 3:31.211
    Distance - 5187.0 km
    Average Speed - 215.409 km/h
    Highest trap speed - #14 Racing for Holland - 331 km/h (warm-up), #9 Creation Autosportif - 332 km/h (qualifying)



    1 1 LMP1 8 Germany Audi Sport Team Joest Germany Frank Biela
    Germany Marco Werner
    Italy Emanuele Pirro Audi R10 TDI M 380
    Audi TDI 5.5L Turbo V12
    (Diesel)


    http://en.wikipedia.org/wiki/2005_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Pole Position - #16 Pescarolo Sport - 3:34.715
    Fastest Lap - #16 Pescarolo Sport - 3:34.968
    Distance - 5050.5 km
    Average Speed - 210.216 km/h
    Highest trap speed - #16 Pescarolo Sport - 329 km/h


    1 LMP1 3 United States ADT Champion Racing Denmark Tom Kristensen
    Finland JJ Lehto
    Germany Marco Werner Audi R8 M 370
    Audi 3.6L Turbo V8



    http://en.wikipedia.org/wiki/2004_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Pole Position - #88 Audi Sport UK Team Veloqx - 3:32.838
    Fastest Lap - #88 Audi Sport UK Team Veloqx - 3:34.264
    Distance - 5169.9 km
    Average Speed - 215.415 km/h
    Highest Trap Speed - Nasamax DM139 - 330 km/h (race), Dome Judd S101 - 335 km/h (qualifying)

    1 LMP1 5 Japan Audi Sport Japan Team Goh Japan Seiji Ara
    Italy Rinaldo Capello
    Denmark Tom Kristensen Audi R8 M 379


    http://en.wikipedia.org/wiki/2003_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Pole Position — #7 Team Bentley — 3:32.843
    Fastest Lap — #8 Team Bentley — 3:35.529
    Distance — 5146.05 km
    Average Speed — 214.33 km/h
    Highest Trap Speed - Dome Mugen & Dome Judd - 337 km/h (qualifying)



    http://en.wikipedia.org/wiki/2002_24_Hours_of_Le_Mans

    Statistics

    Pole Position - #2 Audi Sport North America - 3:29.905
    Fastest Lap - #1 Audi Sport Team Joest - 3:33.483
    Distance - 5118.75 km
    Average Speed - 213.068 km/h
    Highest Trap Speed - Audi R8 - 340 km/h (race), Dome Judd S101 Racing for Holland - 340 km/h (race)



    1 LMP900 1 Germany Audi Sport Team Joest Germany Frank Biela
    Denmark Tom Kristensen
    Italy Emanuele Pirro Audi R8 M 375




    http://en.wikipedia.org/wiki/2001_24_Hours_of_Le_Mans
    Statistics

    Pole Position - #2 Audi Sport North America - 3:32.429
    Distance - 4381.65 km
    Average Speed - 180.949 km/h
    Highest Trap Speed - Audi R8 - 318 km/h (race), Dome Judd S101 - 335 km/h (qualifying)

    1 LMP900 1 Germany Audi Sport Team Joest Germany Frank Biela
    Italy Emanuele Pirro
    Denmark Tom Kristensen Audi R8 M 321
    Audi 3.6L Turbo V8
    2 LMP900 2 Germany Audi Sport North America France Laurent Aïello
    Italy Rinaldo Capello
    Italy Christian Pescatori Audi R8 M 320





    http://en.wikipedia.org/wiki/2000_24_Hours_of_Le_Mans
    Statistics

    Pole Position - #2 Audi Sport Team Joest - 3:36.124
    Fastest Lap - #2 Audi Sport Team Joest - 3:37.359
    Distance - 5007.99 km
    Average Speed - 207.00 km/h
    Highest Trap Speed - Audi R8 - 337 km/h (race)




  • 2011 de Le-mans markalar şampiyonu kim oldu? Birde bakın sizin koyduğunuz verilerde 2011 Le-mans şampiyonu Audi gözüküyor :D

    Keşke sürücü şampiyonluğu ile markalar şampiyonluğunu birbirine karıştırmasaydınız.

    İsterseniz bi dinleyin ve elma ile armutu ayırın sevgili arkadaşlar.








