Şimdi Ara

Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
7.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Bu arada 2011 değil 2012'nin en iyi arabası seçiliyormuş. 2011'in en iyi arabası Dacia Duster seçilmiş. Bilmem buna ne der forumda gazeteci arkadaşların seçimlerine bayılan arkadaşlar. Gerçi şimdi siz Dusterda araba mı dersiniz Fransız ya ondan o gazetecilerin oylamasına güvenenler buradada verdikleri kararı beğenmezler. Kararı beğenmeleri için illa Alman arabası olması lazım. Bu işler böyle yürümez kaliteyi arttırmak lazım forum da ki. Bunlar palavra işler...

    yine düzeltelim bakalım sizin deyiminizle gazetecei arkadaşlar kimi seçmiş

    iyice karıştırıyorsunuz her şeyi birbirine, bu listelerde birinci olmasada hiç değilse derece alacak türk markalarımız olsaydı,
    Doblo yılın ticari aracı ödülü aldığında gurur duydum, en azından türkiyede üretilen ve geliştirilen bir model olduğu için,
    keza fiorino içinde geçerli onunda yanlış bilmiyorsam ödülü var (aman gözünü seveyim fiorino'da psa'nın nemo'su filan deme işin içinden çıkamayız)


    http://www.caroftheyear.org/winner/2011_52/coty

    Car of the Year 2011: Close win for Nissan Leaf
    Nissan Leaf, the first full electric vehicle finalist in this contest, is the Car of the Year 2011. As it has been usual in recent years, it was a close victory, with 257 points, against the 248 points of Alfa Romeo Giulietta. Opel/Vauxhall Meriva took the third place, with 244 points.


    Hocam duster en iyi seçilmemiş gördüğün gibi, 7 finalist arasından 7. olmuş 1. değil, duster kötü denebilir mi? tabiiki hayır sonuçta 7 finalist arasında

    http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2011_1/coty


    Nissan Leaf 257
    Alfa Romeo Giulietta 248
    Opel/Vauxhall Meriva 244
    Ford C-Max/Grand C-Max 224
    Citroën C3/DS3 175
    Volvo S60 / Volvo V60 145
    Dacia Duster 132





    2010

    Volkswagen Polo 347 points
    Toyota iQ - 337 points
    Opel/Vauxhall Astra - 221 points

    2009

    Opel/Vauxhall Insignia 321 points
    Ford Fiesta - 320 points
    Volkswagen Golf - 223 points


    2008

    Fiat 500 385 points
    Mazda 2 - 325 points
    Ford Modeo - 202 points

    2007

    Ford S-Max 235 points
    Opel/Vauxhall Corsa - 233 points
    Citroën C4 Picasso - 222 points


    2006

    Renault Clio 256 points
    Volkswagen Passat - 251 points
    Alfa Romeo 159 - 212 points


    2005

    Toyota Prius 406 points
    Citroën C4 - 267 points
    Ford Focus - 228 points


    2004

    Fiat Panda 281 points
    Mazda 3 - 241 points
    Volkswagen Golf - 241 points


    2003

    Renault Mégane 322 points
    Mazda 6 - 302 points
    Citroën C3 - 214 points


    2002

    Peugeot 307 286 points
    Renault Laguna - 244 points
    Fiat Stilo - 243 points

    2001

    Alfa Romeo 147 238 points
    Ford Mondeo - 237 points
    Toyota Prius - 229 points


    2000

    Toyota Yaris 344 points
    Fiat Multipla - 325 points
    Opel/Vauxhall Zafira - 265 points

    1999

    Ford Focus 444 points
    Opel/Vauxhall Astra - 272 points
    Peugeot 206 - 249 points


    1998

    Alfa Romeo 156 454 points
    Volkswagen Golf - 266 points
    Audi A6 - 265 points


    1997

    Renault Mégane Scénic 405 points
    Ford Ka - 293 points
    Volkswagen Passat - 248 points

    1996

    Fiat Bravo/Brava 378 points
    Peugeot 406 - 363 points
    Audi A4 - 246 points


    1995

    Fiat Punto 370 points
    Volkswagen Polo - 292 points
    Opel/Vauxhall Omega - 272 points


    1994

    Ford Mondeo 290 points
    Citroën Xantia - 264 points
    Mercedes-Benz C-Class - 192 points

    1993

    Nissan Micra 338 points
    Fiat Cinquecento - 304 points
    Renault Safrane - 244 points

    1992

    Volkswagen Golf 276 points
    Opel/Vauxhall Astra - 231 points
    Citroën ZX - 213 points


    1991

    Renault Clio 312 points
    Nissan Primera - 258 points
    Opel/Vauxhall Calibra - 183 points


    20 yılı yazdık buraya, gerisini merak eden üstteki linkten bakabilir

    Bu da 2011 Ödül sahibi ödülünü alırken





    Yaaa bak kendiniz düştünüz tongaya gördünüz mü bi gazeteci topluluğu Nissan Leaf 'i yılın otomobili seçerken diğer toplulukta Duster'ı seçmiş hadi bakalım siz verin kararı :D he he kendimi yırtıyorum sabahtan beri bu motorlara ödüller dandirikten veren adamlarda normalde inanmıyorlar diye. Hadi bakalım hangisi işinize geliyo hangisine inanıcaz? Dustermı 2011'in otomobili , Nissan mı :D Sonuçta gazeteci olmalarını ben uydurmadım. Verilen bütün ödülleri kim oyluyor :D Boş işler bunlar... Kendi kendinize pişti oluyorsunuz. Ben size gazetecilerin ödüllerine pek kulak asmayın dedikçe ve sizlerde o motor ödüllerine güveniyoruz bunuda savunuyoruz dedikçe iyice batırıyorsunuz durumu :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Hoppalaaaa Sen benim dediklerimi iyice okumuyon galiba senin beni düzeltmeye çalıştığın düzeltmeyi ben gene düzelteyim. Ben AutoBest'ten bahsettim. Bak burada hangi arabalar finalist olmuş. Yani bu ödülleri aklına gelen yaptığı için karıştırman normal ama keşke benim AutoBest ödüllerinden bahsettiğimi anlayabilmiş olsaydında gene komik duruma düşmeseydin :D Şimdi ingilizlerde whatcar diye ödüller veriyo hadi git şimdide oraya bak ve bana de ki ahh gene yanlış söylemişsin düzeltiyorum whatcar bunu seçmiş de :D İşte ondan diyorum en başından beri bunların hepsii hikayeee ama siz hikaye kahramanı olmaya özenmişseniz o başka siz oynayın bizde gülelim

    http://www.autobest.org/new/


    Yeni hikayemiz Autobest

    Autobest kimdir, Üyeleri kimlerdir

    Autobest jurisi gelişmekte olan pazarlardan (Doğu Avrupa, Rusya, Türkiye) 15 uzman gazeteciden oluşuyor.

