Şimdi Ara

ŞAFAK OTOGAZ - ( 20 YILLIK TECRÜBE İLE HER AN YANINIZDAYIZ )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
1.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20. YILIMIZI GERİDE BIRAKTIĞIMIZ BU GÜNLER DE ŞAFAK OTOGAZ AİLESİ OLARAK SEKTÖR DE KAZANDIĞIMIZ TECRÜBE İLE ETKİN PAYLAŞIM İÇERİSİNDE OLMA KARARI ALDIK. BUNUNLA BİRLİKTE LPG KULLANICILARININ VE ARACINI DÖNÜŞTÜRME KARARI ALAN ARAÇ SAHİPLERİNİN AKLINA TAKILANLARA MERAK ETTİKLERİNE VE YAŞADIKLARI PROBLEMLERE IŞIK TUTMAK İÇİN BU KONUYU AÇIYORUZ.

    HİZMETLERİMİZ.
    • BU FORUMDA SÜREKLİ AKTİF OLACAĞIZ YAŞADIĞINIZ PROBLEMLERE ELİMİZDEN GELDİĞİNCE CEVAP VERECEĞİZ.
    • FORUM DIŞINDA TEKNİK EKİBİMİZ İLE SÜREKLİ İRTİBAT KURUP MERAK ETTİKLERİNİZİ SORABİLİRSİNİZ.
    ATİKER, PRİNS, LOVATO, ROMANO, BRC, GASİTALY, AKL, KME, MİMGAS, ALDESA, MARKALARININ YETKİLİ SERVİSİYİZ MARKALAR HAKKINDA HER TÜRLÜ DESTEK VERMEKTEYİZ. DİĞER TÜM MARKALAR İÇİN DE BAKIM ONARIM HİZMETİ VERMEKTEYİZ.
    • MONTAJ TALEPLERİNİZDE ADRESİNİZDEN ARACI ALIP MONTAJINI TAMAMLAYARAK ADRESİNİZE TESLİM ETMEKTEYİZ.
    • MUAYENE İLE UĞRAŞMAK İSTEMEYEN MÜŞTERİLERİMİZ İÇİN ARACINIZIN MONTAJI AKABİNDE TÜM İŞLEMLERİ BİTİRİP RUHSATA İŞLETEREK TESLİM ETMEK İÇİN EKİBİMİZ BULUNMAKTADIR.
    1. ÖNCELİĞİMİZ LPG KULLANICILARININ CAN VE MAL GÜVENLİĞİ BU YÜZDEN LPG DÖNÜŞÜM SİSTEMİNİZ NE MARKA OLURSA OLSUN SERVİSİMİZDE ÜCRETSİZ SIZDIRMAZLIK KONTROLÜ YAPTIRABİLİRSİNİZ.

    KAMPANYALARIMIZ.
    • LPG DÖNÜŞÜMÜ İÇİN BİZİ SEÇEN MÜŞTERİLERİMİZE 50 TL OTOGAZ HEDİYE EDİYORUZ.
    • LPG DÖNÜŞÜMÜ SONRASI MUAYENE İŞLEMLERİNİ SORUN EDEN MÜŞTERİLERİMİZİN SIZDIRMAZLIK – EGZOZ PULU –TÜVTÜRK MUAYENE – RUHSAT ÇIKARTMA İŞLEMLERİNİ HALLEDİP TESLİM EDİYORUZ. TAKİP ÜCRETİ ALMIYORUZ.
    • ARACINIZ ADRESTEN ALIP ADRESE TESLİM EDİLİR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ....ŞAFAK OTOGAZ.... -- 29 Aralık 2016; 11:22:30 >







  • Çok iyi oldu hoşgeldiniz. İ20 1.4 otomatk araç 1000 km de brc düşünüyorum fiyatlar nasıl
  • Güzel bir hizmet anlayışı hayırlı işler
  • eksamin kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederiz, elimizden geldiğince hizmet vermeye devam edeceğiz. BRC marka kit teklifimiz 2300 tl dir. BRC için muadili İtalyan LOVATO SMART KİT kalite açısından eşdeğer, fiyat olarak daha uygun onuda düşüne bilirsiniz. Kit fiyatımız 1750 tl.
  • UĞUR Bey,

    Değerli yorumunuz için teşekkür eder iyi günler dileriz.
  • ....ŞAFAK OTOGAZ.... . kullanıcısına yanıt
    Lovato smart kit odb'li mi bir de mesela brc bu fiyata motor garantisi dahil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eksamin kullanıcısına yanıt
    Lovato smart kit obd'li değil. Obd'li tercih eder iseniz fiyatı 2200 tl dir. BRC fiyata motor garantisi dahil değil. Motor garantisi için 300 ila 350 lira arasında fiyat çıkar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • şafak otogaz selamlar. Aracım Toyota Corolla 2013 Model Advance Paket Otomatik 7 ileri.