  • Ve şuanda Audi ve Peugeot diyoruz farkındaysanız. VW demiyoruz her ne kadar VW grubuda olsa demek ki bu yarışlarda Audi'nin teknolojisi uygun görülmüş ve Peugeot'da burada. Ayrıca sizin dediğiniz yazarlar isterse milyon tane arabaya binsinler bu neyi ifade eder ki Allah aşkına? Görende Michelin Schumaer gibi adamlar sanacak gazetecileri öyle bi bahsettiniz ki :D Neyse tabi sizin kendi tercihiniz ben buna birşey diyemem ve itibar etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 12 Kasım 2011; 16:25:32 >
  • Neyse arkadaşlar demek istediğim o dur ki 3-5 gazetecinin seçtiği ve ödül verdiği araçlarla , motorlarla konuşmak yanlış. O zaman bende size şunu söyleyeyim bu sene yılın arabası seçilecek ve bunları gazeteciler seçiyor tüm sizin verdiğiniz örneklerde ki gibi.
    Aralık ayında sonuçlanacak ve seçilecek 1. için finalde 5 adet araba bulunmaktadır.

    AutoBest Finalistleri 2011 (Gazeteciler oyluyor gene)

    Chevy Aveo
    Fiat Panda
    Ford Focus
    Hyundai Elantra
    Toyota Yaris

    Hadi bakalım nerede Audi , VW, Peugeot , Citroen, Mercedes , BMW cart curt demek ki Yılın en iyi 5 arabası içinde Fiat Panda'da var öylemi? Şimdi motorların seçildiği gibi bunlarda seçiliyor öyleyse kabul etmemiz mi gerekiyor. Gerçekten bu 5 araçmıdır 2011 yılının en iyi arabaları. Bırakın yaa... Heee yada bu gazeteciler birşey anlamıyor , motor seçenler anlıyor. Yada Tüm gazeteciler anlıyor biz anlamıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 12 Kasım 2011; 16:33:11 >




  • peugeot olsn vw olsn bircok firma diger kurulusun sonuclarinda falan odullerini sitelerinde bile yayinlior. gazeteci diip.cikiyoruz.. profesyonel anlamda yariscilik kariyeri olmadigi ne malum?? baktn mi herkese tek tek?? juriyi inceledn mi? hee bak ben de ne zaman dicek diyordum.. audi o vw degil diye.. vag diyoruz Volkswagen Audi Group dur esas sirketin adi.. smdi r10'un pistonlari Mahle tarafndan yapilmis diye adamlar piston yapmasini bilmio mu?? hem ayrica peugeot degil miydi R10TDI dan gorup 908HDi ureten?? keske birbirine karistirmasaydiniz diyorsun da cizgiden gecen audi oldugunda bunu diyorsun.. yani stress testi dayaniklilik dedin, audi yendi dedik,o baska dedin... ve ayrica surucu birincilikleri idi de sen neden az once loeb'un birinciliklerini yolladin??
  • Mesajım bulunsun.
  • Tamam o zaman gazeteciler diyorsan ben sana soru soruyorum.

    Chevy Aveo
    Fiat Panda
    Ford Focus
    Hyundai Elantra
    Toyota Yaris 'i olanlar konuşsun onların dışında ki ler konuşmasın o zaman , zaten diğer marka ve modeller bu araçların arasına girememiş ve 2011'in en iyi 5 arabası bu. O nedenle gazetecileri savunuyorsanız ve VW , Audi'si ve diğer araçları olanlar bi zahmet o b.ktan arabaları ile konuşmasın. Eğer bu 5 araçtan 1 'ine sahipseniz konuşun ben en azından Fiat panda gibi bir araca sahip olmadığım için ve sizinde böyle bir mantığa sahip olduğunuz için benim arabam kötü kalıyor ondan bu araçlarla arabalarımızı kıyaslamamıza imkan yok. Nede olsa gazeteciler karar vermiş Dünyanın en iyi 5 arabası diye gazatecilere de güveniniz tam daha neyi tartışıyorsunuz ki o zaman!!!