    Autobest jurisinin üyeleri 15 ülke temsilcilerinden oluşuyor : Bulgaristan, Hırvatistan, Çek Cumhuriyeti, Kıbrıs, Makedonya, Macaristan, Polonya, Romanya, Rusya, Sırbistan, Slovakya, Slovenya, Türkiye, Ukrayna ve Malta. Autobest ödülü 2000 yılından beri veriliyor


    Afedersin ben yanlışlıkla başka yeri vermişim, benim verdiğim linkteki jüri üyeleri de zaten afrikanın balta girmemiş ormanlarındaki kabilelerden seçmişler

    Avrupa'da Yılın Otomobili ödülleri
    İlk kez 1964 yılında Avrupa'nın çeşitli ülkelerindeki Otomobil Dergileri tarafından düzenlendi. Şu anda organizasyonun yürütücüleri Auto (Italya), Autocar (UK), Autopista (İspanya), Autovisie (Hollanda), L'Automobile Magazine (Fransa), Stern (Almanya) and Vi Bilägare (İsveç).


    Austria
    Horst Bauer
    Gerhard Nöhrer
    Belgium
    Jos Gryseels
    Stéphane Lémeret
    Czech Republic
    Tomas Hyan
    Denmark
    Peter Aaboe
    Finland
    Velimatti Honkanen
    France
    Jacques Chevalier
    Jean-Jacques Cornaert
    Philippe Gégout
    Francis Monsenergue
    Alain-Gabriel Verdevoye
    Germany
    Thomas Imhof
    Frank Janssen
    Georg Kacher
    Jürgen Lewandowski
    Jörg Reichle
    Greece
    Stratis Chatzipanagiotou
    Hungary
    Miklos Gajdan
    Péter Surányi
    Ireland
    Michael McAleer
    Italy
    Piero Bianco
    Carlo Cavicchi
    Diego Eramo
    Alessandro Ferrari
    Massimo Nascimbene
    Giorgio Ursicino
    Netherlands
    Jeroen Jongeneel
    Ton Roks
    Jos Vroomans
    Norway
    Rune Korsvoll
    Poland
    Wojciech Sierpowski
    Maciej Ziemek
    Portugal
    Francisco Mota
    Joaquim Oliveira
    Romania
    Dan Vardie
    Russia
    Vadim Ovsiankin
    Mikhail I. Podorozhansky
    Slovenia
    Tomaz Porekar

    Spain
    Manuel Domenech
    Pedro Figueruelo
    Alberto Mallo
    Juan Carlos Payo
    Sergio Piccione
    María Ángeles Pujol
    Sweden
    Lasse Holmström
    Hakan Matson
    Marianne Sterner
    Switzerland
    Urs Bärtschi
    Peter Ruch
    Turkey
    Ufuk Sandik
    United Kingdom
    Steve Cropley
    Andrew English
    Andrew Frankel
    Paul Horrell
    Phil McNamara
    John Simister


    :D ya benim autobesti yada senin dediğin ödülleri savunacak halim yok. Ben sana autobest diyorum sen kalkmış bana armut diyorsun. Ayrıca sonuçta gazeteci gazeteci değilmi hah işte bi üstte yazdığım konuya geldi olay işinize gelince bu gazetecilerin dediklerini kale alın işinize gelmeyince kale almayın. :D Valla komedi dükkanı oldu burası




  • Hem ayrıca Bak biraz önce ne güzel gurur duyuyordur Türk yapımı Dobloyu seçmişler diye. Şimdide gurur duysana içerisinde Türkiye'nin oyuda bulunan bi ödül dağıtılan organizasyon var diye. Bu kadarda işinize geldiği gibi davranmayın, eğer davranıyorsanız benim muhattabım kesinlikle böyle kişiler olamaz ve dialoga girip boş yere vaktimi harcayamam. Olayları sizin istediğiniz şekilde yönlendireceksek zaten konuşmamızın ne anlamı kaldı ki. Hem zaten olay benim duster'ı veya autobesti örnek göstermem değil ki en başından beri ben Car of The Year'dan da örnek verebilirdim burada benim için gene problem olmaz. Önemli olan benim ne demek istediğimi anlayabilmek. Tamam şimdi Cemilkoc'un yaptığı hataları görmezlikten geleyim ve autobest'ten verdiğim örneği unutup Car of the year'dan Örnek vereyim hadi bakalım Nissan Leaf demişler ve diğer araçlardada VW grubu mercedes BMW gene yok. Kim neye göre seçiyor arkadaş ben belki bunların bu kadar iyi olduğunu düşünmüyorum? Şimdi bunlar süper araba mı oldular yani. Onun için benim ne demek istediğimi anlamadığınız sürece önüme Car of Yhe Year gibi yapılan 100 tanede ödül verme olsun sonuç gene aynı olacak, siz gene benim önüme başka gazeteci topluluğundan önüme örnekler koyacaksınız. Ama ben gazeteci örnekleri koyulmasını zaten istemiyorum ve vermekte istemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 2:49:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Hem ayrıca Bak biraz önce ne güzel gurur duyuyordur Türk yapımı Dobloyu seçmişler diye. Şimdide gurur duysana içerisinde Türkiye'nin oyuda bulunan bi ödül dağıtılan organizasyon var diye. Bu kadarda işinize geldiği gibi davranmayın, eğer davranıyorsanız benim muhattabım kesinlikle böyle kişiler olamaz ve dialoga girip boş yere vaktimi harcayamam. Olayları sizin istediğiniz şekilde yönlendireceksek zaten konuşmamızın ne anlamı kaldı ki. Hem zaten olay benim duster'ı veya autobesti örnek göstermem değil ki en başından beri ben Car of The Year'dan da örnek verebilirdim burada benim için gene problem olmaz. Önemli olan benim ne demek istediğimi anlayabilmek. Tamam şimdi Cemilkoc'un yaptığı hataları görmezlikten geleyim ve autobest'ten verdiğim örneği unutup Car of the year'dan Örnek vereyim hadi bakalım Nissan Leaf demişler ve diğer araçlardada VW grubu mercedes BMW gene yok. Kim neye göre seçiyor arkadaş ben belki bunların bu kadar iyi olduğunu düşünmüyorum? Şimdi bunlar süper araba mı oldular yani. Onun için benim ne demek istediğimi anlamadığınız sürece önüme Car of Yhe Year gibi yapılan 100 tanede ödül verme olsun sonuç gene aynı olacak


    Hocam ne hatası, ben yukarıda linklerini verdim, kim olduklarını yazdım, ben seçmedim, özelliklede viki'den veriyorum,
    uluslar arası en güvenilen bilgi kaynağı diye, Car of The Year' da kimlerin oy verdiğini yazdık, baksaydın orda da Ufuk SANDIK'ın
    oy verdiğini görürdün, bak 2011 Car Of The Year yorumunuda senin için koyalım aşağıya, ben yönlendirmiyorum da
    sen daldan dala atladın, ne demek istediğini anlamadık gitti



    Ufuk Sandik (Turkey)

    My judgement is based on following grounds:

    Nissan Leaf: This year my favorite is Nissan’s electrical vehicle Leaf. Even though the electrical vehicles have been mentioned a lot in recent years, it is not a new technology. They were also present in the past. But electrical vehicles were not very convenient for daily use. This is why Leaf attracts attention with its features that makes it ready in every aspect for daily use. At first look it has no difference to the any convensional motor vehicle. To discover Leaf, you have to sit in the driver’s seat. Leaf has many advantages to other cars. Its silence and its zero emission.

    Alfa Romeo Giulietta: Alfa Romeo was nominated as Car of the Year with its 156 and 147 models in the past, and made a big jump with Giulietta this year. It’s design, performance and road holding makes Giulietta come forward. Especially the design of the car has its own characteristic line. Its success in road holding is already a known fact.