    Aracıma 1 ay kadar önce Prins Silverline Lpg kiti taktırdım.

    LPG takıldıktan 1 gün sonra Adapazarından istanbul zeytinburnuna gittim geldim.
    Ortalama tüketim aracın gösterdiği 6.0 lt idi. Fakat çok dikkatli ve özellikle az yaktırma odaklı gittim. (Bence daha bile düşük göstermesi gerekirdi)

    2-3 gün daha ortalama tüketim değerleri güzeldi lakin sonra neoldu bilmiyorum tüketim değerlerim yükseldi. takıldıktan 1 hafta sonra Tekrar Adapazarı İstanbul zeytinburnuna gittim geldim 7 Lt tüketim yaptı.

    Araç anlık tüketime göre 5-5,5 seviyelerinde iken 90-100 km hızda ilerlerken düz yolda hızını koruyabiliyordu. Fakat şuan 90-100 km hızda hızını korumak istediğimde 7-7,5 seviyelerinde anlık tüketime göre gaz vermem gerekiyor. 5-,5,5 seviyelerinde verirsem araç 70 km ye kadar yavaş yavaş hız kaybediyor.

    Bu aracın fabrika verisi Şehir dışı 4,6 Şehir içi 7,3 karmadada 5,6 (Sahibinden.com verileri) civarı.

    Daha önceki araçlarım
    Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (Atiker Gold) Fabrika verisi Şehir dışı 5.4 Şehir içi 8,5 = Benim uzun yol tüketimim 5,6-5,8 arası idi Samsun taraflarına gidiyorsam 6-6,2
    Hyundai Elantra 1,6 Otomatik (BRC ve Kit MTM 2 farklı Elantram oldu. BRC yi ben taktırdım diğeri aldığımda üzerinde vardı. )Fabrika Verisi Şehir dışı 5,6 Şehir içi 9,4 = Uzun yol tüketimim 5,8-6 samsun tarafına gidiyorsam 6,2-6,5

    Yani fabrika limitlerine yakın değerlerde araç kullanırım. Yani bu verilere göre Corollada 5-5,5 değerleri tuttururum diyordum ama nafile. Daha 1000 km kontrolüne gitmedim. Pazartesi gidicem gerçi 2000 km kadar oldu takılalı yaptığım yol. Sizce neyden kaynaklanıyor olabilir. bilgilendirebilirseniz sevinirim.

    Elantradaki BRC dede aynı sıkıntıyı yaşamıştım. ' kez söylemem rağmen normal LPG de düzgün göstermeyebilir araç demişlerdi. Bende aracın benzinliymiş gibi göstermesi gerekir diye diretmiştim kabul etmemişlerdi. BRC müşteri hizmetlerini arayıp Şikayet etmiş ve aracımın başka bir serviste incelenmesini istemiştim. MErkez takılan servisi arayıp böyle böyle bi şikayet var demiş adamlarda illa araca biz bakalım getirsinler demiş. Götürdüm. Gelsin çaylar Kahveler :) çıktık yol ayarı yapıldı araç normale döndü yol ayarından sonra. Sordum fakir karışım olmuş dediler. İlla şikayet etmek gerekiyor sanki büyük ihitmalle bundada böyle bişey var ama. Gittiğimde eminimki bunlarda normal benim 1.4 aracım bile okadar yakıyor diyecekler.

    Bu benim 8. LPG li aracım LPG yi takmasın kalibrasyonunu bilmem anlamam. Ama LPG li bi aracın fabrika verilerini göz önünde bulundurursam LPG de ne yakıp ne yapmayacğaını yol bilgisayarının ne gösterip göstermeyeceğini bi çok LPG ustasından daha iyi bilirim diye düşünüyorum kendimce.

    Birde araca ilk gazı veriş anımda hareket halindeyken hafif vuruntumu diyim ileri atılmamı diyim yani rampa aşağı inişte ayağımı gazdan çektim rampa bitişinde gaza tekrar basacağım zaman hafifbir vuruntu ileri atılma hissediyorum. Benzinde böyle birşey yok çok daha stabil tabiri caizse kaymak gibi veya sehir içinde 30-40 km ile giderken ayağımı gazdan çekip araç motor frenine bindiğinde tekrar gaza bastığımdada dediğim hafif vuruntu ileri atılma yani ilk an gaza fazla tepki verme olayı mevcut neden olabilir.