    Eğer bi yarisin aveo'n panda'n focus'un Elantran yoksa tartışmaya ne gerek var senin araban böyle benim arabam böyle VW şöyle Peugeot böyle diye. Hemen gidip yarın araçlarımızı satalım 2011'in en iyi 5 arabasından alalım. Bana "ne malum yarışçımıdır değilmidir biliyormusun baktınmı tek tek" dediğinde içlerinde süper araba yarışçısı olduğu anlamına mı geliyor sen kendin baktınmı peki tek tek yarışçı olduğuna çok merak ediyorsan kendin bak. 2010 yılında Peugeot 5008 sınıfının en iyi MPV'si seçildi. Hala daha bazı ülkelerde 2011 en iyi MPV'si seçiliyor. Ne şimdi bu? Sizce bu böylemidir. Ben böyle olduğunu düşünmüyorum. Tekrar söylüyorum 2011'in en iyi 5 arabasına sahip olmayanlar boşuna tartışmaya girmesin çünkü zaten arabaları bazı kriterlere göre kötü ki çok sevdiğiniz gazeteciler seçmemişler sizin o çok savunduğunuz içinde ödüllü motorların bulunduğu arabaları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    peugeot olsn vw olsn bircok firma diger kurulusun sonuclarinda falan odullerini sitelerinde bile yayinlior. gazeteci diip.cikiyoruz.. profesyonel anlamda yariscilik kariyeri olmadigi ne malum?? baktn mi herkese tek tek?? juriyi inceledn mi? hee bak ben de ne zaman dicek diyordum.. audi o vw degil diye.. vag diyoruz Volkswagen Audi Group dur esas sirketin adi.. smdi r10'un pistonlari Mahle tarafndan yapilmis diye adamlar piston yapmasini bilmio mu?? hem ayrica peugeot degil miydi R10TDI dan gorup 908HDi ureten?? keske birbirine karistirmasaydiniz diyorsun da cizgiden gecen audi oldugunda bunu diyorsun.. yani stress testi dayaniklilik dedin, audi yendi dedik,o baska dedin... ve ayrica surucu birincilikleri idi de sen neden az once loeb'un birinciliklerini yolladin??

    Yaa bu nasıl bir düşüncedir Audi ' den görüp üreten demek. O zaman ilk arabayı bulan adamda desin bunlar benden görüpte araba üretmediler mi diye :D Ben birincilik derken markalar şampiyonluğundan bahsettim sana. F1'de de Ferrari pilotu Michelin Schumer şampiyon olunca , Markalar şampiyonuda direk Ferrari mi oluyor bunu mu demeye çalışıyorsun. Neyse ben birşey demiyorum o zaman artık bu konuda siz kardeş kardeş konuşmanıza devam edin ben böldüm güzel sohbetinizi haydi görüşürüz.




  • Şu gazeteci konusunda şunu söyliim 70-80 adet derginin bir araya gelerek seçtikleri arabalara örnek neyüdüğü belirsiz seçilmiş kategorisi bile yok, ya senin sunuşunda hata vardı bize ya da onlar da böyle gelişi güzel seçiyorlar aracı... yok hocam ben neden öyle diim, loeb'ün başarılarını az önce post eden sendin... "Peugeot decided to follow Audi's lead and also pursue a diesel entry in 2007 with their 908 HDi FAP." peugeot 2007 yılında audinin dizele önderlik edişini 908HDi ile takip etmeye karar verdi... Hayır yani, teknoloji diyorsak adamlar öncülük etmiş hatta arkasından peugeot gelmiş de adam akıllı başabaş yarışan iki araç kalmış.. Hocam benim dediğim sürücü falan değil yanlış anlıyorsunuz... 24 saat dayanabilmiş mi audi? o kadar pilotaja rağmen o kadar zorluklara da dayanabilmiş mi? Al işte başarı hocam, prestij...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    Şu gazeteci konusunda şunu söyliim 70-80 adet derginin bir araya gelerek seçtikleri arabalara örnek neyüdüğü belirsiz seçilmiş kategorisi bile yok, ya senin sunuşunda hata vardı bize ya da onlar da böyle gelişi güzel seçiyorlar aracı... yok hocam ben neden öyle diim, loeb'ün başarılarını az önce post eden sendin... "Peugeot decided to follow Audi's lead and also pursue a diesel entry in 2007 with their 908 HDi FAP." peugeot 2007 yılında audinin dizele önderlik edişini 908HDi ile takip etmeye karar verdi... Hayır yani, teknoloji diyorsak adamlar öncülük etmiş hatta arkasından peugeot gelmiş de adam akıllı başabaş yarışan iki araç kalmış.. Hocam benim dediğim sürücü falan değil yanlış anlıyorsunuz... 24 saat dayanabilmiş mi audi? o kadar pilotaja rağmen o kadar zorluklara da dayanabilmiş mi? Al işte başarı hocam, prestij...