    Volvo S60/V60: There is nothing left from the old models solemn look. The sportive design gives a new feeling to S60. Its renewed design makes it look more valuable than it is. Volvo, as one of the leader brands on safety, attracts attention with S60’s new features. It seems that the technological solution which increases the safety of the unprotected pedestrians will change the definition of safety.

    Opel Meriva: It was a car that I liked from the first day. Meriva’s totally renewed style has made it look even more attractive. The feature that attracts the most attention in Meriva, is the doors which open in an opposite angle. It makes it easier to enter and leave the car. Especially, it enables the parents to keep an eye on their children when they are getting out of the car. This is an important feature.

    Citroen C3/DS3: In the last years Citroen comes forward with technology. It is also applicable for Citroen C3 and DS3. Even the design of the car emphasis on technology. Although it is small, its road holding and improved weight control provides a driving comfort not only in city but also in long distance. The feature that attracted my attention at most is Visiodrive. This special windshield offers the driver and the passengers different driving experience.

    Ford C-Max/Grand C-Max: Ford had presented C-Max to the market with a great ambition. Ford C-Max has been renewed from head to toe and with this new look it reinforced that ambition. It has brought a new style to the market where German and French brands hold the ground. But it does not have any differentiating qualities from its competitors.

    Dacia Duster: Strong and economic, it answers the needs of a 4x4. In the developing countries these kinds of vehicles also satisfies the consumers status needs. But it does not offer the driving pleasure like in a car.




  • İşin özeti şu. Siz motorlara verilen ödüllerden bahsettiniz ve bende sizlere bu ödüllerin bir şey ifade etmediğini söylemek istedim ve neden olarakta gazetecilerin yazarların oyladığını söyledim. Ve sizin yaptığınız gibi o zaman yılın otomobilini seçen Autobest kuruluşu var dedim ve 2011'de Duster'ı seçmişler dedim. Ama sen Duster'ı 1. seçen yok nerenden uyduruyorsun 7. olmuş dedin ve bende sana AutoBest'te seçildiğini söyledim. Sende kalktın bana Car of The Year dökümanlarını göstermeye başladın. Tamam o zaman dedim farz etki en başta Autobest yerine Car of The Year'dan örnek gösterseydim gene aynısı oluyor dedim. Olayda zaten bu işte kesin şu iyidir diye bi hüküm veremezsiniz bu ödüllere bakarak. Yani şimdi Yılın en iyi arabasını sadece Avrupada ki gazeteciler seçebilir Rusyada ki ve asyada ki ne anlara getirdiniz olayı Car of The Year ödüllerini göstererek. Yani demem o dur ki bu ödüllere bakarken yani kağıt üzerinde ki kadroya bakarak kim yener diye karar vermeyin oyuncuları sahaya sürün ve öyle bakın diyorum Yani yarış pistlerinedede ne olup bittiğine bakın diyorum.
    .valla söylediklerim gayet açık kardeşim eğer anlayamadıysanız sizin için daha yapabileceğim birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Hem ayrıca Bak biraz önce ne güzel gurur duyuyordur Türk yapımı Dobloyu seçmişler diye. Şimdide gurur duysana içerisinde Türkiye'nin oyuda bulunan bi ödül dağıtılan organizasyon var diye. Bu kadarda işinize geldiği gibi davranmayın, eğer davranıyorsanız benim muhattabım kesinlikle böyle kişiler olamaz ve dialoga girip boş yere vaktimi harcayamam. Olayları sizin istediğiniz şekilde yönlendireceksek zaten konuşmamızın ne anlamı kaldı ki. Hem zaten olay benim duster'ı veya autobesti örnek göstermem değil ki en başından beri ben Car of The Year'dan da örnek verebilirdim burada benim için gene problem olmaz. Önemli olan benim ne demek istediğimi anlayabilmek. Tamam şimdi Cemilkoc'un yaptığı hataları görmezlikten geleyim ve autobest'ten verdiğim örneği unutup Car of the year'dan Örnek vereyim hadi bakalım Nissan Leaf demişler ve diğer araçlardada VW grubu mercedes BMW gene yok. Kim neye göre seçiyor arkadaş ben belki bunların bu kadar iyi olduğunu düşünmüyorum? Şimdi bunlar süper araba mı oldular yani. Onun için benim ne demek istediğimi anlamadığınız sürece önüme Car of Yhe Year gibi yapılan 100 tanede ödül verme olsun sonuç gene aynı olacak


    Hocam ne hatası, ben yukarıda linklerini verdim, kim olduklarını yazdım, ben seçmedim, özelliklede viki'den veriyorum,
    uluslar arası en güvenilen bilgi kaynağı diye, Car of The Year' da kimlerin oy verdiğini yazdık, baksaydın orda da Ufuk SANDIK'ın
    oy verdiğini görürdün, bak 2011 Car Of The Year yorumunuda senin için koyalım aşağıya, ben yönlendirmiyorum da
    sen daldan dala atladın, ne demek istediğini anlamadık gitti



    Ufuk Sandik (Turkey)

    My judgement is based on following grounds:

    Nissan Leaf: This year my favorite is Nissan’s electrical vehicle Leaf. Even though the electrical vehicles have been mentioned a lot in recent years, it is not a new technology. They were also present in the past. But electrical vehicles were not very convenient for daily use. This is why Leaf attracts attention with its features that makes it ready in every aspect for daily use. At first look it has no difference to the any convensional motor vehicle. To discover Leaf, you have to sit in the driver’s seat. Leaf has many advantages to other cars. Its silence and its zero emission.

    Alfa Romeo Giulietta: Alfa Romeo was nominated as Car of the Year with its 156 and 147 models in the past, and made a big jump with Giulietta this year. It’s design, performance and road holding makes Giulietta come forward. Especially the design of the car has its own characteristic line. Its success in road holding is already a known fact.

    Volvo S60/V60: There is nothing left from the old models solemn look. The sportive design gives a new feeling to S60. Its renewed design makes it look more valuable than it is. Volvo, as one of the leader brands on safety, attracts attention with S60’s new features. It seems that the technological solution which increases the safety of the unprotected pedestrians will change the definition of safety.

    Opel Meriva: It was a car that I liked from the first day. Meriva’s totally renewed style has made it look even more attractive. The feature that attracts the most attention in Meriva, is the doors which open in an opposite angle. It makes it easier to enter and leave the car. Especially, it enables the parents to keep an eye on their children when they are getting out of the car. This is an important feature.

    Citroen C3/DS3: In the last years Citroen comes forward with technology. It is also applicable for Citroen C3 and DS3. Even the design of the car emphasis on technology. Although it is small, its road holding and improved weight control provides a driving comfort not only in city but also in long distance. The feature that attracted my attention at most is Visiodrive. This special windshield offers the driver and the passengers different driving experience.

    Ford C-Max/Grand C-Max: Ford had presented C-Max to the market with a great ambition. Ford C-Max has been renewed from head to toe and with this new look it reinforced that ambition. It has brought a new style to the market where German and French brands hold the ground. But it does not have any differentiating qualities from its competitors.

    Dacia Duster: Strong and economic, it answers the needs of a 4x4. In the developing countries these kinds of vehicles also satisfies the consumers status needs. But it does not offer the driving pleasure like in a car.