    Neyse fazla uzattım :) Bu uzun yazımı okumaya üşenmez ve beni aydınlatırsanız sevinirim.




  • BlacKDeWiL54 B kullanıcısına yanıt
    Fatih Bey merhaba,

    Adapazarı’n da ki trafik durumuna çok vakıf değilim fakat İstanbul gibi trafik olmayacağını düşünüyorum, buda şehir içi yakıtınızı fabrika verilerine yaklaştırmanıza yardımcı bir etken fakat sizde biliyorsunuzdur ki fabrika verileri ölçümleri aracın dikiz aynaları takılmadan rüzgar hızı ve yönü hesaplanarak ( rüzgar aracın arkasından itecek şekilde yön alırken ) tek sürücü ve tüm camlar kapalı (rüzgar araç içine girmesin hızını düşürmesin diye ) araçta yük dediğimiz elektronik aksamlar dahi her şey kapalıyken yapılır, buda bizim fabrika verilerine ulaşmamızı zorlaştırır, fakat sizin daha önceki araçlarınızda bu verilere yaklaştığınız acık olarak görünüyor buradan sizin araç kullanımında ki hassasiyetinizi anlıyoruz, fakat bu araçta ki yakıt ortalaması maalesef bunun tam tersi nedenden kaynaklanıyo gibi gözüküyor. Aracınızdaki yakıt tüketimi ilk 1000 km bakımından sonra daha da düşecektir, bunun nedeni basınç değerleridir. Regülatör ilk defa gazla tanıştığı için regülatör içinde bulunan diyafram, kendine bir yer edinecektir buda yaklaşık 1000 km yol kat etmemiz sonucunda gerçekleşir bu sebepten dolayı ilk bakım önem arz etmektedir. Sizin de belirtmiş olduğunuz gibi ilk yolculuğunuzda yakıtınız daha düşüktü sebebi montaj sonrası ayarınız yapılmıştı fakat sonrasında yükseldi bunun sebebi tamamen ayarlanan basınç değerinin değişmesiyle alakalı.

    Düşüncemiz,

    Tüketim ortalamanız ayar yapıldıktan sonra sürüş hassasiyetiniz ile beraber istediğiniz seviyelere gelecektir. İkinci konu da ayar sonrasında düzelecektir. Test ettikten sonra devam etmesi durumunda önerimiz manifold kontrolüne geçmektir, monifold giriş acıları ters ya da dik şekilde yapılmış olabilir.




  • Tamamdır teşekkür ederim. Pazartesi bir aksilik olmazsa 1000 lik kontrole gideceğim. Duruma göre tekrar yazarım buraya teşekkürler.
  • bugün 1000 lik kontrole gittim. Araç rolantide bilgisayara bağlandı ayarlar güzel dendi. Bende olmadığını iddia ettim. Monitörü bana çevirdi. Biz monitörde LPG ve Benzin Milisaniyelerine bakarız örtüşüyorsa sıkıntı yok demektir dedi Yada buna benzeer bişey 50 ms niye felan filan siz daha iyi bilirsiniz ne demek istediğini. Bende LPG li aracın nekadar yakması gerektiğini ortalama tüketimin benim kullanımıma göre ne götermesi gerektiğini bilirim dedim ama hala güzel olduğu konusunda diretti. Sana göre olabilir ama bana göre bu araç fazla yakıyor ustam dedim. Çıktım kalsam kalp kırardım çünkü.
  • Merhabalar.

    2005 1,6 Laguna aracımda yaklaşık 2 aydır Atiker marka lpg takılı.

    ilk takıldığı günden beri stop etme sorunu yaşamaktayım. önce yavaşladığımda 2.vitesten boşa alırken stop etmeye başladı. Lpg takılan yere götürdüm, boğaz kelebeğinin kirli olmasından kaynaklı olduğu söylendi ve temizlik işlemi yapıldı.

    fakat kısa bir süre sonra tekrar aynı sorun başladı. bu seferde boğaz komple söküldü ve ayrıca rolanti ayarı yapıldı (Rolantisi çok düşükmüş). 2 hafta kadar sonra bu seferde kalorifer açıkken vites küçültmede (özellikle 4.vitesten 3.vitese geçişte) stop etmeye başladı. her zaman olmasa da ara ara yaşıyorum bu sorunu.