    Senin dayanabilmiş pretijli dediğin şeyde Peugeot 2011'de markalar şampiyonu oldu diyorum. Ayrıca Loeb demiyorum ben, sen kendin çıkartıyorsun. Al sen Loeb anladığın resmi gönderiyorum.

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya

    Bi bakarmısın 2007 Markalar şampiyonu kim olmuş? Sürücü olarak Loeb şampiyon olmuş ancak markalar şampiyonu Ford olmuş. İşte sabahtan beri bunu anlatmaya çalışıyorum.

    "Championship for Manufacturers" altında ki ler Markalar şampiyonunun kim olduğunu gösteriyor. Neden aynı markadan bir kaç tane araba yarışır işte bu nedenle yarıştırıyorlar. Hem sürücü 1. liği olsun hemde Marka 1. liği olsun diye. İşte bu nedenle size diyorum her 1. olan sürücü marka şampiyonu olmuyor diye. Sonuçta Rallide ki verilere ulaştım ve büyük bir fark olduğu açık gözüküyor ve buradada Son zamanlarda Citroen'in önde olduğunu görebiliyoruz. Yani tamam bırakın bunları bi tarafa benim size demek istediğim şey şu ödüllerin belirlenmesi hakkında. Siz biliyormusunuz peki bu yılın otomobillerini seçerken en çok notu alan ve dikkat edilen kısmın bagaj genişliği olduğunu? Böyle bir zorunluluk yok ancak tüm gazeteciler bagajı büyük olan arabalara daha yüksek not veriyorlar belki beni arabanın bagaj büyüklüğü enterese etmiyor, belki ben başka birşeye göre belirlicem. O nedenle ben fazla muhattap almıyorum. Haa siz alabilirsiniz ayrı konu. Eğer kale alıyorsanız gazetecilerin verdiği ödülleri ayırt etmeksizin Dünyanın en iyi 5 arabası onlar olduğunuda kabul ediyorsunuz, eğer motorları edip bunu etmiyorsanız işinize geldiğini kabul edip işinize gelmeyenede hadi beee deyincede olmaz işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 12 Kasım 2011; 17:58:25 >




  • pardon hocam yarın satıyorum VW'i peugeot alıyorum... Hata etmişiz.. Konuya bak, sanki yarın gidip r18TDI alıcaz... ya da 908HDi konu kilitlenmeden bu olayı bırakmak lazım diye susuyorum ben... paşa paşa vw ile peugeot donanım seviyelerini tartışsınlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 12 Kasım 2011; 18:05:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    pardon hocam yarın satıyorum VW'i peugeot alıyorum... Hata etmişiz..

    Evet hata etmişsin ama Peugeot mercedes alırsanda hata edersin senin mantığından düşünürsek

    Chevy Aveo
    Fiat Panda
    Ford Focus
    Hyundai Elantra
    Toyota Yaris 'den bir tanesini alırsan hata etmemiş olursun. Bana göre sen bunlardan 1 tanesini alman lazımdı ama nasıl kaçmış. Sonuçta gazeteciler böyle seçmiş eee bizde kötü bi arabaya binmek istemeyiz demi. Al gitsin içinden 1 tanesini nede olsa dünyanın en iyi 5 arabasından 1 sine binmiş olursun. Bakarsın 2011'in en iyi arabasını seninki seçerler uff tam olur o zaman. Ne kadar garip birşey oldu demi İşte kaç gündür yazılanlardan çıkarılan sonuç aynen bu oluyor ve ben bunun yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Ama sakın Fransız falan alma çok dandik sen formulada ki bimnemne yarışlarında ki başarıları önemseme onlar önemsiz şeyler. Önemli olan gazetecilerin verdikleri ödüller