    Ayrıca bir bilgisayar mühendisi olarak Dünya'nın en güvenilir kaynağının viki olmadığınıda söylemek isterim. Şimdi oraya girebilir ve kafama göre bi ton ödül yazabilir ve sana da yutturabilirim o zaman :D Ayrıca kimlerin ödül verdiğinin hiç önemi yok zaten birşey ispat etmek zorunda değilsiniz bi ton adamı copy paste ediyorsunuz. Neyse tamam arkadaşlar siz haklısınız gazeteciler en iyi olanını seçer ve bizde bu seçilenlere inanmak zorundayız. Evet burada gazetecilerden bi ton ödül almış ve sizinda bunları yazdığınız motorlar ve onların üreticileri en süperleri ve bu arabalardı 2011'in en iyi arabaları. Motorsporlarında ki markalar şampiyonluğu falan fasafiso niye kale alıyoruz ki motor sporlarını hatta kaldırsınlar bu gereksiz birşey anlam ifade etmeyen yarışları, onun yerine gazeteciler gerçeği daha çok yansıtıyor, pistlerdeki giden arabalar kağıt helva sadece birer simülasyon o kadarda önemli değil. Biz sadece gazetecilerin verdiği ödüllere bakarsak zaten geniş , etraflıca ve bilimsel olarak bakmış oluruz hiç karıştırmayın pistleri falan :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 3:26:55 >




  •  Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    İşin özeti şu. Siz motorlara verilen ödüllerden bahsettiniz ve bende sizlere bu ödüllerin bir şey ifade etmediğini söylemek istedim ve neden olarakta gazetecilerin yazarların oyladığını söyledim. Ve sizin yaptığınız gibi o zaman yılın otomobilini seçen Autobest kuruluşu var dedim ve 2011'de Duster'ı seçmişler dedim. Ama sen Duster'ı 1. seçen yok nerenden uyduruyorsun 7. olmuş dedin ve bende sana AutoBest'te seçildiğini söyledim. Sende kalktın bana Car of The Year dökümanlarını göstermeye başladın. Tamam o zaman dedim farz etki en başta Autobest yerine Car of The Year'dan örnek gösterseydim gene aynısı oluyor dedim. Olayda zaten bu işte kesin şu iyidir diye bi hüküm veremezsiniz bu ödüllere bakarak. Yani şimdi Yılın en iyi arabasını sadece Avrupada ki gazeteciler seçebilir Rusyada ki ve asyada ki ne anlara getirdiniz olayı Car of The Year ödüllerini göstererek. Yani demem o dur ki bu ödüllere bakarken yani kağıt üzerinde ki kadroya bakarak kim yener diye karar vermeyin oyuncuları sahaya sürün ve öyle bakın diyorum Yani yarış pistlerinedede ne olup bittiğine bakın diyorum.
    .valla söylediklerim gayet açık kardeşim eğer anlayamadıysanız sizin için daha yapabileceğim birşey yok.

    Hocam ne bileyim senin illaki bir fransızı birinci gösterecek bir kuruluş bulacağını, ilk defa duydum autobest diye bir şey
    kime sorsan ya yılın otomobili diye "international car of the year" yada "Europe car of the year" diye düşünür,
    sen gidip gelişmekte olan pazarlarda seçme yapan bir organizasyon bulmuşsun,

    Fransız'lara hayran olabilirsin karışmıyoruzda diğer üreticilere çamur atmasan anlaşacağız bir noktada,

    Ayrıca beni yalancı konumuna düşürmeye çalışman hoş değil, yukarıda bir sürü listeyi kaynaklarıyla gösterdim,
    içinden alman olanları, japon olanları, fransız olanları, italyan olanları ayırmadım senden başka da karşı çıkan yok

    Peugeot dedin, kötü demedik,
    Duster dedin, kötü demedik
    Bugatti zaten fransızdı dedin, ona da bir şey demedik

    Merak ettim şimdiye kadar kaç araç sahibi oldunuz, markaları nedir merak ettim doğrusu

    birde sırada ne var onu merak ettim

    Seni mutlu edecek bir liste atayım şu meşhur "Europe car of the year" listesinden belki yıldızımız barışır

    2011

    Citroën C3/DS3 5.lik aldı
    Dacia Duster 7.lik aldı

    2010




    2009




    2008




    2007

    Citroën C4 Picasso 3.lük aldı


    2006

    Renault Clio 1.lik aldı


    2005

    Citroën C4 2.lik aldı


    2004




    2003

    Renault Mégane 1.lik aldı
    Citroën C3 - 3.lük aldı


    2002

    Peugeot 307 1.lik aldı
    Renault Laguna 2.lik aldı


    2001




    2000




    1999

    Peugeot 206 3.lük aldı


    1998




    1997

    Renault Mégane Scénic 1.lik aldı


    1996

    Peugeot 406 1.lik aldı


    1995




    1994

    Citroën Xantia - 2.lik aldı


    1993

    Renault Safrane 3.lük aldı


    1992

    Citroën ZX - 3.lük aldı


    1991

    Renault Clio 1.lik aldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    İşin özeti şu. Siz motorlara verilen ödüllerden bahsettiniz ve bende sizlere bu ödüllerin bir şey ifade etmediğini söylemek istedim ve neden olarakta gazetecilerin yazarların oyladığını söyledim. Ve sizin yaptığınız gibi o zaman yılın otomobilini seçen Autobest kuruluşu var dedim ve 2011'de Duster'ı seçmişler dedim. Ama sen Duster'ı 1. seçen yok nerenden uyduruyorsun 7. olmuş dedin ve bende sana AutoBest'te seçildiğini söyledim. Sende kalktın bana Car of The Year dökümanlarını göstermeye başladın. Tamam o zaman dedim farz etki en başta Autobest yerine Car of The Year'dan örnek gösterseydim gene aynısı oluyor dedim. Olayda zaten bu işte kesin şu iyidir diye bi hüküm veremezsiniz bu ödüllere bakarak. Yani şimdi Yılın en iyi arabasını sadece Avrupada ki gazeteciler seçebilir Rusyada ki ve asyada ki ne anlara getirdiniz olayı Car of The Year ödüllerini göstererek. Yani demem o dur ki bu ödüllere bakarken yani kağıt üzerinde ki kadroya bakarak kim yener diye karar vermeyin oyuncuları sahaya sürün ve öyle bakın diyorum Yani yarış pistlerinedede ne olup bittiğine bakın diyorum.
    .valla söylediklerim gayet açık kardeşim eğer anlayamadıysanız sizin için daha yapabileceğim birşey yok.