    Bu hızlarda ve özellikle dönüşlerde stop ettiğinde direksiyon kilitleniyor ve kazaya davetiye çıkartıyor. hareket halindeyken aracı çalıştırmak zorunda kaldığım oluyor.

    **Benzinle çalışırken bu sorun yaşanmıyor.

    Lpg ustası sorunun motordan kaynaklı olduğunu, yakıt yanmasının lpg ile benzinde farklı olması nedeniyle benzinde stop etmediğini ve lpg de sorun olmadığını söylüyor. fakat bence motorda sorun olsa lpg ayarı yapıldığında 2 hafta düzgün çalışmaz.

    Sizce sorun neden kaynaklı olabilir?




  • BlacKDeWiL54 B kullanıcısına yanıt
    Mesajda bahsettiğiniz gibi ms değerleri önemlidir sizi misafir etmek isteriz mesajda servisimize uğrayabileceğinizi söylediniz sistem kontrolü yapalım ayarlarınızı bizde gözden geçirelim, ücret talebimiz yoktur önemli olan mağduriyetinizin giderilmesi.
  • ....ŞAFAK OTOGAZ.... . kullanıcısına yanıt
    Tamamdir ustam bu hafta su karli havayi bi atlatalim telefonla ulasir bir gun onceden yogun olup olmadiginizi sorar ona gore gelirim tesekkur ederim.
  • Merhaba Şafak Otogaz ,

    Öncelikle size çok uzaklardan yazıyorum. Yakın olsam emin olun işyerinizi ziyaret etmek isterim. (İnternet ortamında bile yardımcı olacak kadar Erdemli duruşunuz için.)
    3 yıldır 2000 model Enjeksiyonlu Lada Samara kullanıyorum. Her ne kadar çoğu ustaya götürsem ve ustalarımızın arabama araba gözüyle bakmasa da aracımdan memnunum. Aracımda KME marka sıralı sistem mevcut. Aşırı çekim güçsüzlüğü ve fazla yakıt nedeniyle 5-6 ay önce enjektörleri Atiker 3 Ohm enjektörlerle değiştirildi. Enjektörler ilk değiştiğinde çok güzel gaz yemesi ve yakıtı vardı. Çok rahat gaz yediği için çok yüksek devirlerde vites geçişleri yaptım. Aracı Yüksek devirde kullanmama rağmen 1 Lt gaz ile 13,6 km yaptım. Çok geç çalışma sorunum vardı. Benzin pompası arızası nedeniyle başka bir usta tarafından sibop ayarı yapıldı. Benzin pompası değişti. Aracın geç çalışma sorunu gitti. Fakat bu sefer LPG de düzensizlik başladı. Aracım çok geç benzine geçiyor. 5. viteste 3500 devri geçmiyor. Yakıt da bir hayli fazla yakıyor. Çekim de düşük. Aracı benzine aldığımda devir ve çekim sorunu yaşamıyorum.
    KME marka tüpe 3 ohm enjektör takılmaz. 2 ohm enjektör takılır dediler. Eğer 3 ohm kullanılırsa 3-4 ayda bir enjektör değiştirmek zorunda kalırsınız dendi.
    Tüp beyni arızalı beynin değişmesi gerekli dediler.
    KME marka tüpler bu şekilde gel tüm sistemi Atiker yapalım dediler.
    Muhtemelen bir servise gittiğimde bun sonuçlardan birini uygulayacaklar.
    Mantığıma yatan 3 ohm luk enjektör yerine 2 ohm luk enjektör takmak. Size de sormak isterim. Nasıl bir yol izlemeliyim. Bu söylenen sorun giderme yöntemlerinden hangisini uygulamalıyım.
    Yardımcı olursanız şimdiden çok teşekkür ederim.
    Bir de şöyle bir durum yaşıyorum. Ne zaman bir ustanın kapısına gitsem. Hep şü izlenimi verdiler. Bu eski araba. Bu arabaya masraf yapılmaz. En yakın zamanda bunu elden çıkar. Buna bineceğine eş değeri tofaş serisine bin. Zamanında Passatına da bindik. Corollasına da. Yaşadığımız sıkıntılar ve yaptığımız hatalar yüzünden bu bütçeli araca biniyorum. Bana göre tofaş grubundan çok üstün bir araç.
    Saygılar ...




  • uzun bir aradan sonra gene beraberiz,bundan böyle sorularınızla yakından ilgileneceğim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.