  • senin verdiğin seçimdeki aveo'yu kendi sitesinde "bak biz böyle ödül aldık" diye yazmazken peugeot bizim verdiğimiz ödülünü kendi sitesinde motorlar bölümünde yazmakta.. Bu sanırım iki ödül arasındaki farkı gösteriyordur, ben sitesinde yazan ödüle bakıyorum, araba almadan önce ödül araştırmıyorum pardon yanlış anlaşılmam için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    senin verdiğin seçimdeki aveo'yu kendi sitesinde "bak biz böyle ödül aldık" diye yazmazken peugeot bizim verdiğimiz ödülünü kendi sitesinde motorlar bölümünde yazmakta.. Bu sanırım iki ödül arasındaki farkı gösteriyordur, ben sitesinde yazan ödüle bakıyorum, araba almadan önce ödül araştırmıyorum pardon yanlış anlaşılmam için...

    Aveo ödülmü aldı nereden çıkartıyorsun dostum? Daha belli olmadı ki sonuçlar. 5 arabadan birisi seçilecek, yani daha finalist Aveo. Ve finalistken sitesinde yazması komik olmazmı ondan yazmamış olabilirlermi acaba?
  • Bu arada 2011 değil 2012'nin en iyi arabası seçiliyormuş. 2011'in en iyi arabası Dacia Duster seçilmiş. Bilmem buna ne der forumda gazeteci arkadaşların seçimlerine bayılan arkadaşlar. Gerçi şimdi siz Dusterda araba mı dersiniz Fransız ya ondan o gazetecilerin oylamasına güvenenler buradada verdikleri kararı beğenmezler. Kararı beğenmeleri için illa Alman arabası olması lazım. Bu işler böyle yürümez kaliteyi arttırmak lazım forum da ki. Bunlar palavra işler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 12 Kasım 2011; 19:49:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Bu arada 2011 değil 2012'nin en iyi arabası seçiliyormuş. 2011'in en iyi arabası Dacia Duster seçilmiş. Bilmem buna ne der forumda gazeteci arkadaşların seçimlerine bayılan arkadaşlar. Gerçi şimdi siz Dusterda araba mı dersiniz Fransız ya ondan o gazetecilerin oylamasına güvenenler buradada verdikleri kararı beğenmezler. Kararı beğenmeleri için illa Alman arabası olması lazım. Bu işler böyle yürümez kaliteyi arttırmak lazım forum da ki. Bunlar palavra işler...

    yine düzeltelim bakalım sizin deyiminizle gazetecei arkadaşlar kimi seçmiş

    iyice karıştırıyorsunuz her şeyi birbirine, bu listelerde birinci olmasada hiç değilse derece alacak türk markalarımız olsaydı,
    Doblo yılın ticari aracı ödülü aldığında gurur duydum, en azından türkiyede üretilen ve geliştirilen bir model olduğu için,
    keza fiorino içinde geçerli onunda yanlış bilmiyorsam ödülü var (aman gözünü seveyim fiorino'da psa'nın nemo'su filan deme işin içinden çıkamayız)


    http://www.caroftheyear.org/winner/2011_52/coty

    Car of the Year 2011: Close win for Nissan Leaf
    Nissan Leaf, the first full electric vehicle finalist in this contest, is the Car of the Year 2011. As it has been usual in recent years, it was a close victory, with 257 points, against the 248 points of Alfa Romeo Giulietta. Opel/Vauxhall Meriva took the third place, with 244 points.


    Hocam duster en iyi seçilmemiş gördüğün gibi, 7 finalist arasından 7. olmuş 1. değil, duster kötü denebilir mi? tabiiki hayır sonuçta 7 finalist arasında

    http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2011_1/coty


    Nissan Leaf 257
    Alfa Romeo Giulietta 248
    Opel/Vauxhall Meriva 244
    Ford C-Max/Grand C-Max 224
    Citroën C3/DS3 175
    Volvo S60 / Volvo V60 145
    Dacia Duster 132





    2010

    Volkswagen Polo 347 points
    Toyota iQ - 337 points
    Opel/Vauxhall Astra - 221 points

    2009

    Opel/Vauxhall Insignia 321 points
    Ford Fiesta - 320 points
    Volkswagen Golf - 223 points