    Hocam ne bileyim senin illaki bir fransızı birinci gösterecek bir kuruluş bulacağını, ilk defa duydum autobest diye bir şey
    kime sorsan ya yılın otomobili diye "international car of the year" yada "Europe car of the year" diye düşünür,
    sen gidip gelişmekte olan pazarlarda seçme yapan bir organizasyon bulmuşsun,

    Fransız'lara hayran olabilirsin karışmıyoruzda diğer üreticilere çamur atmasan anlaşacağız bir noktada,

    Ayrıca beni yalancı konumuna düşürmeye çalışman hoş değil, yukarıda bir sürü listeyi kaynaklarıyla gösterdim,
    içinden alman olanları, japon olanları, fransız olanları, italyan olanları ayırmadım senden başka da karşı çıkan yok

    Peugeot dedin, kötü demedik,
    Duster dedin, kötü demedik
    Bugatti zaten fransızdı dedin, ona da bir şey demedik

    Merak ettim şimdiye kadar kaç araç sahibi oldunuz, markaları nedir merak ettim doğrusu

    birde sırada ne var onu merak ettim

    Seni mutlu edecek bir liste atayım şu meşhur "Europe car of the year" listesinden belki yıldızımız barışır

    2011

    Citroën C3/DS3 5.lik aldı
    Dacia Duster 7.lik aldı

    2010




    2009




    2008




    2007

    Citroën C4 Picasso 3.lük aldı


    2006

    Renault Clio 1.lik aldı


    2005

    Citroën C4 2.lik aldı


    2004




    2003

    Renault Mégane 1.lik aldı
    Citroën C3 - 3.lük aldı


    2002

    Peugeot 307 1.lik aldı
    Renault Laguna 2.lik aldı


    2001




    2000




    1999

    Peugeot 206 3.lük aldı


    1998




    1997

    Renault Mégane Scénic 1.lik aldı


    1996

    Peugeot 406 1.lik aldı


    1995




    1994

    Citroën Xantia - 2.lik aldı


    1993

    Renault Safrane 3.lük aldı


    1992

    Citroën ZX - 3.lük aldı


    1991

    Renault Clio 1.lik aldı











    Valla ben senin dediklerinin hepsini duymuştum ama sanırım sen arabalarla sadece forumda ilgilisin galiba dostumda autoshow , otohaber , evo dergilerini hiç açıp okumuyorsun galiba buralarda bas bas bağırıyorlar sonuçlar açıklandığında Autobest'te yılın arabası seçildi diye. Sonra belki sadece D-Smart'ta yayınlanan normalde alman kanalı olan ancak Türkiyede'de yayınlanan MobilityChannel kanalınıda hiç izlemiyorsun sanırım orada bas bas bağırınıyor son zamanlarda Autobest finalistleri belli oldu diye hatta Elantra Türkiye'de üretildiği için ve 5 finalist arasına kaldığı için geçen ay bütün gazeteciler direk elantranın üretildiğ fabrikayı gezdiğindende haberin yok sanırım :D Yani sen karşılaşmamış olabilirsin çünkü bunlar Kanal-D ' de yada gazetelerde yayınlanan haberler değil. Ben dergilerin Tüm sayılarını takip eden, mobility channel'a bakan birisiyim ve gayet bas bas herkes Aralıkta sonuçları açıklanacak Autobest ödüllerine kilitlendiler. Geçen ay Autoshow dergisinin internetten araçları oyladığı aktivite vardı bundan haberin var mı? Yani ben autobest dedikten sonra bunları araştırmanın manası yok ve bana sayfa sayfa dökmenin manası yok zaten ben bunları senden fazlasıyla bilen ve takip eden birisiyim. Ancak sana Autobest'te 2011 yılının Dacia Duster'ı seçilmiş derken sen bana olurmu düzelteyim 1 Nissan olmuş diyorsan kusura bakma bi yerde yanlışlığın var dostum. Ben saba Car of The Year'ın 1. sini söylememiştim Autobest'in 1. sini söylemiştimki zaten bunu Aaa bak fransız araç seçilmiş gördünmü demek için yollamadım. Ben bu gazetecilerin seçtiklerine karşıyım böyle şeymi olur diyorum sen bana hala bak fransızlar 1. olmuş falan filan diyorsun :D Ve Madem sen saçmalıyorsun bende saçmalayayım o zaman Bence çirkin kadın yoktur az vodka vardır dostum ;)




  • Bak gel istersen senle gerçeklerden konuşalım. Mesela Doğuş Oto Türkiyedeki VW cileri nasıl kaz gibi yoluyo onu konuşalım varmısın? Mesela ben sana İngilterede Fransada avrupa ülkelerinde Peugeot 5008 1.6 HDI Exculusive modeline oradaki insanlar 66.000TL ödüyorken Türkiyedede 66.000TL ödeyip biniyorlar desem ama Türkiyede 1.6 Jettaya 63,000TL verilen paraya Avrupada 63,000TL'ye Passat 1.6 nın en fulüne bindiklerini söylesem? Hatta Passatın 2.0HDI 140 HP sinede 67.000TL vererek bindiklerini söylesem bana ne dersin?

    Türkiyede 1.6 Passat Fulüne 87.000TL verirlerken Avrupada nasıl oluyorda 63.000TL'ye biniyorlar?

    Hadi Türkiyede ÖTV zımbırtısı var onu bilerek bu örneği veriyorum. Türkiyede 5.20D'ye 220.000TL verirlerken, Avrupada 80.000TL'ye yani Türkiye'de Passatın en fulüne ödenen para bile BMW 5.25D'ti alamamasına ne diyorsun?
    BMW X6 Türkiyede 400.000TL iken avrupada 134.000TL ye satıldığını konuşalım? Sen gerçekten bu arabaların eder fiyatlarını biliyormusun yoksa sende diğerleri gibi arabanın fiyatına göre kalite biçenlerdensin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 4:15:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Valla ben senin dediklerinin hepsini duymuştum ama sanırım sen arabalarla sadece forumda ilgilisin galiba dostumda autoshow , otohaber , evo dergilerini hiç açıp okumuyorsun galiba buralarda bas bas bağırıyorlar sonuçlar açıklandığında Autobest'te yılın arabası seçildi diye. Sonra belki sadece D-Smart'ta yayınlanan normalde alman kanalı olan ancak Türkiyede'de yayınlanan MobilityChannel kanalınıda hiç izlemiyorsun sanırım orada bas bas bağırınıyor son zamanlarda Autobest finalistleri belli oldu diye hatta Elantra Türkiye'de üretildiği için ve 5 finalist arasına kaldığı için geçen ay bütün gazeteciler direk elantranın üretildiğ fabrikayı gezdiğindende haberin yok sanırım :D Yani sen karşılaşmamış olabilirsin çünkü bunlar Kanal-D ' de yada gazetelerde yayınlanan haberler değil. Ben dergilerin Tüm sayılarını takip eden, mobility channel'a bakan birisiyim ve gayet bas bas herkes Aralıkta sonuçları açıklanacak Autobest ödüllerine kilitlendiler. Geçen ay Autoshow dergisinin internetten araçları oyladığı aktivite vardı bundan haberin var mı? Yani ben autobest dedikten sonra bunları araştırmanın manası yok ve bana sayfa sayfa dökmenin manası yok zaten ben bunları senden fazlasıyla bilen ve takip eden birisiyim. Ancak sana Autobest'te 2011 yılının Dacia Duster'ı seçilmiş derken sen bana olurmu düzelteyim 1 Nissan olmuş diyorsan kusura bakma bi yerde yanlışlığın var dostum. Ben saba Car of The Year'ın 1. sini söylememiştim Autobest'in 1. sini söylemiştimki zaten bunu Aaa bak fransız araç seçilmiş gördünmü demek için yollamadım. Ben bu gazetecilerin seçtiklerine karşıyım böyle şeymi olur diyorum sen bana hala bak fransızlar 1. olmuş falan filan diyorsun :D Ve Madem sen saçmalıyorsun bende saçmalayayım o zaman Bence çirkin kadın yoktur az vodka vardır dostum ;)