    2008

    Fiat 500 385 points
    Mazda 2 - 325 points
    Ford Modeo - 202 points

    2007

    Ford S-Max 235 points
    Opel/Vauxhall Corsa - 233 points
    Citroën C4 Picasso - 222 points


    2006

    Renault Clio 256 points
    Volkswagen Passat - 251 points
    Alfa Romeo 159 - 212 points


    2005

    Toyota Prius 406 points
    Citroën C4 - 267 points
    Ford Focus - 228 points


    2004

    Fiat Panda 281 points
    Mazda 3 - 241 points
    Volkswagen Golf - 241 points


    2003

    Renault Mégane 322 points
    Mazda 6 - 302 points
    Citroën C3 - 214 points


    2002

    Peugeot 307 286 points
    Renault Laguna - 244 points
    Fiat Stilo - 243 points

    2001

    Alfa Romeo 147 238 points
    Ford Mondeo - 237 points
    Toyota Prius - 229 points


    2000

    Toyota Yaris 344 points
    Fiat Multipla - 325 points
    Opel/Vauxhall Zafira - 265 points

    1999

    Ford Focus 444 points
    Opel/Vauxhall Astra - 272 points
    Peugeot 206 - 249 points


    1998

    Alfa Romeo 156 454 points
    Volkswagen Golf - 266 points
    Audi A6 - 265 points


    1997

    Renault Mégane Scénic 405 points
    Ford Ka - 293 points
    Volkswagen Passat - 248 points

    1996

    Fiat Bravo/Brava 378 points
    Peugeot 406 - 363 points
    Audi A4 - 246 points


    1995

    Fiat Punto 370 points
    Volkswagen Polo - 292 points
    Opel/Vauxhall Omega - 272 points


    1994

    Ford Mondeo 290 points
    Citroën Xantia - 264 points
    Mercedes-Benz C-Class - 192 points

    1993

    Nissan Micra 338 points
    Fiat Cinquecento - 304 points
    Renault Safrane - 244 points

    1992

    Volkswagen Golf 276 points
    Opel/Vauxhall Astra - 231 points
    Citroën ZX - 213 points


    1991

    Renault Clio 312 points
    Nissan Primera - 258 points
    Opel/Vauxhall Calibra - 183 points


    20 yılı yazdık buraya, gerisini merak eden üstteki linkten bakabilir

    Bu da 2011 Ödül sahibi ödülünü alırken






  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Bu arada 2011 değil 2012'nin en iyi arabası seçiliyormuş. 2011'in en iyi arabası Dacia Duster seçilmiş. Bilmem buna ne der forumda gazeteci arkadaşların seçimlerine bayılan arkadaşlar. Gerçi şimdi siz Dusterda araba mı dersiniz Fransız ya ondan o gazetecilerin oylamasına güvenenler buradada verdikleri kararı beğenmezler. Kararı beğenmeleri için illa Alman arabası olması lazım. Bu işler böyle yürümez kaliteyi arttırmak lazım forum da ki. Bunlar palavra işler...

    yine düzeltelim bakalım sizin deyiminizle gazetecei arkadaşlar kimi seçmiş

    iyice karıştırıyorsunuz her şeyi birbirine, bu listelerde birinci olmasada hiç değilse derece alacak türk markalarımız olsaydı,
    Doblo yılın ticari aracı ödülü aldığında gurur duydum, en azından türkiyede üretilen ve geliştirilen bir model olduğu için,
    keza fiorino içinde geçerli onunda yanlış bilmiyorsam ödülü var (aman gözünü seveyim fiorino'da psa'nın nemo'su filan deme işin içinden çıkamayız)


    http://www.caroftheyear.org/winner/2011_52/coty

    Car of the Year 2011: Close win for Nissan Leaf
    Nissan Leaf, the first full electric vehicle finalist in this contest, is the Car of the Year 2011. As it has been usual in recent years, it was a close victory, with 257 points, against the 248 points of Alfa Romeo Giulietta. Opel/Vauxhall Meriva took the third place, with 244 points.


    Hocam duster en iyi seçilmemiş gördüğün gibi, 7 finalist arasından 7. olmuş 1. değil, duster kötü denebilir mi? tabiiki hayır sonuçta 7 finalist arasında

    http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2011_1/coty


    Nissan Leaf 257
    Alfa Romeo Giulietta 248
    Opel/Vauxhall Meriva 244
    Ford C-Max/Grand C-Max 224
    Citroën C3/DS3 175
    Volvo S60 / Volvo V60 145
    Dacia Duster 132





    2010

    Volkswagen Polo 347 points
    Toyota iQ - 337 points
    Opel/Vauxhall Astra - 221 points

    2009

    Opel/Vauxhall Insignia 321 points
    Ford Fiesta - 320 points
    Volkswagen Golf - 223 points


    2008

    Fiat 500 385 points
    Mazda 2 - 325 points
    Ford Modeo - 202 points

    2007

    Ford S-Max 235 points
    Opel/Vauxhall Corsa - 233 points
    Citroën C4 Picasso - 222 points


    2006

    Renault Clio 256 points
    Volkswagen Passat - 251 points
    Alfa Romeo 159 - 212 points


    2005

    Toyota Prius 406 points
    Citroën C4 - 267 points
    Ford Focus - 228 points


    2004

    Fiat Panda 281 points
    Mazda 3 - 241 points
    Volkswagen Golf - 241 points


    2003

    Renault Mégane 322 points
    Mazda 6 - 302 points
    Citroën C3 - 214 points


    2002

    Peugeot 307 286 points
    Renault Laguna - 244 points
    Fiat Stilo - 243 points

    2001

    Alfa Romeo 147 238 points
    Ford Mondeo - 237 points
    Toyota Prius - 229 points


    2000

    Toyota Yaris 344 points
    Fiat Multipla - 325 points
    Opel/Vauxhall Zafira - 265 points

    1999

    Ford Focus 444 points
    Opel/Vauxhall Astra - 272 points
    Peugeot 206 - 249 points


    1998

    Alfa Romeo 156 454 points
    Volkswagen Golf - 266 points
    Audi A6 - 265 points


    1997

    Renault Mégane Scénic 405 points
    Ford Ka - 293 points
    Volkswagen Passat - 248 points

    1996

    Fiat Bravo/Brava 378 points
    Peugeot 406 - 363 points
    Audi A4 - 246 points


    1995

    Fiat Punto 370 points
    Volkswagen Polo - 292 points
    Opel/Vauxhall Omega - 272 points


    1994

    Ford Mondeo 290 points
    Citroën Xantia - 264 points
    Mercedes-Benz C-Class - 192 points

    1993

    Nissan Micra 338 points
    Fiat Cinquecento - 304 points
    Renault Safrane - 244 points

    1992

    Volkswagen Golf 276 points
    Opel/Vauxhall Astra - 231 points
    Citroën ZX - 213 points


    1991

    Renault Clio 312 points
    Nissan Primera - 258 points
    Opel/Vauxhall Calibra - 183 points


    20 yılı yazdık buraya, gerisini merak eden üstteki linkten bakabilir

    Bu da 2011 Ödül sahibi ödülünü alırken





    Hoppalaaaa Sen benim dediklerimi iyice okumuyon galiba senin beni düzeltmeye çalıştığın düzeltmeyi ben gene düzelteyim. Ben AutoBest'ten bahsettim. Bak burada hangi arabalar finalist olmuş. Yani bu ödülleri aklına gelen yaptığı için karıştırman normal ama keşke benim AutoBest ödüllerinden bahsettiğimi anlayabilmiş olsaydında gene komik duruma düşmeseydin :D Şimdi ingilizlerde whatcar diye ödüller veriyo hadi git şimdide oraya bak ve bana de ki ahh gene yanlış söylemişsin düzeltiyorum whatcar bunu seçmiş de :D İşte ondan diyorum en başından beri bunların hepsii hikayeee ama siz hikaye kahramanı olmaya özenmişseniz o başka siz oynayın bizde gülelim

    http://www.autobest.org/new/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 1:51:45 >




  • Bakın arkadaşlar benim yanlış söylediğimi iddia eden cemilkoç her seferinde aslında kendisi bilmeden uydurmaktadır ve laflarımın doğru olmadığını söylemektedir.http://www.arabam.com/haber/Otomobille-Yasam-Autobest-2011i-Dacia-Duster-kazandi/Detay-291321