    Autobest konusunda ne desen haklısın,

    Peugeot 1 Number

    Teknoloji dedin mi zaten Fransızlar 1 numara gerisi hikaye

    sen ne dersen o,




  • Hatta neredeyse kapı açma kolunu, gaz pedalını, fren pedalını falanda opsiyonel olarak sunacağını konuşalım VW'in :D Haa ne dersin. İlk 15.000 bakımında Jettanın 370TL tutarken benim arabamın bakımının 220TL tuttuğunu ve VW'in servislerininde Türkiye'de ki insanlarımızı nasıl yolduğunu konuşalım ;) Bak sen mesela arabanın markasını ve donanım özelliklerini hiç yazmadın sanırsam bi istersen yazda karşılaştıralım bari bu konunun amacına uyan tek birşey yapmış olursun oncaa kuru kalabalığın yanında forumun aslı konusunu yani burada bulunma sebebini yerine getirmiş olursun ne dersin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Valla ben senin dediklerinin hepsini duymuştum ama sanırım sen arabalarla sadece forumda ilgilisin galiba dostumda autoshow , otohaber , evo dergilerini hiç açıp okumuyorsun galiba buralarda bas bas bağırıyorlar sonuçlar açıklandığında Autobest'te yılın arabası seçildi diye. Sonra belki sadece D-Smart'ta yayınlanan normalde alman kanalı olan ancak Türkiyede'de yayınlanan MobilityChannel kanalınıda hiç izlemiyorsun sanırım orada bas bas bağırınıyor son zamanlarda Autobest finalistleri belli oldu diye hatta Elantra Türkiye'de üretildiği için ve 5 finalist arasına kaldığı için geçen ay bütün gazeteciler direk elantranın üretildiğ fabrikayı gezdiğindende haberin yok sanırım :D Yani sen karşılaşmamış olabilirsin çünkü bunlar Kanal-D ' de yada gazetelerde yayınlanan haberler değil. Ben dergilerin Tüm sayılarını takip eden, mobility channel'a bakan birisiyim ve gayet bas bas herkes Aralıkta sonuçları açıklanacak Autobest ödüllerine kilitlendiler. Geçen ay Autoshow dergisinin internetten araçları oyladığı aktivite vardı bundan haberin var mı? Yani ben autobest dedikten sonra bunları araştırmanın manası yok ve bana sayfa sayfa dökmenin manası yok zaten ben bunları senden fazlasıyla bilen ve takip eden birisiyim. Ancak sana Autobest'te 2011 yılının Dacia Duster'ı seçilmiş derken sen bana olurmu düzelteyim 1 Nissan olmuş diyorsan kusura bakma bi yerde yanlışlığın var dostum. Ben saba Car of The Year'ın 1. sini söylememiştim Autobest'in 1. sini söylemiştimki zaten bunu Aaa bak fransız araç seçilmiş gördünmü demek için yollamadım. Ben bu gazetecilerin seçtiklerine karşıyım böyle şeymi olur diyorum sen bana hala bak fransızlar 1. olmuş falan filan diyorsun :D Ve Madem sen saçmalıyorsun bende saçmalayayım o zaman Bence çirkin kadın yoktur az vodka vardır dostum ;)


    Autobest konusunda ne desen haklısın,

    Peugeot 1 Number

    Teknoloji dedin mi zaten Fransızlar 1 numara gerisi hikaye

    sen ne dersen o,



    Hatta neredeyse kapı açma kolunu, gaz pedalını, fren pedalını falanda opsiyonel olarak sunacağını konuşalım VW'in :D Haa ne dersin. İlk 15.000 bakımında Jettanın 370TL tutarken benim arabamın bakımının 220TL tuttuğunu yapılan işler aynı ama neredeyse 2 katı fazla para aldıklarını ve VW'in servislerininde Türkiye'de ki insanlarımızı nasıl yolduğunu konuşalım ;) Bak sen mesela arabanın markasını ve donanım özelliklerini hiç yazmadın sanırsam bi istersen yazda karşılaştıralım bari bu konunun amacına uyan tek birşey yapmış olursun oncaa kuru kalabalığın yanında forumun aslı konusunu yani burada bulunma sebebini yerine getirmiş olursun ne dersin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 4:25:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Bak gel istersen senle gerçeklerden konuşalım. Mesela Doğuş Oto Türkiyedeki VW cileri nasıl kaz gibi yoluyo onu konuşalım varmısın? Mesela ben sana İngilterede Fransada avrupa ülkelerinde Peugeot 5008 1.6 HDI Exculusive modeline oradaki insanlar 66.000TL ödüyorken Türkiyedede 66.000TL ödeyip biniyorlar desem ama Türkiyede 1.6 Jettaya 63,000TL verilen paraya Avrupada 63,000TL'ye Passat 1.6 nın en fulüne bindiklerini söylesem? Hatta Passatın 2.0HDI 140 HP sinede 67.000TL vererek bindiklerini söylesem bana ne dersin?

    Türkiyede 1.6 Passat Fulüne 87.000TL verirlerken Avrupada nasıl oluyorda 63.000TL'ye biniyorlar?


    Peugeot 5008'i bende çok beğendim, az önce okurken farkettim sizde varmış,
    yakıt tüketimi nasıl, benim için henüz erken böyle bir model için ben bekarım, çoluk çocukta yok, ufak araba bana yetiyor
    1.6 HDI dışında seçenek varmı motor olarak,

    vw fiyatlarında antrenmanlıyız, Passatın 2.0HDI 140 HP almanyada en ucuzu 80.276 TL yapıyor (32.900,00 €)
    Passatın fulüne bir şey diyemem, almanya sitesinde zaten 1.6 tdi yok, buraya gelenlerde de opsiyon farklılıkları var, detaylarına iyi bakmak gerekiyor
    diğerlerine bakabiliriz, size almanya fiyatları (anavatanı) bence vw de pek bir numara yok, doğuş asıl audi'de çok fark koyuyor, birde audi tr sitesindeki
    fiyatlardan almak mümkün değil, o fiyatlara opsiyonlar ekleniyor fiyatlar uçuyor, opsiyonlardaki fiyatlarında maşallahı var
    Jetta'da da durum aynı pek fark yok almanya fiyatıyla, size hak vereceğim konu asıl motor seçenekleri ve opsiyon seçenekleri, buraya vw'de sadece
    belli opsiyonlarda geliyor, orda çok seçenek var, özellikle de motor konusunda hem hacim, hem güç, hem tüketim olarak o kadar seçenek var ki
    mutlaka biri ihtiyacı karşılıyor, burda özel sipariş gerekiyor ama onda da çok uğraştırdıklarından pek kimse bulaşmıyor özel siparişe

    Trendline
    1.4 TSI BlueMotion Technology
    90 kW 6-Gang 5,9 l/100km 138 g/km / C 29.650,00 € x 2.44 72.346 TL Doğuş fiyatı 61.300,00

    1.4 TSI BlueMotion Technology
    90 kW 7-Gang-DSG 6,0 l/100km 138 g/km / C 31.875,00 € x 2.44 77.775 TL Doğuş fiyatı 67.700,00