     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 2:04:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Hoppalaaaa Sen benim dediklerimi iyice okumuyon galiba senin beni düzeltmeye çalıştığın düzeltmeyi ben gene düzelteyim. Ben AutoBest'ten bahsettim. Bak burada hangi arabalar finalist olmuş. Yani bu ödülleri aklına gelen yaptığı için karıştırman normal ama keşke benim AutoBest ödüllerinden bahsettiğimi anlayabilmiş olsaydında gene komik duruma düşmeseydin :D Şimdi ingilizlerde whatcar diye ödüller veriyo hadi git şimdide oraya bak ve bana de ki ahh gene yanlış söylemişsin düzeltiyorum whatcar bunu seçmiş de :D İşte ondan diyorum en başından beri bunların hepsii hikayeee ama siz hikaye kahramanı olmaya özenmişseniz o başka siz oynayın bizde gülelim

    http://www.autobest.org/new/


    Yeni hikayemiz Autobest

    Autobest kimdir, Üyeleri kimlerdir

    Autobest jurisi gelişmekte olan pazarlardan (Doğu Avrupa, Rusya, Türkiye) 15 uzman gazeteciden oluşuyor.

    Autobest jurisinin üyeleri 15 ülke temsilcilerinden oluşuyor : Bulgaristan, Hırvatistan, Çek Cumhuriyeti, Kıbrıs, Makedonya, Macaristan, Polonya, Romanya, Rusya, Sırbistan, Slovakya, Slovenya, Türkiye, Ukrayna ve Malta. Autobest ödülü 2000 yılından beri veriliyor


    Afedersin ben yanlışlıkla başka yeri vermişim, benim verdiğim linkteki jüri üyeleri de zaten afrikanın balta girmemiş ormanlarındaki kabilelerden seçmişler

    Avrupa'da Yılın Otomobili ödülleri
    İlk kez 1964 yılında Avrupa'nın çeşitli ülkelerindeki Otomobil Dergileri tarafından düzenlendi. Şu anda organizasyonun yürütücüleri Auto (Italya), Autocar (UK), Autopista (İspanya), Autovisie (Hollanda), L'Automobile Magazine (Fransa), Stern (Almanya) and Vi Bilägare (İsveç).


    Austria
    Horst Bauer
    Gerhard Nöhrer
    Belgium
    Jos Gryseels
    Stéphane Lémeret
    Czech Republic
    Tomas Hyan
    Denmark
    Peter Aaboe
    Finland
    Velimatti Honkanen
    France
    Jacques Chevalier
    Jean-Jacques Cornaert
    Philippe Gégout
    Francis Monsenergue
    Alain-Gabriel Verdevoye
    Germany
    Thomas Imhof
    Frank Janssen
    Georg Kacher
    Jürgen Lewandowski
    Jörg Reichle
    Greece
    Stratis Chatzipanagiotou
    Hungary
    Miklos Gajdan
    Péter Surányi
    Ireland
    Michael McAleer
    Italy
    Piero Bianco
    Carlo Cavicchi
    Diego Eramo
    Alessandro Ferrari
    Massimo Nascimbene
    Giorgio Ursicino
    Netherlands
    Jeroen Jongeneel
    Ton Roks
    Jos Vroomans
    Norway
    Rune Korsvoll
    Poland
    Wojciech Sierpowski
    Maciej Ziemek
    Portugal
    Francisco Mota
    Joaquim Oliveira
    Romania
    Dan Vardie
    Russia
    Vadim Ovsiankin
    Mikhail I. Podorozhansky
    Slovenia
    Tomaz Porekar

    Spain
    Manuel Domenech
    Pedro Figueruelo
    Alberto Mallo
    Juan Carlos Payo
    Sergio Piccione
    María Ángeles Pujol
    Sweden
    Lasse Holmström
    Hakan Matson
    Marianne Sterner
    Switzerland
    Urs Bärtschi
    Peter Ruch
    Turkey
    Ufuk Sandik
    United Kingdom
    Steve Cropley
    Andrew English
    Andrew Frankel
    Paul Horrell
    Phil McNamara
    John Simister




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.