    2.0 TDI BlueMotion Technology
    103 kW 6-Gang 4,6 l/100km 119 g/km / A 32.900,00 € x 2.44 80.276 TL Doğuş getirmiyor

    2.0 TDI BlueMotion Technology
    103 kW 6-Gang-DSG 5,2 l/100km 135 g/km / B 35.125,00 € x 2.44 85.700 TL Doğuş fiyatı 98.300,00 (burdaki büyük fark vergi olabilir)


    bu arada yukarıdaki fiyatlara opsiyonlar ilave ediliyor

    http://www.volkswagen.de/de/models/der_neue_passat/CC5.html



    TRENDLINE JETTA

    1.2 TSI 77 kW 6-Gang 5,7 l/100km 134 g/km / C 21.200,00 € x 2.44 = 51.720 tl ediyor bu günkü kurla Doğuş fiyatı JETTA 1.2 TSI 105 PS Trendline 47.200,00
    Almanların yerinde olsam vw'yi boykot ederdim türkiyede neden daha ucuz diye

    1.2 TSI BlueMotion Technology 77 kW 6-Gang 5,3 l/100km 123 g/km / B 21.600,00 €

    1.6 TDI 77 kW 5-Gang 4,5 l/100km 119 g/km / B 23.400,00 € x 2.44 = 57.096 tl ediyor bu günkü kurla Doğuş fiyatı 57.600,00

    1.6 TDI BlueMotion Technology 77 kW 5-Gang 4,2 l/100km 109 g/km / A 23.800,00 €

    1.6 TDI 77 kW 7-Gang-DSG 4,7 l/100km 123 g/km / B 25.575,00 € x 2.44 = 62.400 tl ediyor bu günkü kurla Doğuş fiyatı 61.500,00

    1.6 TDI BlueMotion Technology 77 kW 7-Gang-DSG 4,3 l/100km 113 g/km / A 25.975,00 €



    Golf'teki seçeneklere bakın, + bunlara eklenecek opsiyonlarla birlikte çok seçenek çıkıyor 308 gibi 2 benzin 2 dizel kakalamıyorlar almanya'da

    http://www.volkswagen.de/de/models/golf/CC5.html

    Bifuel
    Golf Comfortline 1,6 l BiFuel 075 kW (102 PS) 5-Gang 23.025,00 €

    Trendline
    1.4 59 kW 5-Gang 6,4 l/100km 149 g/km / E 16.975,00 €
    1.2 TSI 63 kW 5-Gang 5,5 l/100km 129 g/km / C 17.450,00 €
    1.2 TSI 77 kW 6-Gang 5,7 l/100km 134 g/km / D 18.925,00 €
    1.2 TSI BlueMotion Tech. 77 kW 6-Gang 5,2 l/100km 121 g/km / C 19.325,00 €
    1.2 TSI 77 kW 7-Gang-DSG 5,8 l/100km 134 g/km / C 20.750,00 €

    Diesel

    1.6 TDI 77 kW 5-Gang 4,5 l/100km 119 g/km / B 21.125,00 €
    1.6 TDI BlueMotion Tech. 77 kW 5-Gang 4,1 l/100km 107 g/km / A 21.525,00 €
    1.6 TDI 77 kW 7-Gang-DSG 4,7 l/100km 123 g/km / B 23.300,00 €
    1.6 TDI BlueMotion Tech. 77 kW 7-Gang-DSG 4,2 l/100km 109 g/km / A 23.700,00 €

    Higline
    1.4 TSI 90 kW 6-Gang 6,2 l/100km 144 g/km / D 22.700,00 €
    1.4 TSI 90 kW 7-Gang-DSG 6,0 l/100km 138 g/km / C 24.525,00 €
    1.4 TSI 118 kW 6-Gang 6,3 l/100km 145 g/km / D 24.300,00 €
    1.4 TSI 118 kW 7-Gang-DSG 6,0 l/100km 139 g/km / C 26.125,00 €

    Diesel
    2.0 TDI 103 kW 6-Gang 4,8 l/100km 126 g/km / B 26.250,00 €
    2.0 TDI 4 MOTION 103 kW 6-Gang 5,5 l/100km 143 g/km / C 27.975,00 €
    2.0 TDI 103 kW 6-Gang-DSG 5,3 l

    GTD
    2.0 TDI 125 kW 6-Gang 5,1 l/100km 134 g/km / C 28.550,00 €
    2.0 TDI 125 kW 6-Gang-DSG 5,4 l/100km 142 g/km / C 30.450,00 €

    GTI
    2.0 TSI 155 kW 6-Gang 7,3 l/100km 170 g/km / E 27.700,00 €
    2.0 TSI 155 kW 6-Gang-DSG 7,4 l/100km 173 g/km / E 29.600,00 €

    GTI 35
    2.0 TSI 173 kW 6-Gang 8,1 l/100km 189 g/km / F 30.875,00 €
    2.0 TSI 173 kW 6-Gang-DSG 8,0 l/100km 185 g/km / F 32.775,00 €

    R
    2.0 TSI 4 MOTION 199 kW 6-Gang 8,5 l/100km 199 g/km / F 37.375,00 €
    2.0 TSI 4 MOTION 199 kW 6-Gang-DSG 8,4 l/100km 195 g/km / F 39.275,00 €




  • İngiltere satış fiyatları. Vergilendirmeleri Egzoslarından çıkan CO2 oranlarına göre MTV alan ülke.
    2.87 ile çarpacaksınız arkadaşlar pounddur fiyatlar Euro değil.



     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya

    GELELİM BMW X6 ' ya

    Bu Türkiye Fiyatları

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    Evet sıkı durun ve şaşırmayın buda aracın gerçek fiyatı

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    İstersen direkwww.wharcar.com sitesine girip ingilterede satılanlarada bakabilirsin. Bu yukarıda verdiklerim direk sitelerinden alınma. İngilterede sedan saloon olarak geçmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 13 Kasım 2011; 5:15:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Valla ben senin dediklerinin hepsini duymuştum ama sanırım sen arabalarla sadece forumda ilgilisin galiba dostumda autoshow , otohaber , evo dergilerini hiç açıp okumuyorsun galiba buralarda bas bas bağırıyorlar sonuçlar açıklandığında Autobest'te yılın arabası seçildi diye. Sonra belki sadece D-Smart'ta yayınlanan normalde alman kanalı olan ancak Türkiyede'de yayınlanan MobilityChannel kanalınıda hiç izlemiyorsun sanırım orada bas bas bağırınıyor son zamanlarda Autobest finalistleri belli oldu diye hatta Elantra Türkiye'de üretildiği için ve 5 finalist arasına kaldığı için geçen ay bütün gazeteciler direk elantranın üretildiğ fabrikayı gezdiğindende haberin yok sanırım :D Yani sen karşılaşmamış olabilirsin çünkü bunlar Kanal-D ' de yada gazetelerde yayınlanan haberler değil. Ben dergilerin Tüm sayılarını takip eden, mobility channel'a bakan birisiyim ve gayet bas bas herkes Aralıkta sonuçları açıklanacak Autobest ödüllerine kilitlendiler. Geçen ay Autoshow dergisinin internetten araçları oyladığı aktivite vardı bundan haberin var mı? Yani ben autobest dedikten sonra bunları araştırmanın manası yok ve bana sayfa sayfa dökmenin manası yok zaten ben bunları senden fazlasıyla bilen ve takip eden birisiyim. Ancak sana Autobest'te 2011 yılının Dacia Duster'ı seçilmiş derken sen bana olurmu düzelteyim 1 Nissan olmuş diyorsan kusura bakma bi yerde yanlışlığın var dostum. Ben saba Car of The Year'ın 1. sini söylememiştim Autobest'in 1. sini söylemiştimki zaten bunu Aaa bak fransız araç seçilmiş gördünmü demek için yollamadım. Ben bu gazetecilerin seçtiklerine karşıyım böyle şeymi olur diyorum sen bana hala bak fransızlar 1. olmuş falan filan diyorsun :D Ve Madem sen saçmalıyorsun bende saçmalayayım o zaman Bence çirkin kadın yoktur az vodka vardır dostum ;)


    Autobest konusunda ne desen haklısın,

    Peugeot 1 Number

    Teknoloji dedin mi zaten Fransızlar 1 numara gerisi hikaye

    sen ne dersen o,



    Hatta neredeyse kapı açma kolunu, gaz pedalını, fren pedalını falanda opsiyonel olarak sunacağını konuşalım VW'in :D Haa ne dersin. İlk 15.000 bakımında Jettanın 370TL tutarken benim arabamın bakımının 220TL tuttuğunu yapılan işler aynı ama neredeyse 2 katı fazla para aldıklarını ve VW'in servislerininde Türkiye'de ki insanlarımızı nasıl yolduğunu konuşalım ;) Bak sen mesela arabanın markasını ve donanım özelliklerini hiç yazmadın sanırsam bi istersen yazda karşılaştıralım bari bu konunun amacına uyan tek birşey yapmış olursun oncaa kuru kalabalığın yanında forumun aslı konusunu yani burada bulunma sebebini yerine getirmiş olursun ne dersin?



    Yazarım hocam sorun değil

    2007 Model Golf V TSI 140 Hp Manuel Comfortline

    Hevesini kesmek istemem ben doğuşun kapısına uğramam, aracımı 2. el aldım servise de götürmem
    Bu sene periyodik bakımda 150 tl verdim, klasik bakım, yağ, yağ filtresi, polen filtresi, hava filtresi, hatırlamıyorum başka bir şey varmıydı, rutin bakım
    Geçen senede rutin bakım harici 4 fren balatası değişti onla birlikte 280 tl verdim, özel serviste yaptırıyorum bakımlarını,

    Çalıştığım şirkettede 2 A4 eskittik satıldı, 1 Bora vardı satıldı, halen 1 polo, bir Q5 var, doğuş'un servis fiyatlarını iyi bilirim

    Ayrıca Megane II Sw vardı satıldı, Megane Sport Tourer var renault servisinide bilirim (ilgi ve alakaları çok iyiydi haklarını yiyemem gerçekten çok memnundum artık renaultla pek işim olmuyor son durumu bilmiyorum 2 senedir, )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    İngiltere satış fiyatları. Vergilendirmeleri Egzoslarından çıkan CO2 oranlarına göre MTV alan ülke.
    2.87 ile çarpacaksınız arkadaşlar pounddur fiyatlar Euro değil.



     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    İstersen direkwww.wharcar.com sitesine girip ingilterede satılanlarada bakabilirsin. Bu yukarıda verdiklerim direk sitelerinden alınma. İngilterede sedan saloon olarak geçmekte.


    Hocam süpermiş valla ingiltere fiyatları nere doğuş fiyatları nere

    1.2 TSI 85PS Manuel 3 doors, 5 Speed manual, £15,850 çarpıyoruz 2.87 ile = 45.480 TL kazıkçı doğuş getirmiyor bunu onun yerine

    Golf 1.4 TSI 122 PS Trendline 42.600,00 tl ye bunu kakalıyor bide buna bakalım ingilterede kaçaymış

    1.4 TSI 122 PS 5 doors, 6 Speed manual, £17,815 çarpıyoruz 2.87 ile = 51.129 TL hakikatten ingiltere daha ucuzmuş



    http://www.volkswagen.co.uk/#/new/golf-vi/which-model/compare/price/


     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



    Ben kaçar, kendinize iyi bakın, iyi geceler




  • Saloon 2.0 TDI 140 SE Bluemotion Tech 4dr İngiltere satış fiyatı 63.000TL. Neyse durum böyle forum konu başlığı yerine geldiğine göreee haydi bana müsade ;) Zaten buradan sonra pek birşey demeye gerek kalmıyor. Okuyanlar sonuca varır.

    Gelelim diğer sorularınıza bende 23 yaşındayım bekarım ancak 5008 ve o tip yüksek araçlara ilgi duyduğum ve donanımı ve tipi beni cezbettiği için seçtim. VW Passat Variant alıyordum ancak kasa değişkliği olduğu için ve yeni kasa tipinide yakıştırmadığım için Variant almaktan son anda vazgeçmiştim. Valla bugün hesapladım arabamla 14.600 km yol yaptım ve bu zamana kadar aldığım yakıt parasıda 2.754,14 TL :D Oturdum tek tek 1 yıl geriye dönük şekilde kredi kartı ekstrelerimi inceledim. Bu zamana kadar aracım ortalama 5.09lt ortalama tüketmiş ve sizi 5008 forumunda paylaştığım verilere bakmayada davet edeyim belki bir kaçını burada paylaşırım şimdi.
    Yurtdışından isteğe göre
    1.6 120 hp,
    1.6 156HP (0-100 9,7sn dir),
    2.0 150HP,
    2.0 163 HP getirenler var ancak fiyatı ne oluyor bilmiyorum.

    Şunlarda benim çekmiş olduğum aracımın resimleri
    http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.261031960610225&type=1

    Peugeot 5008'imin kronolojik geçmişi :D

    0 km kadran :D

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    Aracımın asfalt ile ilk teması

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    İlk Temizliği

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    999 km'de

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    9999 km'de

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    KENDİ ÇİZİMİM

     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    Temizlik Zamanı
     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya



     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya


    İzmir Altın Yunus Otoparkında çekilmiş Arabam ile birlikte ki Fotom Arkadaşlar evet hewes bu kişidir :D


     Sadece Peugeot ile VW DONANIM SEVİYELERİNİ kıyaslamak isteyenler buraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    İsterseniz VW'in sağlamlık konusunu tekrar gözden geçirin.


    EURONCAP GİBİ BİR KURULUŞ FAKAT DÜŞÜK HIZLARDA ŞEHİR İÇİNDE ÇARPIŞMA DAYANIKLILIK VE ORTAYA ÇIKAN MADDİ HASARIN BOYUTUNU ARAŞTIRAN BİR KURULUŞ OLAN THATCHAM ARKADAŞLAR.
    ÇARPMA HIZI 10KM'DIR.















    ESC Türkiye'deki bir diğer adı ile ESP(Elektronik Denge Programı)








    Bu sitede bir çok farklı marka ve modelin videolarını bulabilirsiniz. İyi geceler.

    +1


    Sağlamlığıyla övünen vw'ci arkadaşlar veya "dün bir vw le peugeot çarpışmış pug dağılmıştı" diyen arkadaşların hiç bir yorumu olmamış senin verdiğin bu videolara.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.